ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΑΝΔΡΩΝΗΣ

Νέα Τάξη Πραγμάτων: Ο φασισμός της «πολιτικής ορθότητας» επιβάλλει λογοκρισία σε λογοτεχνικά βιβλία – Αντίσταση στην παράνοια τους

Με το πρόσχημα της «πολιτικής ορθότητας» η Νέα Τάξη Πραγμάτων «διορθώνει» λογοτεχνικά αριστουργήματα, απαλείφοντας λέξεις που «ενοχλούν»!
Νέα Τάξη Πραγμάτων: Ο φασισμός της «πολιτικής ορθότητας» επιβάλλει λογοκρισία σε λογοτεχνικά βιβλία – Αντίσταση στην παράνοια τους

Νέα Τάξη Πραγμάτων: Ένα αδιαμφισβήτητο δίδαγμα που μας άφησε το πέρασμα του χρόνου, είναι πως όλα τα φασιστικά και απολυταρχικά καθεστώτα που εμφανίστηκαν στον ρου της ιστορίας, γρήγορα στρέφονταν εναντίον της τέχνης και επέβαλλαν καθολική λογοκρισία σε αυτήν, προκειμένου να μην διαταράσσονται τα ιδεολογικά προτάγματα των δικτατόρων.

Πότε με συλλήψεις συγγραφέων, πότε με εγκλεισμούς καλλιτεχνών σε στρατόπεδα συγκέντρωσης, πότε με απαγορεύσεις θεατρικών έργων και ταινιών, πότε με καταστροφές πινάκων, πότε με βιβλία που ρίχτηκαν στην πυρά ή ποινικοποιήθηκε η κατοχή τους, πάντοτε ο στόχος ήταν κοινός, να φιμωθεί η ελεύθερη έκφραση και να δημιουργηθεί μια νέα πολιτισμική ταυτότητα, κομμένη και ραμμένη στα μέτρα της εκάστοτε χούντας.

Μια τέτοια παγκόσμια δικτατορία μορφοποιείται με γοργούς ρυθμούς στις μέρες μας, η οποία φορά προσωπείο «προοδευτικότητας». Είναι ο φασισμός της πολιτικής «ορθότητας», που υποκινείται από τη λεγόμενη «woke» κουλτούρα και επιχειρεί να αλλοιώσει τον πολιτισμό και την ιστορία, αυτά τα συγκοινωνούντα δοχεία που δίνουν ξεχωριστή ταυτότητα στον κάθε λαό.

Μια καλή ιδέα αυτού του επιβαλλόμενου φασισμού στις τέχνες, πήραμε με τις αντιρωσικές κυρώσεις που αποφάσισε η Δύση στις αρχές του Ρωσο – Ουκρανικού πολέμου, οι οποίες περιλάμβαναν την απαγόρευση θεατρικών έργων και μπαλέτων, και γενικότερα την παύση συνεργασίας με ρωσικούς πολιτιστικούς οργανισμούς.

Οι ίδιοι άνθρωποι που αποφασίζουν πριν από εμάς, για εμάς, ποιας εθνικότητας συγγραφείς και καλλιτέχνες πρέπει να προτιμούμε, αποφασίζουν και ποια βιβλία είναι «προβληματικά» και πρέπει να ξαναγραφτούν με τις απαραίτητες… διορθώσεις. Πρόκειται βέβαια για κατευθύνσεις που έχουν δοθεί απευθείας από τη φασιστική κλίκα που διαφεντεύει τον κόσμο από το Νταβός. Και στοχεύουν – δήθεν – στην εξάλειψη της «τοξικότητας» και την «επαγρύπνηση εναντίον των διακρίσεων».

Διάσημα μυθιστορήματα που αποτελούν βασικό κομμάτι της πολιτιστικής και ιστορικής κληρονομιάς των δυτικών λαών, ξαναγράφονται απαλείφοντας προτάσεις, λέξεις και όρους που ενοχλούν το στρωμένο «γκαζόν» της Νέας Τάξης Πραγμάτων.

Κάνουν την Αγκάθα Κρίστι «πολιτικά ορθή»

Μια από τις παρεμβάσεις του νεοταξίτικου ολοκληρωτισμού, είναι πως τα δεκάδες πολυδιαβασμένα βιβλία της Αγκάθα Κρίστι που γράφτηκαν από το 1920 έως το 1976, περνούν από λογοκρισία και προσαρμόζονται στην ορθοπολιτική παράνοια της εποχής ώστε να μην προσβάλλουν το κοινό αίσθημα με τις ρατσιστικές αναφορές τους.

Όπως αναφέρει η Telegraph, ειδικοί «αναγνώστες ευαισθησίας» (δηλαδή μια ορθοπολιτική «αστυνομία» τέχνης στην πραγματικότητα) έκαναν αλλαγές στα έργα της Αγκάθα Κρίστι που κυκλοφόρησαν μετά το 2020 σε ψηφιακή έκδοση. Νέα και παλαιότερα έργα που κυκλοφορούν σε ψηφιακή μορφή ελέγχονται για να αφαιρεθεί η προσβλητική γλώσσα, και ο εκδοτικός κόσμος προσαρμόζεται ταχέως σε αυτά τα δεδομένα. Τα ψηφιακά βιβλία είναι μια εύκολη λύση για άνωθεν παρεμβάσεις σε βιβλία σύμφωνα με «τας υποδείξεις» που λαμβάνουν οι μεγάλες διαδικτυακές εταιρείες που τα προωθούν στο κοινό.

Στα έργα της Αγκάθα Κρίστι ανάμεσα σε διάφορες «διορθώσεις» αφαιρέθηκε ο όρος «Oriental» που αφορά τη Μέση Ανατολή και η λέξη «nigger» («νέγρος»), ενώ αντικαταστάθηκε η λέξη «natives» («ιθαγενείς») με τη λέξη «local» («ντόπιοι»). Παρόμοιες αλλαγές έχουν γίνει στα έργα του Ρόαλντ Νταλ, ένας από πολυδιαβασμένους παιδικούς συγγραφείς (έγραψε το «Τσάρλι και το Εργοστάσιο Σοκολάτας»), αλλά και τον Ίαν Φλέμινγκ, του λογοτεχνικού «πατέρα» του Τζέιμς Μποντ.

Ουσιαστικά το αναγνωστικό κοινό αντιμετωπίζεται από την παγκόσμια «αστυνομία» σκέψης σαν μια μάζα από ανθρώπους με νοημοσύνη αμοιβάδας που δεν έχουν την ικανότητα να «φιλτράρουν» αυτό που διαβάζουν σύμφωνα με την κρίση τους. Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και με τις διαδικτυακές «αστυνομίες» των fake news, που τελικά αποδεικνύονται οι χειρότεροι Γκεμπελίσκοι του συστήματος.

Κάθε λογοτεχνικό και κάθε καλλιτεχνικό έργο γενικότερα, δημιουργήθηκε σύμφωνα με τα δεδομένα της εποχής του δημιουργού του. Μπορούμε κάλλιστα να διαφωνούμε με τη νοοτροπία και τα νοήματα του, άλλα οφείλουμε να σεβαστούμε το αποτύπωμα που άφησε στον χρόνο, διότι είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ιστορίας. Αυτήν την ιστορία δεν μπορείς να την κάνεις «ορθοπολιτική» πατσαβούρα και να την ξαναγράφεις όπως θέλεις, ασελγώντας ασύστολα στην πολιτιστική κληρονομιά ενός λαού.

Ασφαλώς υπάρχουν άπειρα έργα που έχουν ρατσιστικές αναφορές και όρους, άλλα αυτό είναι κάτι που αφήνεις στην αντίληψη του αναγνωστικού κοινού για να αξιολογεί. Δεν λειτουργείς σαν υπερκράτος – «πατερούλης», που καταστρέφει κλασσικά αριστουργήματα της λογοτεχνίας, για να ευθυγραμμιστούν με τους κανόνες του φασισμού που επιβάλλεις. Ακόμα και τη λανθασμένη νοοτροπία μιας περασμένης εποχής πρέπει πρώτα να την μάθεις, προκειμένου να μην την επαναλάβεις!

Κουλτούρα αποκλειστικής «αλήθειας»

Στις μέρες μας δεν χρειάζεται να στηθούν «πυρές» για την καταστρατήγηση της ελευθερίας του λόγου και την απαγόρευση των «ενοχλητικών» γνώσεων. Δείτε για παράδειγμα πώς αντλεί σήμερα ο κόσμος γενικές γνώσεις για το οποιοδήποτε θέμα. Η συντριπτική πλειοψηφία δεν μπαίνει καθόλου στον κόπο να ανοίξει κάποια εγκυκλοπαίδεια, άλλα εμπιστεύεται τυφλά την δήθεν «αντικειμενική αλήθεια» της Wikipedia ή ενός «γκουγκλαρίσματος», που θα εμφανίσει τα αποτελέσματα που επιθυμεί ο αλγόριθμος της Google.

Ελάχιστοι άνθρωποι ψάχνουν διαφορετικές πηγές και ανοίγουν βιβλία για να πληροφορηθούν σφαιρικά για ένα θέμα. Η κουλτούρα της μίας και αποκλειστικής «αλήθειας» (δηλαδή της κυρίαρχης προπαγάνδας) έχει ήδη εμφυσηθεί σε μεγάλο βαθμό στον Δυτικό κόσμο. Οι λεγόμενοι «fact checkers» είναι οι σύγχρονοι ιεροεξεταστές αυτού του νεοταξικού δόγματος.

Σε έναν κόσμο διεφθαρμένο που η πορνογραφία διακινείται ελεύθερα και ανεμπόδιστα, που η βιομηχανία του θεάματος κατακαίει τις ηθικές αξίες, που η υποκουλτούρα μουσικών κινημάτων αποκτηνώνουν τον άνθρωπο, η Νέα Τάξη Πραγμάτων ευαγγελίζεται έναν «καλύτερο κόσμο» με το να διορθώνει τις λέξεις της… Αγκάθα Κρίστι.

Απύθμενη υποκρισία, αν μη τι άλλο.

Η Ιερά Εξέταση του 21ου αιώνα που ονομάζεται «πολιτική ορθότητα», ξεκινά τους αφορισμούς από απλές λέξεις και έννοιες, για να εξοικειωθεί ο κόσμος με την άσκηση άμεσης λογοκρισίας. Σήμερα αλλάζουν λέξεις, αύριο θα «εξαφανίζονται» προτάσεις, παράγραφοι, κεφάλαια, βιβλία ολόκληρα και συγγραφείς, άλλα και ιστορικές αναφορές σε προσωπικότητες που θα χαρακτηριστούν «ρατσιστές», «τοξικοί», «μισογύνηδες», «ομοφοβικοί», «σκοταδιστές».

Επιχειρούν να σβήσουν την ιστορία και να την ξαναγράψουν, άλλα είναι καταδικασμένοι να αποτύχουν, όπως απέτυχε και κάθε άλλο φασιστικό καθεστώς που επένδυσε στη λογοκρισία. Γιατί τα βιβλία είναι γεννήματα ιδεών, και οι ιδέες δεν μπορούν να νικηθούν από καμία μορφή καταστολής, αν ο άνθρωπος παραμένει σε νοητική εγρήγορση.

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Ελευθέριος Ανδρώνης: Η woke δικτατορία επελαύνει σε ΕΕ-Βρετανία: Δημοτικό σχολείο στο Ηνωμένο Βασίλειο απαγόρευσε τη γιορτή του Πάσχα λόγω «συμπεριληπτικότητας»

Η woke δικτατορία επελαύνει σε ΕΕ-Βρετανία: Δημοτικό σχολείο στο Ηνωμένο Βασίλειο απαγόρευσε τη γιορτή του Πάσχα λόγω «συμπεριληπτικότητας»

Ο διωγμός του Χριστιανισμού συνεχίζεται - Σταμάτησαν τους καθιερωμένους εορτασμούς του Πάσχα για να μην ενοχλούνται οι μουσουλμάνοι μετανάστες!

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Συνθήματα της ΣΜΥΝ: Όποιος τιμωρήσει αυτά τα παιδιά, ας μετακομίσει μια ώρα αρχύτερα στην Τουρκία να υπηρετεί τον «εφέντη» του

Συνθήματα της ΣΜΥΝ: Όποιος τιμωρήσει αυτά τα παιδιά, ας μετακομίσει μια ώρα αρχύτερα στην Τουρκία να υπηρετεί τον «εφέντη» του

Κάτω τα χέρια από το μέλλον της Ελλάδας! - Έπαθαν αλλεργία με τον πατριωτικό ενθουσιασμό της ΣΜΥΝ, οι τουρκόφιλοι και οι υμνητές των pride

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: 25η Μαρτίου: Tο σπαθί της Επανάστασης ακονίστηκε στην πέτρα της πίστεως

25η Μαρτίου: Tο σπαθί της Επανάστασης ακονίστηκε στην πέτρα της πίστεως

Κάθε προσευχή, κάθε μάχη και κάθε λόγος των ηρώων του '21 μαρτυρούν ένα καταπληκτικό θαύμα που όμοιο του δεν είδε ποτέ η ιστορία

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Η Ευρώπη σε απόλυτη παράνοια – Λειτουργεί σαν βομβιστής αυτοκτονίας που θα πυροδοτήσει τον 3ο Παγκόσμιο

Η Ευρώπη σε απόλυτη παράνοια – Λειτουργεί σαν βομβιστής αυτοκτονίας που θα πυροδοτήσει τον 3ο Παγκόσμιο

Η λογική έχει εγκαταλείψει εντελώς την Ευρώπη και οι ηγεσίες της μας οδηγούν σε ολοκαύτωμα, μέσω μιας αυτοεκπληρούμενης «προφητείας»

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Έκθεση Παγκόσμιας Ευτυχίας: Διαπρέπουν σε εθνική κατάθλιψη οι Έλληνες, γιατί χάνουνε το άγιο φιλότιμο

Έκθεση Παγκόσμιας Ευτυχίας: Διαπρέπουν σε εθνική κατάθλιψη οι Έλληνες, γιατί χάνουνε το άγιο φιλότιμο

Διεθνής έκθεση δείχνει ότι οι Έλληνες βυθίζονται στη θλίψη και χάνουν το παραδοσιακό τους φιλότιμο - Τι θα απαντούσε ο Άγιος Παΐσιος γι' αυτό;

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Εθνική Πινακοθήκη: Δεν ενέκριναν καλλιτέχνη με γλυπτά ηρώων του 1821 – Ενέκριναν πορνοβίντεο που βλασφημείται το Άγιο Πνεύμα

Εθνική Πινακοθήκη: Δεν ενέκριναν καλλιτέχνη με γλυπτά ηρώων του 1821 – Ενέκριναν πορνοβίντεο που βλασφημείται το Άγιο Πνεύμα

Εθνική Πινακοθήκη: Ένα περίκλειστο λόμπι χριστιανοφοβικών απορρίπτει οτιδήποτε το ελληνορθόδοξο και προβάλλει με άνεση τις πιο αισχρές βλασφημίες

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Μόνο ο Θεός σώνει αυτή τη χώρα – Παραδέχτηκε παράδοση κυριαρχίας ο Χ.Ροζάκης: «Ζητάμε την άδεια των Τούρκων για ό,τι κάνουμε στο Αιγαίο»

Μόνο ο Θεός σώνει αυτή τη χώρα – Παραδέχτηκε παράδοση κυριαρχίας ο Χ.Ροζάκης: «Ζητάμε την άδεια των Τούρκων για ό,τι κάνουμε στο Αιγαίο»

Εθνική μειοδοσία με τη «βούλα» του Χρήστου Ροζάκη - Την ίδια στιγμή η κυβέρνηση τοποθετεί τουρκόφιλους υφυπουργούς σε θέσεις - κλειδιά

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: «Γυναίκα σε Λεωφορείο»: Η Ελλάδα έχασε το λεωφορείο της αισθητικής

«Γυναίκα σε Λεωφορείο»: Η Ελλάδα έχασε το λεωφορείο της αισθητικής

Τραγικό άγαλμα στη Θεσσαλονίκη, που συμβολίζει τη... γυναίκα - Πως γίνεται να ορφάνεψε από έμπνευση η Ελλάδα, με τέτοιο πολιτισμό;

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Βλασφημία στην Εθνική Πινακοθήκη: Περί τέχνης, ορίων και άλλων «δαιμονίων»

Βλασφημία στην Εθνική Πινακοθήκη: Περί τέχνης, ορίων και άλλων «δαιμονίων»

Απαντήσεις για τις πιο χιλιοειπωμένες ανοησίες που ακούστηκαν προς υπεράσπιση των βλάσφημων έργων στην Εθνική Πινακοθήκη

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Σφαγή χριστιανών στη Συρία: Την προδοτική σιωπή των κυβερνώντων, να την καλύψουμε με τη δική μας κραυγή

Σφαγή χριστιανών στη Συρία: Την προδοτική σιωπή των κυβερνώντων, να την καλύψουμε με τη δική μας κραυγή

Αποτροπιασμός με την ξέφρενη κατάσταση στη Συρία - Ελλάδα και Ευρωπαϊκή ένωση νίπτουν τας χείρας τους στο πηχτό αίμα των χριστιανών μαρτύρων

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Ως εδώ με τη βλασφημία τους – Με χρήματα των φορολογουμένων χριστιανών εκτίθενται αυτά τα εκτρώματα στην Εθνική Πινακοθήκη!

Ως εδώ με τη βλασφημία τους – Με χρήματα των φορολογουμένων χριστιανών εκτίθενται αυτά τα εκτρώματα στην Εθνική Πινακοθήκη!

Εθνική... τερατοθήκη! - Για 9 μήνες θα προβάλλονται σε δημόσιο ίδρυμα τα τερατουργήματα βλασφημίας στην Παναγία και τους Αγίους μας

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Κυριάκος Μητσοτάκης – Τέμπη: Το αλαζονικό «bot» που γιουχάρει όλη η χώρα, ξεπέρασε κάθε ρεκόρ αναισχυντίας

Κυριάκος Μητσοτάκης – Τέμπη: Το αλαζονικό «bot» που γιουχάρει όλη η χώρα, ξεπέρασε κάθε ρεκόρ αναισχυντίας

Αμετανόητος, προκλητικός, αλαζόνας, ο Μητσοτάκης κούνησε το δάχτυλο στον λαό, αντί να λάβει το ιστορικό μήνυμα της 28ης Φεβρουαρίου

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Τέμπη: «Όλα αλλάζουν όταν εσύ αλλάζεις» – Οι 57 ψυχές έβαλαν τον ελληνικό λαό ξανά στις ράγες της ιστορίας

Τέμπη: «Όλα αλλάζουν όταν εσύ αλλάζεις» – Οι 57 ψυχές έβαλαν τον ελληνικό λαό ξανά στις ράγες της ιστορίας

Με μπροστάρηδες τις οικογένειες των νεκρών, ο Έλληνας θυμήθηκε ξανά από τι είναι φτιαγμένος - Το μεγαλειώδες συλλαλητήριο θα αφήσει ιστορία

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Έλεος πια! – Ούτε το αίμα των Τεμπών και τα ρίχτερ των σεισμών δεν μας κάνουν να παρατήσουμε τα καρναβάλια;

Έλεος πια! – Ούτε το αίμα των Τεμπών και τα ρίχτερ των σεισμών δεν μας κάνουν να παρατήσουμε τα καρναβάλια;

Καρναβάλια ακόμα και τώρα; - Πένθος μόνο την 28η Φεβρουαρίου και μετά ξεφάντωμα; - Τι άλλο πρέπει να γίνει για να σοβαρευτούμε;

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Συλλαλητήριο – Τέμπη: Να φυσήξει επιτέλους οξυγόνο σε αυτή τη χώρα

Συλλαλητήριο – Τέμπη: Να φυσήξει επιτέλους οξυγόνο σε αυτή τη χώρα

Χωρίς κομματικές αγκυλώσεις - Με μόνα αιτήματα τη δημοκρατική κάθαρση και τη δικαίωση, είμαστε ενώπιον της μεγαλύτερης συγκέντρωσης της μεταπολίτευσης

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Σκάνδαλο USAID: Ξεμπροστιάζεται η εωσφορική ατζέντα και τα παπαγαλάκια της στην Ελλάδα

Σκάνδαλο USAID: Ξεμπροστιάζεται η εωσφορική ατζέντα και τα παπαγαλάκια της στην Ελλάδα

Ο ασκός του Αιόλου άνοιξε και δεν προβλέπεται να κλείσει - Πολλοί είναι εκείνοι στην Ελλάδα που έχουν χάσει τον ύπνο τους

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Βασίλης Καλογήρου: Αιωνία αυτού η μνήμη – Ο ουρανός γιορτάζει έναν μάρτυρα, πριν την ώρα που θα «μιλήσει»

Βασίλης Καλογήρου: Αιωνία αυτού η μνήμη – Ο ουρανός γιορτάζει έναν μάρτυρα, πριν την ώρα που θα «μιλήσει»

Το χαμόγελο του Βασίλη μας κερνάει λίγη από τη χαρά που απολαμβάνει στον παράδεισο - Αντικρύζουμε με δέος εκείνον και την ηρωίδα μητέρα του

Ελευθέριος Ανδρώνης
Ελευθέριος Ανδρώνης: Αυτή τη θρησκεία αίματος στηρίζει η woke κουλτούρα – Δολοφονήθηκε ο πρώτος ανοιχτά γκέι ιμάμης στον κόσμο

Αυτή τη θρησκεία αίματος στηρίζει η woke κουλτούρα – Δολοφονήθηκε ο πρώτος ανοιχτά γκέι ιμάμης στον κόσμο

Ο 57χρονος ιμάμης, Muhsin Hendricks, δολοφονήθηκε από φανατικούς μουσουλμάνους - Την ίδια ώρα οι ΛΟΑΤΚΙ+ λένε εμάς τους χριστιανούς... «σκοταδιστές»

Ελευθέριος Ανδρώνης