ENGINE POWER

Ανυπομονούμε για την επιστροφή της SUBARU στο WRC

Για πολλούς το WRC έγινε γνώριμο από τον Colin Mcrae και την εποχή που σαν παιδία παίζαμε βιντεοπαιχνίδια και πορωνόμασταν αμέτρητες ώρες με την ένταση να οδηγάς ένα Subaru στις ειδικές του WRC... Τα χρόνια περάσανε αλλά η γλυκιά αυτή ανάμνηση με την SUBARU να πρωταγωνιστεί παραμένει...
Ανυπομονούμε για την επιστροφή της SUBARU στο WRC

ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ SUBARU ΣΤΟ WRC;

Ο DAVID EVANS ΕΞΕΤΑΖΕΙ ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ SUBARU ΓΙΑ ΤΟ WRC ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ

Ρίτσαρντ Μπερνς ήταν ένας άνθρωπος που μπορούσε να αρθρώσει τα πράγματα καλύτερα από σχεδόν οποιονδήποτε γνωρίζω. Ή έχουν γνωρίσει. Η ευγλωττία του ταίριαζε τόσο με την ευφυΐα του όσο και με την εκτίμησή του για τη Subaru.

Ο RB λάτρευε το μπλε, αλλά του άρεσε πραγματικά το Impreza WRC2000. Με την κωδική ονομασία P2000, αυτό ήταν το αυτοκίνητό του. Κατά τη δική του παραδοχή, ήταν το αυτοκίνητο με το οποίο ήθελε να κερδίσει έναν παγκόσμιο τίτλο. Σε αντίθετη περίπτωση, ήταν ένα αυτοκίνητο που ήθελε να επισκεφτεί ξανά ένα τέταρτο του αιώνα στη γραμμή.

Πίσω στην κορυφή της τρέχουσας χιλιετίας, ο Richard αστειεύτηκε λέγοντας ότι είχε ένα WRC2000.

«Ποιος ξέρει», είπε στο ένδοξο βιβλίο Rally Cars του McKlein, «ίσως σε 25 χρόνια θα μπορούσα να εμφανιστώ σε μια από τις ιστορικές συγκεντρώσεις αυτοκινήτων ράλι του Reinhard Klein. Ο κόσμος κοιτούσε το Impreza WRC2000 και έλεγε: «Ουάου! Έχεις αυτοκίνητο 2000. Και λειτουργεί με βενζίνη!»».

Αυτή η συνάντηση έρχεται σε λίγο περισσότερο από ένα χρόνο από τώρα και πόσο κατάλληλο θα ήταν για τον Reinhard να βρει ένα από αυτά τα αυτοκίνητα. Δεν θα ήταν το ίδιο όμως. Θα χρειαζόταν το γρήγορο πνεύμα του Burnsy για να προσθέσει πραγματικά το χρώμα στις ιστορίες μιας αξέχαστης πρώτης αντίδρασης δοκιμής από τον δημιουργό του αυτοκινήτου Christian Loriaux, μιας εκπληκτικής νίκης στην Αργεντινή και ενός Land Cruiser που τον οδήγησε στο πλευρό του στα οδικά έργα στα περίχωρα του Πόρτο.

Το θέμα εδώ είναι ότι ο Ρίτσαρντ είχε δίκιο. Ήξερε ότι το αυτοκίνητο θα άντεχε στη δοκιμασία του χρόνου. Ήξερε ότι η Subaru θα ήταν πάντα σχετική.

wrc-cars-rally-vehicles-subaru-impreza-wrc-rally-cars-epistrofi-2024

Αυτή είναι η 15η σεζόν χωρίς εργοστασιακή Subaru να συμμετέχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, ωστόσο η ιαπωνική μάρκα εξακολουθεί να διατηρεί τόσο τη συνάφεια όσο και την οριακή μανιακή λατρεία.

Η επιστροφή της Subaru στο WRC θα ήταν μερικά από τα μεγαλύτερα νέα στην ιστορία της σειράς. Είναι τόσο σημαντικό.

Στο άθλημά μας, το μπλε είναι ακόμα τόσο μεγάλο.

Το DirtFish βρίσκεται σε μοναδική θέση για να μιλήσει για την κλήρωση της Subaru. Είμαι μοναδικά τοποθετημένος. Η εργασία έξω από τη Σχολή Ράλι περιλάμβανε μια διαδρομή οκτώ λεπτών από το Snoqualmie Ridge. Κάθε δεύτερη μέρα, ένας διερχόμενος οδηγός μου προσφέρει ταυροκόρνες ή ένα μεγάλο κύμα. αν οδηγούν ένα Subaru, συχνά αναβοσβήνουν τα φώτα και ένα κορνάρισμα στην κόρνα.

Δεν είμαι εγώ. Είναι το DirtFish-liveried WRX ή Ascent που οδηγώ.

Σε όλη την Αμερική, αλλά συγκεκριμένα στον Βορειοδυτικό Ειρηνικό, η αγορά της Subaru είναι εξαιρετική. Οι άνθρωποι περνούν τις πόρτες μας με μάτι και ενδιαφέρον για το άθλημα και αναχωρούν ώρες ή μέρες αργότερα ως σκληροπυρηνικοί οπαδοί του ράλι που πετούν δολάρια προς την κατεύθυνση του πλησιέστερου αντιπροσώπου της Subaru. Θέλουν ένα. Είναι πολύ θέμα.

wrc-cars-rally-vehicles-subaru-impreza-wrc-rally-cars-epistrofi-2024

Αλλά δεν είμαστε μόνο εμείς. Η απόλυτη κυριαρχία της Subaru USA στα αμερικανικά ράλι συνέβαλε στην ανάπτυξη αυτής της απίστευτης λατρείας από την κορυφή προς τη βάση, από ακτή σε ακτή. Και ο υπόλοιπος κόσμος είναι απολύτως έτοιμος να ασχοληθεί ξανά με αυτό σε μια σύγχρονη μορφή.

Αλλά πρόκειται να συμβεί;

Οι δυνατότητες υπάρχουν, κυρίως χάρη στην προσφορά της Toyota να μοιραστεί την τεχνολογία των κινητήρων της με τη συνάδελφό της Ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία. Για το σασί δεν πειράζει. Μην ξεχνάτε, το Rally1 είναι κλιμακούμενο και όλα αφορούν ένα διαστημικό πλαίσιο. Ένα WRX Rally1 θα μπορούσε να τραβηχτεί μαζί σε σχεδόν καθόλου χρόνο, βασισμένο γύρω από το σωληνωτό πλαίσιο και την κυψέλη ασφαλείας της FIA.

Και αν η FIA παραδώσει μια συνέχιση των υφιστάμενων τεχνικών κανονισμών για το 2027 και τον επόμενο κύκλο πιστοποίησης, δεν υπάρχει απολύτως κανένας λόγος να μην μπορούμε να δούμε τη Subaru πίσω στο χρόνο για το 2025.

Πόσο επίκαιρο θα ήταν αυτό, 25 χρόνια μετά το λαμπρό WRC2000 της RB;

Θα συμβεί; Ποιός ξέρει. Υπάρχει μια συναρπαστική υπόθεση και, με τον Akio Toyoda να οδηγεί μια ατζέντα με το WRC κοντά στην κορυφή, το έργο έχει όλα τα σωστά ονόματα που συνδέονται με αυτό.

Ο μεγάλος κρίκος που λείπει αυτή τη φορά θα ήταν το Prodrive. Ήταν η επιμονή του Ντέιβιντ Ρίτσαρντς που συνδέθηκε με την τεχνική λαμπρότητα του Ντέιβιντ Λάπγουορθ που έδωσε παγκόσμιους τίτλους στην εποχή μας. Το Prodrive δεν είναι πλέον μέρος της εικόνας, αλλά υπάρχουν πολλές άλλες εναλλακτικές λύσεις.

Ενώ μια αμερικανική βάση μπορεί να προκαλέσει λογιστικούς πονοκεφάλους για αυτό που παραμένει μια σε μεγάλο βαθμό ευρωκεντρική σειρά, οι εγκαταστάσεις του Vermont SportsCar είναι άνετα αρκετά καλά για να δημιουργήσουν και να εκτελέσουν ένα πρόγραμμα παγκοσμίου πρωταθλήματος.

Η εταιρεία του Lance Smith μόλις παρέδωσε άλλο ένα εκπληκτικό WRX με στόχο την περαιτέρω υπεροχή της Subaru στην Πολιτεία. Οι κανονισμοί υπαγορεύουν ότι το αυτοκίνητο έχει ξεφύγει από κάποια αεροσκάφη και τεχνολογίες πόκερ από πριν, αλλά εξακολουθεί να είναι γεννημένος νικητής (σε μια σειρά που ομολογουμένως στερείται ανταγωνισμού).

wrc-cars-rally-vehicles-subaru-impreza-wrc-rally-cars-epistrofi-2024

Και μετά υπάρχει ο Μπράντον Σεμενούκ. Και ο Τράβις Παστράνα. Αυτοί οι δύο βορειοαμερικανοί ήρωες όλων των ενεργειών θα μπορούσαν να βοηθήσουν τη Subaru να καταλάβει τον κόσμο. Προσθέστε έναν Solberg και έναν McRae στο ρόστερ των οδηγών και θα έχετε την ονειρεμένη συμφωνία για να επαναφέρετε την καρδιά στη μάρκα.

Αλλά πρέπει να είναι μπλε. Με μια πιτσιλιά κίτρινου. Προφανώς.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Engine Power: Η Ferrari καθησύχασε με το μονοθέσιό της πριν από την Αυστραλία: “Το SF-25 ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας”

Η Ferrari καθησύχασε με το μονοθέσιό της πριν από την Αυστραλία: “Το SF-25 ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας”

Αν και η Ferrari πήρε το ρίσκο να σχεδιάσει ένα «99%» νέο μονοθέσιο το 2025, το SF-25 είχε καλή απόδοση κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών. Αρκετά για να ξεκινήσει η σεζόν με λίγη περισσότερη ηρεμία.

Engine Power
Engine Power: Θα σπάσει ο Oscar Piastri την κατάρα των Αυστραλών οδηγών;

Θα σπάσει ο Oscar Piastri την κατάρα των Αυστραλών οδηγών;

Ένας Αυστραλός δεν έχει ανέβει ποτέ στο βάθρο στην εθνική του διοργάνωση. Τζόουνς, Γουέμπερ, Ρικιάρντο: όλοι απέτυχαν στις 38 εκδόσεις του GP της Αυστραλίας που διεξάγονται από το 1985. Θα είναι ο Πιάστρι ο ήρωας που θα καταφέρει να σπάσει αυτή την κατάρα την Κυριακή;

Engine Power
Engine Power: Ο Wheatley θα ξεκινήσει στη Sauber νωρίτερα από το αναμενόμενο

Ο Wheatley θα ξεκινήσει στη Sauber νωρίτερα από το αναμενόμενο

Κυκλοφόρησε από τη Red Bull νωρίτερα από το αναμενόμενο, ο Jonathan Wheatley θα αναλάβει το νέο του ρόλο ως Team Principal στη Sauber την 1η Απριλίου, πριν από το Ιαπωνικό Grand Prix.

Engine Power
Engine Power: Ο Hadjar μαθαίνει γρήγορα, ο Mekies έχει αυτοπεποίθηση: Η Racing Bulls μπαίνει στο 2025 με αισιοδοξία

Ο Hadjar μαθαίνει γρήγορα, ο Mekies έχει αυτοπεποίθηση: Η Racing Bulls μπαίνει στο 2025 με αισιοδοξία

Αυτό το Σαββατοκύριακο, η σεζόν F1 του 2025 ξεκινά στη Μελβούρνη. Στο Racing Bulls, όλα τα φώτα είναι πράσινα με έναν καθησυχαστικό Laurent Mekies και έναν Isack Hadjar έτοιμο για μάχη.

Engine Power
Engine Power: Η Alpine φτάνει στο πρώτο GP που μεταμορφώθηκε σε σύγκριση με το 2024

Η Alpine φτάνει στο πρώτο GP που μεταμορφώθηκε σε σύγκριση με το 2024

Στο πίσω μέρος του πακέτου στο πρώτο Grand Prix της σεζόν 2024, η Alpine έκανε μια εντυπωσιακή στροφή 180° στους δώδεκα μήνες που ακολούθησαν. Αρκετά για να προσεγγίσουμε τον πρώτο γύρο του 2025, στην Αυστραλία, με αισιοδοξία και όρεξη να παλέψουμε για βαθμούς.

Engine Power
Engine Power: Ποιοι θα είναι οι αναπληρωματικοί οδηγοί για τη σεζόν 2025 F1;

Ποιοι θα είναι οι αναπληρωματικοί οδηγοί για τη σεζόν 2025 F1;

Κάθε σεζόν, οι οδηγοί παραμένουν στη σκιά των κανονικών οδηγών, έτοιμοι να πάρουν το τιμόνι σε περίπτωση απρόβλεπτων περιστάσεων: το 2025, ποιοι θα είναι οι έφεδροι οδηγοί για τις δέκα ομάδες του grid;

Engine Power
Engine Power: Ο Γκάμπριελ Μπορτολέτο εξηγεί τη μεγάλη σημασία του Φερνάντο Αλόνσο στην καριέρα του

Ο Γκάμπριελ Μπορτολέτο εξηγεί τη μεγάλη σημασία του Φερνάντο Αλόνσο στην καριέρα του

Ο διπλός παγκόσμιος πρωταθλητής διαχειρίζεται τα συμφέροντα του Gabriel Bortoleto, τον οποίο βοήθησε να βρει μια θέση στη Formula 3 το 2023. Παρών στη Formula 1 μόλις δύο χρόνια αργότερα, ο Βραζιλιάνος θα βρει τον μάνατζέρ του στο grid.

Engine Power
Engine Power: Έπαθλο Trail Ride 2025 | 1ος γύρος | Αναγγελία

Έπαθλο Trail Ride 2025 | 1ος γύρος | Αναγγελία

Έχεις αυτοκίνητο SUV ή 4Χ4; Θες να δοκιμάσεις τη χαρά της χωμάτινης οδήγησης σε ένα ασφαλές περιβάλλον και με καλή παρέα; Έλα στο Trail Ride

Engine Power
Engine Power: Επιστροφή του WRC στη Μεγάλη Βρετανία χάρη στη Σκωτία;

Επιστροφή του WRC στη Μεγάλη Βρετανία χάρη στη Σκωτία;

Απουσία από το 2019, η Μεγάλη Βρετανία θα μπορούσε να επιστρέψει στο WRC, ενώ η Σκωτία έχει εκφράσει την επιθυμία της να φιλοξενήσει έναν γύρο.

Engine Power
Engine Power: Τι να περιμένετε από τη διαδρομή 2025 Tour de Corse Historique;

Τι να περιμένετε από τη διαδρομή 2025 Tour de Corse Historique;

Οι διοργανωτές αποκάλυψαν τις πόλεις ενδιάμεσων σταθμών για αυτήν την 25η έκδοση του Tour de Corse Historique, ανάμεσα στις παραδόσεις και τις καινοτομίες.

Engine Power
Engine Power: Η Michelin αντιδρά στην προώθηση της Pirelli ως επίσημου κατασκευαστή ελαστικών MotoGP

Η Michelin αντιδρά στην προώθηση της Pirelli ως επίσημου κατασκευαστή ελαστικών MotoGP

Η Michelin αντιδρά στην ανακοίνωση του MotoGP σχετικά με την αλλαγή του επίσημου κατασκευαστή του κλάδου από το 2027.

Engine Power
Engine Power: Πυρκαγιά και μεγάλες ζημιές σε Alpine A424 στο Κατάρ

Πυρκαγιά και μεγάλες ζημιές σε Alpine A424 στο Κατάρ

Ένα Alpine A424 έπιασε φωτιά στο Losail κατά τη διάρκεια δοκιμαστικής συνεδρίας που διοργανώθηκε μετά τα 1812 χλμ του Κατάρ.

Engine Power
Engine Power: Aprilia, ένα ξεκίνημα της σεζόν γεμάτο ελπίδες παρά την απουσία του Jorge Martin

Aprilia, ένα ξεκίνημα της σεζόν γεμάτο ελπίδες παρά την απουσία του Jorge Martin

Στέρηση του παγκόσμιου πρωταθλητή της, η Aprilia ξεκίνησε καλά τη σεζόν στην Ταϊλάνδη χάρη στις εξαιρετικές εμφανίσεις των Marco Bezzecchi (Aprilia) και Ai Ogura (Trackhouse Aprilia), και οι δύο στην πρώτη εξάδα.

Engine Power
Engine Power: Πώς μοιάζουν τα πλέγματα της Formula 2 και Formula 3 για το 2025;

Πώς μοιάζουν τα πλέγματα της Formula 2 και Formula 3 για το 2025;

Μεταξύ μεταγραφών, αναχωρήσεων και αφίξεων νέων οδηγών, το Engine Power κάνει απολογισμό των οδηγών που επιβεβαιώθηκαν για τη σεζόν 2025 στη Formula 2 και τη Formula 3.

Engine Power
Engine Power: Ράλλυ Σπριντ Μπράλος «Τάσος Κορμαζόπουλος» 2025 | Αναγγελία

Ράλλυ Σπριντ Μπράλος «Τάσος Κορμαζόπουλος» 2025 | Αναγγελία

Το Ράλλυ Σπριντ Μπράλος «Τάσος Κορμαζόπουλος» διεξάγεται από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας (Α.Λ.Α.Λ.) και αποτελεί τον πρώτο γύρο του Κυπέλλου Ράλλυ Ασφάλτου Νοτίου Ελλάδος και του Κυπέλλου Ράλλυ Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων για το 2025

Engine Power
Engine Power: Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις επιστρέφει δυναμικά, με νέες ειδικές διαδρομές, διευρυμένο πρόγραμμα και προκλήσεις για τους κορυφαίους οδηγούς του WRC.

Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις επιστρέφει δυναμικά, με νέες ειδικές διαδρομές, διευρυμένο πρόγραμμα και προκλήσεις για τους κορυφαίους οδηγούς του WRC.

Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις επιστρέφει στην παραδοσιακή καλοκαιρινή ημερομηνία του, με τον αγώνα να διεξάγεται από τις 26 έως τις 29 Ιουνίου 2025

Engine Power
Engine Power: Η Williams και η Alpine επεκτείνουν τις δοκιμές στο Μπαχρέιν

Η Williams και η Alpine επεκτείνουν τις δοκιμές στο Μπαχρέιν

Και οι δύο ομάδες παρέμειναν στο Μπαχρέιν για δύο ακόμη ημέρες δοκιμών ως μέρος των δοκιμών ελαστικών της Pirelli το 2026.

Engine Power
Engine Power: Ο Álex Palou κερδίζει για πρώτη φορά της χρονιάς στην Αγία Πετρούπολη

Ο Álex Palou κερδίζει για πρώτη φορά της χρονιάς στην Αγία Πετρούπολη

Ο δύο φορές βασιλεύων πρωταθλητής IndyCar Álex Palou (Chip Ganassi Racing) ξεκίνησε τη σεζόν του 2025 με τέλειο τρόπο κερδίζοντας τον εναρκτήριο γύρο του πρωταθλήματος στην Αγία Πετρούπολη της Φλόριντα.

Engine Power