Η επιχειρηματολογία σε κάθε επιχείρηση είναι η ίδια. Οι εργαζόμενοι αντιπροσωπεύουν τον εργοδότη τους. Είτε αυτός έχει την ευθύνη γι’ αυτό, είτε όχι. Το αποτέλεσμα βαραίνει τον άνθρωπο που είναι πίσω από τη βιτρίνα. Άρα, στην… branda του Sport 24, η ουρά θα γράφει πάντα Δημήτρης Μάρης.
Προσεγμένος τύπος, ευγενής. Υπάρχουν αρκετοί συνεργάτες που τον έχουν γνωρίσει και μεταφέρουν την ίδια αύρα. Ευρωπαϊκή. Μια μοντέρνα κουλτούρα, απαραίτητη στις σύγχρονες επιταγές του επιχειρείν. Από το ντύσιμο μέχρι το λέγειν, ο Δημήτρης Μάρης αποπνέει υγεία. Λεγόμενα πολλών που έχουν συναναστραφεί μαζί του. Σε… υψηλό επίπεδο.
Ο υπογράφων είναι σε αυτούς που δεν τον έχουν γνωρίσει. Όπως και ο περισσότερος κόσμος. Συνεπώς η εικόνα μπορεί να αλλοιωθεί. Σαν Sportime έχουμε βιώσει την πλήρη απαξίωση από το Sport 24. Στις παρυφές του 19ου μήνα λειτουργίας της εφημερίδας μας, το πρωτοσέλιδό μας εξακολουθεί να μη βρίσκεται στο section με τα υπόλοιπα στο συγκεκριμένο site.
Η δικαιολογία της κόντρας με το παλιό Sportime, ξέφτισε. Από την άλλη αρχίζουν τα πράγματα να εξηγούνται. Τουλάχιστον από εμάς είναι πια κατανοητό. Όταν δε σέβεσαι ολόκληρη ΚΑΕ Ολυμπιακός, δεν θα σεβαστείς το… οποιοδήποτε Sportime. Και ναι, φυσικά έχει δίκιο η ΚΑΕ Ολυμπιακός.
Επιχείρηση είναι κι αυτή. Κανονική. Όπως όλες. Ένα από τα βασικά έσοδα είναι ο κεντρικός χορηγός στο κέντρο της φανέλας. Η μόνη ελπίδα για τους ιδιοκτήτες αυτών των ομάδων να μειώσουν την ετήσια χασούρα τους. Διότι, ειδικά στο μπάσκετ, ισχύει το «όσα λεφτά βάζεις τόσα χάνεις».
Ολυμπιακός
Ο Ολυμπιακός, λοιπόν, και ο κάθε Ολυμπιακός και το τμήμα marketing αυτό πουλάνε. Τους παίκτες τους βλέπει ο κόσμος που πάει στο γήπεδο, αυτοί από την τηλεόραση και φυσικά από τα μέσα. Η φωτογραφία σε ένα πρωτοσέλιδο, σε ένα κομμάτι από το site κλπ.
Έσκασε το εξώδικο προς το Sport 24 από την «ερυθρόλευκη» ΚΑΕ. Μπαίνοντας στο site στην κατηγορία του Ολυμπιακού οι φωτογραφίες είναι «κομμένες» στη μέση, ή με πλάτη ή με περυσινό χορηγό. Περυσινός χορηγός στη φανέλα ήταν –τις περισσότερες φορές- το ΣΚΡΑΤΣ. Δηλαδή ο ΟΠΑΠ.
Δηλαδή η εταιρεία που εξαγόρασε μεγάλο ποσοστό της Stoiximan, μέτοχος της οποίας είναι μεταξύ άλλων και ο Δημήτρης Μάρης. Εκεί χάνει εντελώς το δίκιο της η 24 Media. Διότι το να θες να αποκρύψεις όσο μπορείς έναν εν δυνάμει ανταγωνιστή σου, ας πούμε πως γίνεται κατανοητό. Το να θες να δημιουργήσεις ζημιά σε μια στρατηγική συμφωνία, είναι χτύπημα κάτω από τη μέση.
Στην απάντησή του, στο εξώδικο, το Sport 24 χρησιμοποιεί την τέχνη της δημιουργικής ασάφειας. Λέει πολλά χωρίς να λέει τίποτε. Δεν απαντάει σε όσα, ορθά, υποστηρίζει ο Ολυμπιακός. Έχουμε αναφέρει ουκ ολίγες φορές, πως η κορυφή απαιτεί ισορροπία, ίσες αποστάσεις. Στο Sport 24 αυτές δεν υπάρχουν.
Καιρό τώρα. Εμείς το έχουμε βιώσει στο πετσί μας και όχι μόνο. Σε συζητήσεις με διαφημιστικές εταιρείες, αναγνώστες και αρκετό κόσμο που μας ρωτάει, δεν ξέρουμε τι να απαντήσουμε.
Εμάς τα χέρια μας είναι δεμένα. Ο Ολυμπιακός από την άλλη έχει αρκετές λύσεις. Από τη στιγμή που δεν σέβονται την ομάδα, τους χορηγούς του και τους ανθρώπους που εργάζονται γύρω από το κλαμπ, πρέπει να πάρει τα μέτρα του. Ουδείς δεν θα πρέπει να κατηγορήσει την ομάδα του Πειραιά αν αύριο μεθαύριο απαγορεύσει τις δηλώσεις ή κόψει τους εργαζόμενους του Sport 24 από τα δημοσιογραφικά του ΣΕΦ.
Το πόσο εκφράζουν τέτοιες ιστορίες τον Δημήτρη Μάρη δεν θα το απαντήσει, ο ίδιος, ποτέ. Πρακτικές και καταστάσεις που δεν γίνονται να αντιπροσωπεύουν έναν άνθρωπο που έχει σύμφωνα με όσους τον ξέρουν καλά- αποδείξει πως στο business management παίζει καθαρά. Είναι προσεκτικός, Όπως στο ντύσιμό του. Δεν του αρέσει να τσαλακώνεται το κουστούμι του. Με την εικόνα του όμως τι γίνεται;