ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΑ

«Παγωμάρα» στην Τουρκία με την αστοχία του τουρκικού πυραύλου κατά πλοίων ATMACA – Η αγωνία για το Αιγαίο

Χάνει τον στόχο του ο τουρκικός πύραυλος κατά πλοίων ATMACA σε περιβάλλοντα όπως το Αιγαίο - Αγωνία στην Τουρκία

«Παγωμάρα» στην Τουρκία με την αστοχία του τουρκικού πυραύλου κατά πλοίων ATMACA - Η αγωνία για το Αιγαίο
Συντάκτης: Λευτέρης Παυλίδης Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά

Τουρκία: Οι Τούρκοι στηρίζουν πολλά στον τουρκικό πύραυλο κατά πλοίων, ATMACA, για τις ενέργειές τους στο Αιγαίο, τη Μαύρη Θάλασσα και την Ανατολική Μεσόγειο.

Μάλιστα, τουρκικά δημοσιεύματα θέλουν τον ATMACA να έχει εμβέλεια 250 χλμ. έναντι των Harpoon, που έχουν βεληνεκές περίπου 140 χλμ.

«Παγωμάρα» στην Τουρκία με την αστοχία του τουρκικού πυραύλου κατά πλοίων ATMACA – Η αγωνία για το Αιγαίο

Τι συμβαίνει όμως όταν ο ATMACA βρεθεί σε περιβάλλον Αιγαίου, όπου είναι πολλά τα νησιά και οι βραχονησίδες.

Σύμφωνα με τους ίδιους τους Τούρκους, ο τουρκικός πύραυλος «μπορεί μερικές φορές να χάσει τον στόχο του, ειδικά σε περιοχές όπου υπάρχουν πολλά νησιά».

Έτσι, «οι δραστηριότητες δοκιμών συνεχίζονται» για να εξαλειφθεί η «πιθανότητα σύγχυσης». Να σημειωθεί πως ο συγκεκριμένος πύραυλος μπορεί να πολύ χαμηλά, ακόμα και 2-3 μέτρα πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας.

Την ίδια ώρα οι Τούρκοι εργάζονται και πάνω στον «Black ATMACA», εναντίον πυραύλων κρουζ, ο οποίος λέγεται ότι θα έχει ελαφρώς μεγαλύτερο βεληνεκές.

Νωρίτερα, έγινε γνωστό πως εδώ και δύο χρόνια οι Γάλλοι δούλεψαν με απόλυτη μυστικότητα ένα χαμηλού κόστους, «βαρέως οπλισμένο drone μάχης, το οποίο θα πρέπει να πετάξει μέχρι το τέλος του έτους. Τι να επισκιάσει το Airbus Eurodrone» και το τουρκικό Bayraktar.

Το Aarok αποκαλύφθηκε στην Αεροπορική Έκθεση του Παρισιού και πρόκειται για ένα 100% γαλλικό μη επανδρωμένο αεροσκάφος μάχης με άνοιγμα φτερών 22 μέτρα και περίπου 5,5 τόνους, μέγεθος κοντά στο αμερικανικό μπεστ σέλερ Reaper.

Το γαλλικό drone είναι σχεδιασμένο από τη γαλλική ETI Turgis & Gaillar , με την γαλλική εταιρεία να τονίζει πως η πρώτη πτήση του Aarok θα γίνει μέχρι το τέλος του έτους και θα τεθεί σε λειτουργία από τα μέσα του 2025.

Πηγή: Geostratigika.gr

Exit mobile version