Εκτοξευόμενος από την pole, ο Ryan Vickers δεν είχε τα πρώτα στάδια του τρίτου και τελευταίου αγώνα British Superbikes στο Thruxton, αλλά επέστρεψε, επιζώντας από μια ορισμένη πτώση στον τελευταίο γύρο για να διπλασιαστεί την Κυριακή.
Ο αναβάτης OMG Grilla έπεσε γρήγορα πίσω στην έκτη θέση στους πρώτους γύρους, κάτι που είδε τον Tommy Bridewell να προηγείται άνετα από την εκκίνηση της πρώτης σειράς.
Η διαχείριση ελαστικών επρόκειτο να είναι το κλειδί σε ένα καυτό Sticky Thruxton, με τον Vickers να εργάζεται σιγά-σιγά προς τα εμπρός και πάλι, διαχειριζόμενος τους τροχούς του σε απόσταση είκοσι γύρων.
Πίσω κοντά στο μπροστινό μέρος, ήταν ο Billy McConnell που προηγείτο με τον Vickers να κάθεται δεύτερος, με τον αναβάτη της Yamaha να κάνει την κίνηση του για να ξεκινήσει τον 6ο γύρο.
Πάντα υπό πίεση, το #7 φαινόταν άνετο μπροστά, με την πίεση να αλλάζει χέρια – ο Danny Kent σπρώχνει προς τα εμπρός για να καθίσει στη δεύτερη θέση από τον δέκατο έκτο γύρο με ένα ομαλό πέρασμα μέσα από το Club Chicane στο τέλος του προηγούμενου lap.
British Superbikes 7ος γύρος – Thruxton – Αποτελέσματα αγώνα (3)
Ο Vickers ήταν τυχερός που είχε ένα κενό πίσω όταν στις τελευταίες στροφές του τελευταίου γύρου, επαναλαμβάνοντας τον τερματισμό του στον τελευταίο γύρο του τελικού αγώνα στη Navarra, η μοτοσυκλέτα ήταν φαρδιά και εκτός γραμμής στη βιασύνη προς τη γραμμή με τον Vickers να βγάζει ένα μια χαρά αποταμίευση για να προηγηθεί στη γραμμή με μόλις 0,150 δευτερόλεπτα.
Αυτό έδωσε μια αχτίδα ελπίδας στον Κεντ, ο οποίος θα καταγράψει ακόμα μια νίκη British Superbikes, αλλά δεν έπρεπε να γίνει, με τον αναβάτη McAMS Yamaha να βλέπει ακόμα βελτιώσεις σε κάθε αγώνα όσον αφορά τη θέση του μετά το DNF του στον πρώτο αγώνα μετά από επαφή με τον Andrew. Ο Irwin, με τον πρώην πρωταθλητή Moto3 να είναι και πάλι δεύτερος μετά τον Vickers, καθώς κράτησε ξανά όπως και στην Ισπανία.
Ο McConnell αποχώρησε από το δίδυμο, αλλά ήταν ακόμα καθαρά τρίτος για την ομάδα ιδιωτικού στυλ C&L Fairburn/Look Forward Racing Honda, το καλύτερο αποτέλεσμά του από τότε που επέστρεψε στα paddock της BSB.
Ο Kyle Ryde πρωταγωνίστησε ένατος και έφτασε ως τρίτος πριν από μια καθυστερημένη μάχη με τον Charlie Nesbitt τον είδε ικανό να διεκδικήσει τον τέταρτο με μια εξαιρετική διαφορά στη γραμμή στο δεύτερο OMG Grilla Yamaha.
Αυτό άφησε τον τοπικό αναβάτη Nesbitt πέμπτο για το MasterMac Honda, αλλά ικανός να δείξει περισσότερο τον ρυθμό και την ικανότητα που τον έκανε να τερματίσει στο βάθρο τριπλό την περασμένη σεζόν στην πίστα του Hampshire.
Η περίεργη στάση του Tommy Bridewell, που είδε τον McConnell να μπαίνει στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας του και τα μέτρα που χρειαζόταν για τους υπόλοιπους να μπαίνουν στο δρόμο του ήταν στιγμιαία, αλλά έπεσε τον ηγέτη του πρωταθλήματος στην ενδέκατη θέση.
Μόλις ανασυγκροτήθηκε, ο αναβάτης της Honda στο Ηνωμένο Βασίλειο μπόρεσε να φτάσει στην έκτη θέση και να κερδίσει τον Lee Jackson καθώς το ζευγάρι πάλευε στη γραμμή ενώ έβρισκε τα όρια της πίστας ενώ το έκανε – και οι δύο έλαβαν προειδοποίηση ορίων πίστας καθώς αγωνίζονταν.
Η νούμερο 1 μοτοσυκλέτα μπόρεσε να κάνει ένα κενό από τον Τζάκσον στον τελευταίο γύρο, με τον Τζάκσον να έχει τη δική του ξεκάθαρη διαδρομή έναντι του Τζος Μπρουκς, ο οποίος συνέχιζε το βελτιωμένο του Σαββατοκύριακο με τερματισμό στην όγδοη θέση για το FHO Racing BMW Motorrad.
Ο Andrew Irwin συνέχισε να βελτιώνει τα αποτελέσματά του μετά την πτώση του στον πρώτο αγώνα, με μια σκληρή ένατη θέση, ακριβώς πίσω από τον Αυστραλό.
Ο Leon Haslam έπαιξε σε ένα σκληρό μπροστινό ελαστικό στην τέταρτη θέση στο grid, αλλά ήταν πολύ πίσω για να το αξιοποιήσει στο έπακρο στους τελευταίους γύρους, ανεβαίνοντας στην πρώτη δεκάδα για το ROKiT Haslam Racing, ανεβάζοντας την BMW του μετά από σχεδόν αποχώρηση από τα σημεία σημεία.
Ο αναβάτης του Pathway, Lewis Rollo, βρισκόταν στη διαμάχη για το βάθρο μέχρι τη μέση του αγώνα, όπου άρχισε να ξεθωριάζει, τερματίζοντας ακριβώς πίσω από τον Haslam στην ενδέκατη θέση στο Aprilia σε μια κοντινή διαδρομή στη γραμμή.
Ο Peter Hickman έφερε τη δεύτερη μοτοσυκλέτα FHO στην δωδέκατη θέση, μπροστά από τον Christian Iddon, ο οποίος είδε την κακή του Ducati να συνεχίζει να αγωνίζεται στο Thruxton στην 13η θέση.
Ο Glenn Irwin έλαβε την τελευταία θέση στο grid μετά την πτώση του στην αρχή του δεύτερου αγώνα, που οδήγησε σε μια κατάσταση με κόκκινη σημαία. Παλεύοντας μέσα από το πακέτο, ο αναβάτης της PBM Ducati κατέληξε να παλεύει με τη Storm Stacey για τους τελευταίους πόντους στον τελευταίο γύρο με την Kawasaki να τερματίζει μπροστά, τοποθετώντας τον αναβάτη της Βόρειας Ιρλανδίας στη 15η θέση.
Επίσημα British Superbikes Brands Hatch Records:
Ρεκόρ γύρου: Josh Brookes (Ducati, 2019) 1m 14.655s
Thruxton το 2023:
Προκριματικά 7ος γύρος
:
1: Jason O’Halloran
2: Ryan Vickers
3: Kyle Ryde
Αγώνας 1 (Sprint):
1: Jason O’Halloran
2: Charlie Nesbitt
3: Ryan Vickers
Αγώνας 2:
1: Jason O’Halloran
2: Lee Jackson
3: Charlie Nesbitt
Αγώνας 3:
1: Jason O’Halloran
2: Lee Jackson
3: Charlie Nesbitt
Συντριβές, τραυματισμοί και αντικαταστάσεις
Ο Max Cook ακολούθησε το πρώτο του βάθρο με μια πρόωρη επιστροφή στα pits με ένα μηχανικό πρόβλημα.
Ο Dean Harrison πέρασε το Σαββατοκύριακο στην κατηγορία Supersport, ενώ ο Jaimie van Sikkelerus αποσύρθηκε πριν το Σαββατοκύριακο με τραυματισμό.
Ο Rory Skinner αποχώρησε μετά την πρόκριση για να συνεχίσει την ανάρρωσή του πριν από τον επόμενο γύρο στο Cadwell Park.
Ο Jason O’Halloran αποσύρθηκε επίσης εν αναμονή χειρουργικής επέμβασης για τη ζημιά του τένοντα στο χέρι του μετά το ατύχημα της προθέρμανσης, ενώ ο Franco Bourne ήταν επίσης εκτός μετά το ατύχημα κατά την επανεκκίνηση, μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο για προληπτικές επιπλέον σαρώσεις.
Ο Φρέιζερ Ρότζερς ήταν επίσης απών όταν διαμορφώθηκε το grid για τον τελικό αγώνα.
Βαθμολογία Πρωταθλήματος
Ο Tommy Bridewell αυξάνει το προβάδισμά του ενόψει του επόμενου γύρου στο Cadwell Park, φτάνοντας με πλεονέκτημα 19 πόντων που αφήνει με διαφορά 25 πόντων έναντι του πλησιέστερου αντιπάλου – με τον Kyle Ryde να βρίσκεται 223 έναντι του #1 αναβάτη 248.
Ο Iddon παραμένει τρίτος μετά από έναν σκληρό γύρο για την Ducati στο 213, με τον Glenn Irwin να παίρνει αυτό που θα μπορούσε να είναι ζωτικής σημασίας μετά το περιθώριο νίκης του 2023, τώρα τέταρτο στο 201.
Ο Vickers πλησιάζει στη δεύτερη θέση της περασμένης σεζόν μετά τη δεύτερη νίκη του στη συνάντηση, τώρα με 198 πόντους, ενώ ένα βάθρο βοηθά τον Danny Kent να μείνει σε επαφή με 178 – εβδομήντα πόντους πίσω από Bridewell.
Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power