- Μια κόκκινη σημαία προκλήθηκε στη μέση της συνεδρίας από την ακινητοποίηση του RB20 του Max Verstappen στην ευθεία πιτ. Ενώ πήρε την 4η ρυθμιστική μηχανή του στη Βαρκελώνη το περασμένο Σαββατοκύριακο, η ανησυχία κυριάρχησε αναπόφευκτα στο αυστριακό στρατόπεδο. Ο Ολλανδός ήξερε ότι κάποια στιγμή θα έπρεπε να κάνει πέναλτι για την τοποθέτηση 5ου κινητήρα. Θα πρέπει όμως να το πάρει από τον Σπίλμπεργκ; Μάλλον όχι, γιατί ο Ολλανδός κατάφερε να ξαναπήξει.
- Ποιος λέει ότι το Σαββατοκύριακο σπριντ λέει μοναδική δωρεάν προπόνηση. Δυόμιση ώρες πριν από τις κατατακτήριες σπριντ (4 μ.μ.), οι είκοσι οδηγοί πήραν τον προσανατολισμό τους στο Red Bull Ring, ανακαλύπτοντας τις νέες παγίδες με χαλίκι που ήταν εγκατεστημένες έξω από τις στροφές 9 και 10, προκειμένου να αποφευχθεί η υπέρβαση των ορίων άκαιρης πίστας. Παρά τις μπόρες την προηγούμενη μέρα, αυτή η πρώτη ελεύθερη προπόνηση έγινε σε ξηρό, ήπιο ουρανό… και εντός των ορίων πίστας!
- Στα πρώτα τρία τέταρτα της συνεδρίασης, η Mercedes ήταν αυτή που ξεχώρισε. Στα σκληρά ελαστικά, κέρδισαν περισσότερο από μισό δευτερόλεπτο στον ανταγωνισμό, εκτός από τον Max Verstappen, που υποβιβάστηκε «μόνο» στην 4/10η. Αλλά οι Red Bulls ήταν καλυμμένοι με μεσαία ελαστικά. Αυτό σημαίνει ότι οι ποσότητες βενζίνης στο πλοίο ήταν διαφορετικές; Οι McLarens και οι Ferrari ήταν στην πραγματικότητα περίπου 6/10 πίσω σε αυτά τα ελαστικά.
- Τα τελευταία δέκα λεπτά, η πλειονότητα των ομάδων στράφηκε σε μαλακά ελαστικά, προσφέροντας μια εικόνα λίγο πιο σύμφωνη με την πραγματικότητα. Αυτή είναι η στιγμή που ο Max Verstappen επέλεξε να ορίσει τον καλύτερο χρόνο του session μπροστά από τον Oscar Piastri και τον Charles Leclerc . Από εκεί να πούμε ότι ο Batavian θα είναι το μεγάλο φαβορί για το pole sprint στις 4:00 μ.μ.; Τίποτα δεν είναι λιγότερο σίγουρο. Ο Λάντο Νόρις αναγκάστηκε να ματαιώσει τη μοναδική του προσπάθεια με κόκκινα λάστιχα αφού πέρασε διάπλατα στο χαλίκι. Ωστόσο, μόλις είχε σημειώσει το ρεκόρ για τον πρώτο τομέα…
- Πολύ άνετος στα σκληρά ελαστικά, ο ίδιος ο Λιούις Χάμιλτον δεν άλλαξε στα μαλακά ελαστικά στο τέλος, όταν ο συμπαίκτης του προσπάθησε χωρίς επιτυχία (ο Τζορτζ Ράσελ δυσκολεύτηκε στην κυκλοφορία στη στροφή 5). Ως εκ τούτου, η απόδοσή τους παραμένει αβέβαιη. Όσο για τη Ferrari, η καθυστέρηση 3/10 που παρατηρήθηκε στη Βαρκελώνη φαίνεται να επιβεβαιώνεται από τον Σπίλμπεργκ. Τώρα θα πρέπει να περιμένουμε τα προκριματικά σπριντ για να έχουμε μια πραγματική ιδέα της ιεραρχίας.
- Ο Esteban Ocon σημείωσε τον 6ο ταχύτερο χρόνο στο Alpine , ενώ οι δύο Aston Martin επέστρεψαν στην πρώτη 10άδα, ταυτόχρονα με τον Yuki Tsunoda , 9ο.
Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power