Ολλανδικό MotoGP 2023, Assen – Αποτελέσματα MotoGP Αγώνα Σπριντ
Ο Marco Bezzecchi κερδίζει τον ολλανδικό αγώνα MotoGP Sprint 2023 μπροστά από τον Francesco Bagnaia και – μετά από ποινή του τελευταίου γύρου για τον Brad Binder – τον Fabio Quartararo. Ο πιο γρήγορος σε κάθε συνεδρία, ο Bezzecchi έχασε από τον καλό φίλο Francesco Bagnaia στην 1η στροφή, μετά τον Binder, για να τερματίσει τον πρώτο γύρο στην τρίτη θέση. Αλλά ο αναβάτης VR46 Ducati βρισκόταν σύντομα σε κίνηση, επαναλαμβάνοντας γρήγορα τον αναβάτη KTM, προτού καταδιώξει το κόκκινο GP23 της Bagnaia για αρκετούς γύρους. Στη συνέχεια, ο Bezzecchi στριμώχτηκε κάτω από τον κυρίαρχο πρωταθλητή στον πρώτο γύρο στον 4ο γύρο των 13. Ο Bagnaia προσπάθησε να αντισταθεί, αλλά ο Bezzecchi εξασφάλισε το προβάδισμα μερικές στροφές αργότερα και απομακρύνθηκε. Ο Bagnaia έκλεισε για λίγο ξανά, αλλά το ασπρόμαυρο GP22 ανταποκρίθηκε για να γιορτάσει την πρώτη του νίκη στο Sprint – προσθέτοντας στις δύο νίκες του την Κυριακή – κατά 1,3 δευτ. Ο Binder αντιμετώπισε μια καθυστερημένη αναμέτρηση με τον Quartararo της Yamaha, ο οποίος ξεκίνησε από την καλύτερη θέση του στη σεζόν στην τέταρτη θέση και τον Aleix Espargaro της Aprilia για την τελευταία θέση στο βάθρο.
Αποτελέσματα MotoGP, Moto2, Moto3 : Grand Prix Moto2 Ολλανδίας 2023, Assen – Προκριματικά αποτελέσματα
Αποτελέσματα MotoGP, Moto2, Moto3: προκριματικών από το Ολλανδικό Grand Prix Moto2 2023 στο Assen.
GRAND PRIX MOTO2 ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ 2023, ASSEN – ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
POS ΚΑΒΑΛΑΡΗΣ NAT ΟΜΑΔΑ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΧΡΟΝΟΣ
1 Αλόνσο Λόπεζ ΙΑΜΑΤΙΚΗ ΠΗΓΗ Beta Tools SpeedUp (Μποσκοσκούρο) 1m 36.247s
2 Τζέικ Ντίξον GBR Inde GASGAS Aspar Team (Kalex) 1m 36.256s
3 Άι Ογκούρα JPN IDEMITSU Honda Team Asia (Kalex) 1μ 36.301 δευτ
4 Φερμίν Αλντεγκέρ ΙΑΜΑΤΙΚΗ ΠΗΓΗ Beta Tools SpeedUp (Μποσκοσκούρο) 1m 36.481s
5 Σαμ Λόους GBR Elf Marc VDS Racing Team (Kalex) 1m 36.528s
6 Πέδρο Ακόστα ΙΑΜΑΤΙΚΗ ΠΗΓΗ Red Bull KTM Ajo (Kalex) 1m 36.560s
7 Somkiat Chantra ΘΑ IDEMITSU Honda Team Asia (Kalex) 1m 36.564s
8 Άλμπερτ Αρένας ΙΑΜΑΤΙΚΗ ΠΗΓΗ Red Bull KTM Ajo (Kalex) 1m 36.603s
9 Σελεστίνο Βιέττι ITA Fantic Racing (Kalex) 1m 36.663s
10 Tony Arbolino ITA Elf Marc VDS Racing Team (Kalex) 1m 36.738s
11 Aron Canet ΙΑΜΑΤΙΚΗ ΠΗΓΗ Pons Wegow Los40 (Kalex) 1m 36.763s
12 Μανουέλ Γκονζάλες ΙΑΜΑΤΙΚΗ ΠΗΓΗ Correos Prepago Yamaha VR46 (Kalex) 1m 36.827s
13 Filip Salac CZE QJMOTOR Gresini Moto2 (Kalex) 1m 36.850s
14 Τζο Ρόμπερτς ΗΠΑ Italtrans Racing Team (Kalex) 1m 37.045s
15 Ντάριν Μπάιντερ RSA Liqui Moly Husqvarna Intact GP (Kalex) 1μ 37.133 δευτ
16 Μπάρι Μπάλτους BEL Fieten Olie Racing GP (Kalex) 1μ 37.136 δ
17 Σέρχιο Γκαρσία ΙΑΜΑΤΙΚΗ ΠΗΓΗ Pons Wegow Los40 (Kalex) 1μ 37.512 δευτ
18 Τζέρεμι Αλκόμπα ΙΑΜΑΤΙΚΗ ΠΗΓΗ QJMOTOR Gresini Moto2 (Kalex) 1μ 37.691 δευτ
19 Λούκας Τούλοβιτς ΓΕΡ Liqui Moly Husqvarna Intact GP (Kalex) 1μ 37.223 δευτ
20 Κάρλος Τατάι ΙΑΜΑΤΙΚΗ ΠΗΓΗ OnlyFans American Racing (Kalex) 1m 37.384s
21 Ιζάν Γκεβάρα ΙΑΜΑΤΙΚΗ ΠΗΓΗ Inde GASGAS Aspar Team (Kalex) 1m 37.407s
22 Σον Ντίλαν Κέλι ΗΠΑ OnlyFans American Racing (Kalex) 1m 37.517s
23 Zonta Vd Goorbergh NED Fieten Olie Racing GP (Kalex) 1μ 37.518 δευτ
24 Μπόρχα Γκόμεζ ΙΑΜΑΤΙΚΗ ΠΗΓΗ Fantic Racing (Kalex) 1μ 37.551 δευτ
25 Ντένις Φότζια ITA Italtrans Racing Team (Kalex) 1m 37.738s
26 Yeray Ruiz ΙΑΜΑΤΙΚΗ ΠΗΓΗ Εμπρός ομάδα (Προς τα εμπρός) 1m 37.742s
27 Τάιγκα Χάντα JPN Pertamina Mandalika SAG Team (Kalex) 1m 38.113s
28 Άλεξ Έσκριγκ ΙΑΜΑΤΙΚΗ ΠΗΓΗ Εμπρός ομάδα (Προς τα εμπρός) 1m 38.134s
Αποτελέσματα MotoGP, Moto2, Moto3
Ολλανδικό Grand Prix Moto3 2023, Assen – Προκριματικά Αποτελέσματα
Αποτελέσματα MotoGP, Moto2, Moto3: Προκριματικά αποτελέσματα από το Ολλανδικό Grand Prix Moto3 2023 στο Assen.
ΟΛΛΑΝΔΙΚΟ GRAND PRIX MOTO3 2023, ASSEN – ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
POS ΚΑΒΑΛΑΡΗΣ NAT ΟΜΑΔΑ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΧΡΟΝΟΣ
1 Ντέιβιντ Μουνιόζ ΙΑΜΑΤΙΚΗ ΠΗΓΗ BOE Motorsports (KTM) 1μ 41.181 δ
2 Τζόελ Κέλσο AUS CFMOTO Racing PrustelGP (CFMOTO) 1μ 41.472 δευτ
3 Riccardo Rossi ITA SIC58 Squadra Corse (Honda) 1μ 41.510 δ
4 Αγιούμου Σασάκι JPN Liqui Moly Husqvarna Intact GP (Husqvarna) 1m 41.512s
5 Deniz Öncü TUR Red Bull KTM Ajo (KTM) 1μ 41.520 δ
6 Στέφανο Νέπα ITA Angeluss MTA Team (KTM) 1μ 41.578 δ
7 Kaito Toba JPN SIC58 Squadra Corse (Honda) 1m 41.602s
8 Jaume Masia ΙΑΜΑΤΙΚΗ ΠΗΓΗ Leopard Racing (Honda) 1μ 41.741 δευτ
9 Κόλιν Βάιτζερ NED Liqui Moly Husqvarna Intact GP (Husqvarna) 1m 41.758s
10 Ρομάνο Φενάτι ITA Rivacold Snipers Team (Honda) 1m 41.762s
11 Χοσέ Αντόνιο Ρουέντα ΙΑΜΑΤΙΚΗ ΠΗΓΗ Red Bull KTM Ajo (KTM) 1μ 41.801 δευτ
12 Andrea Migno ITA CIP Green Power (KTM) 1μ 41.977 δ
13 Σκοτ Όγκντεν GBR VisionTrack Racing Team (Honda) 1m 42.080s
14 Ντέιβιντ Σαλβαδόρ ΙΑΜΑΤΙΚΗ ΠΗΓΗ CIP Green Power (KTM) 1μ 42.215 δευτ
15 Άντριαν Φερνάντεθ ΙΑΜΑΤΙΚΗ ΠΗΓΗ Leopard Racing (Honda) 1m 42.405s
16 Ματέο Μπερτέλ ITA Rivacold Snipers Team (Honda) 1m 42.486s
17 Ντέιβιντ Αλόνσο ΔΙΑΣΕΛΟ Valresa GASGAS Aspar M3 (GASGAS) 1m 42.753s
18 Taiyo Furusato JPN Honda Team Asia (Honda) Καθόλου χρόνος
19 Ξαβιέ Αρτίγκας ΙΑΜΑΤΙΚΗ ΠΗΓΗ CFMOTO Racing PrustelGP (CFMOTO) 1μ 42.213 δευτ
20 Ιβάν Ορτόλα ΙΑΜΑΤΙΚΗ ΠΗΓΗ Angeluss MTA Team (KTM) 1μ 42.271 δευτ
21 Φίλιππο Φαριόλι ITA Red Bull KTM Tech3 (KTM) 1m 42.408s
22 Ντιόγκο Μορέιρα ΣΟΥΤΙΕΝ Κράνη MT – MSI (KTM) 1m 42.645s
23 Τζόσουα Γουάτλι GBR VisionTrack Racing Team (Honda) 1m 42.713s
24 Μάριο Άτζι ΣΕ ΕΝΑ Honda Team Asia (Honda) 1m 42.776s
25 Ρυουσέι Γιαμανάκα JPN Valresa GASGAS Aspar M3 (GASGAS) 1m 42.843s
26 Άνα Καράσκο ΙΑΜΑΤΙΚΗ ΠΗΓΗ BOE Motorsports (KTM) 1m 43.172s
27 Daniel Holgado ΙΑΜΑΤΙΚΗ ΠΗΓΗ Red Bull KTM Tech3 (KTM) 1m 43.233s
Ένα ντεμπούτο pole position στο Moto3 για τον David Munoz καθώς ο ηγέτης των ελεύθερων πρακτικών Jauma Masia συντρίβεται.
Ο ηγέτης του παγκοσμίου πρωταθλήματος Dani Holgado χάνει τον τελευταίο του γύρο στα Προκριματικά 1 αφού έτρεξε έξω στην προτελευταία γωνία και θα ξεκινήσει τελευταίος στο grid.
Αποτελέσματα MotoGP, Moto2, Moto3: Ο Marc Marquez ζητά συγγνώμη για το περιστατικό με τον Enea Bastianini, μαλακά ελαστικά και “safe mode” για το Sprint
Ο Marc Marquez ζήτησε προσωπικά συγγνώμη από τον Enea Bastianini αφού έπεσε στο πίσω μέρος του αναβάτη της Ducati κατά τη διάρκεια των προκριματικών MotoGP στο Assen.
Αποδίδοντας πολύ κάτω από τα συνηθισμένα του πρότυπα καθώς νοσηλεύει ένα οδυνηρό κάταγμα πλευρών (συν τραύματα στον αντίχειρα και στον αστράγαλο) από το Sachsenring, ο Marquez πυροδότησε το ασυνήθιστο περιστατικό αφού αρχικά ζήτησε ρυμούλκηση από τον Ιταλό. Αλλά όταν ο Μπαστιανίνι έχασε το μπροστινό μέρος στη στροφή 1, εγκατέλειψε τον γύρο. Έχοντας επίγνωση των ταχύτερων αναβατών που πλησίαζαν μερικές στροφές αργότερα, τράβηξε διάπλατα και κοίταξε πίσω.
Ο Marquez έκανε το ίδιο, αλλά καθώς ο αναβάτης της Repsol Honda κοίταξε επίσης προς τα πίσω, ο Bastianini επιβράδυνε περαιτέρω και ο Marquez μπήκε στο πίσω μέρος της Ducati του. Ένας σοκαρισμένος Marquez πετάχτηκε στο έδαφος, ενώ ο Bastianini παρέμεινε σε δύο τροχούς. «Φυσικά [ήταν λάθος μου]», είπε ο Marquez. «Δηλαδή, είναι σαν στο δρόμο, αυτός που [χτυπά τον άλλο] από πίσω έκανε το λάθος, όχι;
«Σήμερα ήμουν πολύ χαλαρός όλη μέρα, χωρίς να πιέζω περισσότερο από αυτό που νιώθω. Αλλά στην Ισπανία, έχουμε ένα ρητό [«δεν βρέχει ποτέ αλλά χύνει»]. «Είχα αυτή την κατάσταση 100 ή 1.000 φορές, αλλά αυτή τη φορά που κοιτούσα πίσω για να μην ενοχλήσω άλλους αναβάτες, ο Enea έκλεισε το γκάζι και δεν είδα.
«Αλλά τον επισκέφτηκα ήδη στο αυτοκινούμενο του. Ολα είναι καλά.” Ο Marquez έμεινε 17ος στο grid και ο Bastianini 18ος. Ο εργοστασιακός αναβάτης της Ducati επιβεβαίωσε: «Στη στροφή 1 έχασα το μπροστινό μέρος. Ήταν μια καλή απόκρουση, αλλά έχασα τον γύρο! «Ο Μαρκ ήταν πίσω μου και έκλεισα το γκάζι. Στη συνέχεια, στη στροφή 4, είδα τους άλλους αναβάτες να έρχονται από πίσω και έκανα χώρο [για αυτούς]. «Ήμουν έξω, ο Marc πήγε μαζί μου, αλλά επειδή κοιτούσε πίσω με χτύπησε. Αλλά μπορεί να συμβεί. Το MotoGP είναι κάπως έτσι. «Μετά την πρόκριση ήρθε στο αυτοκινούμενο μου για να με συγχωρέσει».
Marquez: «Ασφαλής λειτουργία» για τον αγώνα Sprint
Μετά τις χαμηλές κατατακτήριές του, ο Marquez ήταν τότε ο μόνος αναβάτης που επέλεξε μαλακά ελαστικά εμπρός και πίσω για το Sprint και ακολούθησε επίσης μια προσέγγιση «ασφαλούς λειτουργίας» στα ηλεκτρονικά του. «Όταν πιέζεις πολύ, πολύ σκληρά, τότε η ισορροπία του ποδηλάτου, όλα αλλάζουν. Ακόμα και τα ηλεκτρονικά», είπε. «Αλλά αυτό το Σαββατοκύριακο έστησα τα ηλεκτρονικά ώστε να είναι ασφαλή, να οδηγώ σε ασφαλή λειτουργία.
“Και σήμερα, επιλέγω τη μαλακή [μπροστινή] επιλογή, γιατί αυτό είναι το ελαστικό που μου δίνει την ανατροφοδότηση. Έχει λιγότερη απόδοση, αλλά είναι αυτή που μου δίνει καλύτερα σχόλια. Γι’ αυτό το λόγο αγωνιζόμουν με αυτό το ελαστικό. ήταν πολύ μαλακό, ναι, αλλά ήταν δική μου απόφαση». Μια σκιά του αναβάτη που έχει κερδίσει έξι τίτλους MotoGP, ο Marquez τερμάτισε από εκεί που είχε ξεκινήσει, στη 17η θέση, αλλά έδειξε ότι το RCV παραμένει απρόβλεπτο για οδήγηση ακόμη και με μειωμένη ταχύτητα.
«Στην προθέρμανση στο Sachsenring δεν πίεζα», απάντησε, αναφερόμενος στο πέμπτο και τελευταίο ατύχημα στο Γερμανικό Grand Prix που προκάλεσε τα τελευταία του κατάγματα και προκάλεσε την απόσυρση από τον αγώνα της περασμένης Κυριακής. Ο Takaaki Nakagami της LCR ήταν ο κορυφαίος αναβάτης της Honda στη 12η θέση το Σάββατο, με τον stand-in συμπαίκτη του Marquez, Iker Lecuona, 20ο και τον δοκιμαστή HRC, Stefan Bradl, 22ο και τελευταίο. Ο παγκόσμιος αναβάτης Superbike Lecuona συμφώνησε με τον Marquez και τον Bradl σχετικά με την απρόβλεπτη φύση της τρέχουσας Honda.
“Είναι μια πολύ κρίσιμη μοτοσυκλέτα, δεν έχετε καμία προειδοποίηση”, είπε ο Lecuona. «Είναι αλήθεια σήμερα το πρωί άρχισα να νιώθω καλύτερα με το μπροστινό ελαστικό. Έκανα ένα σώσιμο μία φορά στη γωνία 5 και κατά τη διάρκεια του αγώνα Sprint ένιωσα το μπλοκάρισμα στο μπροστινό ελαστικό στη γωνία 1. Έτσι, μερικές φορές έχετε αυτήν την προειδοποίηση και μερικές φορές όχι. «Εξαρτάται επίσης από το ελαστικό… Αλλά ναι, το σίγουρο είναι ότι η μοτοσυκλέτα είναι κρίσιμη και μερικές φορές δεν έχεις χρόνο να κάνεις τίποτα γιατί δεν αισθάνεσαι τίποτα».