Τέλος οριστικά τα F-35 για την Άγκυρα με τους Τούρκους να το παίρνουν πια απόφαση και ο λόγος δεν είναι μόνο οι ρωσικοί S-400.
Η Τουρκία σε συνεργασία με την Huawei έχει φτιάξει το τουρκικό δίκτυο 5G.
Τα F-35 χρειάζονται δίκτυο 5G για να λειτουργήσουν σε ασφαλές περιβάλλον, καθώς θεωρούνται αεροσκάφη – υπερκομπιούτερ.
Οι Αμερικανοί δεν θέλουν να λειτουργήσουν τα μαχητικά τους σε «μη ασφαλές» περιβάλλον κινεζικού δικτύου.
Αντίθετα με την Τουρκία, η Ελλάδα συμμετέχει στο 5G Clean Network, το οποίο είναι προϋπόθεση για να αποκτήσει κάποιος F-35.
Μην ξεχνάμε ότι οι ΗΠΑ, για έναν από τους λόγους που δεν έδωσαν τα F-35 στα Ηνωμένα Αραβικά ήταν ότι και εκεί το δίκτυο 5G έχει δημιουργήσει σε συνεργασία με την κινέζικη Huawei.
H Eλλάδα ενώ αναφορικά με το δίκτυο 5G βρίσκοταν πολύ πίσω από τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες, τα τελευταία χρόνια έχει ανέβει 2η μετά την Φινλανδία, σε δυνατότητες 5G.
Σιγά σιγά έχει δημιουργηθεί το περιβάλλον εκείνο που επιτρέψει την ασφαλή (σ.σ. για τους Αμερικανούς) προσθήκη των F-35 στην Ελλάδα.
Την ίδια ώρα, η Τουρκία είναι η μοναδική χώρα του ΝΑΤΟ που χρησιμοποιεί το κινέζικο 5G.
Τα ελληνικά BΜP 1 πάνε Ουκρανία
Η Ελλάδα ήρθε σε συμφωνία και θα πάρει σε ανταλλαγή μεταχειρισμένα τα αμερικανογερμανικά Marder αφού θα δώσει 100 BMP 1 στην Γερμανία.
Από εκεί οι Γερμανοί θα τα προωθήσουν στην Ουκρανία.
Περίπου 100 BMP 1 θα στείλει η Ελλάδα στην Γερμανία, αφού τόσα έχουν απομείνει από τα 500 που είχε αρχικά.
Περίπου 2.100 Marder τέθηκαν σε υπηρεσία από τον δυτικογερμανικό στρατό στις αρχές της δεκαετίας του 1970, αλλά το όχημα στη γερμανική παραλλαγή του δεν πωλήθηκε σε κανέναν ξένο στρατό. Καθώς ο γερμανικός στρατός άρχισε να αποσύρει παλαιότερα οχήματα, η κυβέρνηση της Χιλής συμφώνησε να αποκτήσει 200 Marders.
Η Ελλάδα έχει εξετάσει στο παρελθόν την αγορά 450 οχημάτων.
Διαβάστε επίσης:
Τα ελληνικά BΜP 1 πάνε Ουκρανία
F-16: Γιατί η Τουρκία φοβάται τα ελληνικά Viper