ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΜΑΝΩΛΙΔΗΣ

Ο ΠΑΟΚ του «Μόνος στο Σπίτι», δεν μπορεί να εκφράζεται από… Κόλκες

Δεν νοείται να έχουν τη σφραγίδα, τύπου trademark, του ΠΑΟΚ σχολιαστές όπως ο Σταύρος Κόλκας.
Ο ΠΑΟΚ του «Μόνος στο Σπίτι», δεν μπορεί να εκφράζεται από… Κόλκες

Το έβλεπες, ξανά και ξανά. Δεν το χόρταινες. Σε κανένα σημείο δε θύμιζε ελληνική παραγωγή. Δεν ήταν μία ακόμα σύλληψη ιδέας. Ήταν η… ιδέα. Το βίντεο της ΠΑΕ ΠΑΟΚ με τον Δημήτρη Πέλκα σε ρόλο Μακόλεϊ Κάλκιν στο «Μόνος στο Σπίτι» ήταν απλά υπέροχο. Ξεχωριστό, μοναδικό…

Διοίκηση, προπονητής, όλη η ομάδα σε ένα… γύρισμα. Ένα ρομαντικό, vintage, χριστουγεννιάτικο μήνυμα. Μια απόδειξη πως μέσα σε ένα πιεστικό πρόγραμμα υπάρχει χώρος για μια παρέα. Να κάνει το κομμάτι της, να κάνει κάτι διαφορετικό, να έρθει πιο κοντά στον κόσμο της, στα παιδιά.

Λίγες μόνο ώρες νωρίτερα, στο τελευταίο παιχνίδι της χρονιάς στην Τούμπα κόντρα στον Ατρόμητο, οι οπαδοί του ΠΑΟΚ πέταξαν στον αγωνιστικό χώρο λούτρινα αρκουδάκια. Πάλι, για τα παιδιά. Μέσα σε λίγες μέρες, τι κι αν αυτές καλύπτει ο μανδύας των εορτών, ο ΠΑΟΚ έγινε αυτό που πρέπει να γίνονται όλες οι ομάδες. Ενωτικό μέσο. Μια γέφυρα ανάμεσα στη χαρά και τη διασκέδαση. Πηγή δυνατών συναισθημάτων. Παράδειγμα προς μίμηση…

Εκεί, σε αυτές τις ενέργειες, έρχεται και κολλάει αυτό που επισημαίνεται από το Sportime καιρό τώρα. Όχι μόνο για τον ΠΑΟΚ, για όλες τις ομάδες. Ίσως όμως για τον Δικέφαλο του Βορρά να έχει μεγαλύτερη αξία, μια σημασία παραπάνω. Τις άλλες ελληνικές ομάδες, στον… αφρό, τις κράτησαν και τις κρατούν οι τίτλοι, οι επιτυχίες. Τον ΠΑΟΚ, τον κράτησε ο κόσμος του. Με τον δικό του, ξεχωριστό, τρόπο.

Αυτός ο κόσμος, αυτός ο (υγιής) οργανισμός δεν πρέπει να γίνεται δέσμιος κάτω από τη… μασχάλη της αυλής. Έρχεται σε κόντρα με αυτές τις ενέργειες. Είναι μια ευθεία αντίφαση στην ίδια την ποδοσφαιρική ομάδα που έχει δημιουργηθεί. Δεν νοείται η ρητορική του ΠΑΟΚ να είναι το SDNA. Δεν νοείται να έχουν τη σφραγίδα, τύπου trademark, του ΠΑΟΚ σχολιαστές όπως ο Σταύρος Κόλκας. Τόσο στο επίσημο κανάλι της ομάδας, όσο και στο πάνελ εκπομπής του Open, δηλαδή του καναλιού συμφερόντων Ιβάν Σαββίδη. Το μόνο που προσδίδουν τα κατά παραγγελία άρθρα, τα φθηνά σχόλια δημοσιογράφου που πουλά οπαδιλίκι, είναι μια παρακατιανή εξωστρέφεια.

Πρωταθλητής Χειμώνα ο ΠΑΟΚ για να χαρεί ο Σταύρος Κόλκας (vid)

Ο ΠΑΟΚ οφείλει να αλλάξει (και) επικοινωνιακή ρότα και μάλιστα άμεσα. Με τα τωρινά δεδομένα θα κερδίζει συμπάθειες μόνο επιδερμικά. Θα θυμίζει τον κόσμο που βλέπει κάθε Χριστούγεννα το «Μόνος στο σπίτι» και περνά καλά για δύο ώρες, αλλά στο τέλος αναρωτιέται: πως αυτό το παιδί από μια τέτοια επιτυχία, κατάντησε αλκοολικός και ναρκομανής… Στην πραγματική ζωή…

Κάντε follow στο Sportime

Κάντε like στην σελίδα του Sportime στο Facebook

Ακολουθήστε το Sportime στο Instagram

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Ο ΠΑΟΚ του «Μόνος στο Σπίτι», δεν μπορεί να εκφράζεται από… Κόλκες», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για περισσότερα σχετικά άρθρα επιλέξτε παρακάτω.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Γεράσιμος Μανωλίδης

Η λέξη Sport έμελλε να είναι συνδετική, όχι απλώς επαγγελματικά, αλλά σε κάθε βήμα της πορεία του. Από κολύμβηση, μπάσκετ μέχρι ποδόσφαιρο. Εκεί κάπου «έδεσε» στα γούστα του. Ανάλογη και η επαγγελματική πορεία που έχει ο Γεράσιμος Μανωλίδης. Από sport, σε sport! Από το site του Sport-Fm το 2008, γρήγορη μετάβαση την ίδια χρονιά στη SportDay που ασχολήθηκε με το διεθνές ποδόσφαιρο και το ρεπορτάζ του Ολυμπιακού. Εκεί έμεινε ως το 2017, χρονιά κατά την οποία κυκλοφόρησε το Sportime ξανά στα περίπτερα για να γίνει το πρώτο ηλεκτρονικό free press αθλητικό online έντυπο στη χώρα μας. Γενικός διευθυντής στο Sportime.gr πλέον, γράφει για ότι απασχολεί. Αθλητικό και μη…