10 πράγματα που μάθαμε από το 2023 MotoGP Ιαπωνικό Grand Prix
Μια δεύτερη καθαρή σάρωση στους τελευταίους τρεις γύρους MotoGP για τον Jorge Martin στο Motegi άφησε το παγκόσμιο πρωτάθλημα καλά προετοιμασμένο με έξι γύρους να απομένουν, με το κάποτε άνετο πλεονέκτημα του Francesco Bagnaia να αποτελεί πλέον μακρινή ανάμνηση. Καθώς ο Marc Marquez ενώθηκε με τους πρωταγωνιστές του τίτλου στο βάθρο για να δώσει ώθηση στη Honda, να τι μάθαμε από το MotoGP Ιαπωνικό Grand Prix
Η μάχη για τον τίτλο του MotoGP έχει ενταθεί αφού ο Jorge Martin πέτυχε διπλή νίκη στο Ιαπωνικό Grand Prix του 2023. Έχοντας ήδη προκαλέσει σημαντική ζημιά στο προβάδισμα του Francesco Bagnaia στο πρωτάθλημα στην Ινδία μετά τη συντριβή του εργοστασιακού αναβάτη της Ducati από το γκραν πρι, ο Μάρτιν έστριψε το μαχαίρι στην Ιαπωνία.
Καταιγιστικός (κυριολεκτικά την Κυριακή) για τη δεύτερη νίκη του σε τρεις γύρους, ο Martin βρίσκεται τώρα μόλις τρεις βαθμούς πίσω από την Bagnaia στην καταδίωξη του τίτλου. Αλλά δεν ήταν όλα χαμένα για τον Bagnaia, καθώς θεράπευσε τα προβλήματα πέδησης που τον ταλαιπωρούσαν στους τελευταίους γύρους.
Πίσω τους την Κυριακή, ο Marc Marquez σημείωσε το πρώτο του βάθρο Grand Prix από τον περσινό γύρο της Αυστραλίας. Είτε είναι αρκετό για να τον κρατήσει στη θέση του στη Honda, λέει ότι δεν θα έχει διαφορά στην απόφασή του. Για αυτό είναι «αρκετά σίγουρος», ακόμα κι αν δεν έφτασε καμία ανακοίνωση στην Ιαπωνία.
Αλλού, η KTM σημείωσε κέρδη με το νέο της πλαίσιο από ανθρακονήματα, ενώ η εφάπαξ επιστροφή του Cal Crutchlow ως μπαλαντέρ πρόσφερε κάποια εικόνα για την τρέχουσα κατάσταση της Yamaha.
Διαβάστε για όλα αυτά και περισσότερα καθώς βουτάμε στα 10 πράγματα που μάθαμε από το Ιαπωνικό Grand Prix του MotoGP 2023.
1. Ο Μάρτιν αυτή τη στιγμή ο «δυνατότερος» από τους πρωταγωνιστές του τίτλου, αλλά…
MotoGP Ιαπωνικό Grand Prix: Ο Χόρχε Μάρτιν βρίσκεται σε ένα καυτό σερί αυτή τη στιγμή, σημειώνοντας το δεύτερο διπλό του sprint/grand prix σε τρεις γύρους το περασμένο Σαββατοκύριακο στο Motegi. Από το GP της Καταλονίας, έχει περάσει από τον Francesco Bagnaia με 66 βαθμούς σε μόλις τρεις πίσω, πηγαίνοντας στον επόμενο γύρο της σεζόν στην Ινδονησία.
Και οι δύο είναι με τα ίδια μηχανήματα και η ισορροπία έχει σαφώς μετατοπιστεί από τον Bagnaia που ήταν ο κύριος του GP23 στον Martin που πήρε τα ηνία. Ο Bagnaia είπε το Σαββατοκύριακο ότι ο Martin είναι ο “δυνατότερος” από το ζευγάρι αυτή τη στιγμή, σημειώνοντας ότι ο Ισπανός είναι “καλύτερος” στο να βρίσκει λύσεις προετοιμασίας με την ομάδα του στην Pramac από ό,τι είναι τώρα.
Ενώ ο Μάρτιν ένιωσε στο γκραν πρι από σημαία σε σημαία ότι το φρενάρισμα του δεν ήταν στο αποκορύφωμά του, η κίνηση που είχε από τις στροφές εξασφάλισε το μικρό του λάθος στον δεύτερο γύρο – έχοντας μόλις αλλάξει ποδήλατα – δεν τον τιμώρησε καθώς έκανε ανέβηκε αβίαστα στο προβάδισμα στην έκτη περιοδεία. Αυτό τον κράτησε 1,4s εκτός εμβέλειας όταν εμφανίστηκε η κόκκινη σημαία στο τέλος του 13ου γύρου, με αποτέλεσμα να δηλώνεται μετά από μια ματαιωμένη επανεκκίνηση.
Ο Μάρτιν σημείωσε ότι «δεν θα είχε κερδίσει» το γκραν πρι αν σκεφτόταν το πρωτάθλημα. Αλλά η πρόοδος που έχει κάνει, αξιοποιώντας τις πρόσφατες ατυχίες του Bagnaia, σημαίνει ότι είναι τώρα το φαβορί είτε του αρέσει είτε όχι. LD
2. …Ο Bagnaia θα έχει τον «χρόνο» του
MotoGP Ιαπωνικό Grand Prix: Ο Bagnaia αναπήδησε από την απογοήτευσή του στην Ινδία με ένα μπράβο δευτερολέπτων για να περιορίσει τη ζημιά που προκάλεσε ο Martin με τον καλύτερο τρόπο. Το σημαντικό είναι ότι ξεκίνησε το Σαββατοκύριακο έχοντας θεραπεύσει τα δεινά του φρεναρίσματος που τον ταλαιπώρησαν στους τελευταίους γύρους.
Ο αγώνας σπριντ του εμποδίστηκε από την έλλειψη πρόσφυσης στο πίσω μέρος, ενώ ήταν κάπως άτυχος που το γκραν πρι σταμάτησε και δεν συνεχίστηκε ποτέ καθώς άρχιζε να πλησιάζει πιο κοντά στον Μάρτιν.
Ενώ, όπως αναφέρθηκε, ο Bagnaia πιστεύει ότι η Pramac και ο Martin αξιοποιούν περισσότερο τη μοτοσυκλέτα τους λίγο πιο γρήγορα, ο ισχύων πρωταθλητής είναι σίγουρος ότι “θα έχουμε τον χρόνο μας”.
Πριν από το Σαββατοκύριακο, ο Bagnaia σημείωσε ότι το άγχος που νιώθει τώρα δεν πλησιάζει καθόλου αυτό που βίωσε το 2022, όταν προσφέρθηκε να τερματίσει τη 15ετή ξηρασία του τίτλου της Ducati. Ίσως αυτή η πίεση είναι που μπορεί να αρχίσει να βαραίνει τον Martin, ο οποίος δεν ήταν ποτέ σε αυτή τη θέση στο MotoGP και επίσης θέλει να γράψει ιστορία, κάνοντας τον πρώτο πρωταθλητή ανεξάρτητης ομάδας στη σύγχρονη εποχή.
Ο Μάρτιν οδηγεί ψηλά και το χρησιμοποιεί για να τον τροφοδοτήσει, αλλά η εμπειρία του Bagnaia θα έρθει στο προσκήνιο αρκετά σύντομα.
3. Η KTM αρχίζει να μοιάζει με Ducati-beater με νέο πλαίσιο
MotoGP Ιαπωνικό Grand Prix: Η KTM είναι ατυχής που οι θεοί του καιρού Motegi αποφάσισαν να κάνουν τον όλεθρο με τον κύριο αγώνα της Κυριακής, επειδή ο Brad Binder αναδείχθηκε ο πλησιέστερος αντίπαλος του Jorge Martin σε ξηρές συνθήκες κατά τη διάρκεια του σπριντ του Σαββάτου, οπλισμένος με το πλαίσιο από ανθρακονήματα που ο δοκιμαστής αναβάτης Dani Pedrosa είχε χρησιμοποιήσει για τόσο καλό αποτέλεσμα. στο Misano.
Το Σαββατοκύριακο ξεκίνησε με ευοίωνο τρόπο καθώς ο Binder έσπασε το ρεκόρ οκτώ ετών που κατείχε ο Jorge Lorenzo στην προπόνηση της Παρασκευής (αν και ο Martin θα κατέβαζε περαιτέρω τον πήχη στις κατατακτήριες την επόμενη μέρα) και ο Νοτιοαφρικανός πέρασε από την πέμπτη θέση στο grid για να τερματίσει ένα δυνατό δεύτερο στο σπριντ, το καλύτερο αποτέλεσμα από το GP της Αυστρίας του Αυγούστου.
Για ένα πρώτο σωστό μαχαίρι σε προσομοίωση αγώνα στο νέο πλαίσιο, ήταν μια ενθαρρυντική απόδοση. Ο Μπάιντερ απολάμβανε την προοπτική της κύριας κούρσας, σίγουρος για το τι έπρεπε να κάνει για να πάρει τον αγώνα στον Μάρτιν.
Αλλά αυτές οι σκληρές προετοιμασίες κατέστησαν αμφισβητήσιμες από τις καιρικές συνθήκες την Κυριακή και ο Binder έχασε έδαφος κατά τη διάρκεια των ανταλλαγών ποδηλάτων μετά τη βροχή, καθώς δεν μπορούσε να βάλει το δεύτερο ποδήλατό του σε ταχύτητα. Πιέζοντας πολύ σκληρά για να συνέλθει από αυτή την οπισθοδρόμηση, έπεσε έξω στη στροφή 3. «Θα έλεγα ότι είχαμε ένα θετικό Σαββατοκύριακο εκτός από αυτό», ήταν η περίληψή του.
Τα άλλα έργα KTM του Jack Miller , του οποίου η τέταρτη θέση στο σπριντ ήταν το καλύτερο αποτέλεσμα από το γερμανικό GP τον Ιούνιο, οδήγησαν για λίγο στον εναρκτήριο γύρο του κύριου αγώνα όταν το μεγαλύτερο μέρος του γηπέδου στοιβάστηκε στα pits για να αλλάξει στα βρεγμένα ποδήλατά του. . Ο Αυστραλός ανακάτεψε τη σειρά μέσα στο χάος και έπρεπε να αρκείται στην έκτη θέση όταν προκηρύχθηκε ο αγώνας. JK
4. Οι μηχανολογικές αλλαγές της Honda ξεκινούν ως Marquez «αρκετά σίγουρος» για τη μελλοντική απόφαση
MotoGP Ιαπωνικό Grand Prix:Κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου GP της Ιαπωνίας, η Honda ανακοίνωσε μια αρκετά μεγάλη ανανέωση στην ομάδα μηχανικών της αντικαθιστώντας τον Shinichi Kokubu με τον Shin Sato ως γενικό τεχνικό διευθυντή.
Το Kokubu ήταν βασικός πυλώνας στη Honda για δεκαετίες και ήταν αναπόσπαστο μέρος της ανάπτυξης της τετράχρονης μοτοσυκλέτας της σύγχρονης εποχής. Το ξίφος όμως παρουσιάζεται από τη διοίκηση και θα πρέπει να του ρίξουν μεγάλα ονόματα προκειμένου το HRC να βρει τον δρόμο του πίσω στο μέτωπο.
Το αν πρόκειται για αλλαγή που θα αποφέρει αποτελέσματα, «ο χρόνος θα δείξει» ήταν η απάντηση του Μαρκ Μάρκες. Αν αυτή ήταν μια κίνηση για να προσπαθήσουμε να τον πείσουμε να μείνει, η αντικατάσταση ενός Ιάπωνα μηχανικού με έναν άλλο δεν είναι πιθανό να σημειώσει αυτό το πλαίσιο για τον οκτώ φορές παγκόσμιο πρωταθλητή. Εν όψει του Σαββατοκύριακου, ο Marquez – ο οποίος σημείωσε το πρώτο του κυριακάτικο βάθρο μετά την Αυστραλία πέρυσι στην Ιαπωνία – είπε ότι ήταν «πολύ σίγουρος» για τα μελλοντικά του σχέδια.
Δεν έγινε καμία ανακοίνωση στο Motegi, αλλά η Ducati ανακατεύτηκε όταν ο γενικός διευθυντής Gigi Dall’Igna είπε “αποφάσισε να αφήσει τη Honda για να πάρει μια ανεπίσημη Ducati”. Το έκανε πίσω κάπως, αλλά τίποτα δεν υποδηλώνει σε αυτό το στάδιο ότι ο Marquez είναι κάθε άλλο παρά δεσμευμένος με τον Gresini.
5. Το Crutchlow Insight προσφέρει νέα προοπτική στα δράματα κινητήρα της Yamaha
MotoGP Ιαπωνικό Grand Prix: Ο Cal Crutchlow επέστρεψε στους αγώνες στην Ιαπωνία ως μπαλαντέρ για τη Yamaha, σημειώνοντας την πρώτη του εμφάνιση μετά το περσινό GP της Βαλένθια. Ήταν στο Motegi για να δοκιμάσει μέρη που είχε σε μεγάλο βαθμό απορρίψει ως βιώσιμες επιλογές για την πορεία ανάπτυξης της M1, αλλά χρειάζονταν δεδομένα για αυτά ανεξάρτητα.
Ενώ η 13η θέση στο γκραν πρι ήταν ένα αρκετά σταθερό τέλος για το Σαββατοκύριακο, ο Κράτσλοου έφερε μαζί του κάποια ενδιαφέρουσα εικόνα για την τρέχουσα κατάσταση της Yamaha. Λίγες εβδομάδες αφότου ο Fabio Quartararo είχε δηλώσει ότι «περίμενε πολύ καλύτερα» από το πρωτότυπο του κινητήρα του 2024 της Yamaha, ο Crutchlow ένιωσε ότι οι απαιτήσεις των αναβατών ήταν εσφαλμένες.
«Έχουμε τους αναβάτες που ζητούν περισσότερη ισχύ και δεν χρειαζόμαστε περισσότερη ισχύ, χρειαζόμαστε έναν πιο λείο κινητήρα», είπε ο Crutchlow, εξηγώντας ότι η καλύτερη απόδοση ισχύος θα προσφέρει περισσότερη τελική ταχύτητα στο τέλος των ευθειών.
Ο Κράτσλοου εξέφρασε την πεποίθηση ότι η Yamaha θα μπορέσει να διορθώσει τα πράγματα, αλλά σημείωσε κάποια δυστυχία για τα τρέχοντα σχέδια δοκιμών της μάρκας. Με τη Yamaha να θέλει να εξασφαλίσει τον Crutchlow στον ρόλο για άλλα τρία χρόνια, λέει ότι αυτό θα εξαρτηθεί από τη βελτίωση της διαδικασίας δοκιμών της μάρκας. LD
6. Το βάθρο της Ινδίας του Quartararo μοιάζει με τυχαία
MotoGP Ιαπωνικό Grand Prix: Ενώ η Honda άρπαξε ένα βάθρο έκπληξη σε βρεγμένες συνθήκες για να δώσει στον εαυτό της κάτι για να γιορτάσει στον εντός έδρας αγώνα της, δεν θα μπορούσε να ειπωθεί το ίδιο για τη συνάδελφο Ιάπωνα μάρκα Yamaha. Στην πραγματικότητα, το Σαββατοκύριακο Motegi ήταν κάτι περισσότερο από μια αμηχανία για τη μάρκα Iwata, η οποία έχει γλιστρήσει πίσω από τον μεγάλο της αντίπαλο και πάλι στην πέμπτη και τελευταία θέση στην κατάταξη των κατασκευαστών.
Η Yamaha πιθανότατα θα δυσκολευόταν πάντα στο Motegi, δεδομένης της διάταξης της πίστας stop-start, αλλά ακόμα και τότε ήταν σοκ να βλέπεις τον Fabio Quartararo και τον Franco Morbidelli να τερματίζουν 15οι και 16οι στο σπριντ, μόνο μπροστά από τον Takaaki Nakagami της LCR Honda. αναβάτες. Ο Κουαρτάραρο ήταν κατανοητό απογοητευμένος μετά από μια τόσο άτοπη εμφάνιση.
«Αυτές είναι οι δυνατότητές μας τώρα», παραδέχτηκε. «Δεν έχουμε καμία στροφή, καμία δύναμη, καμία πίεση, τίποτα».
Ο κύριος αγώνας ήταν μια οριακή βελτίωση, με τις ελλείψεις της M1 να καλύπτονται από τις καιρικές συνθήκες. Ο Quartararo, μαζί με τον Morbidelli και τον Crutchlow, επέλεξαν να μείνουν εκτός για έναν επιπλέον γύρο πριν κάνουν τα pitstops τους, κάτι που αποδείχτηκε λάθος κίνηση, αλλά ο Quartararo ήταν ακόμα σε θέση να παλέψει για να τερματίσει 10ος. Μετά τον αγώνα είπε ότι ένιωθε ότι άξιζε τον τζόγο κάνοντας το αντίθετο από την πλειονότητα των αναβατών, οι οποίοι σταμάτησαν στο τέλος του πρώτου γύρου, καθώς «στο τέλος το να τερματίσεις P10 ή P14 δεν είναι μεγάλη αλλαγή».
Μετά το βάθρο του Quartararo στον προηγούμενο γύρο στην Ινδία, αυτό ήταν σε μεγάλο βαθμό μια υποχώρηση του μέσου όρου για ένα εργοστάσιο που οδηγούσε στο πρωτάθλημα αναβατών μόλις πριν από 12 μήνες, αλλά τώρα κοιτάζει εντελώς στη θάλασσα.
- Βιολογικός καθαρισμός αυτοκινήτου: Ένας δολοφόνος έξω απ΄ το σπίτι σου
- Motogp το πρωτάθλημα παίρνει φωτιά
- Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός σώζει ζωές
- F1: Στον Πάριο γιόρτασε τα γενέθλια του ο Max Verstappen
- MotoGP Ιαπωνία: Aκύρωσή του Grand Prix of Japan λόγω ισχυρής βροχόπτωσης και ατυχημάτων
7. Η δυστυχία της Aprilia σχετικά με την αξιοπιστία συνεχίζεται στην Ιαπωνία
MotoGP Ιαπωνικό Grand Prix: Μετά από ένα Σαββατοκύριακο GP της Ινδίας που καταστράφηκε από τεχνικά προβλήματα, ο Aleix Espargaro επεσήμανε την έντονη ζέστη στο Buddh International Circuit ως ένοχο και παραδέχτηκε ότι η τελική αιώρηση των ιπτάμενων αγώνων ήταν ανησυχητική, δεδομένης της πιθανότητας να ανέβουν οι θερμοκρασίες σε χώρους όπως η Ινδονησία, η Ταϊλάνδη και η Ταϊλάνδη. Μαλαισία.
Μάλλον δεν ανησυχούσε για ένα επαναλαμβανόμενο περιστατικό στο Motegi, όπου οι θερμοκρασίες κυμαίνονταν γύρω από τους 26 βαθμούς Κελσίου για το μεγαλύτερο μέρος του Σαββατοκύριακου. Και όμως, στο σπριντ, ο Espargaro έχασε την ευκαιρία να τερματίσει στην πρώτη πεντάδα όταν απλώς σταμάτησε μια ομάδα κυλίνδρων στο Aprilia V4 του. Και μετά, φούριαζε.
«Δεν καταλαβαίνω τι συμβαίνει· τα προβλήματα του παρελθόντος επιστρέφουν», είπε. “Δεν μπορώ να κάνω άλλα, και αυτό θα αφαιρούσε τον ενθουσιασμό και την επιθυμία από κανέναν. Αυτή τη στιγμή θα επέλεγα να πάω σπίτι.”
Τουλάχιστον στον κύριο αγώνα με βρεγμένο νερό, ο Espargaro κατάφερε να κερδίσει το αποτέλεσμα της πρώτης πεντάδας που είχε αρνηθεί στο σπριντ, έχοντας προηγηθεί για μερικούς γύρους πριν περάσει από τον τελικό νικητή Martin. Όμως το αποτέλεσμα δεν φάνηκε να του ανέβασε και πολύ τη διάθεση.
«Ήταν δύο δύσκολα Σαββατοκύριακα για πολλούς λόγους», είπε. “Πολλά, πολλά συνέβησαν αυτές τις δύο εβδομάδες. Τώρα πρέπει να επιστρέψω σπίτι και να γεμίσω τις μπαταρίες με την οικογένειά μου.”
Ενώ νωρίτερα το Σαββατοκύριακο ο Espargaro -τώρα ο μεγαλύτερος πολιτικός του πλέγματος MotoGP- ισχυρίστηκε ότι εξακολουθεί να έχει κίνητρα καθώς πλησιάζει μια απόφαση για το μέλλον του μετά το 2024, Σαββατοκύριακα όπως τα δύο τελευταία είναι πιθανό να σπείρουν αμφιβολίες στο μυαλό του 34χρονου ως προς το αν η Aprilia είναι πραγματικά ικανή να μετατρέψει τις περιστασιακές αναλαμπές της υπόσχεσής της σε συνεπή μορφή που κερδίζει τίτλο. JK
8. Οι ελπίδες του Bezzecchi για τον τίτλο σβήνουν μετά από το γεμάτο Σαββατοκύριακο
MotoGP Ιαπωνικό Grand Prix: Ενώ ο Μάρτιν έκλεισε τον ηγέτη πόντων Bagnaia με τις νίκες του στο σπριντ και τον κύριο αγώνα, ο Marco Bezzecchi έχασε τη δυναμική που είχε αποκτήσει με τη νίκη του στην Ινδία κατά τη διάρκεια ενός γεμάτου Σαββατοκύριακου στο χρόνιο VR46 Ducati και τώρα φαίνεται πολύ. όπως ο αουτσάιντερ στην κούρσα του τίτλου.
Ο Bezzecchi ήταν τυχερός που κατάφερε να ξεφύγει από ένα ατύχημα στις κατατακτήριες που τον άφησε να αγωνίζεται για να επιστρέψει στα pits, προκρίνοντας την τέταρτη θέση με τη δεύτερη μοτοσυκλέτα του. Όμως, μετά από ένα κακό ξεκίνημα, έχασε κάθε πιθανότητα να παλέψει με τους άλλους διεκδικητές του τίτλου της Ducati στο σπριντ, όταν έτρεξε έξω στη στροφή 11 δεξιόχειρας προσπαθώντας να στερήσει από τον Marquez την πέμπτη θέση, κάτι που τον καταδίκασε στην τελική έκτη θέση.
Μετά τον κύριο αγώνα, ο Bezzecchi φάνηκε να εκτίμησε εσφαλμένα το φρενάρισμα του στη στροφή 1 και έπρεπε να κάνει check-up για να αποφύγει το χτύπημα του Bagnaia. Αυτό σήμαινε ότι ήρθε σε επαφή με την Aprilia του Maverick Vinales, με τον Vinales να πηγαίνει με τη σειρά του στην Pramac Ducati του Johann Zarco .
“Σχεδόν βοσκούσα τον Pecco. Αν τον είχα πιάσει θα πετάγαμε! Έτσι αναπήδησε από κάποιον άλλο [Vinales]”, ήταν η εκτίμηση του Bezzecchi για το χάος της πρώτης γωνίας. «Συγγνώμη, αλλά δεν μπορούσα να κάνω κάτι διαφορετικά».
Σε ένα στάδιο ο Bezzecchi ήταν στην πορεία για να το κάνει ένα βάθρο αποκλειστικά της Ducati, αλλά έπρεπε να είναι ικανοποιημένος με το τέταρτο αφού τον πέρασε από τον Marquez σε αυτό που αποδείχτηκε ότι ήταν ο τελευταίος γύρος πριν ο αγώνας περιοριστεί στην επιδεινούμενη βροχή.
Το αποτέλεσμα είναι ότι ο Bezzecchi ακολουθεί πλέον την Bagnaia με 54 βαθμούς με έξι Σαββατοκύριακα να απομένουν. Η ετυμηγορία του Bezzecchi για την κατάσταση του τίτλου ήταν ότι “δεν είμαι σίγουρα έξω από αυτό”, αλλά η πραγματικότητα είναι ότι, με τον Martin να δείχνει τόσο δυνατός τώρα και τον Bagnaia να ξεπερνά τα προβλήματά του, πιθανότατα βασίζεται σε περαιτέρω ατυχία που θα χτυπήσει ένα από τα, αν όχι. και οι δύο, οι αντίπαλοί του. JK
9. Υπάρχουν περισσότεροι από ένας τρόποι για να κερδίσετε ένα πέναλτι σε μεγάλο γύρο
MotoGP Ιαπωνικό Grand Prix: Υπήρξε σύγχυση όταν σε δύο αναβάτες επιβλήθηκε ποινή μεγάλου γύρου κατά τη διάρκεια του κύριου αγώνα της Κυριακής για «λάθος αλλαγή ποδηλάτου». Οι δύο παραβάτες ήταν ο Crutchlow με μπαλαντέρ της Yamaha και ο παίκτης της RNF Aprilia, ο Raul Fernandez, και οι δύο, όπως αποδείχθηκε, πήγαν στη λάθος πλευρά του μικρού πίνακα που χωρίζει κάθε pit box και δείχνει πού πρέπει να στρίψει ο αναβάτης για να αλλάξει ποδήλατο.
Ο Κράτσλοου ήταν αισιόδοξος σχετικά με το πέναλτι του, αφού είχε αντιμετωπίσει την ίδια τιμωρία για κατάχρηση των ορίων πίστας στο σπριντ.
“Έχω κάνει δύο αγώνες και δύο μεγάλους γύρους, που πρέπει να είναι πρώτοι!” ειρωνεύτηκε με το σήμα κατατεθέν του αναιδές χαμόγελο. «Δεν είχα ιδέα γιατί πήρα τον μεγάλο γύρο, νόμιζα ότι είχαν κάνει λάθος ή ότι είχα χτυπήσει κάποιον χωρίς να το καταλάβω…»
Όμως η αντίθεση μεταξύ της συμπεριφοράς του Βρετανού και του φλογερού νεαρού Ισπανού Φερνάντες δεν θα μπορούσε να είναι πιο έντονη. Στο απολογισμό του μετά τον αγώνα, ο Fernandez έριξε τη f-bomb καθώς έκανε ξεκάθαρα τα συναισθήματά του: “Είμαι πολύ θυμωμένος – είμαστε στο καλύτερο πρωτάθλημα και οι κανόνες που έχουμε είναι ένα αστείο, ειλικρινά. Πρέπει να βελτιώσουμε το f *** επιβολή πέναλτι.”
Ο Fernandez αμφισβήτησε γιατί οι αναβάτες τόσο συχνά αποχωρούν χωρίς σκοτ για να προκαλέσουν επαφή – όπως έκανε ο Bezzecchi στη στροφή 1 – ενώ κάτι τόσο αβλαβές τιμωρήθηκε τόσο σκληρά.
«Σκοτώνεις έναν άλλο αναβάτη και λαμβάνεις μια προειδοποίηση, αλλά αν [σφίξεις] τη γραμμή και περάσεις το pit box πριν από το δικό σου, παίρνεις ποινή μεγάλου γύρου», παραπονέθηκε. “Για μένα είναι ανόητο πράγμα. Ήταν η πρώτη μου φορά που έκανα σημαία με σημαία, δεν θα έπρεπε να αξίζει έναν μεγάλο γύρο. Μερικές φορές φαίνεται σαν να είμαστε παιδιά.”
Σίγουρα, ο Bezzecchi που έμεινε ατιμώρητος επειδή κατέστρεψε δύο αγώνες αναβατών, ενώ ο Crutchlow και ο Fernandez τους πέταξαν το βιβλίο για μια μικρή παραβίαση στον πρώτο αγώνα σημαία σε σημαία σε δύο χρόνια, δεν φαίνεται να είναι παράξενο. Αλλά τώρα όλοι γνωρίζουν τους κανόνες, μπορείτε να είστε σίγουροι ότι όλοι θα είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί για να μην περάσουν στο pit box τους πολύ νωρίς την επόμενη φορά.
10. Η αποκάλυψη ημερολογίου που σπάει ρεκόρ φέρνει μαζί της ανησυχίες
MotoGP Ιαπωνικό Grand Prix: Πριν από το Ιαπωνικό GP, το MotoGP αποκάλυψε ένα ρεκόρ ημερολογίου 22 γύρων για το 2024. Θα προσπαθήσει να διοργανώσει ξανά το GP του Καζακστάν, αλλά έχει το νέο Balaton Park της Ουγγαρίας να έχει παραταχθεί ως αποθεματικό (υπόκειται σε έγκριση) και βλέπει την επιστροφή όλων τέσσερις ισπανικές διοργανώσεις.
Είναι γελοίο, υπάρχουν 11 ημερολογιακές συγκρούσεις με τα γεγονότα της Formula 1 το 2024 – υπογραμμίζοντας το πρόβλημα με τα διογκωμένα ημερολόγια, καθώς υπάρχουν τόσες πολλές ευκαιρίες να εκτεθείς στους θαυμαστές χωρίς την προσοχή τους να τραβήξει κάτι άλλο.
Το ανθρώπινο κόστος του μεγαλύτερου ημερολογίου θα συζητηθεί τους επόμενους μήνες, καθώς το βάρος όλων πέφτει στους σκληρά εργαζόμενους μηχανικούς και μηχανικούς που πρέπει να ταξιδέψουν σε κάθε αγώνα. Αλλά και ορισμένοι αναβάτες εξέφρασαν ανησυχίες. Ο Fabio Quartararo πιστεύει ότι οι 22 γύροι είναι “το όριο” και σημείωσε ότι, για τους αναβάτες, το σχήμα τώρα με τα σπριντ είναι ακόμα πιο απαιτητικό από ποτέ.
Ο Marc Marquez τόνισε επίσης τον αριθμό των τραυματισμών που παρατηρήθηκαν φέτος (κανένας αγώνας δεν έχει ξεκινήσει με το πλήρες πλέγμα του 2023) σε σχέση με τις προηγούμενες σεζόν, και ότι όσο περισσότερη πίεση βρίσκονται οι αναβάτες, τόσο περισσότερες πιθανότητες για σοβαρά λάθη υπάρχουν.
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:
- WRC Χιλή : Κατάρευσαν Loubet, Lappi ο Evans οδηγεί την Χιλή
- Θες CFMOTO ; Θες Μπρατάκος !
- F1: Άγριος καβγάς! Ο Ράσελ και ο Χάμιλτον
- 21o Motor Festival και ο απόηχος δεν σταματά…