ENGINE POWER

Απομένουν μόνο τρεις θέσεις για να καλυφθούν στο grid MotoGP 2025

Ανακαλύψτε το προσωρινό grid για το MotoGP 2025 μετά από μια ταραχώδη περίοδο για τη μεταγραφική αγορά.

apomenoun-mono-tris-thesis-gia-na-kalifthoun-sto-grid-motogp-2025
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά

Η αγορά μεταγραφών MotoGP ήταν ζωντανή όλο το καλοκαίρι, και από την επανέναρξη της σεζόν στο Silverstone (Μεγάλη Βρετανία). Οι πιο πρόσφατες λειτουργίες καλωσόρισαν μερικές προσφορές από την ενδιάμεση κατηγορία των παγκοσμίων πρωταθλημάτων. Δύο επιπλέον αναβάτες Moto2 θα παραταχθούν στο grid MotoGP 2025.

Υπάρχουν πλέον 19 από αυτούς που έχουν ήδη μπλοκάρει μια θέση για την επόμενη χρονιά. Μόνο που η ομάδα της Pramac δεν έχει ακόμη επισημοποιήσει κανέναν από τους αναβάτες της για την επόμενη καμπάνια MotoGP. Η τρέχουσα περίοδος ηρεμίας, ωστόσο, μας δίνει την ευκαιρία να κάνουμε έναν απολογισμό του προσωρινού grid MotoGP 2025.

Grid MotoGP 2025 :

Ducati

Ο Marc Marquez θα οδηγήσει μαζί με τον Francesco Bagnaia το 2025, για να ενταχθεί στην εργοστασιακή δομή της μάρκας Bologna. Ο Ισπανός δεν έχασε χρόνο για να αποδείξει τον εαυτό του στη Ducati, καθώς χρειάστηκε μόνο επτά αγώνες στο Desmosedici GP23 για να πείσει τη διοίκηση να του δώσει την ευκαιρία να οδηγήσει την τελευταία έκδοση.

Η Ducati εκμεταλλεύτηκε το τέλος του καλοκαιριού για να προσθέσει τα τελευταία κομμάτια του παζλ της προπόνησής της για το 2025. Έτσι, ο Fermin Aldeguer επισημοποιήθηκε δίπλα στον Alex Marquez στην οικογένεια Gresini, εξοπλισμένοι και οι δύο με το GP24.

Στο VR46, ο Fabio Di Giannantonio θα συνδεθεί με τον Franco Morbidelli. Ωστόσο, η πρώτη πόλη θα έχει το πλεονέκτημα ότι έχει την τελευταία έκδοση του DesmosediciGP, τη μελλοντική, GP25. Ο Morbidelli θα συνεχίσει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά με τις προδιαγραφές του 2024, κάτι που θα μπορούσε να του δώσει κάποιο πλεονέκτημα στην αρχή της σεζόν, όντας ο μόνος οδηγός που το έκανε.

KTM

Η ανακοίνωση ήταν προφανής, καθώς ο νεαρός πρωτάρης είχε κρατήσει όλες τις υποσχέσεις του από την αρχή της σεζόν. Ο Pedro Acosta θα συμμετάσχει στον Brad Binder – ο οποίος είχε ήδη μακροχρόνιο συμβόλαιο – για να γίνει εργοστασιακός αναβάτης της KTM.

Η δεύτερη σειρά KTM ήταν, ωστόσο, πιο εκπληκτική. Ενώ ο Enea Bastianini είχε υποδείξεις ότι θα αναλάβει τη διοίκηση της αυστριακής μάρκας μετά την απόλυσή του από τη Ducati, η γαλλική δομή δημιούργησε μια έκπληξη εκμεταλλευόμενος την ευκαιρία να ανακοινώσει την άφιξη του Maverick Viñales από την Aprilia. Η KTM αντιπροσωπεύει έτσι τον πρώτο κατασκευαστή MotoGP που έχει επισημοποιήσει όλους τους αναβάτες της για την επόμενη σεζόν.

Aprilia

Μη έχοντας άλλες επιλογές στη Ducati, ο Jorge Martín θα πραγματοποιήσει το όνειρό του να γίνει εργοστασιακός αναβάτης στην Aprilia. Την υπογραφή του Ισπανού στο Νοάλε συνέστησε ανεπιφύλακτα ο μελλοντικός συνταξιούχος, Αλέιξ Εσπαργκαρό, μεγάλος φίλος του νυν ηγέτη του πρωταθλήματος. Μετά την αποχώρηση του Βινάλες επισημοποιήθηκε και ο μελλοντικός συμπαίκτης του Μάρτιν: θα είναι ο Μάρκο Μπεζέκι.

Ήταν ένα από τα μεγάλα νέα του Αυγούστου. Μετά την επέκταση του συμβολαίου του Raul Fernandez, η Trackhouse Racing γύρισε την πλάτη της στην αρχική της πρώτη επιλογή, Joe Roberts, για να προσφέρει τις υπηρεσίες του τρέχοντος δεύτερου καλύτερου αναβάτη στο πρωτάθλημα Moto2, Ai Ogura.

Οι Ιάπωνες θα αναλάβουν τη χώρα του ανατέλλοντος ηλίου ενώ ο Takaaki Nakagami αναμένεται να αποχωρήσει από την πειθαρχία.

Honda

Το συμβόλαιο του Λούκα Μαρίνι εξασφάλισε στον Ιταλό ένα ειρηνικό μέλλον. Ωστόσο, η επίσημη ομάδα της Honda δεν είχε ακόμη επεκτείνει το συμβόλαιο του Joan Mir. Έγινε πλέον, ο Ισπανός θα συνεχίσει την περιπέτειά του με το HRC μέχρι το τέλος του 2026. Μια ανακοίνωση που σημαίνει ότι μένει να διανεμηθεί μόνο μία από τις τέσσερις θέσεις της Honda.

Ο Johann Zarco έχει επίσης συμφωνία με την ιαπωνική μάρκα για το υπόλοιπο της καριέρας του στο MotoGP, κάτι που δεν ισχύει ακόμη για τον γείτονά του στο γκαράζ, Takaaki Nakagami, ενώ μερικοί Ιάπωνες αναβάτες κάνουν έντονη εντύπωση στις χαμηλότερες κατηγορίες. Ωστόσο, κάποιες φήμες δείχνουν ότι ο Ταϊλανδός στο Moto2, Somkiat Chantra, βρίσκεται αυτή τη στιγμή κοντά σε συμφωνία.

Yamaha

Ο Φάμπιο Κουαρτάραρο θα συνεχίσει με τη Yamaha του χρόνου και ο Άλεξ Ρινς, ο οποίος είχε ξεκινήσει συζητήσεις για ανανέωση του συμβολαίου του στις αρχές του καλοκαιριού, θα ακολουθήσει τον Γάλλο στην περιπέτεια.

Η ομάδα της Pramac δεν έχει ακόμη επισημοποιήσει κανέναν οδηγό για τη σεζόν του 2025, ωστόσο η ομάδα έχει ανακοινώσει σημαντικές αλλαγές. Η Pramac Racing θα συνδεθεί με τη Yamaha του χρόνου, στο πλαίσιο μιας πολυετούς συνεργασίας. Ένα έργο που ενδιαφέρει πολλούς οδηγούς, όπως ο Miguel Oliveira.

Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Exit mobile version