ENGINE POWER

Αυτή τη φορά η McLaren ζήτησε από τον Oscar Piastri να στηρίξει τον Lando Norris

Για να αποφύγει ένα νέο σενάριο τύπου Monza, η διοίκηση της McLaren, σε συμφωνία με τους οδηγούς, αποφάσισε να προσαρμόσει την πολιτική της ομάδας της στις περιστάσεις, ζητώντας από τον Oscar Piastri να στηρίξει τον Lando Norris. Οι τίτλοι Drivers and Manufacturers θα κερδηθούν σε αυτήν την τιμή.

afti-ti-fora-i-mclaren-zitise-apo-ton-oscar-piastri-na-stirixi-ton-lando-norris
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά

Σταματήστε να πυροβολείτε τον εαυτό σας στο πόδι! Το τελευταίο Grand Prix στη Monza λοιπόν λειτούργησε ως αποκάλυψη για τα ανώτερα στελέχη της ομάδας McLaren . Στην Ιταλία, ο Lando Norris και ο Oscar Piastri προκρίθηκαν πρώτος και δεύτερος, αλλά ο Αυστραλός προσπέρασε τον Βρετανό στον πρώτο γύρο και το περιστατικό οδήγησε τον Charles Leclerc να γλιστρήσει μεταξύ των δύο McLaren. Ο οδηγός της Ferrari τελικά κέρδισε μπροστά από τον Piastri και τον Norris, με τον Verstappen να τερματίζει μια οδυνηρή έκτη θέση.

«Αυτό που δεν θέλουμε πλέον να βλέπουμε είναι μια κατάσταση όπως στη Monza, στην οποία μπαίνουμε σε ένα σικάν P1/P2 και βγαίνουμε από το P1/P3 », εξηγεί η Andrea Stella, Team Principal, σε μια συνέντευξη με τους Βρετανούς συναδέλφους μας από το BBC . Είναι κακό για την ομάδα. Τα συμφέροντα της ομάδας προηγούνται και αυτές είναι οι καταστάσεις που πρέπει να επιλύσουμε πρώτα και κύρια γιατί, τελικά, ήταν ο τρόπος που μπήκαμε στον αγώνα στη Monza που άνοιξε την πόρτα σε αυτήν την κατάσταση. »

Μια κατάσταση που συζητήθηκε κατά τη διάρκεια μιας σειράς συναντήσεων μεταξύ της διοίκησης της McLaren και των οδηγών όταν επέστρεψαν στο εργοστάσιο, όπου αποφασίστηκε τελικά ο Λάντο Νόρις, ο οποίος συμμετέχει στο Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν αυτό το Σαββατοκύριακο με 62 βαθμούς πίσω από τον Μαξ Φερστάπεν στο Πρωτάθλημα Οδηγών και με μέγιστο από τους 232 βαθμούς που είναι ακόμα διαθέσιμοι, θα έχει πλέον προτεραιότητα. Μένει να δούμε τι μορφή θα πάρει αυτή η προτεραιότητα.

Κατανοώντας το Oscar Piastri!

Μια αλλαγή στη φιλοσοφία που έγινε αποδεκτή από τους οδηγούς, ο Πιάστρι προφανώς είναι αυτός που έχει τις περισσότερες παραχωρήσεις. «Οι συζητήσεις ήταν πολύ ανοιχτές», καλωσορίζει η Στέλλα. Ακόμη και όταν είπα στον Όσκαρ, «Θα ήσουν πρόθυμος να εγκαταλείψεις μια νίκη;» Είπε, «Είναι οδυνηρό, αλλά αν είναι το σωστό τώρα, θα το κάνω». » Εάν ο Ιταλός μάνατζερ αρνηθεί στην ίδια συνέντευξη να δώσει λεπτομέρειες για τις επιλογές που θα μπορούσαν να γίνουν υπέρ του Νόρις, διαβεβαίωσε ότι οποιαδήποτε ενέργεια αποσκοπεί στην υποστήριξη του Βρετανού στον αγώνα για τον τίτλο των οδηγών θα γινόταν μόνο σε σχέση με για τις αρχές της ομάδας του αθλητισμού και της δικαιοσύνης.

«Η όλη ιδέα είναι ότι είμαστε απίστευτα αποφασισμένοι να κερδίσουμε, αλλά θέλουμε να κερδίσουμε με τον σωστό τρόπο», τονίζει. Θα κατευθύνουμε την υποστήριξή μας προς τον Λάντο, αλλά θέλουμε να το κάνουμε χωρίς να κάνουμε πάρα πολλούς συμβιβασμούς στις αρχές μας. Κάθε οδηγός είναι φτιαγμένος για να πηγαίνει για τη νίκη, και έτσι είμαι πάντα πολύ εντυπωσιασμένος από το επίπεδο του ομαδικού πνεύματος, της ωριμότητας και της συνεργασίας που εκφράζεται. »

Εάν η στρατηγική που υιοθετήθηκε είναι σίγουρα η καλύτερη απάντηση στην τρέχουσα κατάσταση – επίσης στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών όπου η McLaren βρίσκεται μόλις οκτώ βαθμούς πίσω από τη Red Bull και θα μπορούσε να πάρει το προβάδισμα αυτό το Σαββατοκύριακο – ο τρόπος με τον οποίο θα εφαρμοστεί θα είναι καθοριστικός. Και ακόμη κι αν η McLaren και ο Oscar Piastri παίξουν τέλεια τους ρόλους τους, το γεγονός παραμένει ότι ο Norris θα πρέπει να τα πάει λίγο καλύτερα ο ίδιος. Αν είναι σε θέση να κρίνει λίγο καλύτερα ορισμένες καταστάσεις, δεν θα χρειαστεί άμεση βοήθεια. Από εκεί και πέρα, ο ρόλος του Πιάστρι θα είναι να παίρνει βαθμούς από τον Βερστάπεν, αντί να τους δίνει στον συμπαίκτη του.

Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Exit mobile version