4η pole position στη σειρά για τον Leclerc στο Μπακού, ο Sainz εξηγεί την ευκολία του συμπαίκτη του στο Αζερμπαϊτζάν
Συγγραφέας της 4ης pole position του στη σειρά στους δρόμους του Μπακού, ο Charles Leclerc χτύπησε για άλλη μια φορά δυνατά σε αυτή την αστική πίστα. Ο συμπαίκτης του Carlos Sainz, 3ος στο grid και χαρούμενος που βρίσκεται εκεί, προσπάθησε να εξηγήσει τη μαγική συνταγή του συμπαίκτη του, που αφορά κυρίως το αριστερό πεντάλ.Ποτέ πραγματικά στο ματς για την pole, αλλά πάντα καλά τοποθετημένος όλο το Σαββατοκύριακο, σε ένα εύρος μεταξύ 2 και 6/10 σε σύγκριση με τον συμπαίκτη του, ο Carlos Sainz δεν κοίταξε το κάτω μέρος της τρύπας αυτό το Σάββατο μετά την πρόκριση. Ο ανταγωνιστής που είναι, πάντα πολύ εγκεφαλικός και καλόψυχος, προφανώς δεν περίμενε καν να πάρει μια θέση στο top 3, δεδομένης της γενικής του έλλειψης ευκολίας σε μια πίστα που δεν του ταίριαζε πραγματικά από την αρχή του καριέρας, αυτός που δεν είχε πάει ποτέ καλύτερα από τον 4ο στο grid μέχρι τότε.
«Είναι ένα από τα χειρότερα κομμάτια μου, και αναμφίβολα το καλύτερο του Charles Leclerc, οπότε είμαι ήδη χαρούμενος που είμαι 3ος και έχω μια καλή θέση για την Κυριακή. Πρέπει να βελτιώσω περαιτέρω τα πράγματα στις κατατακτήριες, για να σταματήσω το μονοθέσιο πιο αποτελεσματικά κατά τη διάρκεια του παρατεταμένου φρεναρίσματος. Εδώ έχει να κάνει με την αυτοπεποίθηση για να φρενάρεις 3 ή 4 μέτρα πιο πέρα, και είναι αυτά τα μέτρα που είναι θεμελιώδη εδώ. Είναι περίεργο γιατί πάντα είχα καλή απόδοση σε πίστες δρόμου όπως το Μονακό ή η Σιγκαπούρη, αλλά το Μπακού, ακόμα και μετά από 10 χρόνια F1 , δεν είναι ένα από αυτά. Κάθε φορά που έρχομαι εκεί, προσπαθώ να βελτιώνομαι και να βρίσκω οδηγικά σημεία αναφοράς, αλλά δεν είναι καλή ιδέα».
Αφού αναγκάστηκε να παρακολουθήσει τη γιορτή του Charles Leclerc με τους οπαδούς στη Monza μετά τη νίκη του πριν από δύο εβδομάδες, ο Carlos Sainz είδε τον συμπαίκτη του να πανηγυρίζει μια τρίτη pole position φέτος με την ομάδα, τέταρτη στο λατομείο σε αυτή τη διαδρομή των Αζέρων. Πάντα πρόθυμα ομιλητικός σε συνεντεύξεις Τύπου, συμπεριλαμβανομένων και σε πιο δύσκολες στιγμές, ο Ισπανός απέτισε φόρο τιμής στον Μονεγάσκο φίλο του με μεγάλη τάξη, παραδεχόμενος ότι μελέτησε τα δεδομένα του για να προσπαθήσει να πάει πιο γρήγορα εδώ.
«Φυσικά κοιτάζω τα δεδομένα του Τσαρλς, και είναι το φρενάρισμα (που κάνει τη διαφορά), γλίστρησε ο Μαδριλένος . Όλα περιστρέφονται γύρω από αυτό εδώ. Πρέπει να σταματήσετε το αυτοκίνητο όσο το δυνατόν πιο αργά, να εμπιστευτείτε το αυτοκίνητο ότι θα στρίψει καλά στη γωνία, και εκεί είναι που διαπρέπει περισσότερο εδώ (ο Leclerc). Και νιώθει άνετα σχεδόν από τον πρώτο γύρο των ελεύθερων προπονήσεων 1.” Οι ισχυρές ικανότητες πέδησης του Μονεγάσκου του δίνουν σαφές πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού, αυτός που είχε ήδη πάρει την pole το 2021, παρόλο που δεν επωφελήθηκε καθόλου από το ταχύτερο μονοθέσιο, ακόμη και σε έναν γύρο.
Ο Leclerc δεν έχει τη μαγική συνταγή
«Δεν είναι η καλύτερή μου pole εδώ, χωρίς αμφιβολία ότι αυτή του 2021 ήταν ακόμα καλύτερη γιατί ήμασταν σε μια δύσκολη χρονιά και παλεύαμε συχνά για την 9η θέση, οπότε η pole ήταν ξεχωριστή , μαρτυρούσε την πλευρά του Leclerc. Ωστόσο, ήταν μια πολύ καλή βόλτα. Για κάποιο λόγο, δεν υπάρχει μεγάλη πτώση στην απόδοση μεταξύ των γύρων μου εδώ όλα αυτά τα χρόνια. Φαίνεται ότι είμαι πολύ συνεπής εδώ, αλλά δεν έχω μια μαγική απάντηση ή εξήγηση για αυτό. Μου αρέσει ο ρυθμός αυτού του σιρκουί. Κάθε γύρος που έκανα εδώ από το FP1 ήταν καλός από την αρχή και η ισορροπία ήταν καλή.
Απομένει μόνο ένας στόχος για να πετύχει ο Leclerc στο Μπακού, αυτός να κερδίσει τελικά την πρώτη του νίκη, αφού απέτυχε στις τρεις πρώτες του προσπάθειες. Αυτή τη φορά, η Ferrari του φαίνεται εξίσου κατάλληλη για κατατακτήριες όσο και για αγώνες, αν όχι ακόμη περισσότερο για αγώνες. Γιατί, λοιπόν, να μην φανταστείτε ένα αίσιο τέλος για τους Μονεγάσκους; Μια νίκη στο Μπακού θα του επέτρεπε να κερδίσει την ίδια χρονιά στις τρεις πίστες στις οποίες φαίνεται πιο άνετα (Μόντσα, Μονακό, Μπακού). Και με την τρίτη του θέση στο grid, ίσως ο Carlos Sainz θα μπορούσε να παίξει τον ρόλο του στο να πειράξει τον Oscar Piastri ; Απάντηση Κυριακή, γύρω στη 1 μ.μ.!
Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power