ENGINE POWER

4η pole position στη σειρά για τον Leclerc στο Μπακού, ο Sainz εξηγεί την ευκολία του συμπαίκτη του στο Αζερμπαϊτζάν

Συγγραφέας της 4ης pole position του στη σειρά στους δρόμους του Μπακού, ο Charles Leclerc χτύπησε για άλλη μια φορά δυνατά σε αυτή την αστική πίστα. Ο συμπαίκτης του Carlos Sainz, 3ος στο grid και χαρούμενος που βρίσκεται εκεί, προσπάθησε να εξηγήσει τη μαγική συνταγή του συμπαίκτη του, που αφορά κυρίως το αριστερό πεντάλ.
4η pole position στη σειρά για τον Leclerc στο Μπακού, ο Sainz εξηγεί την ευκολία του συμπαίκτη του στο Αζερμπαϊτζάν

Ποτέ πραγματικά στο ματς για την pole, αλλά πάντα καλά τοποθετημένος όλο το Σαββατοκύριακο, σε ένα εύρος μεταξύ 2 και 6/10 σε σύγκριση με τον συμπαίκτη του, ο Carlos Sainz δεν κοίταξε το κάτω μέρος της τρύπας αυτό το Σάββατο μετά την πρόκριση. Ο ανταγωνιστής που είναι, πάντα πολύ εγκεφαλικός και καλόψυχος, προφανώς δεν περίμενε καν να πάρει μια θέση στο top 3, δεδομένης της γενικής του έλλειψης ευκολίας σε μια πίστα που δεν του ταίριαζε πραγματικά από την αρχή του καριέρας, αυτός που δεν είχε πάει ποτέ καλύτερα από τον 4ο στο grid μέχρι τότε.

«Είναι ένα από τα χειρότερα κομμάτια μου, και αναμφίβολα το καλύτερο του Charles Leclerc, οπότε είμαι ήδη χαρούμενος που είμαι 3ος και έχω μια καλή θέση για την Κυριακή. Πρέπει να βελτιώσω περαιτέρω τα πράγματα στις κατατακτήριες, για να σταματήσω το μονοθέσιο πιο αποτελεσματικά κατά τη διάρκεια του παρατεταμένου φρεναρίσματος. Εδώ έχει να κάνει με την αυτοπεποίθηση για να φρενάρεις 3 ή 4 μέτρα πιο πέρα, και είναι αυτά τα μέτρα που είναι θεμελιώδη εδώ. Είναι περίεργο γιατί πάντα είχα καλή απόδοση σε πίστες δρόμου όπως το Μονακό ή η Σιγκαπούρη, αλλά το Μπακού, ακόμα και μετά από 10 χρόνια F1 , δεν είναι ένα από αυτά. Κάθε φορά που έρχομαι εκεί, προσπαθώ να βελτιώνομαι και να βρίσκω οδηγικά σημεία αναφοράς, αλλά δεν είναι καλή ιδέα». 

4i-pole-position-sti-sira-gia-ton-leclerc-sto-bakou-o-sainz-exigi-tin-efkolia-tou-simpekti-tou-sto-azermpaitzan

Αφού αναγκάστηκε να παρακολουθήσει τη γιορτή του Charles Leclerc με τους οπαδούς στη Monza μετά τη νίκη του πριν από δύο εβδομάδες, ο Carlos Sainz είδε τον συμπαίκτη του να πανηγυρίζει μια τρίτη pole position φέτος με την ομάδα, τέταρτη στο λατομείο σε αυτή τη διαδρομή των Αζέρων. Πάντα πρόθυμα ομιλητικός σε συνεντεύξεις Τύπου, συμπεριλαμβανομένων και σε πιο δύσκολες στιγμές, ο Ισπανός απέτισε φόρο τιμής στον Μονεγάσκο φίλο του με μεγάλη τάξη, παραδεχόμενος ότι μελέτησε τα δεδομένα του για να προσπαθήσει να πάει πιο γρήγορα εδώ.

«Φυσικά κοιτάζω τα δεδομένα του Τσαρλς, και είναι το φρενάρισμα (που κάνει τη διαφορά), γλίστρησε ο Μαδριλένος . Όλα περιστρέφονται γύρω από αυτό εδώ. Πρέπει να σταματήσετε το αυτοκίνητο όσο το δυνατόν πιο αργά, να εμπιστευτείτε το αυτοκίνητο ότι θα στρίψει καλά στη γωνία, και εκεί είναι που διαπρέπει περισσότερο εδώ (ο Leclerc). Και νιώθει άνετα σχεδόν από τον πρώτο γύρο των ελεύθερων προπονήσεων 1.” Οι ισχυρές ικανότητες πέδησης του Μονεγάσκου του δίνουν σαφές πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού, αυτός που είχε ήδη πάρει την pole το 2021, παρόλο που δεν επωφελήθηκε καθόλου από το ταχύτερο μονοθέσιο, ακόμη και σε έναν γύρο.

Ο Leclerc δεν έχει τη μαγική συνταγή

«Δεν είναι η καλύτερή μου pole εδώ, χωρίς αμφιβολία ότι αυτή του 2021 ήταν ακόμα καλύτερη γιατί ήμασταν σε μια δύσκολη χρονιά και παλεύαμε συχνά για την 9η θέση, οπότε η pole ήταν ξεχωριστή , μαρτυρούσε την πλευρά του Leclerc. Ωστόσο, ήταν μια πολύ καλή βόλτα. Για κάποιο λόγο, δεν υπάρχει μεγάλη πτώση στην απόδοση μεταξύ των γύρων μου εδώ όλα αυτά τα χρόνια. Φαίνεται ότι είμαι πολύ συνεπής εδώ, αλλά δεν έχω μια μαγική απάντηση ή εξήγηση για αυτό. Μου αρέσει ο ρυθμός αυτού του σιρκουί. Κάθε γύρος που έκανα εδώ από το FP1 ήταν καλός από την αρχή και η ισορροπία ήταν καλή. 

Απομένει μόνο ένας στόχος για να πετύχει ο Leclerc στο Μπακού, αυτός να κερδίσει τελικά την πρώτη του νίκη, αφού απέτυχε στις τρεις πρώτες του προσπάθειες. Αυτή τη φορά, η Ferrari του φαίνεται εξίσου κατάλληλη για κατατακτήριες όσο και για αγώνες, αν όχι ακόμη περισσότερο για αγώνες. Γιατί, λοιπόν, να μην φανταστείτε ένα αίσιο τέλος για τους Μονεγάσκους; Μια νίκη στο Μπακού θα του επέτρεπε να κερδίσει την ίδια χρονιά στις τρεις πίστες στις οποίες φαίνεται πιο άνετα (Μόντσα, Μονακό, Μπακού). Και με την τρίτη του θέση στο grid, ίσως ο Carlos Sainz θα μπορούσε να παίξει τον ρόλο του στο να πειράξει τον Oscar Piastri ; Απάντηση Κυριακή, γύρω στη 1 μ.μ.!

Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Engine Power: Η Ferrari καθησύχασε με το μονοθέσιό της πριν από την Αυστραλία: “Το SF-25 ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας”

Η Ferrari καθησύχασε με το μονοθέσιό της πριν από την Αυστραλία: “Το SF-25 ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας”

Αν και η Ferrari πήρε το ρίσκο να σχεδιάσει ένα «99%» νέο μονοθέσιο το 2025, το SF-25 είχε καλή απόδοση κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών. Αρκετά για να ξεκινήσει η σεζόν με λίγη περισσότερη ηρεμία.

Engine Power
Engine Power: Θα σπάσει ο Oscar Piastri την κατάρα των Αυστραλών οδηγών;

Θα σπάσει ο Oscar Piastri την κατάρα των Αυστραλών οδηγών;

Ένας Αυστραλός δεν έχει ανέβει ποτέ στο βάθρο στην εθνική του διοργάνωση. Τζόουνς, Γουέμπερ, Ρικιάρντο: όλοι απέτυχαν στις 38 εκδόσεις του GP της Αυστραλίας που διεξάγονται από το 1985. Θα είναι ο Πιάστρι ο ήρωας που θα καταφέρει να σπάσει αυτή την κατάρα την Κυριακή;

Engine Power
Engine Power: Ο Wheatley θα ξεκινήσει στη Sauber νωρίτερα από το αναμενόμενο

Ο Wheatley θα ξεκινήσει στη Sauber νωρίτερα από το αναμενόμενο

Κυκλοφόρησε από τη Red Bull νωρίτερα από το αναμενόμενο, ο Jonathan Wheatley θα αναλάβει το νέο του ρόλο ως Team Principal στη Sauber την 1η Απριλίου, πριν από το Ιαπωνικό Grand Prix.

Engine Power
Engine Power: Ο Hadjar μαθαίνει γρήγορα, ο Mekies έχει αυτοπεποίθηση: Η Racing Bulls μπαίνει στο 2025 με αισιοδοξία

Ο Hadjar μαθαίνει γρήγορα, ο Mekies έχει αυτοπεποίθηση: Η Racing Bulls μπαίνει στο 2025 με αισιοδοξία

Αυτό το Σαββατοκύριακο, η σεζόν F1 του 2025 ξεκινά στη Μελβούρνη. Στο Racing Bulls, όλα τα φώτα είναι πράσινα με έναν καθησυχαστικό Laurent Mekies και έναν Isack Hadjar έτοιμο για μάχη.

Engine Power
Engine Power: Η Alpine φτάνει στο πρώτο GP που μεταμορφώθηκε σε σύγκριση με το 2024

Η Alpine φτάνει στο πρώτο GP που μεταμορφώθηκε σε σύγκριση με το 2024

Στο πίσω μέρος του πακέτου στο πρώτο Grand Prix της σεζόν 2024, η Alpine έκανε μια εντυπωσιακή στροφή 180° στους δώδεκα μήνες που ακολούθησαν. Αρκετά για να προσεγγίσουμε τον πρώτο γύρο του 2025, στην Αυστραλία, με αισιοδοξία και όρεξη να παλέψουμε για βαθμούς.

Engine Power
Engine Power: Ποιοι θα είναι οι αναπληρωματικοί οδηγοί για τη σεζόν 2025 F1;

Ποιοι θα είναι οι αναπληρωματικοί οδηγοί για τη σεζόν 2025 F1;

Κάθε σεζόν, οι οδηγοί παραμένουν στη σκιά των κανονικών οδηγών, έτοιμοι να πάρουν το τιμόνι σε περίπτωση απρόβλεπτων περιστάσεων: το 2025, ποιοι θα είναι οι έφεδροι οδηγοί για τις δέκα ομάδες του grid;

Engine Power
Engine Power: Ο Γκάμπριελ Μπορτολέτο εξηγεί τη μεγάλη σημασία του Φερνάντο Αλόνσο στην καριέρα του

Ο Γκάμπριελ Μπορτολέτο εξηγεί τη μεγάλη σημασία του Φερνάντο Αλόνσο στην καριέρα του

Ο διπλός παγκόσμιος πρωταθλητής διαχειρίζεται τα συμφέροντα του Gabriel Bortoleto, τον οποίο βοήθησε να βρει μια θέση στη Formula 3 το 2023. Παρών στη Formula 1 μόλις δύο χρόνια αργότερα, ο Βραζιλιάνος θα βρει τον μάνατζέρ του στο grid.

Engine Power
Engine Power: Έπαθλο Trail Ride 2025 | 1ος γύρος | Αναγγελία

Έπαθλο Trail Ride 2025 | 1ος γύρος | Αναγγελία

Έχεις αυτοκίνητο SUV ή 4Χ4; Θες να δοκιμάσεις τη χαρά της χωμάτινης οδήγησης σε ένα ασφαλές περιβάλλον και με καλή παρέα; Έλα στο Trail Ride

Engine Power
Engine Power: Επιστροφή του WRC στη Μεγάλη Βρετανία χάρη στη Σκωτία;

Επιστροφή του WRC στη Μεγάλη Βρετανία χάρη στη Σκωτία;

Απουσία από το 2019, η Μεγάλη Βρετανία θα μπορούσε να επιστρέψει στο WRC, ενώ η Σκωτία έχει εκφράσει την επιθυμία της να φιλοξενήσει έναν γύρο.

Engine Power
Engine Power: Τι να περιμένετε από τη διαδρομή 2025 Tour de Corse Historique;

Τι να περιμένετε από τη διαδρομή 2025 Tour de Corse Historique;

Οι διοργανωτές αποκάλυψαν τις πόλεις ενδιάμεσων σταθμών για αυτήν την 25η έκδοση του Tour de Corse Historique, ανάμεσα στις παραδόσεις και τις καινοτομίες.

Engine Power
Engine Power: Η Michelin αντιδρά στην προώθηση της Pirelli ως επίσημου κατασκευαστή ελαστικών MotoGP

Η Michelin αντιδρά στην προώθηση της Pirelli ως επίσημου κατασκευαστή ελαστικών MotoGP

Η Michelin αντιδρά στην ανακοίνωση του MotoGP σχετικά με την αλλαγή του επίσημου κατασκευαστή του κλάδου από το 2027.

Engine Power
Engine Power: Πυρκαγιά και μεγάλες ζημιές σε Alpine A424 στο Κατάρ

Πυρκαγιά και μεγάλες ζημιές σε Alpine A424 στο Κατάρ

Ένα Alpine A424 έπιασε φωτιά στο Losail κατά τη διάρκεια δοκιμαστικής συνεδρίας που διοργανώθηκε μετά τα 1812 χλμ του Κατάρ.

Engine Power
Engine Power: Aprilia, ένα ξεκίνημα της σεζόν γεμάτο ελπίδες παρά την απουσία του Jorge Martin

Aprilia, ένα ξεκίνημα της σεζόν γεμάτο ελπίδες παρά την απουσία του Jorge Martin

Στέρηση του παγκόσμιου πρωταθλητή της, η Aprilia ξεκίνησε καλά τη σεζόν στην Ταϊλάνδη χάρη στις εξαιρετικές εμφανίσεις των Marco Bezzecchi (Aprilia) και Ai Ogura (Trackhouse Aprilia), και οι δύο στην πρώτη εξάδα.

Engine Power
Engine Power: Πώς μοιάζουν τα πλέγματα της Formula 2 και Formula 3 για το 2025;

Πώς μοιάζουν τα πλέγματα της Formula 2 και Formula 3 για το 2025;

Μεταξύ μεταγραφών, αναχωρήσεων και αφίξεων νέων οδηγών, το Engine Power κάνει απολογισμό των οδηγών που επιβεβαιώθηκαν για τη σεζόν 2025 στη Formula 2 και τη Formula 3.

Engine Power
Engine Power: Ράλλυ Σπριντ Μπράλος «Τάσος Κορμαζόπουλος» 2025 | Αναγγελία

Ράλλυ Σπριντ Μπράλος «Τάσος Κορμαζόπουλος» 2025 | Αναγγελία

Το Ράλλυ Σπριντ Μπράλος «Τάσος Κορμαζόπουλος» διεξάγεται από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας (Α.Λ.Α.Λ.) και αποτελεί τον πρώτο γύρο του Κυπέλλου Ράλλυ Ασφάλτου Νοτίου Ελλάδος και του Κυπέλλου Ράλλυ Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων για το 2025

Engine Power
Engine Power: Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις επιστρέφει δυναμικά, με νέες ειδικές διαδρομές, διευρυμένο πρόγραμμα και προκλήσεις για τους κορυφαίους οδηγούς του WRC.

Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις επιστρέφει δυναμικά, με νέες ειδικές διαδρομές, διευρυμένο πρόγραμμα και προκλήσεις για τους κορυφαίους οδηγούς του WRC.

Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις επιστρέφει στην παραδοσιακή καλοκαιρινή ημερομηνία του, με τον αγώνα να διεξάγεται από τις 26 έως τις 29 Ιουνίου 2025

Engine Power
Engine Power: Η Williams και η Alpine επεκτείνουν τις δοκιμές στο Μπαχρέιν

Η Williams και η Alpine επεκτείνουν τις δοκιμές στο Μπαχρέιν

Και οι δύο ομάδες παρέμειναν στο Μπαχρέιν για δύο ακόμη ημέρες δοκιμών ως μέρος των δοκιμών ελαστικών της Pirelli το 2026.

Engine Power
Engine Power: Ο Álex Palou κερδίζει για πρώτη φορά της χρονιάς στην Αγία Πετρούπολη

Ο Álex Palou κερδίζει για πρώτη φορά της χρονιάς στην Αγία Πετρούπολη

Ο δύο φορές βασιλεύων πρωταθλητής IndyCar Álex Palou (Chip Ganassi Racing) ξεκίνησε τη σεζόν του 2025 με τέλειο τρόπο κερδίζοντας τον εναρκτήριο γύρο του πρωταθλήματος στην Αγία Πετρούπολη της Φλόριντα.

Engine Power