Ισπανικό Grand Prix F1: Ατάραχος, ο Max Verstappen κερδίζει το Ισπανικό Grand Prix και σημειώνει την 7η νίκη
Ο Μαξ Φερστάπεν, που ταλαιπωρήθηκε στα προκριματικά, σημείωσε το ρεκόρ για να κερδίσει το Ισπανικό Γκραν Πρι, την έβδομη νίκη του τη σεζόν 2024, μπροστά από τους Λάντο Νόρις και Λιούις Χάμιλτον.
- Μπορεί ο ανταγωνισμός να πλησιάζει, ξεπερνώντας τον μάλιστα στις κατατακτήριες, αλλά ο Max Verstappen είναι αβύθιστος την Κυριακή! Ο Ολλανδός κέρδισε το Ισπανικό Γκραν Πρι, την 61η νίκη στην καριέρα του και την 7η επιτυχία του το 2024. Ξεκινώντας από την πρώτη σειρά, ο τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής πήρε γρήγορα τον έλεγχο του αγώνα στον τρίτο γύρο πριν ξεφύγει από το προβάδισμα, με ένα mastered στρατηγική έναντι των αντιπάλων της.
- Ανενόχλητος, ο οδηγός της Red Bull ήταν ιδιαίτερα τέτοιος στην εκκίνηση: πιεσμένος στο χορτάρι από τον Lando Norris , ο Max Verstappen είδε τον George Russell να παίρνει το προβάδισμα χάρη σε ένα υπέροχο προσπέρασμα στην πρώτη στροφή, πηγαίνοντας από την τέταρτη στην πρώτη θέση από τα πρώτα εκατόμετρα. Ωστόσο, ο Βρετανός ενέδωσε γρήγορα στην τελική ταχύτητα του RB20.
- Στη συνέχεια, ο Ολλανδός αντιστάθηκε στην πίεση που του άσκησε ο Lando Norris, ειδικά στο τελευταίο stint όπου ο Βρετανός –όπως στην Imola λίγες εβδομάδες νωρίτερα– επέστρεψε στα τακούνια του ηγέτη στους τελευταίους γύρους χάρη στον εξαιρετικό ρυθμό στα μαλακά ελαστικά. Μια όμορφη υπεραστική μονομαχία μεταξύ των δύο αντιπάλων και φίλων, που τείνει να επαναλαμβάνεται τα Σαββατοκύριακα… Χάρη στη δεύτερη θέση του στη Βαρκελώνη, ο οδηγός της McLaren ανεβαίνει ξανά στη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα οδηγών.
- Στο τέλος ενός πολύ στρατηγικού αγώνα, με διαφορετικές επιλογές όσον αφορά τα ελαστικά και τον αριθμό των pit stop, ήταν ο Lewis Hamilton που ανέβηκε στον τελευταίο γύρο του βάθρου. Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, πολύ επιθετικός, κέρδισε τον συμπαίκτη του Τζορτζ Ράσελ χάρη σε ένα πιο αποτελεσματικό τελικό πέρασμα με μαλακά ελαστικά και υπογράφει το πρώτο του βάθρο της σεζόν.
- Ένας πιο ανώνυμος αγώνας από την άλλη πλευρά για τη Scuderia Ferrari: ποτέ πραγματικά στον αγώνα με τη McLaren και τη Mercedes, οι Reds δεν πέτυχαν στις στρατηγικές τους κινήσεις και τερμάτισαν στην ομάδα με την 5η θέση για τον Charles Leclerc και την 6η θέση για τον Carlos Sainz . Οι δύο οδηγοί παραλίγο να έρθουν σε επαφή στους πρώτους γύρους, με τον Ισπανό να προσπερνά μυώδη τον Μονεγάσκο.
- Ξεκινώντας στο Top 8 του grid, οι δύο οδηγοί των Alpine απέφυγαν προβλήματα για να τερματίσουν και οι δύο στους βαθμούς, για δεύτερη συνεχόμενη φορά. Παρά το αποτυχημένο πρώτο pit stop, ο Pierre Gasly έκανε έναν πολύ καλό αγώνα, καταφέρνοντας να κρατήσει ρυθμό κοντά σε αυτόν των Ferrari στην εκκίνηση και πέρασε τη γραμμή στην 9η θέση. Λιγότερο δυνατός από τον συμπαίκτη του στην Ισπανία, ο Esteban Ocon πήρε τον βαθμό για τη 10η θέση. Καλό συνολικό αποτέλεσμα για τη γαλλική ομάδα που προσπερνά τη Χάας και σκαρφαλώνει στην 7η θέση του πρωταθλήματος Κατασκευαστών με 8 βαθμούς.
- Στο πρωτάθλημα, ο Max Verstappen αυξάνει το προβάδισμά του στο πρωτάθλημα οδηγών με 219 βαθμούς μπροστά από τον νέο του δευτεραθλητή Lando Norris με 150 βαθμούς και τον Charles Leclerc με 148 βαθμούς. Μεταξύ των Κατασκευαστών, η Red Bull παραμένει στην κορυφή με 330 βαθμούς μπροστά από τη Ferrari που έχει 270 βαθμούς στο τέλος αυτού του 10ου γύρου.
Ισπανικό Grand Prix F1: Πρώτο βάθρο της σεζόν για τον Χάμιλτον στη Βαρκελώνη
Η Mercedes συνεχίζει την πορεία της προς τα εμπρός υπογράφοντας ένα νέο βάθρο μετά από αυτό που συγκέντρωσε στον Καναδά ο George Russell. Αυτή τη φορά ήταν ο Lewis Hamilton που έλαμψε τερματίζοντας 3ος στο Ισπανικό Grand Prix.
Πρώτο βάθρο της σεζόν για τον Χάμιλτον στη Βαρκελώνη
Η Mercedes συνεχίζει την πορεία της προς τα εμπρός υπογράφοντας ένα νέο βάθρο μετά από αυτό που συγκέντρωσε στον Καναδά ο George Russell. Αυτή τη φορά ήταν ο Lewis Hamilton που έλαμψε τερματίζοντας 3ος στο Ισπανικό Grand Prix.
Έκπληκτος στην αρχή, ο Βρετανός έπρεπε να παλέψει για να μείνει σε επαφή με το προβάδισμα του αγώνα και ήταν το τελευταίο πέρασμα, με μαλακά ελαστικά, όταν οι ανταγωνιστές του ήταν με σκληρά ελαστικά, που έκανε τη διαφορά. Αφού βίωσε έναν εφιαλτικό αγώνα στον Καναδά, σύμφωνα με τον ίδιο, ο Χάμιλτον επέστρεψε σε τροχιά με το καλύτερο αποτέλεσμα από την αρχή της σεζόν.
«Ήταν μια καλή μέρα, ένα σταθερό Σαββατοκύριακο. Ευχαριστώ πολύ την ομάδα, εξασκήθηκαν τόσο πολύ στα pit stop, τις στρατηγικές, ήταν εύστοχοι. Δυστυχώς είχα ένα κακό ξεκίνημα όπως ο Λάντο ( Νόρις ), οπότε έπρεπε να παλέψω για να επιστρέψω εκεί που ήμουν. Λέω στον εαυτό μου ότι με μια καλή αρχή, δεν θα είχαμε τελειώσει τόσο μακριά από τον Max ( Verstappen ) και τον Lando.
Οι διαγωνισμοί ήταν το σχέδιο σε όλη τη διάρκεια. Τα σκληρά ελαστικά δεν ήταν ποτέ επιλογή. Αγωνιστικά όλα τα προσπεράσματα ήταν σφιχτά και έτσι έπρεπε. Με τον Carlos Sainz νομίζω ότι κάποια στιγμή αγγίξαμε τροχούς αλλά ήταν σωστό, στο όριο. »
Η Mercedes έδειξε όλες τις δυνατότητές της στην Καταλονία και πάνω από όλα απέδειξε ότι μπορεί να σταθεί απέναντι στη McLaren , στη Ferrari ή ακόμα και στη Red Bull … Θα επιστρέψει η επιστροφή των Silver Arrows στην κορυφή πιο γρήγορα από το αναμενόμενο;
Πρωτάθλημα F1 2024 – Η κατάταξη μετά το GP της Ισπανίας
Ισπανικό Grand Prix F1: Ανακαλύψτε την κατάταξη οδηγών και κατασκευαστών F1 2024 μετά το Ισπανικό Γκραν Πρι, τον δέκατο αγώνα της χρονιάς που κέρδισε ο Max Verstappen.
Ηττημένος στα προκριματικά με 20 χιλιοστά, ο Max Verstappen επέστρεψε στον αγώνα αυτή την Κυριακή κερδίζοντας το Ισπανικό Grand Prix, την 7η νίκη του στη σεζόν σε 10 γύρους.
Παρόλο που ο Τζορτζ Ράσελ εξέπληξε τους πάντες παίρνοντας το προβάδισμα στην πρώτη στροφή ενώ ξεκίνησε 4ος, ο Μαξ Βερστάπεν ξεκίνησε γρήγορα. Ο Άγγλος αποβλήθηκε γρήγορα, ο Ολλανδός και η Red Bull μπόρεσαν να εφαρμόσουν τη δική τους στρατηγική, χωρίς να ανησυχούν πραγματικά για τους άλλους. Ο ρυθμός του τρεις φορές παγκόσμιου πρωταθλητή ήταν πολύ καλός και η επιστροφή του Λάντο Νόρις στους τελευταίους γύρους δεν τον ανησύχησε.
Με αυτή την 7η νίκη της σεζόν στο Ισπανικό Γκραν Πρι, ο Μαξ Φερστάπεν παραμένει στην κορυφή με 219 βαθμούς. Πίσω του, υπάρχει μια αλλαγή αφού ο δεύτερος του δεν είναι πλέον ο Charles Leclerc αλλά ο Lando Norris, τον οποίο προηγείται με 69 μήκη. Το Monegasque είναι 3ο, 71 μονάδες πίσω από το Batavian. Έκτος μπροστά στους θαυμαστές του, ο Carlos Sainz παραμένει σε ενέδρα στην 4η θέση (116) λίγο πριν από τον Sergio Pérez (111). Στο βάθρο για πρώτη φορά αυτή τη σεζόν, ο Λιούις Χάμιλτον βρίσκεται στην 8η θέση με 70 βαθμούς, 11 λιγότερους από τον συμπαίκτη του Τζορτζ Ράσελ, 7ο στο πρωτάθλημα.
Μεταξύ των Κατασκευαστών, καμία κίνηση να σημειωθεί στην κορυφή του πίνακα. Η Red Bull εξακολουθεί να οδηγεί τον δρόμο. Με 330 βαθμούς στο χρόνο, η αυστριακή ομάδα προηγείται της Ferrari (270) και της McLaren (237). Η Mercedes (151) και η Aston Martin (58) συμπληρώνουν το Top 5. Στο δεύτερο μέρος του πίνακα, μεγάλη επιχείρηση από την Alpine που συνεχίζει να ανεβαίνει. Οι Μπλε είναι πλέον 7οι με 8 μονάδες. Η πορεία είναι ακόμα πολύ μεγάλη απέναντι στην RB, αυτή τη στιγμή 6η με προβάδισμα 20 μηκών. Οι Haas (7), Williams (2) και Sauber (0) φέρνουν τα πίσω.
Ισπανικό Grand Prix F1: Κατάταξη F1 2024 – Οδηγοί
1) Max Verstappen (Red Bull) – 219 πόντοι
2) Lando Norris (McLaren) – 150 πόντοι
3) Charles Leclerc (Ferrari) – 148 πόντοι
4) Carlos Sainz (Ferrari) – 116 πόντοι
5) Sergio Pérez (Red Bull) – 111 πόντοι
6) Oscar Piastri (McLaren) – 87 πόντοι
7) George Russell (Mercedes) – 81 points
8) Lewis Hamilton (Mercedes) – 70 points
9) Fernando Alonso (Aston Martin) – 41 points
10) Yuki Tsunoda (RB) – 19 πόντοι
11) Lance Stroll (Aston Martin) – 17 πόντοι
12) Daniel Ricciardo (RB) – 9 πόντοι
13) Ollie Bearman (Ferrari) – 6 πόντοι
14) Nico Hülkenberg (Haas) – 6 πόντοι
15) Pierre Gasly (Alpine ) – 5 πόντοι
16) Esteban Ocon (Alpine) – 3 πόντοι
17) Alexander Albon (Williams) – 2 πόντοι
18) Kevin Magnussen (Haas) – 1 πόντοι
19) Guanyu Zhou (Sauber) – 0 βαθμοί
20) Valtteri Bottas (Sauber ) – 0 πόντοι
21) Λόγκαν Σάρτζεντ (Γουίλιαμς) – 0 πόντοι
Ισπανικό Grand Prix F1: Κατάταξη F1 2024 – Κατασκευαστές
1) Red Bull – 301 πόντοι
2) Ferrari – 270 πόντοι
3) McLaren – 237 πόντοι
4) Mercedes – 151 πόντοι
5) Aston Martin – 58 πόντοι
6) RB – 28 πόντοι
7) Alpine – 8 πόντοι
8) Haas – 7 πόντοι
9) Williams – 2 πόντοι
10) Sauber – 0 πόντοι
Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power