ENGINE POWER

Arthur Leclerc: «Θα ήθελα να κερδίσω το 24 Hours of Le Mans»

Ο Arthur Leclerc ήταν ένα από τα αστέρια του WEC Rookie Test την Κυριακή. Ο 24χρονος Μονεγάσκος οδηγός έθεσε τον χρόνο αναφοράς για αρχάριους στο τιμόνι της Ferrari 499P Νο. 50.

arthur-leclerc-tha-ithela-na-kerdiso-to-24-hours-of-le-mans
Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά

Το WEC Rookie Test ήταν γεμάτο νεαρούς οδηγούς από μονοθέσια την Κυριακή, από τον Victor Martins μέχρι τον Théo Pourchaire, συμπεριλαμβανομένων των Frederik Vesti και Arthur Leclerc. Ο Μονεγάσκος πήρε τη θέση του στο Νο 50 Ferrari 499P. Προς μεγάλη χαρά του πρόσφατου Ιταλού πρωταθλητή GT με τη μάρκα Prancing Horse.

Ο μικρότερος αδερφός του Charles Leclerc μάλιστα ξεχώρισε σημειώνοντας τον καλύτερο χρόνο μεταξύ των αρχαρίων σε 1:50.460, με 61 γύρους να καλύπτονται. « Ήταν μια καλή μέρα», χαμογελάει ο μικρότερος της οικογένειας. Ήταν απαραίτητο να εξοικειωθώ με το αυτοκίνητο, καθώς είναι εντελώς διαφορετικό από αυτό που έχω συνηθίσει να οδηγώ. Είναι λοιπόν μια διαδικασία μάθησης, αλλά νομίζω ότι τα κατάφερα καλά. Η ομάδα μου έδωσε την απαραίτητη υποστήριξη. Είναι πραγματικά ξεχωριστό να βρίσκομαι πίσω από το τιμόνι της Ferrari Hypercar, η οποία είναι η ομάδα των ονείρων μου από τότε που ήμουν μικρός. »

Την ευκαιρία να ανακαλύψει ένα ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο, πολύ διαφορετικό από αυτό που γνώριζε μέχρι τώρα, ακόμα και από το Oreca 07 που οδήγησε αυτή τη σεζόν στην ευρωπαϊκή σειρά Le Mans με την Panis Racing. « Το LM P2 είναι λίγο πιο ελαφρύ», πιστεύει ο Leclerc. Σε γρήγορες στροφές, φαίνεται επίσης λίγο πιο γρήγορο, αλλά το Hypercar πιέζει πολύ στις ευθείες. Είναι ένας εντελώς διαφορετικός τρόπος οδήγησης. Τα μικρά λάθη μπορεί να είναι πολύ δαπανηρά στο Hypercar. Όλα είναι λίγο πιο βαριά και λίγο πιο δαπανηρά από άποψη χρόνου. Είναι λοιπόν μια πραγματική πρόκληση να οδηγείς αυτό το αυτοκίνητο. »

Ακόμα κι αν δεν είχε πολύ χρόνο να κάνει τον προσομοιωτή πριν πάει στο Μπαχρέιν, ο Arthur Leclerc διασκέδασε πίσω από το τιμόνι της ιταλικής LMH. « Ένιωσα πολύ καλά με το αυτοκίνητο. Όλα πήγαν καλά. Είχα λίγο πρόβλημα με την κίνηση. Δεν μπορούσα να κάνω ούτε έναν καθαρό γύρο στο τέλος της ημέρας. Η Ferrari κάνει εξαιρετική δουλειά. Εννοώ ότι δεν είναι η πρώτη χρονιά που τρέχουν αυτό το αυτοκίνητο και το νιώθεις πίσω από το τιμόνι. Είναι ένα καλό αυτοκίνητο που σου δίνει αυτοπεποίθηση για να επιτεθείς. »

Θα είναι βασικός το 2025 στη Ferrari στο WEC; Ο Antonello Coletta διέψευσε αυτή τη φήμη κατά τη διάρκεια του τελευταίου Finali Mondiali που πραγματοποιήθηκε στην Imola. Οι Μονεγάσκοι, ωστόσο, ελπίζουν σε ένα μέλλον στους αγώνες αντοχής . « Ελπίζω πραγματικά να οδηγήσω ένα Hypercar μια μέρα. Θα μπορούσε να είναι του χρόνου, σε δύο χρόνια, σε τρία χρόνια, οτιδήποτε. Θα ήθελα να κερδίσω το 24 Hours of Le Mans μια μέρα, ακόμα περισσότερο με τη Ferrari. »

Για την επόμενη σεζόν του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής, η εταιρεία Maranello θα εμπιστευτεί τα ίδια πληρώματα με φέτος στα δύο επίσημα αυτοκίνητα. Στο #83, μέχρι στιγμής έχει ανακοινωθεί μόνο ο νεοφερμένος Phil Hanson, ενώ ο Robert Shwartzman έχει αναλάβει επίσημα την ευθύνη του Prema στο IndyCar .

Δες  όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power

Exit mobile version