Ακρόπολις – Άτυχος ο Yohan Rossel, ηγέτης του Robert Virves στο WRC2
Συγγραφέας μιας αξιοσημείωτης ημέρας με τον συνοδηγό του Florian Barral, ο Yohan Rossel υπέστη παρακέντηση στην τελευταία ειδική. Είναι 6οι σε όρους Παρασκευής. Ο Robert Virves οδηγεί την κατηγορία λίγο πιο μπροστά από τον Sami Pajari.Τα σχόλια των πιλότων μετά την αναγνώριση ήταν όλα προς την ίδια κατεύθυνση. Η 68η διοργάνωση του Ράλι Ακρόπολις υποσχέθηκε να είναι τρομερή για τα αυτοκίνητα και τα πληρώματα. Μετά την τελετή εκκίνησης το απόγευμα της Πέμπτης, οι αγωνιζόμενοι είχαν 6 στάδια για να αγωνιστούν για 135,02 χλμ. χρονομετρημένα. Από το SS1, τα πρώτα περιστατικά επρόκειτο να αναφερθούν με τον Pierre-Louis Loubet να βγαίνει από το δρόμο και ο Sami Pajari να παθαίνει παρακέντηση. Παρόλο που τον εμπόδιζε η στάσιμη σκόνη, ο Yohan Rossel παρόλα αυτά πήρε το προβάδισμα στον αγώνα. Στο επόμενο τμήμα, οι Gardois επιβεβαίωσαν σημειώνοντας έναν νέο καλύτερο χρόνο και αυξάνοντας το προβάδισμά του. Τέλος, στο περίφημο Ταρζάν, το μεγαλύτερο ετάπ του βρόχου (23,37 χλμ.), ο Γάλλος πέτυχε αξιοσημείωτη επίδοση, απομακρύνοντας τη 2η θέση κατά 8”. Μεταξύ των περιστατικών που πρέπει να αναφέρουμε σήμερα το πρωί, ο Nikolay Gryazin επιβραδύνθηκε από μια παρακέντηση στο τέλος της διαδρομής, ενώ ο Georg Linnamäe βγήκε ελαφρά από το δρόμο.
Πίσω στο service park της Λαμίας, ο Yohan και ο Florian χαμογελούσαν. « Όλα λειτούργησαν πολύ καλά σήμερα το πρωί », εξήγησε ο οδηγός της Citroën, μένοντας καλά στη σκιά καθώς η θερμοκρασία συνέχιζε να αυξάνεται. Δεν χάρηκα όταν έφτασε το πρώτο λόγω της σκόνης και γιατί πίστευα ότι θα χάναμε πολύ χρόνο. Τελικά πήγε καλύτερα από το αναμενόμενο. Σε όλη αυτή τη διαδρομή, το αυτοκίνητο ήταν τέλειο και δεν κάναμε λάθη. Ωστόσο, αυτή είναι μόνο η αρχή του ράλι. Ο δρόμος είναι ακόμα μακρύς και πολλά θα συμβούν. » Δεν πίστευε ότι τα έλεγε τόσο καλά…
Βρίσκοντας τα ίδια τμήματα με προηγουμένως, οι αγωνιζόμενοι του WRC2 έπρεπε να αντιμετωπίσουν πιο δύσκολες συνθήκες. Αυτό δεν εμπόδισε τον Yohan Rossel να συνεχίσει την επίδειξή του. Αν οι Εσθονοί Robert Virves (στο 0”1) και Georg Linnamäe (στα 3”6) παρέμειναν κοντά στον ηγέτη (SS4), ο τελευταίος πραγματοποίησε μια σπουδαία επιχείρηση απωθώντας τον Pajari, τον πιο σοβαρό αντίπαλό του, στο 9. ”6 σε 22,47 χλμ. Στο επόμενο χτύπησε στο κεφάλι, ανεβάζοντας το προβάδισμά του στη γενική κατάταξη πάνω από 46”. Ωστόσο, χρειάστηκε να αντιμετωπίσει το τρομερό 2ο πέρασμα στον Ταρζάν για να διαπραγματευτεί. Θύμα τρυπήματος, ο Yohan αναγκάστηκε να σταματήσει για να αλλάξει τροχό. Το περιστατικό έκανε το C3 να πέσει στην 6η θέση . Το πλήρωμα τερμάτισε την Παρασκευή μόλις 1’15” πίσω από τον ηγέτη, Robert Virves και όλα παραμένουν πιθανά αφού το Σάββατο υπόσχεται να είναι ακόμα πιο απαιτητικό. « Νομίζω ότι αυτός ο τράχηλος εμφανίστηκε ενώ φρενάραμε σε ένα μέρος καλυμμένο με πέτρες όπου αναγκαστήκαμε να ακολουθήσουμε τις πίστες», είπε ο άνδρας του Gardois. Μερικές φορές χρειάζεσαι λίγη τύχη, γιατί προηγουμένως χτυπήσαμε βράχους και νόμιζα ότι θα τρυπούσαμε… και δεν έγινε τίποτα. Δεν υπήρχε εναλλακτική εκεί. Είναι σίγουρα κρίμα μετά την έναρξη του αγώνα, αλλά δεν έχω να μετανιώσω πολλά. Είχαμε κάνει πολύ καλούς χρόνους… και θα μπορούσαμε να είμαστε 4οι συνολικά απόψε. Η καθυστέρηση μας παραμένει αποδεκτή. Θα προσπαθήσουμε να επιστρέψουμε στο βάθρο και δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι πολλά μπορούν να συμβούν ακόμη αύριο. »
Ο Yohan Rossel έχει απόλυτο δίκιο. Η διαδρομή του Σαββάτου περιλαμβάνει 6 ειδικές διαδρομές, οι 4 από τις οποίες θα χρησιμοποιηθούν μόνο μία φορά. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να ξεκινήσετε αμέσως. Με χρονομετρημένα 116,23 km, αυτό το 2ο στάδιο δεν είναι πολύ μεγάλο, αλλά υπόσχεται άλλες ανατροπές.
Κατάταξη στο τέλος του πρώτου σταδίου
Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power