ENGINE POWER

Ακρόπολη – Louis Louka: «Έπρεπε να δω ένα βίντεο του Carlos Sainz»

Για την τρίτη του συμμετοχή στο Ράλι Ακρόπολις μαζί με τον Grégoire Munster, ο Louis Louka έπρεπε να εμβαθύνει στα αρχεία του WRC για να βρει ένα από τα τμήματα που επιλέχθηκαν φέτος. Εκτιμώντας τη ζέστη, ο Βέλγος δεν ανησυχεί για τις προγνωστικές συνθήκες.

acropolis-louis-louka-eprepe-na-do-ena-vinteo-tou-carlos-sainz
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά

Καταφέρατε να προετοιμαστείτε καλά για το τεστ;

Louis Louka: Καθώς δεν είναι η πρώτη μας φορά στην Ελλάδα, ξέρουμε περίπου πού βάζουμε τους τροχούς. Ωστόσο, υπάρχουν ακόμα στάδια που χρησιμοποιήθηκαν το 2021 όπως η Θήβα (SS8) και τα οποία δεν αμφισβητήσαμε. Υπάρχει επίσης ένα τμήμα που δεν έχει χρησιμοποιηθεί από το 2005.

Σε αυτή την περίπτωση, πώς λειτουργείτε ανοδικά;

Πρέπει να αναζητήσετε τι είναι διαθέσιμο στο διαδίκτυο. Σε αυτό το συγκεκριμένο παράδειγμα, υπήρχε ένα βίντεο ενσωματωμένης κάμερας με τους Carlos Sainz και Luis Moya κατά τη διάρκεια του Ράλι Ακρόπολις 2005. Δεν είναι δυνατό να κρατήσετε σημειώσεις με αυτόν τον τύπο εικόνας, αλλά δίνει μια επισκόπηση του προφίλ .

Όταν ξεκινάτε στο τέλος του Rally1, θα πρέπει να προλάβετε τη φθορά του δρόμου; Χρησιμοποιείτε το λεξιλόγιο του ράλι της Κένυας σε αυτό το ανώμαλο έδαφος;

Louis Louka: Κατά τη διάρκεια της αναγνώρισης, θα προσπαθήσουμε να εντοπίσουμε περιοχές όπου θα μπορούσαν να συμβούν πράγματα, αλλά είναι πολλά… Είναι απλά αδύνατο. Υπάρχουν τόσες πολλές ενσωματωμένες πέτρες που δεν θα είναι προς όφελός μας. Αντίθετα, η θέση μας στο δρόμο θα πρέπει να μας επιτρέψει να επωφεληθούμε από ένα σαρωμένο οδόστρωμα. Το Safari είναι πραγματικά πολύ άτυπο και απαιτεί ακραίους όρους που δεν πρέπει να χρησιμοποιούμε για την Ακρόπολη, ακόμα κι αν υπάρχουν συγκεκριμένες λέξεις για αυτό το ανώμαλο έδαφος.

Έχετε συζητήσει ποτέ έναν στόχο με τον Grégoire;

Μάλλον μαζί του πρέπει να δούμε αυτήν την πτυχή. Από την πλευρά μου, θεωρώ ότι πρόκειται για μια διοργάνωση στην οποία είμαστε λίγο πιο ισάξιοι με τους άλλους ανταγωνιστές δεδομένης της εμπειρίας μας. Είναι πολύ δύσκολο να προβλέψεις τι μπορεί να συμβεί, γιατί είναι μια συνάντηση όπου συνήθως συμβαίνουν πολλά.

Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Exit mobile version