ENGINE POWER

Αβέβαιο το μέλλον του WRC

Το μέλλον του WRC: Η πειθαρχία τελικά έφερε διορθώσεις; Η διαδικασία γίνεται όλο και πιο περίπλοκη και οι λίστες προβληματισμών αυξάνονται
Αβέβαιο το μέλλον του WRC

Το μέλλον του WRC:  Το μέλλον του WRC της Βρετανίας αντιμετωπίζει πραγματικά προβλήματα

ΓΝΩΜΗ: Υπό την πίεση του Διοργανωτή του WRC να ταρακουνήσει τα πράγματα, και με μειωμένο ενδιαφέρον από την κυβέρνηση της Ουαλίας, το Rally GB πλησιάζει σε μια βασική περίοδο που θα μπορούσε να διαμορφώσει το μέλλον του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ή να το οδηγήσει στην απομάκρυνσή του

Στο τέλος του Παγκοσμίου Συμβουλίου αυτής της εβδομάδας, η πειθαρχία θα πρέπει να οριστεί για το μέλλον της έως το 2032. Μια «σύλληψη» θα υποβληθεί πριν από την επικύρωση που αναμένεται αυτό το καλοκαίρι. Αν δεν διήλθε τίποτα στη Σουηδία σχετικά με την σκηνοθεσία που θα υιοθετηθεί, η κούραση ήταν εμφανής μεταξύ των ηθοποιών.

“  Μπορούμε να ασχοληθούμε με ένα άλλο θέμα και να μιλήσουμε για τις καλές εμφανίσεις του Adrien για παράδειγμα; , προσπάθησε να επικοινωνήσει με τον Malcolm Wilson, ιδρυτή της ομάδας M-Sport. Δεν ξέρω τι θα αποφασιστεί, αλλά δεν βλέπω γιατί πρέπει να αλλάξουμε αυτό που έχουμε σήμερα. Είχαμε συμβόλαιο για 5 χρόνια, οπότε πρέπει να πάμε μέχρι το 2027. Εάν η FIA κάνει διαφορετική επιλογή, δεν έχουμε εναλλακτική λύση . »

to-mellon-tou-wrc

Το μέλλον του WRC: Αυτό το μονοπάτι για το οποίο μιλάει ο Wilson περιλαμβάνει την εισαγωγή του Rally2 ως σημείο αναφοράς για το WRC . Με το Ford Fiesta να μην παράγεται πλέον, η M-Sport θα έμενε χωρίς μοντέλο. Μετά από μια στιγμή σιωπής, το αφεντικό τελειώνει τη συζήτηση με ένα δυνατό ξέσπασμα γέλιου και με το εξής: ”  Αν δεν θέλουν να μας δουν, θα βρούμε κάτι άλλο!”  » Εάν η απειλή δεν διατυπωθεί επίσημα, υπάρχει σαφώς ο κίνδυνος να γίνει μάρτυρας της αποχώρησης της εμβληματικής αγγλικής δομής. Το οποίο, σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει επίσης να αποφασίσει να αναπτύξει ένα νέο Rally2 για να αντισταθμίσει την εξαφάνιση του Fiesta, επομένως…

Αυτή η αποχώρηση ίσως δεν θα ήταν η μοναδική. Από την πλευρά της Hyundai, εξακολουθεί να υπάρχει η επιθυμία ανάπτυξης ενός νέου Rally1 για την επόμενη χρονιά. «  Από το Μόντε Κάρλο, έχουμε επιβεβαιώσει το βραχυπρόθεσμο και μακροπρόθεσμο όραμά μας»,  εξήγησε ο Cyril Abiteboul , πρόεδρος της Hyundai Motorsport . Το γράψαμε ασπρόμαυρο και ήταν απλώς μια επανάληψη όσων είχαμε ήδη πει. Περιμένουμε να μάθουμε. Δεν είναι πολύ διαδραστικό. »

Το μέλλον του WRC:Αν έπρεπε να γίνει μια συνολική αλλαγή στην κορυφή της πυραμίδας, τι θα έκανε ο Κορεάτης κατασκευαστής; Θα έπαιζε το παιχνίδι αρκετή ώρα για να προχωρήσει σε άλλο πρόγραμμα; Θα διέκοπτε εντελώς την επίσημη παρουσία του για να αναδείξει το τμήμα πελατών του; Η κούραση που εξέφρασε ο Γάλλος βρέθηκε σε τεχνικό διευθυντή. «  Έχουμε βαρεθεί να περιμένουμε  », εξήγησε το άτομο που προτίμησε να παραμείνει ανώνυμο . Οι αποφάσεις έπρεπε να είχαν ληφθεί πριν από αρκετούς μήνες. Εδώ, ακόμα δεν ξέρουμε πού πάμε ή πότε. Μιλήσαμε εκτενώς με τη FIA για να αναλύσουμε τις απόψεις μας. Αυτό ήταν χωρίς πολλά αποτελέσματα. Τώρα απλώς περιμένουμε.  »

Ενώ μεταξύ των τριών ομάδων που είναι παρόντες υπάρχει η επιθυμία για ακινησία για τουλάχιστον άλλα δύο χρόνια, δεν φαίνεται να υπάρχει κανείς στη σκιά να πιέσει προς την κατεύθυνση του Rally2. Η Skoda δεν λαμβάνει σχεδόν κανένα προϋπολογισμό από τη Volkswagen για την ανάπτυξη του Fabia και η τελευταία έχει επίσης περιορισμένη διάρκεια ζωής στις αλυσίδες. Στο Stellantis, η επίσημη εμπλοκή στη Formula E και την Endurance απαγορεύει την εφαρμογή ενός προγράμματος WRC. Αν οι ηγέτες της FIA πίστευαν ότι η μετάβαση από το Rally1 στο Rally2 ήταν προφανής και θα ήταν απλή, οι περισσότερο ή λιγότερο καταστροφικές συνέπειες βραχυπρόθεσμα και μεσοπρόθεσμα οδήγησαν σε ένα backpedal.

Ποιο μέλλον για το WRC;

Το μέλλον του WRC: «  Πιστεύω ότι ο λόγος που ο πρόεδρος της FIA συγκέντρωσε αυτήν την ομάδα εργασίας είναι για να ληφθούν αποφάσεις », εξήγησε ο Andrew Wheatley, διευθυντής ράλι της FIA, στην Umeå. «Χορεύουμε» δεκαοκτώ μήνες και ήρθε η ώρα να καρποφορήσει . » Αυτό που εννοεί ο Άγγλος είναι ότι όλες οι συζητήσεις που έγιναν με τους κατασκευαστές, τον διοργανωτή, τους διοργανωτές και τους οπαδούς (εξ ου και η έρευνα που προτάθηκε μετά το Μόντε Κάρλο) θα πρέπει να οδηγήσουν σε ανακοίνωση στο Παγκόσμιο Συμβούλιο. «  Θα είναι μια ιδέα με σοβαρούς στόχους που θα δείξει τον δρόμο προς το μέλλον », εξήγησε ο Άγγλος. Δεν θα είναι κανονισμός, γιατί ο χρόνος ήταν πολύ μικρός για να επιτευχθεί αυτό, αλλά θα θέσει ξεκάθαρους στόχους. Η επιθυμία είναι να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε για τις λεπτομέρειες για να έχουμε κάτι συγκεκριμένο τον Ιούνιο που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί μέχρι το 2032  ».

to-mellon-tou-wrc

 

Το μέλλον του WRC: Αν ο πρώην M-Sport δεν ήθελε να αποκαλύψει την κατεύθυνση που θα ακολουθούσε, αναγνώρισε ότι η διαδικασία ήταν πολύ περίπλοκη και είχε ξεκινήσει λίστες προβληματισμών. «  Είναι σαφές ότι δεν μπορούμε να πάμε προς μια κατεύθυνση που κανείς δεν θέλει. Θα ήταν επικίνδυνο. Υπάρχουν παίκτες που ασχολούνται με αυτό το άθλημα για πολύ καιρό, αλλά δεν μπορούμε να επικεντρωθούμε μόνο σε αυτούς που είναι ήδη εκεί. Έπρεπε να δούμε τι πρόκειται να συμβεί στο μέλλον και να προσπαθήσουμε να βρούμε μια κλίμακα που να λειτουργεί για όλους… κάτι που είναι πρακτικά αδύνατο. Έχουμε πολλές επιλογές μέσα στην πυραμίδα, και για να κάνουμε αυτόν τον κανονισμό, δεν μιλάμε για αναδημιουργία κάτι. Μπορούμε να πάρουμε αυτό και εκείνο το μέρος για να αποτελέσει τον τελευταίο όροφο και ούτω καθεξής. Δεν θα υπάρξουν δραματικές αλλαγές που θα απαιτήσουν έντονη ανάπτυξη για τις ομάδες σε διάστημα τριών μηνών. Δεν λέμε ότι θα πάμε για παράδειγμα στο υδρογόνο. Μπορεί επίσης να μην υπάρξει καμία αλλαγή. »

Δεδομένων των καθυστερήσεων και της απροθυμίας, φαίνεται αδιανόητο να δούμε το Rally1 να εξαφανίζεται πριν από τον Ιανουάριο. Η αφαίρεση ενός επιπέδου της πυραμίδας δεν θα ήταν χωρίς συνέπειες λίγο πολύ μακροπρόθεσμα. Η χρήση μη υβριδικών αυτοκινήτων θα μας επέτρεπε να διατηρήσουμε το Rally1 εξοικονομώντας χρήματα. Θα μπορούσε αυτή να είναι η λύση; Αυτή η τεχνολογία ήταν απλώς ένα προπέτασμα καπνού μάρκετινγκ με το οποίο όλοι γελούν σήμερα. Μπορεί το πρωτάθλημα να το απαρνηθεί πριν προχωρήσει σε κάτι πιο ριζοσπαστικό; Τα Rally2 με ή χωρίς «+» θα γίνουν οι νέες βασίλισσες; Θα εφαρμοστεί «ανώτατο όριο προϋπολογισμού»; Το WRC θα πρέπει να μάθει λίγα περισσότερα για το μέλλον του αυτή την εβδομάδα. Ας ελπίσουμε ότι θα είναι εκεί.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Engine Power: Ο Γκάμπριελ Μπορτολέτο εξηγεί τη μεγάλη σημασία του Φερνάντο Αλόνσο στην καριέρα του

Ο Γκάμπριελ Μπορτολέτο εξηγεί τη μεγάλη σημασία του Φερνάντο Αλόνσο στην καριέρα του

Ο διπλός παγκόσμιος πρωταθλητής διαχειρίζεται τα συμφέροντα του Gabriel Bortoleto, τον οποίο βοήθησε να βρει μια θέση στη Formula 3 το 2023. Παρών στη Formula 1 μόλις δύο χρόνια αργότερα, ο Βραζιλιάνος θα βρει τον μάνατζέρ του στο grid.

Engine Power
Engine Power: Έπαθλο Trail Ride 2025 | 1ος γύρος | Αναγγελία

Έπαθλο Trail Ride 2025 | 1ος γύρος | Αναγγελία

Έχεις αυτοκίνητο SUV ή 4Χ4; Θες να δοκιμάσεις τη χαρά της χωμάτινης οδήγησης σε ένα ασφαλές περιβάλλον και με καλή παρέα; Έλα στο Trail Ride

Engine Power
Engine Power: Επιστροφή του WRC στη Μεγάλη Βρετανία χάρη στη Σκωτία;

Επιστροφή του WRC στη Μεγάλη Βρετανία χάρη στη Σκωτία;

Απουσία από το 2019, η Μεγάλη Βρετανία θα μπορούσε να επιστρέψει στο WRC, ενώ η Σκωτία έχει εκφράσει την επιθυμία της να φιλοξενήσει έναν γύρο.

Engine Power
Engine Power: Τι να περιμένετε από τη διαδρομή 2025 Tour de Corse Historique;

Τι να περιμένετε από τη διαδρομή 2025 Tour de Corse Historique;

Οι διοργανωτές αποκάλυψαν τις πόλεις ενδιάμεσων σταθμών για αυτήν την 25η έκδοση του Tour de Corse Historique, ανάμεσα στις παραδόσεις και τις καινοτομίες.

Engine Power
Engine Power: Η Michelin αντιδρά στην προώθηση της Pirelli ως επίσημου κατασκευαστή ελαστικών MotoGP

Η Michelin αντιδρά στην προώθηση της Pirelli ως επίσημου κατασκευαστή ελαστικών MotoGP

Η Michelin αντιδρά στην ανακοίνωση του MotoGP σχετικά με την αλλαγή του επίσημου κατασκευαστή του κλάδου από το 2027.

Engine Power
Engine Power: Πυρκαγιά και μεγάλες ζημιές σε Alpine A424 στο Κατάρ

Πυρκαγιά και μεγάλες ζημιές σε Alpine A424 στο Κατάρ

Ένα Alpine A424 έπιασε φωτιά στο Losail κατά τη διάρκεια δοκιμαστικής συνεδρίας που διοργανώθηκε μετά τα 1812 χλμ του Κατάρ.

Engine Power
Engine Power: Aprilia, ένα ξεκίνημα της σεζόν γεμάτο ελπίδες παρά την απουσία του Jorge Martin

Aprilia, ένα ξεκίνημα της σεζόν γεμάτο ελπίδες παρά την απουσία του Jorge Martin

Στέρηση του παγκόσμιου πρωταθλητή της, η Aprilia ξεκίνησε καλά τη σεζόν στην Ταϊλάνδη χάρη στις εξαιρετικές εμφανίσεις των Marco Bezzecchi (Aprilia) και Ai Ogura (Trackhouse Aprilia), και οι δύο στην πρώτη εξάδα.

Engine Power
Engine Power: Πώς μοιάζουν τα πλέγματα της Formula 2 και Formula 3 για το 2025;

Πώς μοιάζουν τα πλέγματα της Formula 2 και Formula 3 για το 2025;

Μεταξύ μεταγραφών, αναχωρήσεων και αφίξεων νέων οδηγών, το Engine Power κάνει απολογισμό των οδηγών που επιβεβαιώθηκαν για τη σεζόν 2025 στη Formula 2 και τη Formula 3.

Engine Power
Engine Power: Ράλλυ Σπριντ Μπράλος «Τάσος Κορμαζόπουλος» 2025 | Αναγγελία

Ράλλυ Σπριντ Μπράλος «Τάσος Κορμαζόπουλος» 2025 | Αναγγελία

Το Ράλλυ Σπριντ Μπράλος «Τάσος Κορμαζόπουλος» διεξάγεται από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας (Α.Λ.Α.Λ.) και αποτελεί τον πρώτο γύρο του Κυπέλλου Ράλλυ Ασφάλτου Νοτίου Ελλάδος και του Κυπέλλου Ράλλυ Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων για το 2025

Engine Power
Engine Power: Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις επιστρέφει δυναμικά, με νέες ειδικές διαδρομές, διευρυμένο πρόγραμμα και προκλήσεις για τους κορυφαίους οδηγούς του WRC.

Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις επιστρέφει δυναμικά, με νέες ειδικές διαδρομές, διευρυμένο πρόγραμμα και προκλήσεις για τους κορυφαίους οδηγούς του WRC.

Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις επιστρέφει στην παραδοσιακή καλοκαιρινή ημερομηνία του, με τον αγώνα να διεξάγεται από τις 26 έως τις 29 Ιουνίου 2025

Engine Power
Engine Power: Η Williams και η Alpine επεκτείνουν τις δοκιμές στο Μπαχρέιν

Η Williams και η Alpine επεκτείνουν τις δοκιμές στο Μπαχρέιν

Και οι δύο ομάδες παρέμειναν στο Μπαχρέιν για δύο ακόμη ημέρες δοκιμών ως μέρος των δοκιμών ελαστικών της Pirelli το 2026.

Engine Power
Engine Power: Ο Álex Palou κερδίζει για πρώτη φορά της χρονιάς στην Αγία Πετρούπολη

Ο Álex Palou κερδίζει για πρώτη φορά της χρονιάς στην Αγία Πετρούπολη

Ο δύο φορές βασιλεύων πρωταθλητής IndyCar Álex Palou (Chip Ganassi Racing) ξεκίνησε τη σεζόν του 2025 με τέλειο τρόπο κερδίζοντας τον εναρκτήριο γύρο του πρωταθλήματος στην Αγία Πετρούπολη της Φλόριντα.

Engine Power
Engine Power: Προσόν και ήδη pole, γιατί ο Hauger πήρε το στοίχημα στο Indy NXT;

Προσόν και ήδη pole, γιατί ο Hauger πήρε το στοίχημα στο Indy NXT;

Αν και θα μπορούσε να είχε συνεχίσει την περιπέτειά του στη Formula 2, ο Dennis Hauger αποφάσισε να εξοριστεί στις Ηνωμένες Πολιτείες. Μια στοχαστική επιλογή από οικονομικής πλευράς αλλά και για το υπόλοιπο της καριέρας του.

Engine Power
Engine Power: Παρά τον ταχύτερο χρόνο στο Μπαχρέιν, ο Sainz μειώνει τις προσδοκίες με την Williams

Παρά τον ταχύτερο χρόνο στο Μπαχρέιν, ο Sainz μειώνει τις προσδοκίες με την Williams

Ενώ ο Carlos Sainz έχει τακτοποιήσει καλά με τη βρετανική ομάδα κατά τη διάρκεια του χειμώνα και σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στις χειμερινές δοκιμές στο Μπαχρέιν, ο Ισπανός πιστεύει ότι έχει ακόμη πολλή δουλειά να κάνει για να επαναφέρει τον Williams στην κορυφή.

Engine Power
Engine Power: MotoGP Ταϊλάνδης – Αγώνας: Οι αδερφοί Marquez διπλασιάζουν το στοίχημα

MotoGP Ταϊλάνδης – Αγώνας: Οι αδερφοί Marquez διπλασιάζουν το στοίχημα

Ο Marc Marquez χειρίζεται έναν δύσκολο αγώνα με ψυχραιμία για να κερδίσει το MotoGP Grand Prix της Ταϊλάνδης μπροστά από τον αδελφό του, Alex.

Engine Power
Engine Power: Για την Alpine, κανένα θαύμα δεν φαίνεται: «Θα είναι δύσκολο να φτάσουμε στην κορυφή 4»

Για την Alpine, κανένα θαύμα δεν φαίνεται: «Θα είναι δύσκολο να φτάσουμε στην κορυφή 4»

Το αφεντικό των Άλπεων Oliver Oakes είναι ευχαριστημένο με την εκτός σεζόν της γαλλικής ομάδας και τους πρώτους γύρους στο Μπαχρέιν. Το A525 είναι μια βελτίωση σε σχέση με τον προκάτοχό του, αλλά δεν πρέπει να περιμένουμε επανάσταση, προειδοποιεί ο Βρετανός.

Engine Power
Engine Power: Ο Sébastien Loeb αναγκάστηκε να συνταξιοδοτηθεί στο Άμπου Ντάμπι

Ο Sébastien Loeb αναγκάστηκε να συνταξιοδοτηθεί στο Άμπου Ντάμπι

Σταματημένος στα km 42 του σημερινού σταδίου, ο Sébastien Loeb περιμένει τη βοήθειά του και δεν θα πάει άλλο σήμερα, επομένως ο Γάλλος δεν θα κερδίσει το Abu Dhabi Desert Challenge.

Engine Power
Engine Power: 1812 χλμ Κατάρ – EL1: Ferrari μπροστά από Cadillac, πρόβλημα στην Aston Martin

1812 χλμ Κατάρ – EL1: Ferrari μπροστά από Cadillac, πρόβλημα στην Aston Martin

Η Ferrari σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο σε Free Practice 1 από τα 1.812 km στο Κατάρ μέσω του James Calado. Η Aston Martin Valkyrie #009 αντιμετώπισε πρόβλημα.

Engine Power
Engine Power: Η σύγκριση μεταξύ του Red Bull RB20 και του Red Bull RB21

Η σύγκριση μεταξύ του Red Bull RB20 και του Red Bull RB21

Συγκρίνετε τις διαφορές μεταξύ του Red Bull RB20 που χρησιμοποιήθηκε την περασμένη σεζόν και του Red Bull RB21 που θα χρησιμοποιηθεί το 2025 από την αυστριακή ομάδα.

Engine Power
Engine Power: Nicolas Lapierre (Αθλητικός διευθυντής των Άλπεων): «Αυτός ο ρόλος μου ταιριάζει πολύ»

Nicolas Lapierre (Αθλητικός διευθυντής των Άλπεων): «Αυτός ο ρόλος μου ταιριάζει πολύ»

Εν όψει των 1812 χιλιομέτρων του Κατάρ, την έναρξη της σεζόν του 2025 WEC, ο Nicolas Lapierre μιλά για το νέο του ρόλο ως αθλητικός διευθυντής στην Ομάδα Αντοχής των Άλπεων.

Engine Power
Engine Power: Το πρόγραμμα χειμερινών δοκιμών της Formula 1 2025

Το πρόγραμμα χειμερινών δοκιμών της Formula 1 2025

Εδώ είναι το πλήρες πρόγραμμα για τις χειμερινές δοκιμές της Formula 1 του 2025, οι οποίες θα πραγματοποιηθούν από τις 26 έως τις 28 Φεβρουαρίου στην πίστα Sakhir στο Μπαχρέιν.

Engine Power
Engine Power: Ο Χάμιλτον αφηγείται τις πρώτες του μέρες με τα κόκκινα: «Νιώθοντας τη δόνηση του κινητήρα της Ferrari για πρώτη φορά… ουάου!» »

Ο Χάμιλτον αφηγείται τις πρώτες του μέρες με τα κόκκινα: «Νιώθοντας τη δόνηση του κινητήρα της Ferrari για πρώτη φορά… ουάου!» »

Σε μια πρώτη συνέντευξη που δημοσίευσε η Scuderia, ο Λιούις Χάμιλτον αναπολούσε τις πρώτες του μέρες ως οδηγός της Ferrari, μεταξύ της άφιξής του στο Μαρανέλο και των πρώτων του γύρων στο Φιοράνο.

Engine Power
Engine Power: Ο Antonelli αρνείται να κατονομαστεί ως ο αντικαταστάτης του Χάμιλτον: «Θέλω να δημιουργήσω τη δική μου ιστορία»

Ο Antonelli αρνείται να κατονομαστεί ως ο αντικαταστάτης του Χάμιλτον: «Θέλω να δημιουργήσω τη δική μου ιστορία»

Σε ηλικία μόλις 18 ετών, ο Andrea Kimi Antonelli θα έχει το δύσκολο έργο να αναλάβει τον Lewis Hamilton στη Mercedes. Ωστόσο, ο Ιταλός θέλει να απελευθερωθεί από αυτό το καθεστώς «αντικαταστάτη» και να κάνει τη θέση του στη Formula 1.

Engine Power
Engine Power: Πελοποννησιακό Classic Rally 2025 | Αναγγελία

Πελοποννησιακό Classic Rally 2025 | Αναγγελία

Πλέον το 2025 περνά σε επόμενο στάδιο, με διήμερες εκδηλώσεις και ακόμα περισσότερη όρεξη για επιπλέον συγκινήσεις. Έτσι ξεκινάμε με το διήμερο Πελοποννησιακό Classic Rally 2025: 8 και 9 Μαρτίου με διαδρομή αντάξια του ονόματος του αγώνα. Σάββατο: Κόρινθος, Αγ. Ιωάννης, Νεμέα, Στυμφαλία, Κανδήλα, Αρτεμίσιο, Αεροδρόμιο Τρίπολης (Circuit), διανυκτέρευση Βυτίνα. Κυριακή: Βυτίνα, Λίμνες, Φενεός, Καρυά, Τρίκαλα, Κιάτο.

Engine Power
Engine Power: Ο Flavio Briatore ονειρεύεται την επιστροφή του Γαλλικού Grand Prix… αλλά στο Παρίσι

Ο Flavio Briatore ονειρεύεται την επιστροφή του Γαλλικού Grand Prix… αλλά στο Παρίσι

Για τον Flavio Briatore, τον εκτελεστικό σύμβουλο της Alpine, η Γαλλία πρέπει να ανακτήσει τη θέση της στο ημερολόγιο της Formula 1, ωστόσο, ο Ιταλός πιστεύει ότι ούτε το Magny-Cours ούτε το Le Castellet είναι κατάλληλα.

Engine Power
Engine Power: Ο Tsunoda «δεν ένιωσε πραγματικά θυμό» για την επιλογή της Red Bull να προωθήσει τον Lawson

Ο Tsunoda «δεν ένιωσε πραγματικά θυμό» για την επιλογή της Red Bull να προωθήσει τον Lawson

Καθώς μπαίνει στην πέμπτη σεζόν του με την ομάδα της Faenza, ο Yuki Tsunoda λέει ότι δεν απογοητεύτηκε από την προώθηση του Liam Lawson στη Red Bull για το 2025.

Engine Power
Engine Power: 7ο MEGA FOUR 4×4 Πάτρας: Στις 28-29-30 Μαρτίου 2025 με επιστροφή στο Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας!

7ο MEGA FOUR 4×4 Πάτρας: Στις 28-29-30 Μαρτίου 2025 με επιστροφή στο Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας!

Η Λέσχη 4x4 Πάτρας “Skarta Ekato” μετά την απαραίτητη έγκριση της ΟΜΑΕ (Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος) και της Επιτροπής 4x4 της ΕΠΑ θα διοργανώσει τον Αγώνα «7ο MEGA FOUR 4Χ4 Πάτρας» την Παρασκευή 28, το Σάββατο 29 και την Κυριακή 30 Μαρτίου 2025.

Engine Power
Engine Power: Formula 1: Δείτε σε Live streaming την παρουσίαση των μονοθεσίων όλων των ομάδων

Formula 1: Δείτε σε Live streaming την παρουσίαση των μονοθεσίων όλων των ομάδων

Με μία μεγαλοπρεπής εκδήλωση στην O2 Arena στο Λονδίνο θα γίνουν τα αποκαλυπτήρια όλων των ομάδων της F1.

Engine Power
Engine Power: Ο Mathieu Baumel δίνει νέα μετά το ατύχημα του: «Είμαι σίγουρος, δουλεύω σκληρά»

Ο Mathieu Baumel δίνει νέα μετά το ατύχημα του: «Είμαι σίγουρος, δουλεύω σκληρά»

Ο τέσσερις φορές νικητής του Ντακάρ δημοσίευσε ένα βίντεο στα κοινωνικά του δίκτυα, δύο εβδομάδες αφότου έπεσε θύμα σοβαρού τροχαίου ατυχήματος. Αν και έχει ακρωτηριαστεί το δεξί του πόδι, σκέφτεται ήδη να επιστρέψει στους αγώνες το συντομότερο δυνατό.

Engine Power
Engine Power: Ο Elfyn Evans συγκρατεί τον Κατσούτα για να κερδίσει στη Σουηδία

Ο Elfyn Evans συγκρατεί τον Κατσούτα για να κερδίσει στη Σουηδία

Ο Έλφιν Έβανς παίρνει την πρώτη του νίκη για τη σεζόν 2025 και παίρνει το προβάδισμα στο πρωτάθλημα στο τέλος αυτού του Ράλι Σουηδίας.

Engine Power