Πρώτα φτιάχνεις πρωτάθλημα και μετά All Star Game
Ο ΕΣΑΚΕ επιμένει στο να κάνει ένα All Star Game ώστε να βγάλει την υποχρέωση του χορηγού. Αποτέλεσμα; Κάθε χρόνο και χειρότερα. Τόσο απλάTo 24o All Star Game της Basket League πέρασε στην ιστορία. Έτσι απλά όπως εμφανίστηκε. Με την ίδια απάθεια που αντιμετωπίστηκε, έτσι αδιάφορα πέρασε. Κανείς δεν έχει να θυμάται το παραμικρό. Ουδείς ασχολείται με ένα πρόχειρα στημένο πανηγυράκι που γίνεται για λόγους που δεν μπορούμε να καταλάβουμε. Έτσι όπως γίνεται, άλλωστε, καλύτερα να υπήρχε κάτι διαφορετικό. Ή να μην γινόταν καθόλου. Το πολύ πολύ να έχαναν μερικοί ένα τσάμπα διήμερο.
Εδώ που τα λέμε δεν είδαμε τίποτε περισσότερο από την μιζέρια του πρωταθλήματος. Κι εδώ είναι το πρώτο ερώτημα προς τον ΕΣΑΚΕ: Είναι δυνατόν, όταν δεν έχεις πρωτάθλημα, όταν δεν έχεις προϊόν, να κάνεις… All Star Game; Για ποιο προϊόν μιλάμε; Για εκείνο που ζητιανεύει κάθε χρόνο λεφτά από το Κρατικό Κανάλι με αποτέλεσμα να γίνεται έρμαιο στις διαθέσεις του σε ό,τι αφορά στις μεταδόσεις;
Το All Star Game και η εθνική μας μοναξιά
Η εικόνα που μεταφέρεται στους τηλεοπτικούς δέκτες, κάθε Σάββατο στις 3:45μ.μ δείχνει πολλά. Κυρίως δείχνει άδειες εξέδρες. Ακόμα και σε μέρη που πέρυσι ήταν φουλ, όπως η Λήμνος. Κάποτε ο Ζομπανάκης του Ρεθύμνου το είχε φωνάξει: ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ Η ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΩΡΑ. Δεν την ενδιαφέρει την ΕΡΤ. Πρόγραμμα θέλει. Ασε που είναι και ωραία τα ταξίδια σε Ρέθυμνο, Λήμνο, Ρόδο και σε ώρες που θα προλαβαίνουν τις βραδινές πτήσεις. Αστειότητες…
Αν θέλετε να θυμηθείτε τι έγινε στο Ηράκλειο, μπορείτε να κάνετε κλικ εδώ.
Αλήθεια, μέχρι να φτάσουμε στο All Star Game τι ακριβώς είδαμε; Κάποια συντονισμένη ενέργεια ώστε να διαφημιστεί το προϊόν; Εγιναν τίποτε εκδηλώσεις σε πόλεις της Ελλάδας που δεν έχουν εκπρόσωπο στην Basket League; Το Μεσολόγγι ανεβαίνει… Εγινε κάποιο event σε κεντρικό σημείο της πόλης; Τα Ιωάννινα έχουν ομάδα στην Α1 Γυναικών, στην Β’ Εθνική Ανδρών (με πολλές πιθανότητες να ανέβει) και άλλες δύο στην Γ’ Εθνική. Η πόλη ΕΧΕΙ ΜΠΑΣΚΕΤ. Πλησίασε το μπάσκετ την πόλη; Και τόσες περιοχές ακόμα έπρεπε να νοιώθουν το μπάσκετ.
Είδατε όλο το προηγούμενο διάστημα να διαφημίζεται το All Star Game μέσω των social media (αυτό είναι πλέον το παρόν) των ΚΑΕ; Είδατε κανέναν παίκτη ή προπονητή, από τους συμμετέχοντες ή μη, που έκαναν share το οτιδήποτε σχετικό με την εκδήλωση;
Υπήρξαν, αλήθεια, άλλες πόλεις που να εξέφρασαν ενδιαφέρον για την διοργάνωση; Ή βρέθηκε, για μια ακόμα φορά η εύκολη λύση του Ηρακλείου με τα Δύο Αοράκια;
Αντι να φτιάχνεις προϊον, θέλεις απλά να εισπράττεις
Μου έλεγε την ώρα της εκδήλωσης, ένας φίλος που ασχολείται με το marketing το εξής: Πρώτα φτιάχνεται το προϊόν, το βάζεις σε καλό ράφι, το διαφημίζεις, και τέλος εισπράττεις! Εδώ τα κάνουμε ανάποδα.
Θέλουμε πρώτα να εισπράξουμε, μετά να διαφημίσουμε, μετά να πούμε ότι έχουμε προϊόν και στο τέλος να κοιτάξουμε μήπως και το φτιάξουμε.
Κάθε χρόνο και χειρότερα λοιπόν. Διότι όσο το All Star Game αποτελεί μια πρόχειρη διαδικασία, χωρίς ιδέες και με μια… στρατιά να κάνει τσάμπα διήμερα για να κοπανάει καμιά σέλφι στα social media δεν πρόκειται να δούμε προκοπή.
Πρώτα πρέπει να φτιάξουμε το πρωτάθλημα και μετά να δούμε για γιορτές. Διότι τώρα μιλάμε για πανηγυράκι της συμφοράς και όχι για γιορτή.
Αφήστε τα προκάτ χαμόγελα στις δηλώσεις. Οι πολλές κενές θέσεις, το απαράδεκτο θέαμα, η παγωμάρα του κόσμου, λένε πολλά περισσότερα από τις δηλώσεις.
Διαβάστε όλα τα μπλογκ του συντάκτη εδω
Κάντε follow στο Sportime
Κάντε like στην σελίδα του Sportime στο Facebook
Aκολουθήστε το Sportime στο Instagram