ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΝΔΡΩΝΗΣ

Εθνική Πινακοθήκη: Δεν ενέκριναν καλλιτέχνη με γλυπτά ηρώων του 1821 – Ενέκριναν πορνοβίντεο που βλασφημείται το Άγιο Πνεύμα

Εθνική Πινακοθήκη: Ένα περίκλειστο λόμπι χριστιανοφοβικών απορρίπτει οτιδήποτε το ελληνορθόδοξο και προβάλλει με άνεση τις πιο αισχρές βλασφημίες
Εθνική Πινακοθήκη: Δεν ενέκριναν καλλιτέχνη με γλυπτά ηρώων του 1821 – Ενέκριναν πορνοβίντεο που βλασφημείται το Άγιο Πνεύμα

Το ψέμα έχει κοντά ποδάρια και τα μιαρά έργα γρήγορα προδίδονται από τις δυσώδεις αναθυμιάσεις τους. Στο ζήτημα της αντεθνικής και αντιχριστιανικής δράσης της Εθνικής Πινακοθήκης, γρήγορα έγινε ολοφάνερο τι πρεσβεύουν, τι μισούν και τι προωθούν οι εγχώριοι λομπίστες του «πολιτισμού».

Το σύστημα θρηνεί εδώ και μια βδομάδα 3 τζάμια που έσπασαν και δεν δίνει δεκάρα για το θρυμματισμένο θρησκευτικό συναίσθημα των Ελλήνων, δεν δίνει δεκάρα για την προσβολή της Παναγίας, των Αγίων, της Εκκλησίας, αλλά ακόμα – ακόμα και του Αγίου Πνεύματος, όπως αποκαλύφθηκε τελευταία. Όσο γίνεται γνωστό τι φιλοξενούσε (και τι δεν ήθελε να φιλοξενήσει) η Πινακοθήκη, προστίθεται φρίκη πάνω σε φρίκη.

Ηθελημένα, σχεδιασμένα, μεθοδικά, οι ιθύνοντες έκαναν προσωπική τους γκαλερί την Εθνική Πινακοθήκη με τα χρήματα του ματωμένου ελληνικού λαού. Με σκοπό να την μετατρέψουν τελικά σε ένα χριστιανοφοβικό ορμητήριο, όπως και έγινε. Ένα παρα-πολιτιστικό κέντρο μηδενισμού και προσηλυτισμού σε κάθε λογής βλασφημία, σε κάθε λογής αποδόμηση των ελληνορθόδοξων συμβόλων. Και όλα αυτά, φυσικά με την κάλυψη της Λίνας Μενδώνη.

«Η τέχνη δεν έχει όρια», εκτός και αν είσαι ο Νίκος Φλώρος

Ξεκινάμε, όχι με τα εικαστικά εκτρώματα που φιλοξένησε ολοπρόθυμα, αλλά με κάτι που ΔΕΝ φιλοξένησε ποτέ η Εθνική Πινακοθήκη. Ένας διεθνώς καταξιωμένος γλύπτης, ο Νίκος Φλώρος, του οποίου τα ελληνοκεντρικά έργα φιγουράρουν σε κορυφαία μουσεία και εκθέσεις σε όλον τον κόσμο, αποκάλυψε ότι η δική του τέχνη – δυστυχώς – συνάντησε ΟΡΙΑ. Τα όρια του γραικυλισμού συγκεκριμένα. Μπορεί να κέρδισε την καταξίωση στις γκαλερί όλης της υφηλίου, αλλά δεν κατάφερε να περάσει την κλειστή… πόρτα της Εθνικής Πινακοθήκης. Μια πόρτα που η κ.Τσιάρα και το λόμπι της, δεν άνοιξαν ποτέ. Γιατί;

Διότι τα έργα του Νίκου Φλώρου εμπνέονται από τον σεβασμό του στην ελληνική ιστορία, την παράδοση, τη σημαία, και τους Έλληνες διεθνούς ακτινοβολίας όπως είναι η Μαρία Κάλλας και ο Δομίνικος Θεοτοκόπουλος. Ανάμεσα στα τρισδιάστατα μεταλλικά ψηφιδωτά που δημιουργεί ο κ. Φλώρος, είχε δημιουργήσει και γλυπτά του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη, της Λασκαρίνας Μπουμπουλίνας και της Μόσχως Τζαβέλα. Όταν ο καλλιτέχνης προθυμοποιήθηκε να προσφέρει δωρεάν στην Εθνική Πινακοθήκη τα τρία αυτά έργα, εισέπραξε την άρνηση από το «κονκλάβιο» της Συραγώς Τσιάρα.

Μάλιστα τον ενημέρωσαν ότι η Εθνική Πινακοθήκη είναι «κλεισμένη» ως το… 2030. Να κι άλλα όρια στην τέχνη που βρέθηκαν ξαφνικά. To «δεν είμαστε διαθέσιμοι για την τέχνη σας αυτή τη στιγμή – παρακαλώ περάστε ξανά σε 5-6 χρόνια και βλέπουμε». Μάλλον η Πινακοθήκη προτιμά ολόκληρη την τρέχουσα δεκαετία  να «σαγηνεύει» τους Έλληνες με πολιτισμικά ξυλοκέρατα, όπως οι βλάσφημες καλικαντζούρες ενός άσημου κακοτέχνη, όπως ο Χ.Κατσαδιώτης.

Η Εθνική Πινακοθήκη δεν αποδείχθηκε καθόλου «εθνική», και όταν ο Νίκος Φλώρος προσφέρθηκε να κάνει δωρεά ένα έργο του με την Ελληνική σημαία, χωρίς να λάβει ούτε καν απάντηση από το «κονκλάβιο». Εθνική Πινακοθήκη και να προβάλλει το 1821 και την Ελληνική σημαία; Που ακούστηκε!

Και αυτός ο κ. Φλώρος δεν είχε την έμπνευση βρε παιδί μου να φτιάξει μια… ροζ σημαία από σεντόνια; Έναν Κολοκοτρώνη με… κέρατα; Μια Μπουμπουλίνα με τσιγάρο στο στόμα και πιρούνια στο πέτο; Έστω έναν ήρωα του ’21 που να τον κάνει… νεκροκεφαλή βρε αδερφέ! Αμέσως θα άνοιγαν διάπλατα οι πόρτες της Πινακοθήκης, να ριζώσουν τέτοια «αριστουργήματα» ως το 2040 και 50 μη σου πω!

«Μουσειακό» πορνογράφημα μετά βλασφημίας

Όπως αντιλαμβάνεται ο καθένας, η διοίκηση της Εθνικής Πινακοθήκης με την αβάντα του υπουργείου Πολιτισμού, έχουν μετατρέψει το εθνικό μουσείο σε τσιφλίκι τους που απορρίπτει κάθε ιερό και απενοχοποιεί κάθε ανίερο.

Και μιλώντας για ανίερα εκθέματα, πόσο πιο σαφές μπορεί να γίνει ότι το «κονκλάβιο» ασελγεί σκόπιμα στα ιερά της Ορθοδοξίας, μετά από το αισχρό βίντεο που ήρθε στη δημοσιότητα;

Μιλώ για το κατάπτυστο «εικαστικό» βίντεο για το οποίο κατέθεσε και μηνυτήρια αναφορά η ΝΙΚΗ, όπου προβαλλόταν ασύδοτα σε αίθουσα της Εθνικής Πινακοθήκης. Και το οποίο έδειχνε ένα ζευγάρι σε πορνογραφικές περιπτύξεις, να συνοδεύεται ηχητικά από την ανάγνωση του «Βασιλεύ ουράνιε, Παράκλητε», δηλαδή την προσευχή της Εκκλησίας προς το τρίτο πρόσωπο της Αγίας Τριάδος, το Άγιο Πνεύμα.

Αυτό το ανοσιούργημα προβαλλόταν σε σημείο που μπορούσαν να το δουν και παιδιά. Αλλά και παιδιά να μην το έβλεπαν, πάλι μιλάμε για κατάφωρη πράξη βεβήλωσης και (κυριολεκτικού) βιασμού του θρησκευτικού αισθήματος των Ελλήνων χριστιανών.

Είναι ότι πιο ανόσιο, ότι πιο ανήθικο, ότι πιο σιχαμένο θα μπορούσε να εγκρίνει η Εθνική Πινακοθήκη, κι όμως το έκανε. Και το έκανε εν πλήρει συνειδήσει. Και είχαν το θράσος μια βδομάδα να μιλούν για «σκοταδισμό», ενώ εκείνοι με τα χρήματα των φορολογουμένων έπαιζαν τσόντες με εκκλησιαστικές προσευχές, στα πρότυπα της βορβορώδους σεξουαλικής μαγείας που έρχεται από τα σκοτάδια της αρχαιότητας. Αυτός είναι ο «προοδευτισμός» τους, οι κενές σάρκες να ασελγούν και να βλασφημούν τον Θεό ψυχή τε και σώματι.

Να λοιπόν πώς κύλησε ο τέντζερης και βρήκε το καπάκι, όταν το «κονκλάβιο» της Πινακοθήκης φιλοξένησε με χαρά τα ψευδο-εικονίσματα ενός «καλλιτέχνη» που στο portfolio του είχε Εσταυρωμένους πάνω σε αφίσες πορνό. Τίποτα δεν είναι τυχαίο όπως φαίνεται.

Εδώ πλέον αποχαιρετούμε οριστικά τα φληναφήματα περί «αφηρημένων συμβολισμών τέχνης» που «δεν έχει όρια» (για τους ελάχιστους που τα υποστηρίζαν ακόμα), και μιλάμε για μια πλήρως στοιχειοθετημένη, εξόφθαλμη και επιτηδευμένη βλασφημία που (όπως και τα έργα του Κατσαδιώτη) έχει μοναδικό σκοπό να κηρύξει μίσος και χλεύη κατά του χριστιανισμού. Όποιος από εδώ και πέρα ξεκινήσει τα «δεν προσβάλλει», μπορεί να αναζητήσει συνομιλητές μόνο στο Δρομοκαΐτειο. Αλλά ούτε εκεί θα βρει.

Άραγε η Λίνα Μενδώνη που μετά τα γεγονότα στην Πινακοθήκη, πήγε στους… Χαιρετισμούς της Παναγίας για να την απαθανατίσουν με μερικές «τυχαίες» φωτογραφίες στην πρώτη καρέκλα της Μητρόπολης, γνώριζε ότι πέρα από τους Αγίους που βλασφημούνταν, παίζονταν και πορνοταινίες με χριστιανικές προσευχές; Γνώριζε και (νομίζει πως) κοροϊδεύει τον κόσμο με εκκλησιαστικές ενσταντανέ ή δεν γνώριζε και άρα κρίνεται για ακόμη μια φορά παντελώς ακατάλληλη για τη θέση της; Όταν ορκιζόταν εις το όνομα της Αγίας και Ομοουσίου και Αδιαρέτου Τριάδος, εννοούσε ότι θα την τιμά με βίντεο «εκπορνευμένων» προσευχών;

Στην Ορθόδοξη πίστη υπάρχει μόνο ένα αμάρτημα που δεν συγχωρείται, και αυτή είναι η βλασφημία στο Άγιο Πνεύμα, δηλαδή η αμετανοησία. Αυτό το έσχατο αμάρτημα πράττει και η Πινακοθήκη μαζί με την πολιτική εξουσία, θέλοντας να εκθέσει ξανά τα βλάσφημα έργα που προσβάλλουν βάναυσα την πίστη του ελληνορθόδοξου λαού.

Αντέδρασε η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων, αντέδρασαν Μητροπολίτες, αντέδρασαν πολιτικοί, επώνυμοι καλλιτέχνες, δημοσιογράφοι και τόσοι άλλοι, κι όμως αυτοί εκεί, με μια εωσφορική επιμονή θέλουν να κρατήσουν όρθιο το λάβαρο της βλασφημίας. Και τώρα με το κατάπτυστο βίντεο, έμαθε ακόμα καλύτερα ο κόσμος την «ποιότητα» των έργων τους. Πλέον μιλάμε ξεκάθαρα για πολιτιστικό διωγμό της Ορθοδοξίας, και κανένας δεν μπορεί να κρυφτεί πίσω από παρερμηνείες.

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Ελευθέριος Ανδρώνης: Μόνο ο Θεός σώνει αυτή τη χώρα – Παραδέχτηκε παράδοση κυριαρχίας ο Χ.Ροζάκης: «Ζητάμε την άδεια των Τούρκων για ό,τι κάνουμε στο Αιγαίο»

Μόνο ο Θεός σώνει αυτή τη χώρα – Παραδέχτηκε παράδοση κυριαρχίας ο Χ.Ροζάκης: «Ζητάμε την άδεια των Τούρκων για ό,τι κάνουμε στο Αιγαίο»

Εθνική μειοδοσία με τη «βούλα» του Χρήστου Ροζάκη - Την ίδια στιγμή η κυβέρνηση τοποθετεί τουρκόφιλους υφυπουργούς σε θέσεις - κλειδιά

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: «Γυναίκα σε Λεωφορείο»: Η Ελλάδα έχασε το λεωφορείο της αισθητικής

«Γυναίκα σε Λεωφορείο»: Η Ελλάδα έχασε το λεωφορείο της αισθητικής

Τραγικό άγαλμα στη Θεσσαλονίκη, που συμβολίζει τη... γυναίκα - Πως γίνεται να ορφάνεψε από έμπνευση η Ελλάδα, με τέτοιο πολιτισμό;

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Βλασφημία στην Εθνική Πινακοθήκη: Περί τέχνης, ορίων και άλλων «δαιμονίων»

Βλασφημία στην Εθνική Πινακοθήκη: Περί τέχνης, ορίων και άλλων «δαιμονίων»

Απαντήσεις για τις πιο χιλιοειπωμένες ανοησίες που ακούστηκαν προς υπεράσπιση των βλάσφημων έργων στην Εθνική Πινακοθήκη

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Σφαγή χριστιανών στη Συρία: Την προδοτική σιωπή των κυβερνώντων, να την καλύψουμε με τη δική μας κραυγή

Σφαγή χριστιανών στη Συρία: Την προδοτική σιωπή των κυβερνώντων, να την καλύψουμε με τη δική μας κραυγή

Αποτροπιασμός με την ξέφρενη κατάσταση στη Συρία - Ελλάδα και Ευρωπαϊκή ένωση νίπτουν τας χείρας τους στο πηχτό αίμα των χριστιανών μαρτύρων

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Ως εδώ με τη βλασφημία τους – Με χρήματα των φορολογουμένων χριστιανών εκτίθενται αυτά τα εκτρώματα στην Εθνική Πινακοθήκη!

Ως εδώ με τη βλασφημία τους – Με χρήματα των φορολογουμένων χριστιανών εκτίθενται αυτά τα εκτρώματα στην Εθνική Πινακοθήκη!

Εθνική... τερατοθήκη! - Για 9 μήνες θα προβάλλονται σε δημόσιο ίδρυμα τα τερατουργήματα βλασφημίας στην Παναγία και τους Αγίους μας

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Κυριάκος Μητσοτάκης – Τέμπη: Το αλαζονικό «bot» που γιουχάρει όλη η χώρα, ξεπέρασε κάθε ρεκόρ αναισχυντίας

Κυριάκος Μητσοτάκης – Τέμπη: Το αλαζονικό «bot» που γιουχάρει όλη η χώρα, ξεπέρασε κάθε ρεκόρ αναισχυντίας

Αμετανόητος, προκλητικός, αλαζόνας, ο Μητσοτάκης κούνησε το δάχτυλο στον λαό, αντί να λάβει το ιστορικό μήνυμα της 28ης Φεβρουαρίου

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Τέμπη: «Όλα αλλάζουν όταν εσύ αλλάζεις» – Οι 57 ψυχές έβαλαν τον ελληνικό λαό ξανά στις ράγες της ιστορίας

Τέμπη: «Όλα αλλάζουν όταν εσύ αλλάζεις» – Οι 57 ψυχές έβαλαν τον ελληνικό λαό ξανά στις ράγες της ιστορίας

Με μπροστάρηδες τις οικογένειες των νεκρών, ο Έλληνας θυμήθηκε ξανά από τι είναι φτιαγμένος - Το μεγαλειώδες συλλαλητήριο θα αφήσει ιστορία

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Έλεος πια! – Ούτε το αίμα των Τεμπών και τα ρίχτερ των σεισμών δεν μας κάνουν να παρατήσουμε τα καρναβάλια;

Έλεος πια! – Ούτε το αίμα των Τεμπών και τα ρίχτερ των σεισμών δεν μας κάνουν να παρατήσουμε τα καρναβάλια;

Καρναβάλια ακόμα και τώρα; - Πένθος μόνο την 28η Φεβρουαρίου και μετά ξεφάντωμα; - Τι άλλο πρέπει να γίνει για να σοβαρευτούμε;

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Συλλαλητήριο – Τέμπη: Να φυσήξει επιτέλους οξυγόνο σε αυτή τη χώρα

Συλλαλητήριο – Τέμπη: Να φυσήξει επιτέλους οξυγόνο σε αυτή τη χώρα

Χωρίς κομματικές αγκυλώσεις - Με μόνα αιτήματα τη δημοκρατική κάθαρση και τη δικαίωση, είμαστε ενώπιον της μεγαλύτερης συγκέντρωσης της μεταπολίτευσης

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Σκάνδαλο USAID: Ξεμπροστιάζεται η εωσφορική ατζέντα και τα παπαγαλάκια της στην Ελλάδα

Σκάνδαλο USAID: Ξεμπροστιάζεται η εωσφορική ατζέντα και τα παπαγαλάκια της στην Ελλάδα

Ο ασκός του Αιόλου άνοιξε και δεν προβλέπεται να κλείσει - Πολλοί είναι εκείνοι στην Ελλάδα που έχουν χάσει τον ύπνο τους

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Βασίλης Καλογήρου: Αιωνία αυτού η μνήμη – Ο ουρανός γιορτάζει έναν μάρτυρα, πριν την ώρα που θα «μιλήσει»

Βασίλης Καλογήρου: Αιωνία αυτού η μνήμη – Ο ουρανός γιορτάζει έναν μάρτυρα, πριν την ώρα που θα «μιλήσει»

Το χαμόγελο του Βασίλη μας κερνάει λίγη από τη χαρά που απολαμβάνει στον παράδεισο - Αντικρύζουμε με δέος εκείνον και την ηρωίδα μητέρα του

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Αυτή τη θρησκεία αίματος στηρίζει η woke κουλτούρα – Δολοφονήθηκε ο πρώτος ανοιχτά γκέι ιμάμης στον κόσμο

Αυτή τη θρησκεία αίματος στηρίζει η woke κουλτούρα – Δολοφονήθηκε ο πρώτος ανοιχτά γκέι ιμάμης στον κόσμο

Ο 57χρονος ιμάμης, Muhsin Hendricks, δολοφονήθηκε από φανατικούς μουσουλμάνους - Την ίδια ώρα οι ΛΟΑΤΚΙ+ λένε εμάς τους χριστιανούς... «σκοταδιστές»

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Χριστόφορος Ζαραλίκος: Η τρισάθλια αφίσα της παράστασής του, που χλευάζει τον Χριστό – Όπου δεν χωρούν ταλέντο – χωρούν τη βλασφημία

Χριστόφορος Ζαραλίκος: Η τρισάθλια αφίσα της παράστασής του, που χλευάζει τον Χριστό – Όπου δεν χωρούν ταλέντο – χωρούν τη βλασφημία

Χριστιανοφοβικός ρατσισμός - Εμπαίζει τον Χριστό ένας κωμικός που υποτίθεται ότι μάχεται για τα Τέμπη - ενώ πολλές οικογένειες θυμάτων στηρίζονται στον Θεό

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: ΠτΔ – Κώστας Τασούλας: Ήττα της Δημοκρατίας – Εξελέγη ο «κομματάρχης» της ΝΔ σε ένα στημένο μονόπρακτο χωρίς λαϊκή αποδοχή

ΠτΔ – Κώστας Τασούλας: Ήττα της Δημοκρατίας – Εξελέγη ο «κομματάρχης» της ΝΔ σε ένα στημένο μονόπρακτο χωρίς λαϊκή αποδοχή

Συνεχίζεται η κατρακύλα του αξιώματος μετά τη Σακελλαροπούλου - Με ΠτΔ Τασούλα η Δημοκρατία ηττήθηκε από τα... αποδυτήρια

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Εισαγωγή στο Άγιο Τριώδιο: Τα «αλητόπαιδα» μαζεύονται πίσω στη μάνα Εκκλησία

Εισαγωγή στο Άγιο Τριώδιο: Τα «αλητόπαιδα» μαζεύονται πίσω στη μάνα Εκκλησία

Ζητά η ψυχή από μόνη της να πάρει οξυγόνο Χριστού - Στην πιο ευλογημένη περίοδο του χρόνου, να εισέλθουμε με το ταπεινό πνεύμα του Τελώνη

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Καύση νεκρών: Ελεεινό κείμενο του προέδρου Αποτεφρωτηρίου Ριτσώνας, ζητά από την Εκκλησία να αποδεχτεί τις αποτεφρώσεις!

Καύση νεκρών: Ελεεινό κείμενο του προέδρου Αποτεφρωτηρίου Ριτσώνας, ζητά από την Εκκλησία να αποδεχτεί τις αποτεφρώσεις!

Ο Αντώνης Αλακιώτης κατηγορεί την Εκκλησία για «μισαλλοδοξία» και «προσβολή νεκρού» επειδή δεν δέχεται να γίνεται ο άνθρωπος σκόνη!

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Τέμπη: Δεν ξεχνάμε, δεν αποπροσανατολιζόμαστε – Όσο ήταν έγκλημα η έκρηξη, τόσο ήταν και η σύγκρουση

Τέμπη: Δεν ξεχνάμε, δεν αποπροσανατολιζόμαστε – Όσο ήταν έγκλημα η έκρηξη, τόσο ήταν και η σύγκρουση

Σύγκρουση - έκρηξη - συγκάλυψη: Αυτό είναι το τρίπτυχο του εγκλήματος που δεν επιτρέπεται να αποσιωπηθεί σε κανένα από τα 3 μέρη του

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Για κάθε Άγγελο του κόσμου

Για κάθε Άγγελο του κόσμου

Ας αφήσουμε τις κατάρες στους ενόχους και τις υποκριτικές κατηγορίες στον Θεό - Τη συγγνώμη στον Άγγελο την οφείλουμε πρώτα εμείς οι ίδιοι

Ελευθέριος Ανδρώνης