ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΑ

F-35 Block 4: Τι είναι το APG-85 που δεν θελουν να σκεφτονται στη Τουρκία

Το μαχητικό αεροσκάφος της ελληνικής πολεμικής αεροπορίας εντυπωσιάζει - Αυτά είναι τα χαρακτηριστικά του.
F-35 Block 4: Τι είναι το APG-85 που δεν θελουν να σκεφτονται στη Τουρκία

Από το Block 1 στο Block 4. Το περιοδικό «Στρατηγική» παρουσιάζει τις δυνατότητες του νέου μαχητικού της πολεμικής αεροπορίας της Ελλάδας «F-35 Block 4», οι οποίες είναι ομολογουμένως εντυπωσιακές.

Μετά τα Rafale η απόκτηση αυτού του αεροσκάφους από τη χώρα μας αποτελεί την κυριότερη εξοπλιστική δαπάνη μετά των μαχητικών 24 Rafale. Τα πρώτα αεροσκάφη αναμένεται να παραδοθούν στην ΠΑ το 2028 και θα έρθουν στην Ελλάδα μετά από δύο χρόνια.

Με λίγα λόγια το «F-35 Block 4» είναι ένα επιθετικό όπλο «πρώτου κύματος κρούσης» και λιγότερο ένα αεροσκάφος εναέριας υπεροχής.

Ένα από τις βασικές βελτιώσεις σε σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα έχει να κάνει με το Ραντάρ. Οπως αναφέρει το περιοδικό «Στρατηγική» στη θέση του APG-81 τοποθετείται το APG-85 το οποίο προσφέρει μεγαλύτερο εύρος εντοπισμού και αντιμετώπισης απειλών, ικανότητας διαχείρισης μεγαλύτερου όγκου δεδομένων και ικανότητες Ηλεκτρονικού Πολέμου και Ηλεκτρονικής Επίθεσης.

Επίσης το APG-85 σε συνδυασμό με με άλλα συστήματα Η.Π. μπορεί δυνητικά να παρεμβάλλει τα εχθρικά συστήματα ραντάρ ή ακόμη και να τα παραπλανήσει δίνοντας ψεύτικη θέση του F-35 και να τα παραπλανήσει!

Επιπλέον στο F-35 Block 4 περιλαμβάνει σημαντικές αναβαθμίσεις στο λογισμό του, συμπεριλαμβανομένης της προσθήκης νέω όπων και δυνατοτήτων. Αυτές περιλαμβάνουν ενημερώσεις που επιτρέπουν στο μαχητικό να μεταφέρει και να αναπτύσσει νέα όπλα όπως το JPSM (Joint Strike Missile) ή τις βόμβες μικρής διαμέτρου (SDB III) και βελτιωμένα κατευθυνόμενα πυρομαχικά διαρκείας.

Το νέο λογισμό βελτιώνει επίσης και τα συστήματα στόχευσης, ακρίβειας και αποτελεσματικότητας των στόχων αέρος-εδάφους και αέρος-αέρος.

F-35 Block 4: Τεχνικά χαρακτηριστικά

Κινητήρας: Ένας κινητήρας Pratt & Whitney F135, ο οποίος παράγει πάνω από 40,000 λίβρες ώσης.

Μέγιστη ταχύτητα: Mach 1.6 (1,200 mph, 1,930 km/h)

Εύρος φτερών: 10.7 μέτρα

Μήκος: 15.7 μέτρα

Υψος: 4.39 μέτρα

Μέγιστο βάρος απογείωσης: 70,000 λίβρες

Εμβέλεια: περίπου 1,200 ναυτικά μίλια για την εκδοχή F-35A

Οπλισμός: Εσωτερικά και εξωτερικά σημεία στήριξης για ποικιλία όπλων, συμπεριλαμβανομένων αεροπορικών πυραύλων, βομβών, και πυροβόλων όπλων.

Αυτονομία πτήσης: Το F-35 έχει μια εσωτερική αυτονομία πτήσης περίπου 2,220 χιλιόμετρα για την εκδοχή F-35A.

Ραντάρ: APG-81 AESA ραντάρ

Ηλεκτρονικός Πόλεμος: Το AN/ASQ-239 Barracuda σύστημα Ηλεκτρονικού Πολέμου.

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «F-35 Block 4: Τι είναι το APG-85 που δεν θελουν να σκεφτονται στη Τουρκία», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για περισσότερα σχετικά άρθρα επιλέξτε παρακάτω.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Αλέξανδρος Κωτάκης

Είμαι ο Αλέξανδρος Κωτάκης και γεννήθηκα στην Αθήνα. Σπούδασα αθλητική δημοσιογραφία και πλέον η σχέση μου μαζί της ξεπερνά την 20ετία. Όλα αυτά τα χρόνια «κύλησαν» στο διαδίκτυο μέσα από συνεργασίες με αθλητικές ιστοσελίδες. To Sportnet.gr αποτέλεσε την αρχή για εμένα, ενώ ακολούθησαν το Sportline.gr, το easybetnet.com και βεβαίως το Goal News (Sentragoal.gr) στο οποίο παρέμεινα το συντριπτικά μεγαλύτερο διάστημα της ως τώρα πορείας μου (11.5 έτη). Τα τελευταία χρόνια βρίσκομαι στην «οικογένεια» του Sportime, με το οποίο συνεχίζω να καλύπτω το αθλητικό ρεπορτάζ, αλλά και την ειδησεογραφία της επικαιρότητας από όλους του χώρους. Επίσης αρθρογραφώ για την ομάδα του Άρη.