ENGINE POWER

Antonelli, Hadjar, Bortoleto… Ποιοι είναι οι έξι νεοφερμένοι στο grid του 2025;

Από τον Liam Lawson μέχρι τον Andrea Kimi Antonelli, συμπεριλαμβανομένων των Jack Doohan, Isack Hadjar, Gabriel Bortoleto και ακόμη και Oliver Bearman, έξι νέα πρόσωπα έρχονται στη F1 ως βασικοί από την αρχή της σεζόν. Εδώ είναι τι πρέπει να γνωρίζετε για αυτούς.
Antonelli, Hadjar, Bortoleto… Ποιοι είναι οι έξι νεοφερμένοι στο grid του 2025;

Από τον Liam Lawson μέχρι τον Andrea Kimi Antonelli, συμπεριλαμβανομένων των Jack Doohan, Isack Hadjar, Gabriel Bortoleto και ακόμη και Oliver Bearman, έξι νέα πρόσωπα έρχονται στη F1 ως βασικοί από την αρχή της σεζόν 2025. Εδώ είναι τι πρέπει να γνωρίζετε για αυτούς.

Δεν θα είναι όλοι πρωτάρηδες, αλλά έξι από τους είκοσι οδηγούς στην αρχή της σεζόν της Formula 1 του 2025 θα αγωνιστούν στην πρώτη τους σεζόν ως βασικός. Μια μικρή επανάσταση για την κορυφαία κατηγορία, ειδικά μετά από ένα vintage του 2024 χωρίς την παραμικρή αλλαγή στην αρχή. Επισκόπηση νέων προσώπων, λίγο πολύ ήδη γνωστών στο ευρύ κοινό.

Liam Lawson ( Red Bull , 23 ετών, 11 Grand Prix στο ρολόι)

antonelli-hadjar-bortoleto-pii-ine-i-exi-neofermeni-sto-grid-tou-2025

Είναι το γηραιότερο και πιο έμπειρο από τα νέα παιδιά. Ο Νεοζηλανδός είχε πράγματι λάβει μέρος σε πέντε Γκραν Πρι το 2023, αντικαθιστώντας τον τραυματία Ντάνιελ Ρικιάρντο , τότε στους τελευταίους έξι γύρους του 2024, πάντα στη θέση του Αυστραλού, που έφτασε κατά τη διάρκεια της σεζόν. Το Kiwi έχει ήδη μπει στους βαθμούς τρεις φορές, συστηματικά στην 9η θέση, και έπεισε το επιτελείο της Red Bull να του εμπιστευτεί το τιμόνι του Sergio Pérez το 2025. Ποτέ δεν κέρδισε έναν τίτλο σε φόρμουλες προώθησης, έχει ωστόσο ένα εντυπωσιακό υπόβαθρο που δείχνει ευελιξία και ευελιξία και έντονη προσαρμοστικότητα: 2η στη γερμανική F4 (2018), 2η στην Euroformula Open (2019), 5η στην FIA F3 (2020), 2ος στο DTM (2021), 3ος στο F2 (2022) ή ακόμα και 2ος στο Super Formula (2023). Η εικόνα είναι δελεαστική και το αγόρι αξίζει σαφώς την ευκαιρία του. Αντιμετωπίζοντας τον Max Verstappen στη Red Bull, θα έχει πολλά να κάνει. Το μόνο θετικό σημείο σε αυτή την κατάσταση είναι ότι δεν αναμένεται να κερδίσει το ολλανδικό είδωλο, αλλά απλώς να εξελιχθεί όσο πιο κοντά του γίνεται και να επιτρέψει στη Red Bull να γίνει ξανά παγκόσμιος πρωταθλητής κατασκευαστών, αν το επιτρέπει το μονοθέσιο.

Andrea Kimi Antonelli ( Mercedes , 18 ετών, 0 Grand Prix στο ρολόι)

antonelli-hadjar-bortoleto-pii-ine-i-exi-neofermeni-sto-grid-tou-2025

Σχεδόν πέντε χρόνια νεότερος από τον Liam Lawson, ο Ιταλός θα είναι ο νεότερος στο grid το 2025. Η Mercedes κάνει πράγματι ένα τεράστιο στοίχημα αντικαθιστώντας τον θρύλο της Lewis Hamilton με έναν νεαρό ενήλικα που αγωνιζόταν ακόμα στο καρτ πριν από τρία χρόνια. Πρέπει να πούμε ότι το ΑΚΑ έχει αποδείξει τον εαυτό του από τότε. Κερδίζοντας τέσσερις τίτλους σε μόλις δύο σεζόν το 2022 και το 2023, στέφθηκε στην ιταλική F4 και στο FRECA, ένα πρωτάθλημα που δεν είχε κατακτήσει ποτέ αρχάριος από τη δημιουργία του το 2021. Αποφασίζοντας να παρακάμψει τη Formula 3, κάτι που λίγοι οδηγοί κάνουν , πήρε ένα αρκετά τεράστιο ρίσκο όταν ήρθε η ώρα να μπει στην F2. Αν δεν έλαμπε έντονα, η ικανότητά του να μαθαίνει γρήγορα μέσα σε μια ομάδα της Prema που δεν ήταν τόσο μαγική όσο συνήθως, του επέτρεψε να δείξει στο αστέρι ότι μπορούσαν να τον εμπιστευτούν το 2025. Έκτος στο πρωτάθλημα, κέρδισε τον επαναλαμβανόμενο συμπαίκτη του Ο Bearman (12ος), πήρε τη νίκη στο σπριντ στο Silverstone και στον κύριο αγώνα στην Ουγγαρία. Θα είναι η τεράστια περιέργεια αυτής της σεζόν του 2025 Με μια πρώτη νίκη στο στόχαστρο;

Jack Doohan ( Alpine , 21 ετών, 1 Grand Prix στο ρολόι)

antonelli-hadjar-bortoleto-pii-ine-i-exi-neofermeni-sto-grid-tou-2025

Ο Αυστραλός εκμεταλλεύτηκε τη μη ανανέωση του συμβολαίου του Esteban Ocon (ο οποίος έφυγε για τη Haas ) για να γίνει ο πρώτος οδηγός από την Alpine Academy που μπήκε στην F1 με την προπονητική του ομάδα. Εάν επωφελείται ιδιαίτερα από μια ορισμένη εγγύτητα με τον Flavio Briatore για να βρει μια θέση στον ήλιο, ο Ιταλός ηγέτης έχει ήδη δείξει στα σχόλιά του ότι δεν εγγυάται σε κανέναν τίποτα για την παραμονή στο αυτοκίνητο όλη τη σεζόν. Ορισμένες φήμες αναφέρουν ένα πιθανό συμβόλαιο πέντε αγώνων, ή τουλάχιστον μια ρήτρα αποχώρησης μετά από πέντε Grand Prix σε περίπτωση κακής απόδοσης, αλλά είναι δύσκολο να ξεχωρίσει κανείς την αλήθεια από το ψέμα. Ο Αυστραλός είναι σε κάθε περίπτωση ένα ενδιαφέρον ταλέντο. Ιδιαίτερα γρήγορος σε έναν γύρο, ανέδειξε τον εαυτό του τερματίζοντας αντιπρωταθλητής στη FIA F3 (2021) και 3ος στη FIA F2 (2023). Ο ντόπιος της Χρυσής Ακτής είχε την ευκαιρία να επωφεληθεί από έναν γύρο προσαρμογής στο Άμπου Ντάμπι το 2024, όπου έδειξε σε ελεύθερη πρακτική την ικανότητά του να εξελίσσεται κοντά στους χρόνους του Gasly σε έναν γύρο, καθώς και ένα μεγάλο περιθώριο προόδου στην αγωνιστική διαμόρφωση. Μεταξύ των έξι αφίξεων, ο Αυστραλός είναι ίσως αυτός του οποίου η θέση είναι η πιο επισφαλής, με τον Φράνκο Κολαπίντο που θα περιμένει την παραμικρή ευκαιρία για να ξαναβγεί στην επιφάνεια και να κερδίσει το στοίχημα. Δυνατός στο κεφάλι, ο γιος του πέντε φορές παγκόσμιου πρωταθλητή 500cc Moto έχει ωστόσο τα πάντα να κερδίσει. Αρκεί να μην καθυστερήσεις να μπεις στη σεζόν σου…

Oliver Bearman (Haas, 19 ετών, 3 Grand Prix στο ρολόι)

antonelli-hadjar-bortoleto-pii-ine-i-exi-neofermeni-sto-grid-tou-2025

Αν γινόταν εκλογές για τον αντικαταστάτη της χρονιάς, ο Όλιβερ Μπίρμαν δεν θα είχε ανταγωνισμό απέναντί ​​του! Πιασμένος σε μια τρομερή σεζόν F2 λαμβάνοντας υπόψη το ταλέντο και τις ικανότητές του (12ος, παρά τις 3 νίκες στο σπριντ και δύο χαμένους γύρους), ο Άγγλος έσωσε το μέλλον του αρπάζοντας την ευκαιρία του στη F1. Αποθεματικός για τη Ferrari και τη Haas, ο Βρετανός μπόρεσε να ανταποκριθεί όταν ο Carlos Sainz εγκατέλειψε τη θέση του στη Σαουδική Αραβία για να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση για επίθεση σκωληκοειδίτιδας. Εντυπωσιακά, έχασε μόνο μια χούφτα χιλιοστά από τη μετάβαση στο Q3 και την επόμενη μέρα έφερε μια υπέροχη 7η θέση. Ο Μπις επαναλήφθηκε με τη Χάας στο Μπακού αργότερα στη σεζόν, αντικαθιστώντας τον Κέβιν Μάγκνουσεν που είχε αποσταλεί . Πήρε τον πόντο για τη 10η θέση και κέρδισε τον Nico Hülkenberg , τον οποίο κυριάρχησε ξανά στη Βραζιλία, παρά τους μη πόντους και μερικά λάθη στο Interlagos. Ο “Ollie” είναι ένα γρήγορο αγόρι, νικητής ταυτόχρονα της ιταλικής και της γερμανικής F4 το 2021, πριν γίνει 3ος στη FIA F3 και 6ος στη FIA F2 το 2023, μπροστά μόνο από τον Victor Martins στην κατάταξη των πρωτάρηδων. Χωρίς τον πολυτελή ελεύθερο επαγγελματία του, ο προστατευόμενος της Ferrari δεν θα είχε την ευκαιρία του στη F1. Απέναντι στον Esteban Ocon, θα πρέπει να δείξει όλο το ταλέντο του, προκειμένου να πείσει τη Scuderia να του προσφέρει μια θέση στο λίγο πολύ εγγύς μέλλον.

Isack Hadjar (Racing Bulls, 20 ετών, 0 Grand Prix στο ρολόι)

antonelli-hadjar-bortoleto-pii-ine-i-exi-neofermeni-sto-grid-tou-2025

Ο Γάλλος ήταν ο τελευταίος που ανακοινώθηκε και έκλεισε ένα πλήρως ανανεωμένο grid του 2025. Ο Isack εκμεταλλεύτηκε τις αποτυχίες του Checo Pérez και την αντικατάσταση του Μεξικανού από τον Liam Lawson στη Red Bull για να πάρει τη θέση του στη Racing Bulls, στην ομάδα Β. Μια ευκαιρία που οφείλει, ωστόσο, στα εξαιρετικά του αποτελέσματα που συγκέντρωσε όλη τη σεζόν στο Φόρμουλα 2. Αντιπρωταθλητής σε μια ομάδα που μπόρεσε να φτάσει στην κορυφή μετά από πολλά επεισόδια κακής τύχης, ο ιθαγενής του Ile-de-France ήταν ο καλύτερος παίκτης της χρονιάς, με τέσσερις νίκες, συμπεριλαμβανομένων τριών που σταχυολογήθηκαν στον κύριο αγώνα. Μια σεζόν που στέφει μια σπουδαία καριέρα στις φόρμουλες προαγωγής, που χαρακτηρίζεται από μια 3η θέση στο F4 Γαλλίας (2020), έναν τίτλο του καλύτερου πρωτάρη στο FRECA (2021) και μια εξαιρετική σεζόν στη FIA F3 (2022) που χαρακτηρίζεται από μια 4η θέση που δεν αντικατοπτρίζει σχεδόν καθόλου τη γενική του απόδοση. Συνδεδεμένος με τον Yuki Tsunoda στη F1, ο Γάλλος θα θέλει να αποδείξει την αξία του και να κερδίσει στην πρώτη κατηγορία. Εκτός από μερικές ελεύθερες προπονήσεις 1, δεν έχει οδηγήσει σε μονοθέσιο της F1 και θα πρέπει να μάθει τα πάντα. Τίποτα δεν μπορεί να τρομάξει αυτόν τον φυσικό αισιόδοξο.

Gabriel Bortoleto (Sauber, 20 ετών, 0 Grand Prix στο ρολόι)

antonelli-hadjar-bortoleto-pii-ine-i-exi-neofermeni-sto-grid-tou-2025

Μακριά από το να είναι εντυπωσιακός μέχρι την FRECA, την οποία τερμάτισε στην 5η θέση το 2022, ο Βραζιλιάνος αποκαλύφθηκε αργά κερδίζοντας F3 και F2 σε γρήγορη διαδοχή τα τελευταία δύο χρόνια. Ο Auriverde δεν κέρδισε πολλά κατά τη διάρκεια των δύο εκστρατειών του, αλλά δεν έχασε ποτέ τους αγώνες του, επιδεικνύοντας εξαιρετική κανονικότητα. Προστατευμένος από τη McLaren από τότε που απέκτησε τον τίτλο του στην F3, απαλλάχθηκε ευγενικά από τα καθήκοντά του από την ομάδα του Woking προκειμένου να του δοθεί η ευκαιρία να ενταχθεί στη Sauber, η οποία θα γίνει Audi το 2026. Μαζί με τον έμπειρο Nico Hülkenberg, θα εκπροσωπήσει αναγκαστικά την το μέλλον της ομάδας, η οποία έκανε μια μακροπρόθεσμη επιλογή προτιμώντας τον ιδιαίτερα από τον πολλαπλό νικητή του Grand Prix Valtteri Bottas , ο οποίος ήταν στην ομάδα για τρεις σεζόν. Ώριμος, εργατικός και αποφασιστικός, ο Παυλιστής είναι επίσης εδώ για να μείνει. Εάν το Sauber του είναι τόσο γρήγορο όσο το 2024, θα έχει τουλάχιστον άφθονο χρόνο για να μάθει σε απόλυτη ηρεμία και ησυχία στη σκιά των προβολέων. Ένα καλό έπαθλο παρηγοριάς σε ηλικία μόλις 20 ετών.

Δες  όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Antonelli, Hadjar, Bortoleto… Ποιοι είναι οι έξι νεοφερμένοι στο grid του 2025;», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για περισσότερα σχετικά άρθρα επιλέξτε παρακάτω.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!