ENGINE POWER

Ανυπομονούμε για την επιστροφή της SUBARU στο WRC

Για πολλούς το WRC έγινε γνώριμο από τον Colin Mcrae και την εποχή που σαν παιδία παίζαμε βιντεοπαιχνίδια και πορωνόμασταν αμέτρητες ώρες με την ένταση να οδηγάς ένα Subaru στις ειδικές του WRC... Τα χρόνια περάσανε αλλά η γλυκιά αυτή ανάμνηση με την SUBARU να πρωταγωνιστεί παραμένει...

wrc-cars-rally-vehicles-subaru-impreza-wrc-rally-cars-epistrofi-2024
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 5 λεπτά

ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ SUBARU ΣΤΟ WRC;

Ο DAVID EVANS ΕΞΕΤΑΖΕΙ ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ SUBARU ΓΙΑ ΤΟ WRC ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ

Ρίτσαρντ Μπερνς ήταν ένας άνθρωπος που μπορούσε να αρθρώσει τα πράγματα καλύτερα από σχεδόν οποιονδήποτε γνωρίζω. Ή έχουν γνωρίσει. Η ευγλωττία του ταίριαζε τόσο με την ευφυΐα του όσο και με την εκτίμησή του για τη Subaru.

Ο RB λάτρευε το μπλε, αλλά του άρεσε πραγματικά το Impreza WRC2000. Με την κωδική ονομασία P2000, αυτό ήταν το αυτοκίνητό του. Κατά τη δική του παραδοχή, ήταν το αυτοκίνητο με το οποίο ήθελε να κερδίσει έναν παγκόσμιο τίτλο. Σε αντίθετη περίπτωση, ήταν ένα αυτοκίνητο που ήθελε να επισκεφτεί ξανά ένα τέταρτο του αιώνα στη γραμμή.

Πίσω στην κορυφή της τρέχουσας χιλιετίας, ο Richard αστειεύτηκε λέγοντας ότι είχε ένα WRC2000.

«Ποιος ξέρει», είπε στο ένδοξο βιβλίο Rally Cars του McKlein, «ίσως σε 25 χρόνια θα μπορούσα να εμφανιστώ σε μια από τις ιστορικές συγκεντρώσεις αυτοκινήτων ράλι του Reinhard Klein. Ο κόσμος κοιτούσε το Impreza WRC2000 και έλεγε: «Ουάου! Έχεις αυτοκίνητο 2000. Και λειτουργεί με βενζίνη!»».

Αυτή η συνάντηση έρχεται σε λίγο περισσότερο από ένα χρόνο από τώρα και πόσο κατάλληλο θα ήταν για τον Reinhard να βρει ένα από αυτά τα αυτοκίνητα. Δεν θα ήταν το ίδιο όμως. Θα χρειαζόταν το γρήγορο πνεύμα του Burnsy για να προσθέσει πραγματικά το χρώμα στις ιστορίες μιας αξέχαστης πρώτης αντίδρασης δοκιμής από τον δημιουργό του αυτοκινήτου Christian Loriaux, μιας εκπληκτικής νίκης στην Αργεντινή και ενός Land Cruiser που τον οδήγησε στο πλευρό του στα οδικά έργα στα περίχωρα του Πόρτο.

Το θέμα εδώ είναι ότι ο Ρίτσαρντ είχε δίκιο. Ήξερε ότι το αυτοκίνητο θα άντεχε στη δοκιμασία του χρόνου. Ήξερε ότι η Subaru θα ήταν πάντα σχετική.

Αυτή είναι η 15η σεζόν χωρίς εργοστασιακή Subaru να συμμετέχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, ωστόσο η ιαπωνική μάρκα εξακολουθεί να διατηρεί τόσο τη συνάφεια όσο και την οριακή μανιακή λατρεία.

Η επιστροφή της Subaru στο WRC θα ήταν μερικά από τα μεγαλύτερα νέα στην ιστορία της σειράς. Είναι τόσο σημαντικό.

Στο άθλημά μας, το μπλε είναι ακόμα τόσο μεγάλο.

Το DirtFish βρίσκεται σε μοναδική θέση για να μιλήσει για την κλήρωση της Subaru. Είμαι μοναδικά τοποθετημένος. Η εργασία έξω από τη Σχολή Ράλι περιλάμβανε μια διαδρομή οκτώ λεπτών από το Snoqualmie Ridge. Κάθε δεύτερη μέρα, ένας διερχόμενος οδηγός μου προσφέρει ταυροκόρνες ή ένα μεγάλο κύμα. αν οδηγούν ένα Subaru, συχνά αναβοσβήνουν τα φώτα και ένα κορνάρισμα στην κόρνα.

Δεν είμαι εγώ. Είναι το DirtFish-liveried WRX ή Ascent που οδηγώ.

Σε όλη την Αμερική, αλλά συγκεκριμένα στον Βορειοδυτικό Ειρηνικό, η αγορά της Subaru είναι εξαιρετική. Οι άνθρωποι περνούν τις πόρτες μας με μάτι και ενδιαφέρον για το άθλημα και αναχωρούν ώρες ή μέρες αργότερα ως σκληροπυρηνικοί οπαδοί του ράλι που πετούν δολάρια προς την κατεύθυνση του πλησιέστερου αντιπροσώπου της Subaru. Θέλουν ένα. Είναι πολύ θέμα.

Αλλά δεν είμαστε μόνο εμείς. Η απόλυτη κυριαρχία της Subaru USA στα αμερικανικά ράλι συνέβαλε στην ανάπτυξη αυτής της απίστευτης λατρείας από την κορυφή προς τη βάση, από ακτή σε ακτή. Και ο υπόλοιπος κόσμος είναι απολύτως έτοιμος να ασχοληθεί ξανά με αυτό σε μια σύγχρονη μορφή.

Αλλά πρόκειται να συμβεί;

Οι δυνατότητες υπάρχουν, κυρίως χάρη στην προσφορά της Toyota να μοιραστεί την τεχνολογία των κινητήρων της με τη συνάδελφό της Ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία. Για το σασί δεν πειράζει. Μην ξεχνάτε, το Rally1 είναι κλιμακούμενο και όλα αφορούν ένα διαστημικό πλαίσιο. Ένα WRX Rally1 θα μπορούσε να τραβηχτεί μαζί σε σχεδόν καθόλου χρόνο, βασισμένο γύρω από το σωληνωτό πλαίσιο και την κυψέλη ασφαλείας της FIA.

Και αν η FIA παραδώσει μια συνέχιση των υφιστάμενων τεχνικών κανονισμών για το 2027 και τον επόμενο κύκλο πιστοποίησης, δεν υπάρχει απολύτως κανένας λόγος να μην μπορούμε να δούμε τη Subaru πίσω στο χρόνο για το 2025.

Πόσο επίκαιρο θα ήταν αυτό, 25 χρόνια μετά το λαμπρό WRC2000 της RB;

Θα συμβεί; Ποιός ξέρει. Υπάρχει μια συναρπαστική υπόθεση και, με τον Akio Toyoda να οδηγεί μια ατζέντα με το WRC κοντά στην κορυφή, το έργο έχει όλα τα σωστά ονόματα που συνδέονται με αυτό.

Ο μεγάλος κρίκος που λείπει αυτή τη φορά θα ήταν το Prodrive. Ήταν η επιμονή του Ντέιβιντ Ρίτσαρντς που συνδέθηκε με την τεχνική λαμπρότητα του Ντέιβιντ Λάπγουορθ που έδωσε παγκόσμιους τίτλους στην εποχή μας. Το Prodrive δεν είναι πλέον μέρος της εικόνας, αλλά υπάρχουν πολλές άλλες εναλλακτικές λύσεις.

Ενώ μια αμερικανική βάση μπορεί να προκαλέσει λογιστικούς πονοκεφάλους για αυτό που παραμένει μια σε μεγάλο βαθμό ευρωκεντρική σειρά, οι εγκαταστάσεις του Vermont SportsCar είναι άνετα αρκετά καλά για να δημιουργήσουν και να εκτελέσουν ένα πρόγραμμα παγκοσμίου πρωταθλήματος.

Η εταιρεία του Lance Smith μόλις παρέδωσε άλλο ένα εκπληκτικό WRX με στόχο την περαιτέρω υπεροχή της Subaru στην Πολιτεία. Οι κανονισμοί υπαγορεύουν ότι το αυτοκίνητο έχει ξεφύγει από κάποια αεροσκάφη και τεχνολογίες πόκερ από πριν, αλλά εξακολουθεί να είναι γεννημένος νικητής (σε μια σειρά που ομολογουμένως στερείται ανταγωνισμού).

Και μετά υπάρχει ο Μπράντον Σεμενούκ. Και ο Τράβις Παστράνα. Αυτοί οι δύο βορειοαμερικανοί ήρωες όλων των ενεργειών θα μπορούσαν να βοηθήσουν τη Subaru να καταλάβει τον κόσμο. Προσθέστε έναν Solberg και έναν McRae στο ρόστερ των οδηγών και θα έχετε την ονειρεμένη συμφωνία για να επαναφέρετε την καρδιά στη μάρκα.

Αλλά πρέπει να είναι μπλε. Με μια πιτσιλιά κίτρινου. Προφανώς.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Exit mobile version