Η περιπέτεια θα μπορούσε να είχε τελειώσει για τον Adrien Fourmaux ένα απόγευμα Κυριακής του Οκτωβρίου 2022 στο πάρκινγκ του θεματικού πάρκου PortAventura στο Salou της Ισπανίας. Αν αυτή ήταν η τελευταία εμφάνιση του Adrien Fourmaux στο Παγκόσμιο Κύπελλο, ποιος θα είχε έκπληξη; Για πολλούς θα το άξιζε. Στο τέλος μιας σεζόν που σημαδεύτηκε από μερικές από τις πιο θεαματικές εξόδους από το δρόμο των τελευταίων ετών (Μόντε Κάρλο, Υπρ κ.λπ.), ο ενδιαφερόμενος δεν είχε πλέον την πίστη ή την καριέρα του στα χέρια του και κανείς δεν θα έχουν βρει λάθος σε αυτό. Εκτός από αυτόν.
Adrien Fourmaux: « Δεν ήταν εύκολο, γιατί ήθελα να συνεχίσω στο Rally1 , μας εξήγησε μετά. Προσπάθησα να μην το σκέφτομαι πολύ. Εκτός από το 2018 που ήταν σίγουρο ότι θα είχα κάτι την επόμενη χρονιά γιατί είχα κερδίσει τον τίτλο(1ο Junior στη Γαλλία. Σημείωση του συντάκτη), πάντα βίωνα αβεβαιότητα κατά τη διάρκεια των εκτός σεζόν. Η σύλληψη θα ήταν άχρηστη. Έπρεπε να προχωρήσω ούτως ή άλλως για να προσπαθήσω να συνεχίσω να προχωρώ. Έκανα μια ανασκόπηση σημείο προς σημείο για να δω τι έχασα. Παραμένει ένα άθλημα όπου το μυαλό παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. Δεν ήξερα πώς να διαχειριστώ τα πάντα με τον καλύτερο τρόπο. Από το Μόντε Κάρλο το 2022, έβαλα τον εαυτό μου σε μια καταστροφική δυναμική επειδή συνδέθηκε με ένα μηχανικό πρόβλημα στη Σουηδία, μια εκδρομή με υδρολίσθηση στην Κροατία… Βρεθήκαμε σε μια κακή σπείρα και όλα πήγαν στραβά. συσσωρεύτηκαν . »
Με τον συνοδηγό του Alexandre Coria, ο Fourmaux έζησε δώδεκα μήνες που σημαδεύτηκαν από πολλές αρνητικές στιγμές. Δεν έπρεπε να κατηγορηθούν όλα στο πλήρωμα (σπασμένος κινητήρας στη Σουηδία, πίσω διαφορικό στην Κένυα…), αλλά το Seclinois έκανε τα αδύνατα δυνατά για να σκοτωθεί, κάτι που οδήγησε στο τέλος της μειωμένης χρονιάς.
« Είχα ξανά την ευκαιρία να εκφραστώ στην Ισπανία και ένα καλό αποτέλεσμα θα μπορούσε να μου επιτρέψει να πάω στην Ιαπωνία», θυμάται.Αν και τερμάτισα 8ος και πρώτος στους οδηγούς της Ford, έμαθα ότι η χρονιά μου τελείωσε. Εκείνη την εποχή, υπήρχε μεγάλη απογοήτευση. Μου φαίνεται ότι για να κρίνω έναν οδηγό, πρέπει να μπορεί να ολοκληρώσει μία ή δύο γεμάτες σεζόν, κάτι που δεν ήταν η περίπτωσή μου. Το να κάνεις όλους τους αγώνες είναι ο καλύτερος τρόπος για να προχωρήσεις και να αποκτήσεις εμπειρία. Εκ των υστέρων, κατάλαβα ότι οι διαπραγματεύσεις με τον Ott ( Tänak .
Πρωταθλητής στο Παν. Πρωτάθλημα Ράλλυ ο Αλέξανδρος Τσουλόφτας και ΟΥΛΛΑ ΕΝΑΑΑΑ
Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός σώζει ζωές
WRC Safari Rally: Ο Ogier πήρε την νίκη σε τεντωμένο σκοινι
Mpratakos Drag Factory 40 χρόνια ιστορίας