ENGINE POWER

2024 KTM 1390 Super Duke R Evo Review

Το 2024 KTM 1390 Super Duke είναι τόσο άγριο όσο ένα γυμνό ποδήλατο θα έπρεπε πιθανώς να είναι ποτέ.
2024 KTM 1390 Super Duke R Evo Review

Το 2024 KTM 1390 Super Duke R Evo δεν είναι καθαρόαιμη αγωνιστική μηχανή. Από κάτω μου υπάρχουν 190 αυστριακά άλογα και 106 lb-ft ροπής από ένα V-twin τώρα 1350 κυβικών εκατοστών, και η στροφή της ταχύτητας που μεταφράζεται στον πραγματικό κόσμο είναι αστεία.

Πιο μοχθηρός, ταχύτερος, γρηγορότερος. Το 2024 KTM 1390 Super Duke R Evo είναι τόσο άγριο όσο ένα γυμνό ποδήλατο θα έπρεπε πιθανώς να είναι ποτέ.

Αναπολώ τα δύο προηγούμενα Super Dukes που έτρεξα στο Pikes Peak στα μέσα της δεκαετίας του 2010. Παρά το γεγονός ότι όλος ο κατάλογος των KTM PowerParts έπεσε πάνω τους, η έκδοση του 2024 σε απόθεμα θα τα έτρωγε για μεσημεριανό γεύμα ακριβώς πριν κάνουν μια χαλαρή σιέστα.

Δεν μπορώ παρά να σκεφτώ ότι έχουμε φτάσει στο αποκορύφωμα της τρέλας με γυμνό ποδήλατο με το ’24 Super Duke. Αλήθεια, πόσο πιο γρήγορα μπορούν να φτάσουν; Πιο συγκεκριμένα, πόσο πιο γρήγορα χρειάζονται για να φτάσουν;

Δεν είναι τόσο πολύ το ότι ο Super Duke είναι πιο γρήγορος στην κορυφή, κάτι που είναι αναμφισβήτητα, αλλά πόσο γρήγορα φτάνει εκεί. Η οπή του V-twin αυξήθηκε κατά 2 χιλιοστά σε 110 χιλιοστά, και όταν συνδυάζεται με τεράστια σώματα γκαζιού 60 χιλιοστών (από ήδη τεράστια 56 χιλιοστά), η επιτάχυνση είναι ευθεία διανοητική.

2024-ktm-1390-super-duke-r-evo-review

Το νέο χειριστήριο τροχού κάνει το τράβηγμα σχεδόν οποιουδήποτε επιπέδου παιδικού παιχνιδιού με τροχούς.

Το Super Duke τραβάει τόσο δυνατά από τις στροφές πολύ χαμηλά και δεν σταματά μέχρι να φωλιαστείτε βαθιά στα κόκκινα και να βγείτε στην μπροστινή ευθεία μέσω της ένδοξης τελευταίας γωνίας του Portimao. Ο Super Duke στην πέμπτη ταχύτητα περιστρέφει ένα πίσω σλικ ελαστικό Pirelli με την ευκολία που συνήθιζε να χτυπά τους γίγαντες ο Mike Tyson.

Η απόδοση του κινητήρα συνδυάζεται με ηλεκτρονικά τόσο καλά χαρτογραφημένα που το Super Duke σε κάνει να νιώθεις θεός. Το πίσω μέρος χαλάει, κρατάς το δεξί σου χέρι θαμμένο και αφήνεις μια υπέροχη υπογραφή στην άσφαλτο για να δει ο τύπος πίσω.

2024-ktm-1390-super-duke-r-evo-review

 

Είναι σχεδόν αδύνατο (όχι εντελώς αδύνατο) να βρεθείτε ψηλά σε ένα Super Duke χάρη στο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης που είναι ευαίσθητο στη γωνία κλίσης, το οποίο αποτελεί μέρος των προαιρετικών λειτουργιών Performance και Track στην ECU, οι οποίες λαμβάνουν τις πιθανές λειτουργίες έως και πέντε.

Το Track Mode σάς προσφέρει δύο επιπλέον οθόνες στο ταμπλό TFT πέντε ιντσών, αλλά αυτή εστιάζει στους χρόνους γύρων. Μπορείτε να κάνετε κλήση σε μία από τις εννέα ρυθμίσεις ελέγχου πρόσφυσης σε Performance και Track Mode, να απενεργοποιήσετε το anti-wheelie σας (που τώρα έρχεται σε πέντε στάδια από Πολύ Χαμηλό (0,36°) έως Πολύ υψηλό (22,25°), να πληκτρολογήσετε το φρένο κινητήρα που έχετε επιλέξει Ρύθμιση ελέγχου, μπέρδεμα με το Launch Control, ώστε να μπορείτε να καπνίζετε τους φίλους σας από τα φανάρια και να έχετε την πιο άμεση σύνδεση γκαζιού από την ECU, αυτή που σας δίνει κάθε ένα από τα 190 άλογα που είναι διαθέσιμα.

2024-ktm-1390-super-duke-r-evo-review

Λατρεύουμε μια καλή λήψη από τον κινητήρα. Τώρα στα 1350cc, υπάρχει ουσιαστικά περισσότερη ροπή που βγαίνει από αυτούς τους κυλίνδρους από οποιαδήποτε άλλη γυμνή μοτοσυκλέτα στην αγορά.

Στην άλλη άκρη της κλίμακας, το Rain Mode θα σας περιορίσει στους 130 ίππους και θα κάνει τον Super Duke να νιώσει εντελώς αναιμικός. Το δοκιμάζω για έναν γύρο, συνειδητοποιώ ότι κάνει όντως αυτό που πρέπει και κατευθύνομαι κατευθείαν στη λειτουργία Track Mode. Είμαι τελικά στο Portimao.

Εδώ στην Αμερική, έχουμε μόνο το Super Duke Evo σε σύγκριση με σχεδόν τον υπόλοιπο κόσμο, ο οποίος έχει επίσης το βασικό μοντέλο. Αυτό το αυτοκόλλητο Evo σημαίνει ότι η ηλεκτρονική ρύθμιση είναι ο καλύτερος τρόπος για το πιρούνι WP 48mm Apex Open Cartridge και το αμορτισέρ Apex μέσω της Semi-Active Technology της WP, η οποία είναι η εκδοχή του συστήματος που βασίζεται σε εκδηλώσεις που αναπτύσσει η Öhlins από την πρώτη Panigale V4 του 2018.

Η Semi-Active Technology είναι παρόμοια με αυτή που κυκλοφόρησε στο προηγούμενο Super Duke Evo του 2023, αλλά έχει τροποποιηθεί από τους τεχνολογικούς προπονητές στην Αυστρία για να παρέχει ταχύτερους χρόνους απόκρισης. Το σύστημα αλλάζει την απόσβεση εν κινήσει κάθε δέκατο του νανομέτρου του δευτερολέπτου, λαμβάνοντας πληροφορίες από το IMU και τις συνήθεις εισόδους γκαζιού, φρένων και κιβωτίου ταχυτήτων.

2024-ktm-1390-super-duke-r-evo-review

Υπάρχει σίγουρα μια πινελιά σχεδίασης The Predator στον νέο προβολέα.

Υπάρχουν πέντε διαθέσιμες λειτουργίες σε Auto, Comfort, Rain, Street και Sport, καθώς και το προαιρετικό Suspension Pro Pack που σας προσφέρει λειτουργίες Track και Pro, ενώ υπάρχει επίσης μια ρύθμιση αυτόματης ευθυγράμμισης σε Low, Standard και High.

Είναι ενδιαφέρον ότι η ανάρτηση μπορεί αυτόματα να υπολογίσει και να προσαρμόσει την προφόρτιση με βάση το βάρος του αναβάτη και να δημιουργήσει εκ νέου τρεις γεωμετρίες: Auto-Standard, Auto-Low και Auto-High. Αυτό οφείλεται στον αλγόριθμο Suspension Pro και περιλαμβάνει επίσης μια ρύθμιση κατά της κατάδυσης για να κάνει το μπροστινό μέρος άκαμπτο για οδήγηση πίστας. Τέλος, μια ρύθμιση αυτόματης μείωσης που ονομάζεται Factory Start αφαιρεί την προφόρτιση από το σοκ όταν ακινητοποιείται για να χαμηλώσει το πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας. Ενώ όπως το σύστημα που πρωτοστάτησε η Harley-Davidson με το πρώτο Pan America, το Factory Start βασίζεται περισσότερο στη λειτουργία ελέγχου εκκίνησης από τις τρέχουσες μηχανές MotoGP της KTM που σας βοηθούν να το εκτοξεύετε.

2024-ktm-1390-super-duke-r-evo-review

Για το 2024, το Super Duke διατηρεί την ευελιξία του ως κατατεθέν, αλλά κερδίζει βελτιώσεις στην ταχύτητα αντίδρασης της ηλεκτρονικής ανάρτησης.

Ο αριθμός των δυνατοτήτων με την ανάρτηση του Super Duke είναι πολύ μεγάλος για να μπορέσουμε να το κρατήσουμε με μόνο δύο συνεδρίες στη διάθεσή μας στο Portimao. Μετά την πρώτη συνεδρία στο Street, καθώς συνηθίζω για άλλη μια φορά στην πίστα, στη δεύτερη συνεδρία την ανεβάζω σε Pro Mode απλώς για να διογκώσω τον εγωισμό όσο πάει.

2024-ktm-1390-super-duke-r-evo-review

Η νέα δεξαμενή φιλοξενεί πτερύγια στα πάνω άκρα, γιατί μπορεί να τα χρειαστείτε σε κάτι τόσο γρήγορο.

Το Super Duke μετατρέπεται από μια βελούδινη, άνετη βόλτα σε ένα μαινόμενο ζώο. Πιο άκαμπτο εμπρός προς τα πίσω, το τιμόνι ακονίζει τρομερά, μετατρέποντας το πλαίσιο σε μια καθαρή μηχανή τροχιάς. Δεν θα θέλετε να οδηγήσετε αυτό το σκηνικό στο δρόμο—είναι τόσο άκαμπτο που θα χτυπήσει τα δόντια σας.

Όταν η μίζα είναι 11 στην ανάρτηση, είναι εκπληκτικό πόσο σκληρά μπορείτε να πατήσετε τα φρένα και να τα σύρετε μέχρι την κορυφή. Έχετε μια νέα κεντρική αντλία Brembo MCS στη διάθεσή σας, επομένως η αίσθηση του μοχλού ταιριάζει απόλυτα με την ισχύ που παίρνετε στη δαγκάνα και όταν αφήσετε το φρένο και αρχίσετε να εφαρμόζετε το αέριο, το πλαίσιο (για ως επί το πλείστον) παραμένει στην επιλεγμένη τροχιά του και δεν βυθίζει τον κώλο του κάτω, αφαιρώντας το βάρος από το μπροστινό μέρος και σας στέλνει φαρδιά. Το λέω ως επί το πλείστον γιατί κανένας αλγόριθμος δεν πρόκειται να σε σώσει αν χτυπήσεις το γκάζι πολύ νωρίς.

Το Super Duke έχει υποστεί έναν αισθητικό επανασχεδιασμό για το 2024 και ακόμα αποφασίζω αν μου αρέσει ή όχι. Με τις νέες αεροτομές και τα φτερά του ρεζερβουάρ προβολέων LED, έχει μια εντελώς πιο επιθετική εμφάνιση— σχεδόν έχει λίγο μετασχηματιστή και δεν μπορώ παρά να πιστεύω ότι το παλιό μοντέλο ήταν πιο ομοιογενές στην εμφάνισή του.

2024-ktm-1390-super-duke-r-evo-review

Το κύριο πλαίσιο είναι ένα από τα λίγα μέρη που παραμένουν σε μεγάλο βαθμό αμετάβλητα.

Δεν έχω οδηγήσει ακόμα το ποδήλατο το βράδυ, οπότε δεν μπορώ να σχολιάσω τις δυνατότητες του προβολέα, αλλά είμαι σίγουρος ότι φωτίζει το δρόμο σαν χριστουγεννιάτικο δέντρο. Είναι κρίμα που το Daytime Running Light δεν είναι νόμιμο εδώ στις Ηνωμένες Πολιτείες επειδή φαίνεται τρελό.

Είναι πολύ δύσκολο να σας δώσω έναν λόγο για να αγοράσετε το νέο Super Duke, τουλάχιστον όσον αφορά τους πρακτικούς λόγους. Αυτό είναι ένα ποδήλατο που υπάρχει καθαρά για να μπορείτε να έχετε το απόλυτο κορυφαίο επίπεδο απόδοσης γυμνού ποδηλάτου, το οποίο δεν ισοδυναμεί πάντα με ένα καλό καθημερινό ποδήλατο δρόμου.

2024-ktm-1390-super-duke-r-evo-review

Το νέο SD φαίνεται τρομακτικό σε μαύρο χρώμα.

Κάντε αυτή τη δουλειά για αρκετό καιρό και δεν θα σας εκπλήξουν πολλά—μεγάλα βήματα προς τα εμπρός όπως το Panigale V4 σηματοδοτούν ορισμένα σημεία στην καριέρα σας—και πιστεύω ότι μόλις πέρασα ένα άλλο με αυτόν τον νέο Super Duke. Το επίπεδο απόδοσης του είναι στρέιτ κωμωδία. Δεν έχει σχεδόν κανένα πλεονέκτημα ως streetbike από περίπου 300 άλλα που μπορώ να σκεφτώ. Αλλά είναι τόσο κακό και τόσο θυμωμένο με την απόδοση μόνο ο Pedro Acosta θα μπορούσε να εκμεταλλευτεί στο έπακρο. Δεν μπορώ παρά να θέλω ένα. Είχα δύο Super Dukes στο παρελθόν. Ίσως ήρθε η ώρα για ένα τρίτο. ΣΟ

2024-ktm-1390-super-duke-r-evo-review

2024 KTM 1390 Super Duke R Evo Προδιαγραφές

MSRP 21.499 $
Κινητήρας V-twin, 4χρονο
Μετατόπιση 1350cc
Διάτρηση x Εγκεφαλικό 110 x 71 mm
Valvetrain 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο
Σύστημα ψύξης Υγρό
Ισχύς (αξίωση) 190 ίπποι στις 10.000 σ.α.λ
Ροπή 106 lb-ft στις 8000 rpm
Μετάδοση 6-τάχυτο, τελική μετάδοση αλυσίδας
Χωρητικότητα καύσιμου 4,6 γαλλ.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΕΙΔΗ Οι λειτουργίες οδήγησης περιλαμβάνουν τις λειτουργίες Rain, Street, Sport και τις προαιρετικές λειτουργίες Track and Performance με ρυθμιστή περιστροφής 10 επιπέδων. Το KTMconnect Bluetooth smartphone, το προαιρετικό Tech Pack συνδυάζει Motor Slip Regulation (MSR), Quickshifter+, Track Pack και Suspension Pro. Το Cornering ABS της Bosch περιλαμβάνει. Supermoto ABS, πολλαπλών σταδίων, ευαίσθητο στη γωνία μοτοσικλέτας Traction Control (MTC) με χρήση αισθητήρα κλίσης γωνίας 6 αξόνων
Πλαίσιο Χάλυβας χρώμιο, με επίστρωση πούδρας
Μπροστινή ανάρτηση Πιρούνι WP Apex USD 48mm, Ημι-ενεργό
Πίσω ανάρτηση WP Apex-Linkage Shock, Semi-Active
Διαδρομή μπροστινού τροχού 4,9 ίντσες.
Διαδρομή πίσω τροχού 5,5 ίντσες.
Μπροστινό φρένο Δαγκάνες μονομπλόκ 4 εμβόλων, διπλοί ρότορες 320 χλστ
Πίσω φρένο Δαγκάνα 1 εμβόλου, ρότορας 240mm
Μπροστινός τροχός 120/70 ZR17 in.
Πίσω τροχός 200/55 ZR17 in.
Μεταξόνιο 58,7 ίντσες.
Ύψος καθίσματος 32,8 ίντσες.
Τσουγκράνα 24,7°
Βάρος (υγρό, διεκδικημένο) 440 λίβρες.

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Engine Power: Η Μασκότ του Sonic στο 25th Motor Festival: Ένας Ηρωας της Ταχύτητας και της Περιπέτειας

Η Μασκότ του Sonic στο 25th Motor Festival: Ένας Ηρωας της Ταχύτητας και της Περιπέτειας

Η συναρπαστική εμπειρία του Motor Festival αποκτά νέα διάσταση με την παρουσία ενός από τους πιο εμβληματικούς χαρακτήρες του κόσμου!

Engine Power
Engine Power: Ο Post Malone παραγγέλνει ένα ζευγάρι προσαρμοσμένα φορτηγά Ford με τρελά διαφορετικά στυλ

Ο Post Malone παραγγέλνει ένα ζευγάρι προσαρμοσμένα φορτηγά Ford με τρελά διαφορετικά στυλ

Ο Post Malone ένας από τους μεγαλύτερους καλλιτέχνες γιόρτασε το νέο του άλμπουμ παραγγέλνοντας ένα custom Ford

Engine Power
Engine Power: Ο Gasly θέλει να εκμεταλλευτεί τους νέους κανονισμούς για να αγωνιστεί για τον τίτλο το 2026

Ο Gasly θέλει να εκμεταλλευτεί τους νέους κανονισμούς για να αγωνιστεί για τον τίτλο το 2026

Ο Pierre Gasly δεν κρύβει το γεγονός ότι η σεζόν του 2025 είναι απλώς μια μετάβαση για την Alpine, η οποία ελπίζει να επιστρέψει στο μπροστινό μέρος της ομάδας το 2026. Ο Norman οδηγός αποκαλύπτει ήδη μια πιθανότητα να αγωνιστεί για τον τίτλο.

Engine Power
Engine Power: Ο Verstappen και η Red Bull αναλαμβάνουν δράση: συνάντηση πραγματοποιήθηκε μετά την Κίνα

Ο Verstappen και η Red Bull αναλαμβάνουν δράση: συνάντηση πραγματοποιήθηκε μετά την Κίνα

Το δύσκολο ξεκίνημα της σεζόν ώθησε τη Red Bull να πραγματοποιήσει μια συνάντηση για να καθησυχάσει τον Max Verstappen σχετικά με τις δυνατότητες της ομάδας φέτος.

Engine Power
Engine Power: Αυτή η Mustang του ’65 στην Καλιφόρνια δεν είναι το μόνο που φαινόταν

Αυτή η Mustang του ’65 στην Καλιφόρνια δεν είναι το μόνο που φαινόταν

Η Ford Mustang έχει αντέξει εδώ και πολύ καιρό ως, ίσως, το πιο εμβληματικό μυϊκό αυτοκίνητο όλων των εποχών

Engine Power
Engine Power: Έρευνα: Τα κορυφαία ηλεκτρικά σκούτερ & μηχανάκια

Έρευνα: Τα κορυφαία ηλεκτρικά σκούτερ & μηχανάκια

Μια ερεύνα για τα κορυφαία ηλεκτρικά σκούτερ & μηχανάκια που συνδυάζουν επιδόσεις, αυτονομία, άνεση και ποιότητα κατασκευής .

Engine Power
Engine Power: Ο Vettel θέλει να «δώσει φωνή» στις γυναίκες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Ο Vettel θέλει να «δώσει φωνή» στις γυναίκες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Με τους τέσσερις τίτλους του παγκοσμίου πρωταθλήματος και τις 16 σεζόν στη Formula 1, ο Sebastian Vettel είναι μια εμβληματική φιγούρα στη F1. Ο Γερμανός, γνωστός για το πάθος του στην πίστα, χρησιμοποιεί τώρα τη φήμη του για να προωθήσει, μεταξύ άλλων, τη διαφορετικότητα στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Engine Power
Engine Power: Επίσημο: Yuki Tsunoda στη Red Bull στο Ιαπωνικό Grand Prix

Επίσημο: Yuki Tsunoda στη Red Bull στο Ιαπωνικό Grand Prix

Όπως ήταν αναμενόμενο, ο Yuki Tsunoda θα ξεκινήσει για τη Red Bull στο Ιαπωνικό Grand Prix στη θέση του Liam Lawson. Πληροφορίες επιβεβαίωσε η αυστριακή ομάδα το πρωί της Πέμπτης.

Engine Power
Engine Power: Ο Sergio Perez φέρεται να είναι κοντά στην επιστροφή στη F1 με την Cadillac

Ο Sergio Perez φέρεται να είναι κοντά στην επιστροφή στη F1 με την Cadillac

Μετά την αποχώρησή του από τη Red Bull, ο Sergio Perez φέρεται να είναι κοντά στην επιστροφή του στη Formula 1 το 2026. Ο Μεξικανός φέρεται να βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις με την Cadillac.

Engine Power
Engine Power: Ο Sebastian Vettel σταυρώνει τα δάχτυλά του για να γίνει ο Χάμιλτον πρωταθλητής της Ferrari

Ο Sebastian Vettel σταυρώνει τα δάχτυλά του για να γίνει ο Χάμιλτον πρωταθλητής της Ferrari

Ο πρώην αντίπαλος του Lewis Hamilton στη Formula 1, Sebastian Vettel, ελπίζει ότι ο Βρετανός θα τα καταφέρει εκεί που απέτυχε: την κατάκτηση του τίτλου με τη Ferrari.

Engine Power
Engine Power: Θα ήταν 73 ετών, μια αναδρομή στις τρεις νίκες του Didier Pironi στη Formula 1

Θα ήταν 73 ετών, μια αναδρομή στις τρεις νίκες του Didier Pironi στη Formula 1

Ο τρεις φορές νικητής της Formula 1, Didier Pironi, παραλίγο να γίνει ο πρώτος Γάλλος παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1 πριν υποστεί ένα σοβαρό ατύχημα και στη συνέχεια πεθάνει πρόωρα. Μια αναδρομή στις τρεις επιτυχίες του ανθρώπου που σήμερα θα ήταν 73 ετών.

Engine Power
Engine Power: Ο Zhou στοχεύει να επιστρέψει στη F1 το 2026… με την Cadillac στο στόχαστρο του

Ο Zhou στοχεύει να επιστρέψει στη F1 το 2026… με την Cadillac στο στόχαστρο του

Ο Guanyu Zhou, που αναγκάστηκε να μείνει εκτός το 2025 ως ρεζέρβα στη Ferrari, εξακολουθεί να ελπίζει να επιστρέψει στο grid το 2026. Η σωτηρία του θα μπορούσε να έρθει από την Cadillac.

Engine Power
Engine Power: Mετά τη νίκη του στο Safari Elfyn Evans: “Πολύ νωρίς στη χρονιά για να βγάλουμε συμπεράσματα”

Mετά τη νίκη του στο Safari Elfyn Evans: “Πολύ νωρίς στη χρονιά για να βγάλουμε συμπεράσματα”

Ο πρώτος νικητής του Safari Rally Κένυα και ξεκάθαρος ηγέτης του πρωταθλήματος, ο Elfyn Evans δεν θέλει να παρασυρθεί μετά το εξαιρετικό του ξεκίνημα στη σεζόν.

Engine Power
Engine Power: Αποχωρήσεις: το κλειδί για την επιτυχία της McLaren αυτή τη σεζόν;

Αποχωρήσεις: το κλειδί για την επιτυχία της McLaren αυτή τη σεζόν;

Αν οι εκκινήσεις ήταν αδυναμία για τη McLaren πέρυσι, η βρετανική ομάδα φαίνεται να το έχει διορθώσει το 2025 με καλύτερες εκτοξεύσεις.

Engine Power
Formula 1: Ο Χάμιλτον είναι εδώ και δείχνει ικανός να ανεβάσει τη Ferrari ξανά ψηλά!

Ο Χάμιλτον είναι εδώ και δείχνει ικανός να ανεβάσει τη Ferrari ξανά ψηλά!

Στο δεύτερο μόλις αγώνα της σεζόν ο Λούις Χάμιλτον μοιάζει να μπορεί να οδηγήσει τη Ferrari στην κορυφή.

Formula 1
Engine Power: Ο Agostini βλέπει τον Marquez ως απειλή για το ρεκόρ του

Ο Agostini βλέπει τον Marquez ως απειλή για το ρεκόρ του

Ο πιο επιτυχημένος αναβάτης του Grand Prix παραδέχεται ότι αισθάνεται την απειλή του Marc Marquez να κρέμεται πάνω από το ρεκόρ νίκης του στο MotoGP.

Engine Power
Engine Power: Ο Adrien Fourmaux μιλά για τη νέα του απόσυρση: «Δεν είναι το ράλι μας»

Ο Adrien Fourmaux μιλά για τη νέα του απόσυρση: «Δεν είναι το ράλι μας»

Μετά την Πέμπτη, ο Adrien Fourmaux αναγκάστηκε να αποσυρθεί ξανά στην Κένυα, αυτή τη φορά λόγω αναστολής.

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό πλέγμα για το κινεζικό Grand Prix Sprint 2025

Το αρχικό πλέγμα για το κινεζικό Grand Prix Sprint 2025

Δείτε το προσωρινό πλέγμα εκκίνησης για τον Αγώνα Σπριντ Κινεζικού Grand Prix 2025, με την πρώτη pole position του Lewis Hamilton με τη Ferrari.

Engine Power