Η Κυβέρνηση αποφασίζει να ανοίξει τα σχολεία στις 10/1. Σε μια περίοδο που το φράγμα των 50.000 κρουσμάτων σπάει. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης και η Νικη Κεραμέως προσυπογράφουν τα νέα μαύρα ρεκόρ.
Την εποχή που καθημερινά πεθαίνουν δεκάδες πολίτες αυτής της χώρας από κορονοϊό και η μετάλλαξη Όμικρον «θερίζει» η κυβέρνηση αποφασίζει να ανοίξει τα σχολεία που είχαν κλείσει λόγω των εορτών. Παρά το γεγονός πως οι εισηγήσεις που θέλουν κλειστά σχολεία επικρατούσαν. Η απόφαση αυτή δεν πρέπει να κριθεί ως σωστή ή λάθος. Αυτό που πρέπει να κριθεί είναι τι έκανε αυτή η κυβέρνηση στα σχολεία για να προστατέψει τα παιδιά μας και κατ’ επέκταση όλο τον πληθυσμό.
Κλειστά σχολεία, σημαίνει βάζω εμπόδια στην εκπαίδευση των παιδιών, τους δημιουργώ πρόβλημα στην ψυχοσύνθεση τους στην προσπάθεια της κοινωνικοποίησης τους. Δυσκολεύω και αρκετές οικογένειες που οι γονείς εργάζονται την ώρα που τα παιδιά τους είναι στο σχολείο.
Ανοιχτά σχολεία, σημαίνει ότι όλα τα υπόλοιπα μέτρα είναι για γέλια αφού τα παιδιά, κολλούν μεταξύ τους και φέρνουν τον κορονοϊό μέσα στα σπίτια τους, στους γονείς τους, στις γιαγιάδες και τους παππούδες τους. Εκεί που δεν υπάρχει κανένα δίλημμα είναι να φτιάξουμε τα σχολεία και να τα λειτουργήσουμε έτσι ώστε τα παιδιά να προστατευθούν από τον Covid-19.
Βελτιώθηκαν οι εγκαταστάσεις; Όχι φυσικά. Παλιά σχολεία, έτοιμα να καταρρεύσουν τα περισσότερα. Οι τάξεις παλιές, τα θρανία επίσης. Όλα από μία άλλη εποχή.
Δύο χρόνια τώρα το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, δεν έκανε απολύτως τίποτα για να λειτουργούν τα σχολεία με ασφάλεια. Ράπιντ τεστ δεν γίνονται στα σχολεία. Ατομικά θρανία επίσης δε βάλανε. Δεν έχουν χρήματα για θρανία; Δηλαδή υπάρχουν αμέτρητα λεφτά για rafale και φρεγάτες αλλά όχι για τα εκπαιδευτικά ιδρύματα; Τελικά ποιον και πως θα πείσει αυτή η κυβέρνηση ότι θέλει το καλό της υγείας του πολίτη; Έβαλε κανένα πλέξι γκλας στα ήδη υπάρχοντα; Τοποθετήθηκε πουθενά συσκευή απολύμανσης αέρα; Ούτε καν αραιώθηκαν τα τμήματα, σε κάποια σχολεία μάλιστα, προσπάθησαν να τα συγχωνεύσουν κιόλας!
Tο μόνο μέτρο είναι το self test που η αξιοποίηση τους εξαρτάται από την ατομική ευθύνη του γονέα να κάνει το τεστ και να δηλώσει την αλήθεια στην ειδική φόρμα. Διότι ευθύνη του Υπουργείου Παιδείας μάλλον δεν υπάρχει. Στέλνουμε τα παιδιά μας λοιπόν πίσω στα εκπαιδευτικά ιδρύματα που αντί να είναι χώρος ασφαλείας και αγάπης, κατάντησαν κίνδυνος για τη ζωή τους και όλων των δικών τους ανθρώπων. Ποιο μέτρο προστασίας ανέλαβε αυτό του Υπουργείο τελοσπάντων και γιατί δεν δίνει το κράτος χρήματα για να φοιτούν τα παιδιά αυτής της χώρας, σε όμορφες και ασφαλείς συνθήκες;