Κάτι η καλοκαιρινή περίοδος με τις άδειες και τις διακοπές, κάτι τα ελληνοτουρκικά, κάτι η αναθέρμανση της ιστορίας με τον κορονοϊό, έχουν εμποδίσει σε έναν βαθμό την καθημερινή επικοινωνία με φιλάθλους του Παναθηναϊκού.
Ελάχιστες έως καθόλου συζητήσεις ή διαδικτυακοί διάλογοι έχουν γίνει, με αντικείμενο το Panathinaikos TV, ήτοι το πρώτο τηλεοπτικό κανάλι που θα έχει ένας ελληνικός σύλλογος (προφανώς μέσω της πλατφόρμας της Cosmote TV).
Κάθε πράμα στον καιρό του και τον Αύγουστο ο κολιός, λέει η παροιμία. Κάποτε το «τριφύλλι» πρωτοπορούσε σε επίπεδο εγκαταστάσεων και ακαδημιών ή διακρινόταν σε εκτός των συνόρων διοργανώσεις. Τώρα δεν είναι εποχή για τέτοια. Το κλαμπ ακόμα προσπαθεί να σταθεί στα πόδια του, έπειτα από στραπάτσα τόσων ετών.
1200+ παιχνίδια καζίνο και καθημερινές προσφορές*
*Ισχύουν όροι και προϋποθέσεις +21
Να όμως που τώρα δημιουργείται κάτι πρωτοποριακό κι ας μην είναι «στον καιρό του», υπό την έννοια ότι η ομάδα θα έπρεπε ακόμη να προσέχει τα ανοίγματά της (συγκυριακά θα κάνει την εμφάνισή του τον μήνα Αύγουστο).
Είναι πραγματικά πολύ εντυπωσιακό να μαθαίνεις ότι ένας σύλλογος θα έχει το δικό του τηλεοπτικό κανάλι. Με εκπομπές, με αφιερώματα, με ρεπορτάζ και, βέβαια, με μεταδόσεις αγώνων (δεν έχει ξεκαθαριστεί ακόμα τι και πώς).
30.000 live παιχνίδια κάθε μήνα, αμέτρητα στοιχήματα
+21 Παίξε υπεύθυνα
Βέβαια, σκοπός είναι να έχει ουσία όλη αυτή η προετοιμασία. Να στηθεί κάτι δυνατό τεχνικά και ως προϊόν, που να τονώσει ποικιλοτρόπως τον Παναθηναϊκό. Όχι μόνο στις εντυπώσεις.
Υ.Γ.: Το γκράφιτι για τον Δημήτρη Σαραβάκο αποτελεί ακόμα ένα καλό σημάδι. Ένα διαμάντι του ελληνικού ποδοσφαίρου, εντός κι εκτός αγωνιστικών χώρων, που και μόνο με την παρουσία του στο Κορωπί, οι νέοι παραδειγματίζονται
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ