ENGINE POWER

23η Ανάβαση Δημητσάνας – Ζυγοβιστίου 2024 | Αποτελέσματα

Με 62 αγωνιστικά αυτοκίνητα, πλήθος θεατών και πολλή αδρεναλίνη, ολοκληρώθηκε η 23η Ανάβαση Δημητσάνας-Ζυγοβιστίου

Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 5 λεπτά

Με 62 αγωνιστικά αυτοκίνητα, πλήθος θεατών και  πολλή αδρεναλίνη, με μια σεμνή -χωρίς χειροκροτήματα και βάθρο- απονομή και τήρηση ενός λεπτού σιγής στη μνήμη του Νίκου Κοτρωνάρου, τεχνικού εφόρου του αγώνα, ο οποίος ξημερώματα Κυριακής “έφυγε” ξαφνικά, ολοκληρώθηκε η 23η Ανάβαση Δημητσάνας-Ζυγοβιστίου το σαββατοκύριακο 13 και 14 Ιουλίου 2024.


Ο αγώνας ο οποίος χαρακτηρίστηκε ως μια απολύτως άρτια διοργάνωση από το πλήθος φίλων του μηχανοκίνητου αθλητισμού που τον παρακολούθησε, διεξήχθη από το αθλητικό σωματείο START LINE με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Γορτυνίας αποτελώντας τον 3ο γύρο του Κυπέλλου Αναβάσεων Νοτίου Ελλάδος της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος.
Στο αγωνιστικό μέρος, στα 2,7χλμ της απαιτητικής τεχνικής διαδρομής, 62 αγωνιστικά αυτοκίνητα με τους οδηγούς τους ανέβασαν την αδρεναλίνη, χάρισαν όμορφες και έντονες εικόνες στους θεατές και αγωνίστηκαν για μια θέση στο βάθρο.
Ο Δήμος Γορτυνίας φιλοξένησε όπως πάντα, τους διοργανωτές το Σάββατο σε δίκλινα δωμάτια και πρόσφερε σε όλους όσους συμμετείχαν στον αγώνα (αγωνιζόμενους, ομάδες, στελέχη, κριτές, ΜΜΕ) το παραδοσιακό γεύμα το Σάββατο, μετά το τέλος των δοκιμών, κάτω από την όμορφη, δροσερή σκιά των πλατάνων της πλατείας Ζυγοβιστίου.
Ο Διοικητικός και Αρχικός Τεχνικός Έλεγχος έγινε το πρωί του Σαββάτου και ακολούθησαν οι χρονομετρημένες δοκιμές.
Την επόμενη ημέρα, η εκκίνηση του αγώνα δόθηκες στις 11.30 το πρωί με πλήθος κόσμου όλων των ηλικιών συγκεντρωμένο σε πολλά ασφαλή σημεία κατά μήκος της διαδρομής του αγώνα.
Στην Κατηγορία 4 συναντήσαμε 13 αγωνιζόμενους οι οποίοι πάλεψαν για το καλύτερο αποτέλεσμα. Υπήρξε σκληρός ανταγωνισμός και στη θέση του πρώτου νικητή βρέθηκε ο Πολύδωρος Φούντας (Peugeot 106) ο οποίος έχει κερδίσει τον αγώνα και στο παρελθόν. Την δεύτερη θέση κατέκτησε ο Γιώργος Μπάσδελης (Nissan Micra) και την τρίτη θέση ο Μιχάλης Ροδόπουλος (Peugeot 106).
Στην Κατηγορία 3 συμμετείχαν 8 οδηγοί που πρόσφεραν όμορφες στιγμές στους θεατές. Από τη Δημητσάνα με το κύπελλο του νικητή έφυγε ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος (Honda Civic) , ενώ στην δεύτερη θέση τερμάτισε ο Αναστάσιος Γρυπιώτης (Honda Civic) και στην τρίτη θέση ο Κωνσταντίνος Ντέκας (Peugeot 205).
Η Κατηγορία 2 συγκέντρωσε 10 συμμετοχές και οι οδηγοί πάλεψαν με το χρονόμετρο ώστε να πετύχουν ανταγωνιστικούς χρόνους. Πρωταγωνιστής και νικητής της κατηγορίας ο Βασίλης Κορωνιός (Peugeot 106), στην δεύτερη θέση ο Αναστάσιος Τζαβάρας (Opel Astra F) και στην τρίτη θέση ο Βασίλης Λάτσης (Peugeot 106).
Οι εννέα εκκινήσαντες της Κατηγορίας 1 σημείωσαν αξιόλογες επιδόσεις, χαρίζοντας ταυτόχρονα πλούσιο θέαμα και έδωσαν τη δική τους μάχη για την νίκη. Την πρώτη θέση κέρδισε ο Τριπολιτσιώτης Ηλίας Ασημακόπουλος (Ford Sierra). Ο Δημητσανίτης Ταξιάρχης Ασημακόπουλος (Mitsubishi Lancer) στο πρώτο σκέλος του αγώνα έκανε ρεκόρ κατηγορίας Ν αλλά μια άτυχη στιγμή στο δεύτερο σκέλος τον οδήγησε στην δεύτερη θέση. Στην τρίτη θέση βρέθηκε ο Κωνσταντίνος Νικολόπουλος (Mitsubishi Lancer).
Η Formula Saloon, η αγαπημένη κλάση των θεατών συγκεντρώνει πάντα τις περισσότερες συμμετοχές. Έτσι και φέτος, οι συμμετέχοντες με τα εντυπωσιακά τους αγωνιστικά αυτοκίνητα απέσπασαν πολλά χαμόγελα ευχαρίστησης και χειροκροτήματα από τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Στην Κατηγορία FSA 2L στην κορυφή των χρόνων ο “Κανέλλος” (Peugeot 106), στην δεύτερη θέση ο Απόστολος Κούσης (Honda Civic FN2) και στην τρίτη θέση ο Νικόλαος Αργυράκης.
Στην Κατηγορία FSA, πρώτος ήταν ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort) και δεύτερος ο Δημήτρης Ρεμέντζης (Ford Escort).
Στην Κατηγορία FST2, ο Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MK2) τερμάτισε στην πρώτη θέση, ο Γιάννης Καρνέζης (Toyota Starlet) στην δεύτερη και ο Ιωάννης Ντελίκος (Mitsubshi Colt) στην τρίτη θέση.
Το χρονόμετρο για την FST έδειξε πρώτο τον Αργύρη Τσούλο (Mitsubishi Colt), δεύτερο τον Παναγιώτη Παρθένη (Mitsubishi Lancer) και τρίτο τον Γορτύνιο Κωνσταντίνο Τσαφαρά (Fort Escort).
Την παράσταση στην 23η Ανάβαση Δημητσάνας-Ζυγοβιστίου, όπως κάθε χρόνο, έκλεψαν τα αγωνιστικά αυτοκίνητα της κατηγορίας Formula Saloon Drift τα οποία με τις πλαγιολισθήσεις τους συνετέλεσαν στον ενθουσιασμό των θεατών.
Το απόγευμα της Κυριακής, σε μια σεμνή, “αθόρυβη” τελετή στην πλατεία της Δημητσάνας έγινε η απονομή των Κυπέλλων στους νικητές και αναμνηστικών στους υποστηρικτές του αγώνα.
Ο Νίκος Πασαλής, ειδικός σύμβουλος της START LINE, αναφέρθηκε στην ξαφνική απώλεια του αγαπημένου σε όλους Νίκου Κοτρωνάρου και στο δυσαναπλήρωτο κενό που αφήνει μετά από 40 χρόνια συνεχούς ενασχόλησής του με το άθλημα.
Ο Πρόεδρος της START LINE Δημήτρης Χιωτίδης, ευχαρίστησε τον Δήμο Γορτυνίας για τη σημαντική και ουσιαστική υποστήριξή τους στον αγώνα, τους αγωνιζόμενους για τη συμμετοχή τους σε αυτόν και ανανέωσε το ραντεβού για την “24η Ανάβαση Δημητσάνας-Ζυγοβιστίου ΝΙΚΟΣ ΚΟΤΡΩΝΑΡΟΣ” του 2025!
“Η ξαφνική απώλεια του φίλου, Νίκου Κοτρωνάρου μας έχει συγκλονίσει όλους. Θα τον θυμόμαστε όλοι εδώ στην Δημητσάνα για την αγάπη που έδειχνε στην Ανάβαση και στον τόπο μας, όποτε τον συναντούσαμε. Η καλοκαιρινή συνήθεια των οδηγών αγώνων, φιλοξενήθηκε για μια ακόμα φορά στην Γορτυνία μας. Παρακολουθήσαμε με αμείωτο αγωνιστικό ενδιαφέρον τις όμορφες μάχες σας στην άσφαλτο και στις δύσκολες στροφές της διαδρομής του αγώνα. Η 23η Ανάβαση Δημητσάνας-Ζυγοβιστίου έχει αγαπηθεί από τους οδηγούς κι εμείς ως Δήμος προσπαθούμε πάντα να είμαστε αρωγοί στη διοργάνωση. Να ευχαριστήσω τον Πρόεδρο του αθλητικού σωματείου START LINE για την συνεργασία και εύχομαι του χρόνου να είμαστε όλοι και πάλι εδώ” δήλωσε ο Δήμαρχος Γορτυνίας Ευστάθιος Κούλης.

 

Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Exit mobile version