Το έβλεπες, ξανά και ξανά. Δεν το χόρταινες. Σε κανένα σημείο δε θύμιζε ελληνική παραγωγή. Δεν ήταν μία ακόμα σύλληψη ιδέας. Ήταν η… ιδέα. Το βίντεο της ΠΑΕ ΠΑΟΚ με τον Δημήτρη Πέλκα σε ρόλο Μακόλεϊ Κάλκιν στο «Μόνος στο Σπίτι» ήταν απλά υπέροχο. Ξεχωριστό, μοναδικό…
Διοίκηση, προπονητής, όλη η ομάδα σε ένα… γύρισμα. Ένα ρομαντικό, vintage, χριστουγεννιάτικο μήνυμα. Μια απόδειξη πως μέσα σε ένα πιεστικό πρόγραμμα υπάρχει χώρος για μια παρέα. Να κάνει το κομμάτι της, να κάνει κάτι διαφορετικό, να έρθει πιο κοντά στον κόσμο της, στα παιδιά.
Λίγες μόνο ώρες νωρίτερα, στο τελευταίο παιχνίδι της χρονιάς στην Τούμπα κόντρα στον Ατρόμητο, οι οπαδοί του ΠΑΟΚ πέταξαν στον αγωνιστικό χώρο λούτρινα αρκουδάκια. Πάλι, για τα παιδιά. Μέσα σε λίγες μέρες, τι κι αν αυτές καλύπτει ο μανδύας των εορτών, ο ΠΑΟΚ έγινε αυτό που πρέπει να γίνονται όλες οι ομάδες. Ενωτικό μέσο. Μια γέφυρα ανάμεσα στη χαρά και τη διασκέδαση. Πηγή δυνατών συναισθημάτων. Παράδειγμα προς μίμηση…
Εκεί, σε αυτές τις ενέργειες, έρχεται και κολλάει αυτό που επισημαίνεται από το Sportime καιρό τώρα. Όχι μόνο για τον ΠΑΟΚ, για όλες τις ομάδες. Ίσως όμως για τον Δικέφαλο του Βορρά να έχει μεγαλύτερη αξία, μια σημασία παραπάνω. Τις άλλες ελληνικές ομάδες, στον… αφρό, τις κράτησαν και τις κρατούν οι τίτλοι, οι επιτυχίες. Τον ΠΑΟΚ, τον κράτησε ο κόσμος του. Με τον δικό του, ξεχωριστό, τρόπο.
Αυτός ο κόσμος, αυτός ο (υγιής) οργανισμός δεν πρέπει να γίνεται δέσμιος κάτω από τη… μασχάλη της αυλής. Έρχεται σε κόντρα με αυτές τις ενέργειες. Είναι μια ευθεία αντίφαση στην ίδια την ποδοσφαιρική ομάδα που έχει δημιουργηθεί. Δεν νοείται η ρητορική του ΠΑΟΚ να είναι το SDNA. Δεν νοείται να έχουν τη σφραγίδα, τύπου trademark, του ΠΑΟΚ σχολιαστές όπως ο Σταύρος Κόλκας. Τόσο στο επίσημο κανάλι της ομάδας, όσο και στο πάνελ εκπομπής του Open, δηλαδή του καναλιού συμφερόντων Ιβάν Σαββίδη. Το μόνο που προσδίδουν τα κατά παραγγελία άρθρα, τα φθηνά σχόλια δημοσιογράφου που πουλά οπαδιλίκι, είναι μια παρακατιανή εξωστρέφεια.
Πρωταθλητής Χειμώνα ο ΠΑΟΚ για να χαρεί ο Σταύρος Κόλκας (vid)
Ο ΠΑΟΚ οφείλει να αλλάξει (και) επικοινωνιακή ρότα και μάλιστα άμεσα. Με τα τωρινά δεδομένα θα κερδίζει συμπάθειες μόνο επιδερμικά. Θα θυμίζει τον κόσμο που βλέπει κάθε Χριστούγεννα το «Μόνος στο σπίτι» και περνά καλά για δύο ώρες, αλλά στο τέλος αναρωτιέται: πως αυτό το παιδί από μια τέτοια επιτυχία, κατάντησε αλκοολικός και ναρκομανής… Στην πραγματική ζωή…
Κάντε follow στο Sportime
Κάντε like στην σελίδα του Sportime στο Facebook
Ακολουθήστε το Sportime στο Instagram