ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΑ

Bayraktar: Είκοσι πέντε τουρκικά drone σαρώνουν την Ελλάδα – Ανήμπορη η Αθήνα να αντιδράσει;

Είκοσι πέντε drones «σαρώνουν» την Ελλάδα σύμφωνα με τα όσα αναφέρουν στην Τουρκία.

Bayraktar: Είκοσι πέντε τουρκικά drone σαρώνουν την Ελλάδα - Ανήμπορη η Αθήνα να αντιδράσει;
Συντάκτης: Βαγγέλης Λάσκαρης Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά

Bayraktar: Την «εμπρηστική» τους στάση αναφορικά με τα ελληνοτουρκικά συνεχίζουν στην Τουρκία, που συνεχίζει να ανεβάζει τους τόνους σε όλα τα επίπεδα, προκαλώντας την Ελλάδα.

Η τουρκική προπαγάνδα έχει πιάσει «δουλειά», κάνοντας λόγο για προκλήσεις από την πλευρά της Ελλάδας και στο στόχαστρο έχουν μπει η Λέσβος και η Σάμος.

Αυτό που ενόχλησε αυτή τη φορά τους τούρκους είναι η μεταφορά τεθωρακισμένων στα δύο μεγάλα νησιά, με τις περισσότερες εφημερίδες στην Τουρκία να έχουν ως κεντρικό θέμα την συγκεκριμένη είδηση.

Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει η star.com.tr, 25 τουρκικά drone έχουν πιάσει υπηρεσία και «σαρώνουν» την Ελλάδα, παρακολουθώντας 24 ώρες το 24ωρο τις δραστηριότητες στα ελληνικά οπλισμένα νησιά.

Πρόκειται για τουρκική προπαγάνδα και το γεγονός πως ανεβάζουν τόσο πολύ το θέμα των drones, δείχνει αν μη τι άλλο της σιγουριά της Τουρκίας πως στον τομέα των UAV έχει το πάνω χέρι.

Μάλιστα, εκθειάζουν τα συστήματά τους μιλώντας για τα χαρακτηριστικά του Aksungur. Σύμφωνα με τα όσα αναφέρουν τα ΜΜΕ, μπορεί να μείνει στον αέρα για 50 ώρες, ενώ έχει τη δυνατότητα να διακρίνει το αντικείμενο στο χέρι ενός ατόμου από απόσταση 8 χιλιομέτρων, μέρα και νύχτα. Σε καταστάσεις καταστροφής όπως πυρκαγιά, σεισμός. Εκτός από τις δραστηριότητες πληροφοριών, επιτήρησης και αναγνώρισης, μπορεί να χρησιμεύσει και ως σταθμός βάσης. Παράλληλα, μπορεί να εκτελέσει μακροχρόνιες λειτουργίες μέχρι υψόμετρο 40 χιλιάδων ποδιών.

Τα ANKA από την άλλη μπορούν να μείνουν στο αέρα για περισσότερο από 30 ώρες, ενώ έχουν την ικανότητα μεταφοράς φορτίου 350 κιλών. Μπορεί να προσγειωθεί και να απογειωθεί χωρίς την ανάγκη επέμβασης πιλότου ή χειριστή.

Τέλος, τα BAYRAKTAR TB-2 μπορούν να μείνουν στον αέρα 27 ώρες, μεταφέρουν φορτίο 150 κιλών και εκτός από τα επιχειρησιακά του καθήκοντα, χρησιμοποιείται και σε μελέτες αναγνώρισης, επιτήρησης και πληροφοριών.

Exit mobile version