ENGINE POWER

Αποτελέσματα MotoGP, Moto2, Moto3

Όλα τα αποτελέσματα MotoGP, Moto2, Moto3 στο Grand Prix Moto της Ολλανδίας 2023 στο Assen - Προκριματικά αποτελέσματα

MotoGP-Moto2-Moto3-potelesmata-ollandiko-grand-prix-2023-assen
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 10 λεπτά

Αποδίδοντας πολύ κάτω από τα συνηθισμένα του πρότυπα καθώς νοσηλεύει ένα οδυνηρό κάταγμα πλευρών (συν τραύματα στον αντίχειρα και στον αστράγαλο) από το Sachsenring, ο Marquez πυροδότησε το ασυνήθιστο περιστατικό αφού αρχικά ζήτησε ρυμούλκηση από τον Ιταλό. Αλλά όταν ο Μπαστιανίνι έχασε το μπροστινό μέρος στη στροφή 1, εγκατέλειψε τον γύρο. Έχοντας επίγνωση των ταχύτερων αναβατών που πλησίαζαν μερικές στροφές αργότερα, τράβηξε διάπλατα και κοίταξε πίσω.

Ο Marquez έκανε το ίδιο, αλλά καθώς ο αναβάτης της Repsol Honda κοίταξε επίσης προς τα πίσω, ο Bastianini επιβράδυνε περαιτέρω και ο Marquez μπήκε στο πίσω μέρος της Ducati του. Ένας σοκαρισμένος Marquez πετάχτηκε στο έδαφος, ενώ ο Bastianini παρέμεινε σε δύο τροχούς. «Φυσικά [ήταν λάθος μου]», είπε ο Marquez. «Δηλαδή, είναι σαν στο δρόμο, αυτός που [χτυπά τον άλλο] από πίσω έκανε το λάθος, όχι;

«Σήμερα ήμουν πολύ χαλαρός όλη μέρα, χωρίς να πιέζω περισσότερο από αυτό που νιώθω. Αλλά στην Ισπανία, έχουμε ένα ρητό [«δεν βρέχει ποτέ αλλά χύνει»]. «Είχα αυτή την κατάσταση 100 ή 1.000 φορές, αλλά αυτή τη φορά που κοιτούσα πίσω για να μην ενοχλήσω άλλους αναβάτες, ο Enea έκλεισε το γκάζι και δεν είδα.

«Αλλά τον επισκέφτηκα ήδη στο αυτοκινούμενο του. Ολα είναι καλά.” Ο Marquez έμεινε 17ος στο grid και ο Bastianini 18ος. Ο εργοστασιακός αναβάτης της Ducati επιβεβαίωσε: «Στη στροφή 1 έχασα το μπροστινό μέρος. Ήταν μια καλή απόκρουση, αλλά έχασα τον γύρο!  «Ο Μαρκ ήταν πίσω μου και έκλεισα το γκάζι. Στη συνέχεια, στη στροφή 4, είδα τους άλλους αναβάτες να έρχονται από πίσω και έκανα χώρο [για αυτούς]. «Ήμουν έξω, ο Marc πήγε μαζί μου, αλλά επειδή κοιτούσε πίσω με χτύπησε. Αλλά μπορεί να συμβεί. Το MotoGP είναι κάπως έτσι. «Μετά την πρόκριση ήρθε στο αυτοκινούμενο μου για να με συγχωρέσει».

Marquez: «Ασφαλής λειτουργία» για τον αγώνα Sprint

Μετά τις χαμηλές κατατακτήριές του, ο Marquez ήταν τότε ο μόνος αναβάτης που επέλεξε μαλακά ελαστικά εμπρός και πίσω για το Sprint και ακολούθησε επίσης μια προσέγγιση «ασφαλούς λειτουργίας» στα ηλεκτρονικά του. «Όταν πιέζεις πολύ, πολύ σκληρά, τότε η ισορροπία του ποδηλάτου, όλα αλλάζουν. Ακόμα και τα ηλεκτρονικά», είπε. «Αλλά αυτό το Σαββατοκύριακο έστησα τα ηλεκτρονικά ώστε να είναι ασφαλή, να οδηγώ σε ασφαλή λειτουργία.

“Και σήμερα, επιλέγω τη μαλακή [μπροστινή] επιλογή, γιατί αυτό είναι το ελαστικό που μου δίνει την ανατροφοδότηση. Έχει λιγότερη απόδοση, αλλά είναι αυτή που μου δίνει καλύτερα σχόλια. Γι’ αυτό το λόγο αγωνιζόμουν με αυτό το ελαστικό. ήταν πολύ μαλακό, ναι, αλλά ήταν δική μου απόφαση». Μια σκιά του αναβάτη που έχει κερδίσει έξι τίτλους MotoGP, ο Marquez τερμάτισε από εκεί που είχε ξεκινήσει, στη 17η θέση, αλλά έδειξε ότι το RCV παραμένει απρόβλεπτο για οδήγηση ακόμη και με μειωμένη ταχύτητα.

«Στην προθέρμανση στο Sachsenring δεν πίεζα», απάντησε, αναφερόμενος στο πέμπτο και τελευταίο ατύχημα στο Γερμανικό Grand Prix που προκάλεσε τα τελευταία του κατάγματα και προκάλεσε την απόσυρση από τον αγώνα της περασμένης Κυριακής. Ο Takaaki Nakagami της LCR ήταν ο κορυφαίος αναβάτης της Honda στη 12η θέση το Σάββατο, με τον stand-in συμπαίκτη του Marquez, Iker Lecuona, 20ο και τον δοκιμαστή HRC, Stefan Bradl, 22ο και τελευταίο. Ο παγκόσμιος αναβάτης Superbike Lecuona συμφώνησε με τον Marquez και τον Bradl σχετικά με την απρόβλεπτη φύση της τρέχουσας Honda.

“Είναι μια πολύ κρίσιμη μοτοσυκλέτα, δεν έχετε καμία προειδοποίηση”, είπε ο Lecuona. «Είναι αλήθεια σήμερα το πρωί άρχισα να νιώθω καλύτερα με το μπροστινό ελαστικό. Έκανα ένα σώσιμο μία φορά στη γωνία 5 και κατά τη διάρκεια του αγώνα Sprint ένιωσα το μπλοκάρισμα στο μπροστινό ελαστικό στη γωνία 1. Έτσι, μερικές φορές έχετε αυτήν την προειδοποίηση και μερικές φορές όχι. «Εξαρτάται επίσης από το ελαστικό… Αλλά ναι, το σίγουρο είναι ότι η μοτοσυκλέτα είναι κρίσιμη και μερικές φορές δεν έχεις χρόνο να κάνεις τίποτα γιατί δεν αισθάνεσαι τίποτα».

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:
Exit mobile version