Αβέβαιο το μέλλον του WRC
Το μέλλον του WRC: Η πειθαρχία τελικά έφερε διορθώσεις; Η διαδικασία γίνεται όλο και πιο περίπλοκη και οι λίστες προβληματισμών αυξάνονται
Το μέλλον του WRC: Το μέλλον του WRC της Βρετανίας αντιμετωπίζει πραγματικά προβλήματα
ΓΝΩΜΗ: Υπό την πίεση του Διοργανωτή του WRC να ταρακουνήσει τα πράγματα, και με μειωμένο ενδιαφέρον από την κυβέρνηση της Ουαλίας, το Rally GB πλησιάζει σε μια βασική περίοδο που θα μπορούσε να διαμορφώσει το μέλλον του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ή να το οδηγήσει στην απομάκρυνσή του
Στο τέλος του Παγκοσμίου Συμβουλίου αυτής της εβδομάδας, η πειθαρχία θα πρέπει να οριστεί για το μέλλον της έως το 2032. Μια «σύλληψη» θα υποβληθεί πριν από την επικύρωση που αναμένεται αυτό το καλοκαίρι. Αν δεν διήλθε τίποτα στη Σουηδία σχετικά με την σκηνοθεσία που θα υιοθετηθεί, η κούραση ήταν εμφανής μεταξύ των ηθοποιών.
“ Μπορούμε να ασχοληθούμε με ένα άλλο θέμα και να μιλήσουμε για τις καλές εμφανίσεις του Adrien για παράδειγμα; , προσπάθησε να επικοινωνήσει με τον Malcolm Wilson, ιδρυτή της ομάδας M-Sport. Δεν ξέρω τι θα αποφασιστεί, αλλά δεν βλέπω γιατί πρέπει να αλλάξουμε αυτό που έχουμε σήμερα. Είχαμε συμβόλαιο για 5 χρόνια, οπότε πρέπει να πάμε μέχρι το 2027. Εάν η FIA κάνει διαφορετική επιλογή, δεν έχουμε εναλλακτική λύση . »
Το μέλλον του WRC: Αυτό το μονοπάτι για το οποίο μιλάει ο Wilson περιλαμβάνει την εισαγωγή του Rally2 ως σημείο αναφοράς για το WRC . Με το Ford Fiesta να μην παράγεται πλέον, η M-Sport θα έμενε χωρίς μοντέλο. Μετά από μια στιγμή σιωπής, το αφεντικό τελειώνει τη συζήτηση με ένα δυνατό ξέσπασμα γέλιου και με το εξής: ” Αν δεν θέλουν να μας δουν, θα βρούμε κάτι άλλο!” » Εάν η απειλή δεν διατυπωθεί επίσημα, υπάρχει σαφώς ο κίνδυνος να γίνει μάρτυρας της αποχώρησης της εμβληματικής αγγλικής δομής. Το οποίο, σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει επίσης να αποφασίσει να αναπτύξει ένα νέο Rally2 για να αντισταθμίσει την εξαφάνιση του Fiesta, επομένως…
Αυτή η αποχώρηση ίσως δεν θα ήταν η μοναδική. Από την πλευρά της Hyundai, εξακολουθεί να υπάρχει η επιθυμία ανάπτυξης ενός νέου Rally1 για την επόμενη χρονιά. « Από το Μόντε Κάρλο, έχουμε επιβεβαιώσει το βραχυπρόθεσμο και μακροπρόθεσμο όραμά μας», εξήγησε ο Cyril Abiteboul , πρόεδρος της Hyundai Motorsport . Το γράψαμε ασπρόμαυρο και ήταν απλώς μια επανάληψη όσων είχαμε ήδη πει. Περιμένουμε να μάθουμε. Δεν είναι πολύ διαδραστικό. »
Το μέλλον του WRC:Αν έπρεπε να γίνει μια συνολική αλλαγή στην κορυφή της πυραμίδας, τι θα έκανε ο Κορεάτης κατασκευαστής; Θα έπαιζε το παιχνίδι αρκετή ώρα για να προχωρήσει σε άλλο πρόγραμμα; Θα διέκοπτε εντελώς την επίσημη παρουσία του για να αναδείξει το τμήμα πελατών του; Η κούραση που εξέφρασε ο Γάλλος βρέθηκε σε τεχνικό διευθυντή. « Έχουμε βαρεθεί να περιμένουμε », εξήγησε το άτομο που προτίμησε να παραμείνει ανώνυμο . Οι αποφάσεις έπρεπε να είχαν ληφθεί πριν από αρκετούς μήνες. Εδώ, ακόμα δεν ξέρουμε πού πάμε ή πότε. Μιλήσαμε εκτενώς με τη FIA για να αναλύσουμε τις απόψεις μας. Αυτό ήταν χωρίς πολλά αποτελέσματα. Τώρα απλώς περιμένουμε. »
Ενώ μεταξύ των τριών ομάδων που είναι παρόντες υπάρχει η επιθυμία για ακινησία για τουλάχιστον άλλα δύο χρόνια, δεν φαίνεται να υπάρχει κανείς στη σκιά να πιέσει προς την κατεύθυνση του Rally2. Η Skoda δεν λαμβάνει σχεδόν κανένα προϋπολογισμό από τη Volkswagen για την ανάπτυξη του Fabia και η τελευταία έχει επίσης περιορισμένη διάρκεια ζωής στις αλυσίδες. Στο Stellantis, η επίσημη εμπλοκή στη Formula E και την Endurance απαγορεύει την εφαρμογή ενός προγράμματος WRC. Αν οι ηγέτες της FIA πίστευαν ότι η μετάβαση από το Rally1 στο Rally2 ήταν προφανής και θα ήταν απλή, οι περισσότερο ή λιγότερο καταστροφικές συνέπειες βραχυπρόθεσμα και μεσοπρόθεσμα οδήγησαν σε ένα backpedal.
Ποιο μέλλον για το WRC;
Το μέλλον του WRC: « Πιστεύω ότι ο λόγος που ο πρόεδρος της FIA συγκέντρωσε αυτήν την ομάδα εργασίας είναι για να ληφθούν αποφάσεις », εξήγησε ο Andrew Wheatley, διευθυντής ράλι της FIA, στην Umeå. «Χορεύουμε» δεκαοκτώ μήνες και ήρθε η ώρα να καρποφορήσει . » Αυτό που εννοεί ο Άγγλος είναι ότι όλες οι συζητήσεις που έγιναν με τους κατασκευαστές, τον διοργανωτή, τους διοργανωτές και τους οπαδούς (εξ ου και η έρευνα που προτάθηκε μετά το Μόντε Κάρλο) θα πρέπει να οδηγήσουν σε ανακοίνωση στο Παγκόσμιο Συμβούλιο. « Θα είναι μια ιδέα με σοβαρούς στόχους που θα δείξει τον δρόμο προς το μέλλον », εξήγησε ο Άγγλος. Δεν θα είναι κανονισμός, γιατί ο χρόνος ήταν πολύ μικρός για να επιτευχθεί αυτό, αλλά θα θέσει ξεκάθαρους στόχους. Η επιθυμία είναι να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε για τις λεπτομέρειες για να έχουμε κάτι συγκεκριμένο τον Ιούνιο που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί μέχρι το 2032 ».
Το μέλλον του WRC: Αν ο πρώην M-Sport δεν ήθελε να αποκαλύψει την κατεύθυνση που θα ακολουθούσε, αναγνώρισε ότι η διαδικασία ήταν πολύ περίπλοκη και είχε ξεκινήσει λίστες προβληματισμών. « Είναι σαφές ότι δεν μπορούμε να πάμε προς μια κατεύθυνση που κανείς δεν θέλει. Θα ήταν επικίνδυνο. Υπάρχουν παίκτες που ασχολούνται με αυτό το άθλημα για πολύ καιρό, αλλά δεν μπορούμε να επικεντρωθούμε μόνο σε αυτούς που είναι ήδη εκεί. Έπρεπε να δούμε τι πρόκειται να συμβεί στο μέλλον και να προσπαθήσουμε να βρούμε μια κλίμακα που να λειτουργεί για όλους… κάτι που είναι πρακτικά αδύνατο. Έχουμε πολλές επιλογές μέσα στην πυραμίδα, και για να κάνουμε αυτόν τον κανονισμό, δεν μιλάμε για αναδημιουργία κάτι. Μπορούμε να πάρουμε αυτό και εκείνο το μέρος για να αποτελέσει τον τελευταίο όροφο και ούτω καθεξής. Δεν θα υπάρξουν δραματικές αλλαγές που θα απαιτήσουν έντονη ανάπτυξη για τις ομάδες σε διάστημα τριών μηνών. Δεν λέμε ότι θα πάμε για παράδειγμα στο υδρογόνο. Μπορεί επίσης να μην υπάρξει καμία αλλαγή. »
Δεδομένων των καθυστερήσεων και της απροθυμίας, φαίνεται αδιανόητο να δούμε το Rally1 να εξαφανίζεται πριν από τον Ιανουάριο. Η αφαίρεση ενός επιπέδου της πυραμίδας δεν θα ήταν χωρίς συνέπειες λίγο πολύ μακροπρόθεσμα. Η χρήση μη υβριδικών αυτοκινήτων θα μας επέτρεπε να διατηρήσουμε το Rally1 εξοικονομώντας χρήματα. Θα μπορούσε αυτή να είναι η λύση; Αυτή η τεχνολογία ήταν απλώς ένα προπέτασμα καπνού μάρκετινγκ με το οποίο όλοι γελούν σήμερα. Μπορεί το πρωτάθλημα να το απαρνηθεί πριν προχωρήσει σε κάτι πιο ριζοσπαστικό; Τα Rally2 με ή χωρίς «+» θα γίνουν οι νέες βασίλισσες; Θα εφαρμοστεί «ανώτατο όριο προϋπολογισμού»; Το WRC θα πρέπει να μάθει λίγα περισσότερα για το μέλλον του αυτή την εβδομάδα. Ας ελπίσουμε ότι θα είναι εκεί.
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:


Ο Γκάμπριελ Μπορτολέτο εξηγεί τη μεγάλη σημασία του Φερνάντο Αλόνσο στην καριέρα του
Ο διπλός παγκόσμιος πρωταθλητής διαχειρίζεται τα συμφέροντα του Gabriel Bortoleto, τον οποίο βοήθησε να βρει μια θέση στη Formula 3 το 2023. Παρών στη Formula 1 μόλις δύο χρόνια αργότερα, ο Βραζιλιάνος θα βρει τον μάνατζέρ του στο grid.
Engine Power
Έπαθλο Trail Ride 2025 | 1ος γύρος | Αναγγελία
Έχεις αυτοκίνητο SUV ή 4Χ4; Θες να δοκιμάσεις τη χαρά της χωμάτινης οδήγησης σε ένα ασφαλές περιβάλλον και με καλή παρέα; Έλα στο Trail Ride
Engine Power
Επιστροφή του WRC στη Μεγάλη Βρετανία χάρη στη Σκωτία;
Απουσία από το 2019, η Μεγάλη Βρετανία θα μπορούσε να επιστρέψει στο WRC, ενώ η Σκωτία έχει εκφράσει την επιθυμία της να φιλοξενήσει έναν γύρο.
Engine Power
Τι να περιμένετε από τη διαδρομή 2025 Tour de Corse Historique;
Οι διοργανωτές αποκάλυψαν τις πόλεις ενδιάμεσων σταθμών για αυτήν την 25η έκδοση του Tour de Corse Historique, ανάμεσα στις παραδόσεις και τις καινοτομίες.
Engine Power
Η Michelin αντιδρά στην προώθηση της Pirelli ως επίσημου κατασκευαστή ελαστικών MotoGP
Η Michelin αντιδρά στην ανακοίνωση του MotoGP σχετικά με την αλλαγή του επίσημου κατασκευαστή του κλάδου από το 2027.
Engine Power
Πυρκαγιά και μεγάλες ζημιές σε Alpine A424 στο Κατάρ
Ένα Alpine A424 έπιασε φωτιά στο Losail κατά τη διάρκεια δοκιμαστικής συνεδρίας που διοργανώθηκε μετά τα 1812 χλμ του Κατάρ.
Engine Power
Aprilia, ένα ξεκίνημα της σεζόν γεμάτο ελπίδες παρά την απουσία του Jorge Martin
Στέρηση του παγκόσμιου πρωταθλητή της, η Aprilia ξεκίνησε καλά τη σεζόν στην Ταϊλάνδη χάρη στις εξαιρετικές εμφανίσεις των Marco Bezzecchi (Aprilia) και Ai Ogura (Trackhouse Aprilia), και οι δύο στην πρώτη εξάδα.
Engine Power
Πώς μοιάζουν τα πλέγματα της Formula 2 και Formula 3 για το 2025;
Μεταξύ μεταγραφών, αναχωρήσεων και αφίξεων νέων οδηγών, το Engine Power κάνει απολογισμό των οδηγών που επιβεβαιώθηκαν για τη σεζόν 2025 στη Formula 2 και τη Formula 3.
Engine Power
Ράλλυ Σπριντ Μπράλος «Τάσος Κορμαζόπουλος» 2025 | Αναγγελία
Το Ράλλυ Σπριντ Μπράλος «Τάσος Κορμαζόπουλος» διεξάγεται από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας (Α.Λ.Α.Λ.) και αποτελεί τον πρώτο γύρο του Κυπέλλου Ράλλυ Ασφάλτου Νοτίου Ελλάδος και του Κυπέλλου Ράλλυ Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων για το 2025
Engine Power
Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις επιστρέφει δυναμικά, με νέες ειδικές διαδρομές, διευρυμένο πρόγραμμα και προκλήσεις για τους κορυφαίους οδηγούς του WRC.
Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις επιστρέφει στην παραδοσιακή καλοκαιρινή ημερομηνία του, με τον αγώνα να διεξάγεται από τις 26 έως τις 29 Ιουνίου 2025
Engine Power
Η Williams και η Alpine επεκτείνουν τις δοκιμές στο Μπαχρέιν
Και οι δύο ομάδες παρέμειναν στο Μπαχρέιν για δύο ακόμη ημέρες δοκιμών ως μέρος των δοκιμών ελαστικών της Pirelli το 2026.
Engine Power
Ο Álex Palou κερδίζει για πρώτη φορά της χρονιάς στην Αγία Πετρούπολη
Ο δύο φορές βασιλεύων πρωταθλητής IndyCar Álex Palou (Chip Ganassi Racing) ξεκίνησε τη σεζόν του 2025 με τέλειο τρόπο κερδίζοντας τον εναρκτήριο γύρο του πρωταθλήματος στην Αγία Πετρούπολη της Φλόριντα.
Engine Power
Προσόν και ήδη pole, γιατί ο Hauger πήρε το στοίχημα στο Indy NXT;
Αν και θα μπορούσε να είχε συνεχίσει την περιπέτειά του στη Formula 2, ο Dennis Hauger αποφάσισε να εξοριστεί στις Ηνωμένες Πολιτείες. Μια στοχαστική επιλογή από οικονομικής πλευράς αλλά και για το υπόλοιπο της καριέρας του.
Engine Power
Παρά τον ταχύτερο χρόνο στο Μπαχρέιν, ο Sainz μειώνει τις προσδοκίες με την Williams
Ενώ ο Carlos Sainz έχει τακτοποιήσει καλά με τη βρετανική ομάδα κατά τη διάρκεια του χειμώνα και σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στις χειμερινές δοκιμές στο Μπαχρέιν, ο Ισπανός πιστεύει ότι έχει ακόμη πολλή δουλειά να κάνει για να επαναφέρει τον Williams στην κορυφή.
Engine Power
MotoGP Ταϊλάνδης – Αγώνας: Οι αδερφοί Marquez διπλασιάζουν το στοίχημα
Ο Marc Marquez χειρίζεται έναν δύσκολο αγώνα με ψυχραιμία για να κερδίσει το MotoGP Grand Prix της Ταϊλάνδης μπροστά από τον αδελφό του, Alex.
Engine Power