Honda WorldSBK: Ο Iker Lecuona και ο Xavi Vierge πιστεύουν ότι η Honda έχει κάνει ένα μεγάλο βήμα μπροστά με το CBR1000RR-R μετά την τελευταία δοκιμή WorldSBK στην Κρεμόνα.
Η μετάβαση στο Misano, η σεζόν του 2024 είχε αποδειχθεί πολύ δύσκολη για τη Honda, ωστόσο, υπήρχαν ενδείξεις ότι οι βελτιώσεις τελικά γίνονταν.
Αυτό συνεχίστηκε από τότε με ένα διήμερο τεστ στην Κρεμόνα την περασμένη εβδομάδα, με τον Λεκουόνα να λέει: «Συνολικά, δεν ήταν πολύ κακό. Δοκιμάσαμε πολλά πράγματα στη βάση. Δεν δοκιμάσαμε νέα αντικείμενα, αλλά δοκιμάσαμε όλη την πρόοδο που κάναμε στο Misano για να δούμε αν λειτουργεί ή όχι, αλλά ήταν μόνο εγκατάσταση και ηλεκτρονικά.
«Την πρώτη μέρα δυσκολευτήκαμε πολύ. Είχαμε κολλήσει στη δεκαετία του 1’30 και δεν μπορούσαμε να βελτιώσουμε τον χρόνο του γύρου.
Honda WorldSBK: «Την Πέμπτη, είναι αλήθεια ότι στην πρώτη διαδρομή η πίστα ήταν λίγο πιο κρύα σε σύγκριση με την Τετάρτη. ο καιρός ήταν καλύτερος, οπότε ήταν πιο εύκολο να νικήσεις τον χρόνο του γύρου.
«Αρχίσαμε να νιώθουμε καλά. Κατά τη διάρκεια της ημέρας, στο τέλος του πρωινού σε μεγάλο τρέξιμο, κράτησα πολύ καλό ρυθμό, διατηρώντας τον σταθερό με μόλις δύο δέκατα διαφορά κάθε γύρο.
«Είμαι πολύ χαρούμενος για αυτό. Το βήμα, νομίζω, είναι εκεί, αλλά μέχρι τον αγώνα δεν θα ξέρουμε».
Για τον συμπαίκτη της Lecuona, ο Xavi Vierge απόλαυσε επίσης ένα δυνατό τεστ στην Κρεμόνα, καθώς οι αλλαγές στη μοτοσυκλέτα οδήγησαν σε μια «πιο σταθερή μοτοσυκλέτα».
Ο Vierge πρόσθεσε: «Η Πέμπτη ήταν μια καλή μέρα για εμάς με ένα πολύ πιο σταθερό ποδήλατο, προσπαθώντας να επικεντρωθούμε στο να πάρουμε τη μέγιστη απόδοση από αυτό.
«Το συναίσθημά μου βελτιώθηκε λίγο και είμαι χαρούμενος για αυτό. Ο ρυθμός του αγώνα δεν είναι τόσο κακός. Χρησιμοποιήσαμε ένα ελαστικό SCQ και μπόρεσα να βελτιώσω αρκετά τον χρόνο του γύρου.
«Σε γενικές γραμμές, ήταν καλό. Το καλό είναι ότι ολοκληρώσαμε τη δοκιμή με την καλύτερη ρύθμιση βάσης που έχουμε βρει μέχρι στιγμής, και αυτό είναι σημαντικό για να μπορέσουμε να ανακτήσουμε κάποια αίσθηση με τη μοτοσυκλέτα.”
Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power