Η ΚΑΕ Ολυμπιακός έχει στην τροπαιοθήκη της δύο ακόμη ασημένια βραβεία από την Euroleague για το One Team και αυτό που της έλειπε ήταν το χρυσό. Το οποίο και τελικά κατάφερε να κερδίσει!
Η ενημέρωση από την ΚΑΕ αναφέρει:
«Είχαν προηγηθεί δύο ασημένια τις σεζόν 2017-18 και 2019-20, όμως, όπως τόνισε και η υπεύθυνη του προγράμματος, Πένη Γιοβάνοβιτς, μεγαλύτερη αξία από τα βραβεία και το χρώμα τους, έχουν τα μαθήματα ζωής που παίρνουμε από αυτά τα παιδιά, καθώς και η ικανοποίηση πως συμβάλουμε -λίγο ή πολύ- στην βελτίωση της καθημερινότητάς τους.
«Είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι που κερδίσαμε την πρώτη θέση, όμως, αυτό που μας ικανοποιεί περισσότερο είναι πως στην δέκατη συνεχόμενη χρονιά που μετέχουμε στο One Team program συνεχίζουμε να μαθαίνουμε, να μεγαλώνουμε και να ωριμάζουμε μαζί με τα παιδιά. Κάθε προπόνηση αποτελεί ένα μάθημα ζωής για όλους μας και είμαστε ευτυχισμένοι που με τη γνώση μας μέσα από τη συχνή επαφή με τους αθλητές μας, μπορούμε και επηρεάζουμε τις ζωές τους σε μια θετική κατεύθυνση. Χωρίς αμφιβολία αυτό είναι το μεγαλύτερο βραβείο που θα μπορούσαμε να λάβουμε!».
Και κατέληξε: «Μαζί με τον άμεσο συνεργάτη μου στο πρόγραμμα, Νίκο Καμπούρη, θέλουμε να δώσουμε συγχαρητήρια σε όλες τις ομάδες για την εξαιρετική προσπάθεια που κατέβαλαν και για τα κατορθώματά τους μέσα σε αυτή την τόσο δύσκολη περίοδο».
Η Ζαλγκίρις Κάουνας κατέκτησε το ασημένιο και η Αρμάνι Μιλάνο το χάλκινο.
Οι δράσεις του «ερυθρόλευκου» One Team της Euroleague
Η Πανδημία «φρέναρε» σχεδόν τα πάντα στον πλανήτη, δεν μπόρεσε, όμως, να σταματήσει το ONE Team! Μόνο την περσινή σεζόν πραγματοποιήθηκαν 23 μαθήματα (είτε διαδικτυακά, είτε δια ζώσης) με τους Πρεσβευτές μας, Κώστα Παπανικολάου και Σάσα Βεζένκοφ να δίνουν δυναμικό «παρών» έστω και μέσω skype!
Φέτος, ωστόσο, υπήρξαν και αρκετές πρωτοποριακές πρωτοβουλίες.
Η ΚΑΕ Ολυμπιακός σε συνεργασία με το OlympiacosBC Official Store τον Μάρτιο κυκλοφόρησαν τα «προϊόντα κοινωνικής ευθύνης» (βάσεις κινητών και tablet σε πολλά διαφορετικά και συλλεκτικά σχέδια), μέσα από τα οποία θα συμβάλουν στην κάλυψη αναγκών παιδιών και ευπαθών ομάδων που προέρχονται από σχολεία και ιδρύματα συνεργαζόμενα με το Πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της ΚΑΕ Ολυμπιακός.
Επίσης, στο πλαίσιο των «bwin Mondays Games against COVID» η Coca Cola παρέδωσε υλικό στην ΑΜΚΕ ΕΞΕΛΙΞΗ ΖΩΗΣ (με ιδρυτικό δωρητή το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος ΙΣΝ).
Λίγα λόγια για το «ερυθρόλευκο» πρόγραμμα
Ο Ολυμπιακός συμμετέχει στο Πρόγραμμα Κοινωνικής Ευθύνης της Euroleague από τη «γέννησή» του (2012).
Μέσα σε αυτά τα χρόνια έχει συνεργαστεί με το Ειδικό Νηπιαγωγείο και Δημοτικό Σχολείο Κωφών και Βαρήκοων Αργυρούπολης τις χρονιές 2012-2013 , με το Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.) Αγίου Δημητρίου τις χρονιές 2013-2015 και με το Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Ε.Ε.Ε.Ε.Κ) Πειραιά τις χρονιές 2015-2017.
Tις δύο επόμενες σεζόν 2017 και 2019 συνεργαστήκαμε με το ΚΕΝΤΡΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ Κ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. “Ορίζοντες”.
Από το τέλος του 2019 μέχρι και σήμερα το πρόγραμμά μας μεγάλωσε με τα κορίτσια από την ΑΜΚΕ ΕΞΕΛΙΞΗ ΖΩΗΣ (με ιδρυτικό δωρητή το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος ΙΣΝ) και τα Ειδικά Σχολεία με μαθητές από το ΕΕΕΚ ΑΝΟΙΞΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ , το ENEEΓYΛ ΠΕΙΡΑΙΑ και το Ειδικό Σχολείο Περάματος.