Δεν έχουν περάσει παρά μόλις δύο 24ωρα από την έναρξη της συνεργασίας του Άρη με την εταιρεία «Μαλαματίνα» (ως επίσημου υποστηρικτή) και ήδη αμφότεροι πρέπει να αισθάνονται κερδισμένοι!
Η «κιτρινόμαυρη» ΠΑΕ επικοινωνιακά καθώς έκανε «δικό» της ένα ποτό που τα προηγούμενα χρόνια είχε συνδεθεί με τον «αιώνιο» αντίπαλο ΠΑΟΚ. Κι φυσικά η μεγάλη ελληνική εταιρεία οινοποιείας που σύναψε συνεργασία με ένα από τα μεγαλύτερα brand του ελληνικού ποδοσφαίρου.
Εταιρείες τέτοιου μεγέθους έχουν κάνει πολύ καλά την έρευνά τους προτού κάνουν ένα τέτοιο «άνοιγμα». Και πάντα το κάνουν σε αγορές που δεν είχαν πρόσβαση, ή τουλάχιστον δεν είχαν αποδοχή όση μεγάλη θα ήθελαν να έχουν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ – Ο Άρης πήρε χορηγό το… ποτό του ΠΑΟΚ!
Ο Άρης από πέρσι βρίσκεται σε «αναγέννηση». Προσφέρει ένα όμορφο ποδοσφαιρικό θέαμα, βελτιώνει της γηπεδικές του εγκαταστάσεις και γεμίζει το «Βικελίδης». Ακόμη και με τον πιο αντιεμπορικό αντίπαλο να παίζουν οι «κίτρινοι» μια 15άρα χιλιάδες μίνιμουμ θα τις μαζέψει. Κι αυτός ο αριθμός είναι σπουδαίος αριθμός για το κακό αυτό πρωτάθλημα που έχουμε.
Επίσης ο Άρης είναι μια ομάδα που είναι αρεστή και σε μεγάλη μερίδα ουδέτερων οπαδών. Δεν είναι τυχαία τα περσινά νούμερα τηλεθέασης που έκαναν τα ματς του «Θεού του πολέμου» στην κρατική τηλεόραση.
Το ότι αρκετές φορές ήταν μεγαλύτερα ακόμη και από αυτά του Παναθηναϊκού λέει πάρα πολλά. Πάρα πολλά για το μέγεθος του Άρη, αλλά και πάρα πολλά για τους ανθρώπους της εταιρείας «Μαλαματίνα».
Γενικότερα μιλάμε για έναν σύλλογο με μεγάλη διεισδυτικότητα στην ελληνική κοινωνία, με συνεχείς αναφορές στον Τύπο και με αρκετούς εγνωσμένης αξίας ανθρώπους (πολιτικοί, καλλιτέχνες κτλ) να αποτελούν οπαδούς του.
Το αν υπήρξαν αντιδράσεις από μερίδα αντίπαλων οπαδών μόνο καλό μπορεί να κάνει στο προϊόν και τον Άρη. Και ήδη κάνει. Η εταιρεία αυτή «ξανασυστήνεται» με δυναμικό τρόπο στην ελληνική αγορά. Και μια ομάδα που διαθέτει τους περισσότερους τίτλους από κάθε άλλη στη Μακεδονία και τη Βόρεια Ελλάδα γενικότερα.
Έτσι τα κέρδη για την εταιρεία και θα είναι πολύ μεγαλύτερα καθώς η διαφήμιση που γίνεται (μέσω του Άρη) είναι τεράστια και ουσιαστικά δεν… πληρώνεται με τίποτα!
Κάντε follow στο Sportime
Κάντε like στην σελίδα του Sportime στο Facebook
Ακολουθήστε το Sportime στο Instagram