Rafale: Άλλα 30 πήραν οι Αιγύπτιοι – Ο σημαντικός ρόλος της Ελλάδας στην συγκεκριμένη αγορά
Rafale: Άλλα 30 πήραν οι Αιγύπτιοι - Η Ελλάδα αλλάζει τα δεδεομένα στην αμυντική βιομηχανία με την αγορά των 18 Rafale - Τι είδε το Κάιρο.Rafale: Άλλα 30 πήραν οι Αιγύπτιοι – Η Ελλάδα αλλάζει τα δεδεομένα στην περιοχή.
Μετά την αγορά των 18 (σ.σ. συν έξι με στόχο τα 40) Rafale της Ελλάδας από την Γαλλία, η Αίγυπτος αποφάσισε την αγορά άλλων 30 Rafale για την αιγυπτιακή Πολεμική Αεροπορία.
Μπορεί οι δύο αγορές να μοιάζουν πως δεν έχουν κάποια σχέση, όμως σχέση υπάρχει.
Eφόσον η HAF, μία από τις καλύτερες Πολεμικές Αεροπορίες στο ΝΑΤΟ, πρόκρινε τα γαλλικά μαχητικά (σ.σ. και μετά τις επιτυχίες των Rafale στην Λιβύη), το Κάιρο απόκτησε το σημαντικό εκείνο στοιχείο που χρειαζόταν για την αγορά και άλλων γαλλικών μαχητικών.
Συγκεκριμένα, η Ελλάδα με την αγορά των γαλλικών μαχητικών έδειξε στον Κάιρο ότι πλέον θα υπάρχει μελλοντική παραγωγή από τους Γάλλους και σε καινούργια μοντέλα (F4) και στα υπάρχοντα μοντέλα.
Η μεγαλύτερη επιτυχία της γαλλικής αμυντικής βιομηχανίας δεν ήταν η πώληση των Rafale στην Ινδία, το Κατάρ ή την Αίγυπτο, αλλά η αγορά τους από την Ελλάδα.
Αυτό γιατί η συγκεκριμένη συμφωνία αφορούσε στην πρώτη αγορά Rafale από ευρωπαϊκή χώρα, μέλος του ΝΑΤΟ.
Οι έως τώρα συμφωνίες των Γάλλων ήταν εμπορικές, δηλαδή χώρες με μεγάλες οικονομικές δυνατότητες αποκτούσαν και τα γαλλικά μαχητικά μαζί με τα υπόλοιπα μαχητικά που επέλεγαν.
Στην περίπτωση όμως της Ελλάδας (σ.σ. με τις περιορισμένες οικονομικες δυνατότητες) η αγορά των Rafale θεωρήθηκε (σ.σ. και ήταν) αποτέλεσμα ενδελεχούς αξιολόγησης των αεροπλάνων από τους πλέον ικανούς τεχνικούς και πιλότους του ΝΑΤΟ.
Με λίγα λόγια η λογική είναι πως εφόσον τα αγόρασε η Ελλάδα είναι καλά (σ.σ. FOS).
Nα είστε σίγουροι ότι το ίδιο θα συμβεί και με τα πλοία που θα επιλέξει το ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό.
Επειδή άνθρωποι στον χώρο των αμυντικων βιομηχανιών γνωρίζουν το επίπεδο του ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού, ξέρουν πως η όποια επιλογή γίνει από την Αθήνα θα αφορά στα καλύτερα πλοία της αγοράς, με ότι συνεπάγεται αυτό.
Αυτός είναι και ο λόγος που οι προτάσεις των χωρών που επιθυμούν να πουλήσουν φρεγάτες στην Ελλάδα συνεχώς βελτιώνονται και γίνονται πιο ανταγωνιστικές, αφού γνωρίζουν πως το πλοίο που θα επιλεγεί από την Αθήνα θα ανοίξει την αγορά για επιπλέον πωλήσεις του πλοίου αυτού και σε άλλα κράτη.
Διαβάστε επίσης:
Φρεγάτες: Οι Ολλανδοί τα καλύτερα πλοία ενδιάμεσης λύσης – Στην πρώτη θέση;
Rafale: Άλλα 30 πήραν οι Αιγύπτιοι – Ο σημαντικός ρόλος της Ελλάδας στην συγκεκριμένη αγορά