ENGINE POWER

Αυστρία – FP1: Συναγερμός, τότε μια εξαιρετική στιγμή… Ο Max Verstappen έχει τον έλεγχο

Αφού προκάλεσε μια κόκκινη σημαία λόγω μιας ειδοποίησης κινητήρα που ήταν τελικά ασήμαντη, ο Μαξ Φερστάπεν σημείωσε τον καλύτερο χρόνο στη μοναδική δωρεάν προπόνηση για το Grand Prix της Αυστρίας. Χωρίς, όμως, να γνωρίζω το πραγματικό επίπεδο των McLarens.
Αυστρία – FP1: Συναγερμός, τότε μια εξαιρετική στιγμή… Ο Max Verstappen έχει τον έλεγχο
  • Μια κόκκινη σημαία προκλήθηκε στη μέση της συνεδρίας από την ακινητοποίηση του RB20 του Max Verstappen στην ευθεία πιτ. Ενώ πήρε την 4η ρυθμιστική μηχανή του στη Βαρκελώνη το περασμένο Σαββατοκύριακο, η ανησυχία κυριάρχησε αναπόφευκτα στο αυστριακό στρατόπεδο. Ο Ολλανδός ήξερε ότι κάποια στιγμή θα έπρεπε να κάνει πέναλτι για την τοποθέτηση 5ου κινητήρα. Θα πρέπει όμως να το πάρει από τον Σπίλμπεργκ; Μάλλον όχι, γιατί ο Ολλανδός κατάφερε να ξαναπήξει.

 

  • Ποιος λέει ότι το Σαββατοκύριακο σπριντ λέει μοναδική δωρεάν προπόνηση. Δυόμιση ώρες πριν από τις κατατακτήριες σπριντ (4 μ.μ.), οι είκοσι οδηγοί πήραν τον προσανατολισμό τους στο Red Bull Ring, ανακαλύπτοντας τις νέες παγίδες με χαλίκι που ήταν εγκατεστημένες έξω από τις στροφές 9 και 10, προκειμένου να αποφευχθεί η υπέρβαση των ορίων άκαιρης πίστας. Παρά τις μπόρες την προηγούμενη μέρα, αυτή η πρώτη ελεύθερη προπόνηση έγινε σε ξηρό, ήπιο ουρανό… και εντός των ορίων πίστας!

 

  • Στα πρώτα τρία τέταρτα της συνεδρίασης, η Mercedes ήταν αυτή που ξεχώρισε. Στα σκληρά ελαστικά, κέρδισαν περισσότερο από μισό δευτερόλεπτο στον ανταγωνισμό, εκτός από τον Max Verstappen, που υποβιβάστηκε «μόνο» στην 4/10η. Αλλά οι Red Bulls ήταν καλυμμένοι με μεσαία ελαστικά. Αυτό σημαίνει ότι οι ποσότητες βενζίνης στο πλοίο ήταν διαφορετικές; Οι McLarens και οι Ferrari ήταν στην πραγματικότητα περίπου 6/10 πίσω σε αυτά τα ελαστικά.

 

 

  • Τα τελευταία δέκα λεπτά, η πλειονότητα των ομάδων στράφηκε σε μαλακά ελαστικά, προσφέροντας μια εικόνα λίγο πιο σύμφωνη με την πραγματικότητα. Αυτή είναι η στιγμή που ο Max Verstappen επέλεξε να ορίσει τον καλύτερο χρόνο του session μπροστά από τον Oscar Piastri και τον Charles Leclerc . Από εκεί να πούμε ότι ο Batavian θα είναι το μεγάλο φαβορί για το pole sprint στις 4:00 μ.μ.; Τίποτα δεν είναι λιγότερο σίγουρο. Ο Λάντο Νόρις αναγκάστηκε να ματαιώσει τη μοναδική του προσπάθεια με κόκκινα λάστιχα αφού πέρασε διάπλατα στο χαλίκι. Ωστόσο, μόλις είχε σημειώσει το ρεκόρ για τον πρώτο τομέα…

 

  • Πολύ άνετος στα σκληρά ελαστικά, ο ίδιος ο Λιούις Χάμιλτον δεν άλλαξε στα μαλακά ελαστικά στο τέλος, όταν ο συμπαίκτης του προσπάθησε χωρίς επιτυχία (ο Τζορτζ Ράσελ δυσκολεύτηκε στην κυκλοφορία στη στροφή 5). Ως εκ τούτου, η απόδοσή τους παραμένει αβέβαιη. Όσο για τη Ferrari, η καθυστέρηση 3/10 που παρατηρήθηκε στη Βαρκελώνη φαίνεται να επιβεβαιώνεται από τον Σπίλμπεργκ. Τώρα θα πρέπει να περιμένουμε τα προκριματικά σπριντ για να έχουμε μια πραγματική ιδέα της ιεραρχίας.

 

  • Ο Esteban Ocon σημείωσε τον 6ο ταχύτερο χρόνο στο Alpine , ενώ οι δύο Aston Martin επέστρεψαν στην πρώτη 10άδα, ταυτόχρονα με τον Yuki Tsunoda , 9ο.

 afstria-fp1-sinagermos-tote-mia-exeretiki-stigmi-o-max-verstappen-echi-ton-elegcho

 

Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Αυστρία – FP1: Συναγερμός, τότε μια εξαιρετική στιγμή… Ο Max Verstappen έχει τον έλεγχο», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!