Χεζόνια ή Βράνκοβιτς; Ο πιο «τρελός Κροάτης»
Το σύνθημα για τον «Στόγιαν τον τρελό» που αναφέρεται στον Βράνκοβιτς προφανώς θα πρέπει να συμπεριλάβει και τον «Μάριο τον τρελό».Το σύνθημα για τον «Στόγιαν τον τρελό» που αναφέρεται στον Βράνκοβιτς προφανώς θα πρέπει να συμπεριλάβει και τον «Μάριο τον τρελό».
Τόσο ο Βράνκοβιτς όσο και ο Χεζόνια είναι Κροάτες. Και οι δύο με το νούμερο «11» στον Παναθηναϊκό. Αλλά κυρίως έχουν βγάλει τόσο πάθος για τον Παναθηναϊκό όσο ελάχιστοι ξένοι παίκτες. Γι’ αυτό και η «τρέλα» τους αρέσει πολύ στον κόσμο της ομάδας.
Οι περισσότεροι θυμούνται ότι η σχέση λατρείας ανάμεσα στον Στόγιαν Βράνκοβιτς και τους φίλους του Παναθηναϊκού «γεννήθηκε» στο κλειστό του Σπόρτιγκ. Σε μια εποχή που δεν υπήρχαν social media βεβαια και σε έναν αγώνα Κυπέλλου με τον Ολυμπιακό. Φθινόπωρο του ’94. Φανταστείτε οπαδούς Ολυμπιακού (τυπικά γηπεδούχου) και Παναθηναϊκού στριμωγμένους στο κλειστό των Πατησίων!!!
Ο Παναθηναϊκός είχε επικρατήσει με 42-40 (!) και μετά το τέλος της αναμέτρησης ο Βράνκοβιτς όρμησε στην εξέδρα κι άρχισε να πανηγυρίζει με τους φίλους της ομάδας. Αυτό ήταν… Συν το πάθος και την ενέργεια που έβγαζε αλλά και τις κινήσεις των χεριών του προς την εξέδρα. Βάλτε και τις τάπες στο Τρεβίζο και το Παρίσι για το πρώτο ευρωπαϊκό, το 1996… Ο Στόικο ήταν πάντα ένα μεγάλο παιδί! Κι αυτό άρεσε στον κόσμο που τον αποθέωσε το 2015 στην τελετή βράβευσής του ως μέλος της καλύτερης πεντάδας όλων των εποχών της ομάδας.
Ο Μάριο Χεζόνια είναι μια περίπτωση λίγο-πολύ ίδια! Μόνο που η εποχή και η τεχνολογία τον βοηθούν να εκφράζεται πιο συχνά, πιο ανοιχτά και με πιο ευρηματικούς τρόπους. Όσο ήταν στις ΗΠΑ πόσταρε βίντεο με το ΟΑΚΑ δηλώνοντας ότι θα ήθελε να παίξει κάποτε στον Παναθηναϊκό. Κι όταν έφτασε η στιγμή το απόλαυσε με τη ψυχή του. Με τον κόσμο που μαζεύτηκε στο αεροδρόμιο… Με φωτογραφίες στο ΟΑΚΑ, στη Λεωφόρο παντού! Αλλά και με τα όσα έκανε ώστε να φορέσει τα «πράσινα». Είναι κάποιες φορές που αντιλαμβάνεσαι ότι υπάρχουν ξεχωριστές περιπτώσεις.
Τελικά ποιος είναι ο πιο «τρελός Κροάτης» του Παναθηναϊκού; Ο διαχρονικός Στόικο ή ο σύγχρονος «Σούπερ Μάριο»; Θα το δούμε…