Ελληνοτουρκικά: Έκοψαν την ανάσα τα «Ιπτάμενα» ελληνικά Zubr – Λίγοι τα έχουν
Ελληνοτουρκικά: Πρόκειται για τα μεγαλύτερα σε μέγεθος αερόστρωμνα αποβατικά σκάφη (Air – Cushion Landing Craft) στον κόσμο και αποτελούν την τέταρτη γενιά αεροστρόμνων σκαφώνΕλληνοτουρκικά: Πρόκειται για τα μεγαλύτερα σε μέγεθος αερόστρωμνα αποβατικά σκάφη (Air – Cushion Landing Craft) στον κόσμο και αποτελούν την τέταρτη γενιά αεροστρόμνων σκαφών.
Πλούσιο είναι το οππτικοακουστικό υλικό από τα ναυτικά γυμνάσια του Πολεμικού Ναυτικού τις τελευταίες μέρες, πλήρη ανάπτυξη του Στόλου, κρατώ δυο φωτο από τα επίσημα ακάου, από τα χόβερκραφτ (ελληνιστί αερόστρωμνο) Zubr.
Ελληνοτουρκικά: Τα υποβρύχια – φαντάσματα του Πολεμικού Ναυτικού γίνονται… άτρωτα!
Λίγες χώρες παγκοσμίως διαθέτουν αυτού του είδους τα πλεούμενα.
Αναλυτικά τα στοιχεία από τα «Ιπτάμενα» πλοία Ταχείας Μεταφοράς ZUBR:
Διαστάσεις: 57,3μ / 25,6μ / 21,9 μ
Εκτόπισμα: 555 τ
Αιώρηση: 2 Α/Σ ZORYA 10000 HP
Πρόωση: 3 Α/Σ ZORYA 10000 HP
Ταχύτητα: 60 κόμβοι
Πλήρωμα: 33
Μεταφορική ικανότητα: Τρία άρματα πενήντα τόνων, ή Δέκα ΤΟΜΠ, ή Οκτώ ΤΟΜΑ, ή Πεντακόσιοι στρατιώτες .
Οπλισμός: 2x ΑΚ 630 εξάκαννα Gatling των 30mm, 2 x MS-227 εκτοξευτές ρουκετών των 22 σωλήνων έκαστος, διαμέτρου 140mm.
Απλώθηκε τάχιστα ο Ελληνικός στόλος στο Κρητικό πέλαγος και άρχισε τις βολές (pics)
Το ΠΤΜ ΚΕΡΚΥΡΑ είναι το τέταρτο ΠΤΜ που παρελήφθηκε από το ΠΝ. Είναι Ρωσικής προελεύσεως και σχεδιάσεως σύμφωνα με το πρόγραμμα 12322 . Η ναυπήγησή του ξεκίνησε το 2003 στο ναυπηγείο της εταιρίας ALMAZ της Αγίας Πετρούπολης και καθελκύστηκε 25-6-2004 .
Η άφιξη του στην Ελλάδα πραγματοποιήθηκε στις 22-12-2004. Η ένταξη του στο ΠΝ καθώς και η ύψωση Σημαίας πραγ-ματοποιήθηκε στις 4-1-2005 με Κυβερνήτη τον Υποπλοίαρχο Η. ΚΟΥΠΛΑΚΗ ΠΝ.