ENGINE POWER

Alex Rins: Η μοτοσυκλέτα Yamaha MotoGP «πολύ διαφορετική» από τη Suzuki

Alex Rins Yamaha: Ο Alex Rins έκλεισε τα σενάρια ότι η Suzuki και η Yamaha είναι παρόμοιες μοτοσυκλέτες MotoGP, σημειώνοντας μετά την πρώτη δοκιμή του τελευταίου ότι είναι «πολύ διαφορετικές».
Alex Rins: Η μοτοσυκλέτα Yamaha MotoGP «πολύ διαφορετική» από τη Suzuki

Alex Rins Yamaha: Ο Rins μετακόμισε στην LCR Honda το 2023 αφού η Suzuki, με την οποία αγωνίστηκε από την πρώτη του σεζόν το 2017, επέλεξε να εγκαταλείψει το MotoGP στα τέλη του περασμένου έτους.

Παρά το γεγονός ότι κέρδισε το μοναδικό γκραν πρι της Honda το 2023 στο Όστιν , ο Ρινς ένιωσε υποτιμημένος από την ιαπωνική μάρκα και αποφάσισε να σπάσει μια διετής συμφωνία για να ενταχθεί στη Yamaha για το 2024.

Μετά από μια δεύτερη επέμβαση στο πόδι που έσπασε άσχημα στο ιταλικό GP, ο Rins επέστρεψε στους αγώνες στο Grand Prix της Βαλένθια το περασμένο Σαββατοκύριακο και μπόρεσε να οδηγήσει στη δοκιμή της Τρίτης στη Yamaha.

Ο Rins ολοκλήρωσε 54 γύρους στην M1 και ήταν 19ος, 1,3 δευτερόλεπτα μακριά από τον ρυθμό.

Alex Rins Yamaha: Η μετάβασή του στη Yamaha πίστευαν πάντα ότι ήταν ένα Rins που θα μπορούσε να κάνει εύκολα, επειδή τόσο η M1 όσο και η Suzuki που αγωνιζόταν προηγουμένως κατασκευάζονταν γύρω από ενσωματωμένους τετρακύλινδρους κινητήρες και επομένως είχαν παρόμοια χαρακτηριστικά χειρισμού.

«Είναι μια πολύ διαφορετική μοτοσυκλέτα σε σύγκριση με τη Suzuki», σημείωσε ο Rins.

alex-rins-yamaha-factory-racing-motogp-2024-testing

«Μπορώ να μπω στη γωνία με περισσότερο μπροστινό φρένο και αυτό είναι καλό γιατί μπορούμε να κερδίσουμε λίγο χρόνο στον γύρο».

Alex Rins Yamaha: Επεκτείνοντας το πώς πήγε η πρώτη του δοκιμή με τη Yamaha, πρόσθεσε: «Ήταν πολύ καλό. Ένιωσα αρκετά άνετα με το ποδήλατο.

«Χωρίσαμε τη μέρα με δύο τρόπους. Το πρωί μου έδωσαν το set-up του Fabio από τον αγώνα και ήταν απλώς γύροι, γύροι, γύροι στη μοτοσυκλέτα για να βρω τη θέση με το τιμόνι, το υποπόδιο και τα πάντα.

«Και μετά το απόγευμα επικεντρωθήκαμε πολύ στο να κάνουμε γύρους, δοκιμάζοντας το νέο φέρινγκ.

«Η Yamaha έφερε δύο φέρινγκ και από όσο ξέρω το ποδήλατο το ένα από τα δύο φέρινγκ λειτουργεί καλύτερα από το τυπικό. Λοιπόν, ναι, ήμουν αρκετά ευχαριστημένος γενικά με το τεστ.»

Ο Rins σημείωσε ότι η M1 ήταν «αρκετά ομαλή, περισσότερο από ό,τι περίμενα», ενώ πιστεύει ότι η μεγαλύτερη διαφορά τώρα μεταξύ των ενσωματωμένων τεσσάρων μοτοσυκλετών και των V4 οφείλεται στην αεροδυναμική των μηχανών.

«Ναι, εννοώ νομίζω ότι αυτή τη στιγμή η διαφορά μεταξύ ενός κινητήρα V4 ή ενός κινητήρα τεσσάρων σε σειρά, νομίζω ότι αυτή δεν είναι η μεγαλύτερη διαφορά στη μοτοσυκλέτα», είπε.

«Αυτή τη στιγμή, η μεγαλύτερη διαφορά είναι η αεροναυπηγική πλευρά. Το aero σε κάνει να στρίβεις καλύτερα, γιατί με την εμπειρία μου με άλλα ποδήλατα – ή για παράδειγμα με τη Yamaha [στη δοκιμή] – σήμερα το πρωί οδηγούσα με το τυπικό φέρινγκ και με τις συνθήκες ανέμου είχα πολλά τροχοφόρα και πήγαινα στη γωνία το ποδήλατο έστριβε καλά.

«Αλλά παραπονιόμουν για το τροχήλατο. Και όταν πήγαμε στο άλλο φέρινγκ, ένιωθα λιγότερο τροχοδρομημένος και περισσότερο γυρίζοντας. Έτσι, νομίζω ότι η διαφορά μεταξύ ενός κινητήρα είναι οι ταχύτητες».

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Alex Rins: Η μοτοσυκλέτα Yamaha MotoGP «πολύ διαφορετική» από τη Suzuki», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για περισσότερα σχετικά άρθρα επιλέξτε παρακάτω.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!