ENGINE POWER

Alex Marc Márquez: «Το 2024 είναι πολύ κρίσιμο για εμάς»

Alex Marc Márquez: Οι αδερφοί Márquez θα επανενωθούν στο κουτί της Gresini Ducati και όπως λένε ο συμπαίκτης σου είναι ο πρώτος σου αντίπαλος και αυτό είναι αλήθεια

alex-marc-marquez-motogp-2024-new-season-ducati-team-brothers-championship-1
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 5 λεπτά
Alex Marc Márquez: Για τη σεζόν MotoGP 2024, οι αδερφοί Márquez θα επανενωθούν στα πιτ της Gresini Ducati. Ο Alex ανυπομονεί να ανταγωνιστεί τον Marc, αλλά επιμένει και στην πλευρά του pit.

Ο Alex Márquez, ο ίδιος δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής (Moto3 2014/Moto2 2019), συνήθως προτιμά να μην μιλάει πολύ για τον αδερφό του και οκτώ φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Marc σε συνεντεύξεις. Δεδομένου ότι θα είναι συμπαίκτες στην Gresini Racing το 2024, το θέμα αναπόφευκτα θα έρχεται όλο και περισσότερο.

Για τον χορηγό του Estrella Galicia 0,0, ο 27χρονος Ισπανός απάντησε σε μερικές ερωτήσεις σχετικά με τη μελλοντική κατάσταση στο κουτί Gresini-Ducati – ξεκινώντας από τη χωροταξική διάταξη. Και τα δύο αδέρφια Márquez προτιμούν το δεξί μισό του κουτιού.

Alex Marc Márquez: «Το 2024 πρέπει να είναι μια καλή χρονιά. Ήμασταν συμπαίκτες το 2020, αλλά δεν ήμασταν μαζί για πολύ λόγω του σοβαρού τραυματισμού του στο βραχίονα. Αλλά μερικές φορές στη ζωή σου δίνεται μια δεύτερη ευκαιρία και νομίζω ότι αυτή είναι μια πολύ καλή ευκαιρία. Πιστεύω ότι θα νιώσει και αυτός άνετα, όπως έκανα από την πρώτη στιγμή» λέει με ενθουσιασμό ο Άλεξ για την ατμόσφαιρα στο Gresini Racing.

«Φυσικά και αστειευόμαστε μεταξύ μας, ειδικά για το ποιος θα δουλέψει σε ποια πλευρά του κουτιού», χαμογέλασε ο νεότερος Márquez. «Αλλά αυτό έχει ήδη διευκρινιστεί: Θα αλλάξει πλευρά και θα δουλέψει στην αριστερή πλευρά. Είμαι στην ομάδα ένα χρόνο και η Νάντια, η ιδιοκτήτρια της ομάδας, μου έχει ήδη πει: «Ήσουν στη σωστή πλευρά μέχρι τώρα και δεν πας πουθενά».

«Εκτός από αυτά τα αστεία, θα είναι μια κρίσιμη χρονιά και για τους δυο μας – μια σημαντική χρονιά γιατί είναι οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής και θα είναι στο ίδιο κουτί. Ελπίζω να είναι γρήγορος. Όσο πιο γρήγορα, τόσο πιο γρήγορα μπορώ να επωφεληθώ από αυτό», τόνισε ο Άλεξ. «Ανυπομονώ να δοκιμάσει τη μοτοσυκλέτα και να μου πει τι πιστεύει για αυτό. «Πάντα λένε ότι ο συμπαίκτης σου είναι ο πρώτος σου αντίπαλος και αυτό είναι αλήθεια, αλλά αυτός ο δεσμός και αυτή η αντιπαλότητα σε βοηθούν επίσης να προχωρήσεις».

Alex Marc Márquez: Ο Alex Márquez μπορεί τότε να φανταστεί ότι, ιδανικά, και οι δύο αναβάτες Gresini-Ducati θα αγωνιστούν για τον παγκόσμιο τίτλο του 2024. «Ελπίζω ότι θα είναι έτσι. Όπως είπα: Θα είναι μια πολύ σημαντική χρονιά για μένα, η δεύτερη με την ίδια μοτοσυκλέτα και στην ίδια ομάδα, οπότε θα πρέπει να προσπαθήσω να πετύχω σπουδαία πράγματα. Νομίζω ότι έχω την απαραίτητη ταχύτητα. Απλά πρέπει να γίνω πιο σταθερός και να κάνω λιγότερα λάθη. Αν μπορούμε να ξεκινήσουμε καλά τη χρονιά, γιατί να μην παλέψουμε γι’ αυτό;».

Ο επί του παρόντος ενδέκατος στο Παγκόσμιο Κύπελλο πρόσθεσε επίσης: «Δεν θα μιλούσα τόσο πολύ για τον τίτλο γιατί μια σεζόν είναι πάντα μεγάλη και πρέπει να λαμβάνεις υπόψη πολλές πτυχές, αλλά θέλω να είμαι σταθερά στο top 5 και να προσπαθώ να είμαι εκεί. στο τέλος της χρονιάς για να τερματίσουμε στην πρώτη 3άδα του Παγκοσμίου Κυπέλλου».

Αποτέλεσμα αγώνα MotoGP, Buriram (29 Οκτωβρίου):

1. Martin, Ducati, 26 γύροι σε 39:40.045 λεπτά
2. Bagnaia, Ducati, + 0.253 sec
3. Binder*, KTM, + 0.114
4. Bezzecchi, Ducati, + 2.005
5. Quartararo, Yamaha, Yamaha, +
4. Márquez, Honda, + 5.362
7. Marini, Ducati, + 6.778
8. Aleix Espargaró**, Aprilia, + 7.303
9. Di Giannantonio, Ducati, + 7.569
10. Zarco, Ducati, + 11,116, + 11,116
, Yamahabide, + 11,377
12. Mir, Honda, + 11.990
13. Bastianini, Ducati, + 12.323
14. Nakagami, Honda, + 14.537
15. Raúl Fernández, Aprilia, + 15.093 16.
Miller, KTM, 16. Miller, KTM, TM2, + 00
, 17. 7
18. Pol Espargaró, KTM, + 21.435
– Viñales, Aprilia, 3 γύροι πίσω
– Alex Márquez, Ducati, 14 γύροι πίσω
– Oliveira, Aprilia, 20 γύροι πίσω

*= 1 θέση πίσω («όρια πίστας» στον τελευταίο γύρο)
* *= 3 δευτερόλεπτα ποινή (2η παράβαση πίεσης ελαστικών της σεζόν)

Αποτέλεσμα MotoGP Sprint, Buriram (28 Οκτωβρίου):

1. Martin, Ducati, 13 Rdn σε 19:41.593 λεπτά
2. Binder, KTM, +0,933 sec
3. Marini, Ducati, +1,841
4. Marc Márquez, Honda, +3,503
5. Aleix Espargaró, Aprilia, +6,5
. Bezzecchi, Ducati, +4.029
7. Bagnaia, Ducati, +4.121
8. Alex Márquez, Ducati, +6.727
9. Zarco, Ducati, +7.323
10. Miller, KTM, +9.240
11. Quartararo +1,
Mir.339 , Honda, + 10.356
13. Bastianini, Ducati, + 12.312
14. Raúl Fernández, Aprilia, + 15.390
15. Morbidelli, Yamaha, + 15.535
16. Pol Espargaró, Ktm, 47,47,
Aprilia +1,15
. 8. Viñales , Aprilia, + 22.675
19. Nakagami, Honda, + 37.854
OUT: Di Giannantonio (Kupplung), Augusto Fernández (Sturz)

Η βαθμολογία του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP μετά από 33 από 39 αγώνες:

1. Bagnaia, 389 Punkte. 2. Martin 376. 3. Bezzecchi 310. 4. Binder 249. 5. Aleix Espargaró 198. 6. Zarco 194. 7. Viñales 170. 8. Marini 164. 9. Quartararo 145. 14 MILLER 10. 117. 12. Di Giannantonio 93. 13. Morbidelli 84. 14. Marc Márquez 81. 15. Oliveira 76. 16. Augusto Fernández 67. 17. Rins 54. 18. Nakagami 52.204. 21. Pedrosa 32. 22. Mir 24. 23. Pol Espargaró 12. 24. Savadori 9. 25. Folger 9. 26. Bradl 8. 27. Pirro 5. 28. Petrucci 5. 29. Crutchlow 3.

Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών:

1. Ducati, 589 βαθμοί (παγκόσμια πρωταθλήτρια). 2. KTM 321. 3. Aprilia 287. 4. Honda 166. 5. Yamaha 165.

Παγκόσμιο Κύπελλο ομάδων:

1. Prima Pramac Racing, 570 Punkte. 2. Mooney VR46 Racing 474. 3. Ducati Lenovo Team 444. 4. Red Bull KTM Factory Racing 393. 5. Aprilia Racing 368. 6. Monster Energy Yamaha 229. 7. Gresini Racing 210. 8. CryptoDA01 LCR Honda 112. 10. Repsol Honda 105. 11. GASGAS Factory Racing Tech3, 88.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Exit mobile version