Δύο χρόνια ή πέντε χρόνια; £100 εκατομμύρια ή £250 εκατομμύρια; Ο Λιούις Χάμιλτον με Mercedes «κλείνει» νέο συμβόλαιο
Ο Λιούις Χάμιλτον με Mercedes πλησιάζει σε νέο συμβόλαιο, αλλά οι όροι παραμένουν μυστήριο – και αναφέρονται διαφορετικά από δύο βρετανικές εφημερίδες. Ο επτά φορές πρωταθλητής της F1 διαπραγματεύεται μια νέα συμφωνία για να τον κρατήσει στη Mercedes μετά τη λήξη του τρέχοντος συμβολαίου του στο τέλος του τρέχοντος έτους.
Aνέφερε το βράδυ του Σαββάτου ότι ο Χάμιλτον «κλείνει» ένα διετές συμβόλαιο αξίας 100 εκατομμυρίων λιρών ή 50 εκατομμυρίων στερλινών ανά σεζόν. Όμως 24 ώρες νωρίτερα, η Daily Mail ανέφερε κάτι ουσιαστικά διαφορετικό. Επιμένουν ότι ο Λιούις Χάμιλτον θέλει ένα πενταετές συμβόλαιο συνολικής αξίας 250 εκατομμυρίων λιρών που θα τον οδηγούσε στα 43α γενέθλιά του. Η Mail επικαλέστηκε μια πηγή που είπε: «Ο Λούις Χάμιλτον θέλει πέντε χρόνια και αν ήταν απλώς μια παράταση ενός έτους, δεν νομίζω ότι θα το δεχόταν. «Μπορεί να χρειαστεί να καταλήξουν σε έναν συμβιβασμό γιατί, ενώ ο Τζορτζ (Ράσελ) μάλλον έχει συμβιβαστεί με την ιδέα ότι ο Λιούις θα είναι κοντά του για μερικά χρόνια, μπορεί να μην δεχτεί να βρίσκεται στη σκιά του συμπαίκτη του για μακροπρόθεσμο . «Υπάρχει πάντα ένα δέλεαρ για τη Ferrari, αλλά ο Lewis πιθανότατα θα πιστεύει ότι η μόνη του ελπίδα να κερδίσει τον όγδοο τίτλο του είναι να παραμείνει εκεί που είναι.
Ο Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος πλησιάζει σε διετές συμβόλαιο αξίας 100 εκατομμυρίων λιρών, τώρα έχει λόγους να είναι αισιόδοξος ότι θα είναι σε θέση να αμφισβητήσει τον Μαξ Φερστάπεν την επόμενη σεζόν. Ο τεχνικός διευθυντής της Merc, James Allison, δήλωσε: «Μπορεί αυτό το αυτοκίνητο να γίνει αρκετά ανταγωνιστικό για να κερδίσει έναν αγώνα φέτος; Θα έλεγα με τον ακόλουθο άνεμο ναι, μπορεί. “Μπορούμε, εάν κάνουμε τα σωστά πράγματα στο υπόλοιπο του τρέχοντος έτους και όλα τα χρόνια, μπορούμε να είμαστε σε έναν αγώνα πρωταθλήματος για την επόμενη χρονιά; Ακόμα περισσότερο ναι.” Τα σχόλια της Άλισον θα είναι ευπρόσδεκτα νέα για τον Χάμιλτον, ο οποίος δεν έχει κερδίσει αγώνα από το GP της Σαουδικής Αραβίας το 2021 . Η ομάδα είχε δυσκολευτεί με τη σχεδίαση του μονοθεσίου της και αναγκάστηκε να το διαλύσει μετά την πρόκριση στο GP του Μπαχρέιν στον πρώτο αγώνα της σεζόν. Ο Χάμιλτον, ο οποίος προσβλέπει στη θέση του πρεσβευτή του Merc όταν εγκαταλείψει τη F1, παρέδωσε μια θετική επιλογή για τις αναβαθμίσεις της ομάδας, οι οποίες έχουν εισαχθεί από το GP του Μονακό.
Μιλώντας στο GP του Καναδά, ο Χάμιλτον είπε: «Σίγουρα νιώθω τις βελτιώσεις που νιώσαμε στο Μονακό, τις νιώθω εδώ. “Μου αρέσει να οδηγώ αυτή την πίστα. Είναι μέγα. Από τη στιγμή που φεύγεις από το pit lane λες “Ναι, αυτό είναι κακό!” “Έχουμε σημειώσει πρόοδο στο μονοθέσιο. Τον τελευταίο αγώνα, όλοι γυρνούσαμε στο εργοστάσιο, όλη η ομάδα έχει αυτή τη νέα ενέργεια και την αίσθηση ότι έχουμε ένα Βόρειο Αστέρι – ξέρουμε πού βρισκόμαστε” θα πάτε και πώς θα φτάσετε εκεί». Ωστόσο, η πτώση της θερμοκρασίας έκανε τη Mercedes να δυσκολεύεται στο βρεγμένο πριν από τις κατατακτήριες. Εν τω μεταξύ, ο Carlos Sainz της Ferrari.
Formula 1: Στον «αέρα» το Grand Prix του Καναδά λόγω των δασικών πυρκαγιών στο Κεμπέκ
Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός σώζει ζωές
Γερμανικό MotoGP: Εκτός ξανά ο Marc Marquez
MotoGP Γερμανίας : Με Σφοδρή σύγκρουση του Marquez (Video)
H CFMOTO & Mpratakos Drag Factory προχωράνε μαζί…