Ελληνικά υποβρύχια: Πολλές είναι οι επιτυχίες των Ελλήνων επί των Τούρκων στον ουρανό καθώς και πάνω και κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, από την αρχή της ελληνοτουρκικής κρίσης το καλοκαίρι έως και σήμερα.
Όπως διαπίστωσε και ο πιο δύσπιστος, το επιχειρησιακό επίπεδο των ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων παραμένει υψηλό, με το ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό και την Πολεμική Αεροπορία να καθηλώνουν τους Τούρκους όπου χρειάστηκε.
Toυρκία: Φτιάχνει πέντε ναυτικά παρατηρητήρια στην Αν. Μεσόγειο – Αποκλείει την Ελλάδα
Αυτό επίσης που διαπιστώθηκε τις ημέρες τη κρίσης, έως και σήμερα, είναι πως τα ελληνικά υποβρύχια και ειδικά τα τύπου 214 «Παπανικολής» αποτελούν έναν μόνιμο πονοκέφαλο για την Τουρκία.
Οι τουρκικές Ένοπλες Δυνάμεις προσπάθησαν πολλές φορές να βρουν τα ελληνικά υποβρύχια όμως αυτό στάθηκε αδύνατο.
Μάλιστα τα τουρκικά υποβρύχια πέρασαν δύσκολες ώρες από τους Έλληνες διώκτες τους όσες φορές προσπάθησαν να κάνουν επίδειξη σημαίας κοντά σε κάποια ελληνική ακτή.
Σε κάποιες περιπτώσεις το χουνέρι των Τούρκων έκανε και γύρο του κόσμου.
Αυτό που δεν κατάφεραν οι Τούρκοι είναι όχι να βρουν τα ελληνικά υποβρύχια, αλλά να βρουν τα «καρτέρια» τους, δηλαδή τις κρυψώνες όπου αθόρυβα περιμένουν τους Τούρκους για να τους πλήξουν.
Τα «καρτέρια» αυτά παραμένουν επτασφράγιστο μυστικό με τους Τούρκους να πονοκεφαλιάζουν κάθε φορά που βγάζουν τα πολεμικά πλοία τους από τα λιμάνια.
Ουσιαστικά βαδίζουν στο άγνωστο, μην έχοντας εικόνα που μπορούν να τους πλήξουν οι Έλληνες.
Ελληνοτουρκικά: Θέμα στην Τουρκία το ρεπορτάζ του Sportime για τον ηλεκτρονικό πόλεμο
Τα 214 αποτελούν τα καλύτερα υποβρύχια του τύπου τους στον κόσμο.
Η Ελλάδα μπορεί βάσει τη σύμβασης που έχει με τους Γερμανούς να ενεργοποιήσει την αγορά άλλων έξι 214 (2+2+2) όμως η πλάτες της Γερμανίας στην Τουρκία και η αγορά από την Άγκυρα έξι γερμανικών τύπου 214 έχει εξοργίσει την Αθήνα.
Τα ελληνικά 214 διορθώθηκαν στην Ελλάδα, όμως οι άνθρωποι που δούλεψαν πάνω σ’ αυτά έχουν πλέον αποχωρήσει από τα ελληνικά Ναυπηγεία.
Έτσι η κατασκευή των άλλων γερμανικών υποβρυχίων δεν θα είναι εύκολη υπόθεση αφού θα πρέπει να εκπαιδευτεί και το προσωπικό των ναυπηγείων.