F1 China GP: Ο οδηγός έκπληξη της «ζωγραφισμένης» πίστας Σαγκάης φέρνει ανησυχίες
Πίστα Σαγκάης F1 China GP: Η ιστορία ο χάρτης της πίστας ανά στροφή, τα στατιστικά, ρεκόρ και οι επιδόσεις στο Κινέζικο Grand prixΠίστα Σαγκάης F1 China GP : Οι οδηγοί της Formula 1 έλαβαν μια έκπληξη κατά τη διάρκεια των περιπάτων τους στην πίστα στη Σαγκάη την Πέμπτη από τη φρέσκια σκοτεινή εμφάνιση του κινεζικού Grand Prix.
Έχοντας λάβει καμία ειδοπονα συμπεράνουν ότι η πίστα είχε πάρει ένα πινέλο.
Όπως είπε ο Daniel Ricciardo : «Φαίνεται ότι έχουν ζωγραφίσει την πίστα ή κάτι τέτοιο. Έχουν κάνει κάτι στην επιφάνεια.
“Δεν ξέρω πώς θα αλλάξει η πίστα, ή αν θα είναι η ίδια ή εξαιρετικά ολισθηρή. Αλλά ίσως αυτό αλλάξει τον τρόπο συμπεριφοράς των ελαστικών.”
Ο Ricciardo δεν ήταν ο μόνος οδηγός που αμφισβήτησε ποιος θα ήταν ο αντίκτυπος σε ένα Σαββατοκύριακο όταν οι ομάδες έχουν επίγνωση ότι υπάρχει μόλις μία ώρα προπόνησης πριν από την έναρξη των προκριματικών σπριντ.
Πίστα F1 Σαγκάης China GP: Ο παγκόσμιος πρωταθλητής Max Verstappen είπε ότι δεν είχε δει κάτι παρόμοιο από τις μέρες του καρτ, όταν έγιναν προσπάθειες για να βελτιωθεί η πρόσφυση σε παλιές πίστες.
«Φαίνεται ότι το έχουν βάψει, όχι ξανά στην επιφάνεια», είπε ο οδηγός της Red Bull.
Ο Carlos Sainz της Ferrari εξήγησε ότι η κατάσταση είχε αφήσει τους οδηγούς και την ομάδα λίγο μπερδεμένα.
«Νομίζω ότι υπάρχουν πολλά άγνωστα, ειδικά η άσφαλτος μοιάζει να έχει αντιμετωπιστεί με πολύ ιδιαίτερο τρόπο», είπε.
«Δεν νομίζω ότι η FIA ή οι ομάδες καταλαβαίνουν καλά τι έχει γίνει εδώ: αν ήταν μια πλήρης επανεμφάνιση ή απλώς μια περίεργη επεξεργασία με πίσσα στην πίστα.
“Φαίνεται σίγουρα πολύ ιδιαίτερο και κάτι που δεν βρήκαμε πρόσφατα στις πίστες της F1.”
Όμως, η έρευνα της Autosport αποκάλυψε ότι ενώ η πίστα φαίνεται σαν να έχει βαφτεί, αυτό που συνέβη είναι στην πραγματικότητα μια επεξεργασία επιφάνειας ασφάλτου που χρησιμοποιείται συνήθως σε δρόμους στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ασία.
Η άσφαλτος εφαρμόζεται σε ρευστή μορφή στην επιφάνεια της τροχιάς για να βοηθήσει στη σύνδεση με την επιφάνεια του υπάρχοντος κυκλώματος. Η ιδέα είναι ότι βοηθά στην εξάλειψη της σκόνης, βελτιώνει τη στεγανοποίηση και επίσης αποτρέπει την αποσύνθεση της πίστας.
Είναι κατανοητό ότι αυτή η δουλειά έγινε στη Σαγκάη πέρυσι και ο ποικίλος χρωματισμός γύρω από την πίστα είναι το αποτέλεσμα αυτής της επεξεργασίας που έχει φθαρεί από το τρέξιμο της πίστας που έχει πραγματοποιηθεί από τότε.
Πίστα Σαγκάης F1 China GP: Ο τρόπος επεξεργασίας σημαίνει ότι πιθανότατα θα φθαρεί περαιτέρω κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου της F1, κάτι που θα μπορούσε να ανοίξει την πόρτα σε διάφορα επίπεδα πρόσφυσης σε διαφορετικά σημεία της πίστας.
Ο επικεφαλής της ομάδας Haas, Ayao Komatsu, είπε ότι οι διαφορές στο κράτημα που προκαλούνται από την ύπαρξη ή όχι της θεραπείας θα μπορούσαν να προκαλέσουν πονοκεφάλους.
«Νομίζω ότι φαίνεται λίγο ασυνεπές», είπε. «Αυτή η ασυνέπεια είναι αυτό για το οποίο ανησυχώ περισσότερο – η ασυνέπεια από την είσοδο έως τη μέση έως την έξοδο σε κάθε γωνία. Εάν είναι μεταβλητή, θα είναι αρκετά δύσκολο.
“Τότε, φυσικά, είναι ένα σαββατοκύριακο σπριντ. Έχετε μόνο μία ώρα, πιθανώς τρεις διαδρομές για να ταξινομήσετε το αυτοκίνητό σας, τόσο με χαμηλό όσο και με υψηλό καύσιμο. Νομίζω ότι θα είναι μια πολύ δύσκολη πρόκληση.”
Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power
Πίστα Σαγκάης F1 China GP: Καμία επανάληψη της Τουρκίας
Η εμφάνιση του σκοτεινού επιφανειακού στρώματος έχει αναπόφευκτα πυροδοτήσει μνήμες από την Τουρκία 2020, όταν οι ομάδες και οι οδηγοί παγιδεύτηκαν από μια αξιοσημείωτη έλλειψη πρόσφυσης σε μια νέα στρώση επιφάνεια.
Αλλά ο Sainz ήταν αρκετά σίγουρος ότι τα πράγματα δεν επρόκειτο να είναι τόσο δραματικά – καθώς οι πηγές πρότειναν ότι η θεραπεία θα έπρεπε πραγματικά να βοηθήσει στη βελτίωση της πρόσφυσης αντί να τη μειώσει.
«Έχω την αίσθηση ότι δεν θα είναι σαν την Τουρκία», είπε. “Η Τουρκία ήταν μια πολύ ιδιαίτερη περίπτωση. Αλλά αν ξαφνικά υπάρξει σιγουριά και όλα αυτά, αυτό θα μπορούσε να ρίξει ερωτηματικά στις επιλογές σας για το υπόλοιπο Σαββατοκύριακο.”
“Φαίνεται σίγουρα πολύ ιδιαίτερο και κάτι που δεν βρήκαμε πρόσφατα στις πίστες της F1.”
Όμως, η έρευνα της Autosport αποκάλυψε ότι ενώ η πίστα φαίνεται σαν να έχει βαφτεί, αυτό που συνέβη είναι στην πραγματικότητα μια επεξεργασία επιφάνειας ασφάλτου που χρησιμοποιείται συνήθως σε δρόμους στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ασία.
Η άσφαλτος εφαρμόζεται σε ρευστή μορφή στην επιφάνεια της τροχιάς για να βοηθήσει στη σύνδεση με την επιφάνεια του υπάρχοντος κυκλώματος. Η ιδέα είναι ότι βοηθά στην εξάλειψη της σκόνης, βελτιώνει τη στεγανοποίηση και επίσης αποτρέπει την αποσύνθεση της πίστας.
Είναι κατανοητό ότι αυτή η δουλειά έγινε στη Σαγκάη πέρυσι και ο ποικίλος χρωματισμός γύρω από την πίστα είναι το αποτέλεσμα αυτής της επεξεργασίας που έχει φθαρεί από το τρέξιμο της πίστας που έχει πραγματοποιηθεί από τότε.
Φορμουλα 1 Πίστα Σαγκάης F1 China GP: Ο τρόπος επεξεργασίας σημαίνει ότι πιθανότατα θα φθαρεί περαιτέρω κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου της F1, κάτι που θα μπορούσε να ανοίξει την πόρτα σε διάφορα επίπεδα πρόσφυσης σε διαφορετικά σημεία της πίστας.
Ο επικεφαλής της ομάδας Haas, Ayao Komatsu, είπε ότι οι διαφορές στο κράτημα που προκαλούνται από την ύπαρξη ή όχι της θεραπείας θα μπορούσαν να προκαλέσουν πονοκεφάλους.
«Νομίζω ότι φαίνεται λίγο ασυνεπές», είπε. «Αυτή η ασυνέπεια είναι αυτό για το οποίο ανησυχώ περισσότερο – η ασυνέπεια από την είσοδο έως τη μέση έως την έξοδο σε κάθε γωνία. Εάν είναι μεταβλητή, θα είναι αρκετά δύσκολο.
“Τότε, φυσικά, είναι ένα σαββατοκύριακο σπριντ. Έχετε μόνο μία ώρα, πιθανώς τρεις διαδρομές για να ταξινομήσετε το αυτοκίνητό σας, τόσο με χαμηλό όσο και με υψηλό καύσιμο. Νομίζω ότι θα είναι μια πολύ δύσκολη πρόκληση.”
Καμία επανάληψη της Τουρκίας
Η εμφάνιση του σκοτεινού επιφανειακού στρώματος έχει αναπόφευκτα πυροδοτήσει μνήμες από την Τουρκία 2020, όταν οι ομάδες και οι οδηγοί παγιδεύτηκαν από μια αξιοσημείωτη έλλειψη πρόσφυσης σε μια νέα στρώση επιφάνεια.
Αλλά ο Sainz ήταν αρκετά σίγουρος ότι τα πράγματα δεν επρόκειτο να είναι τόσο δραματικά – καθώς οι πηγές πρότειναν ότι η θεραπεία θα έπρεπε πραγματικά να βοηθήσει στη βελτίωση της πρόσφυσης αντί να τη μειώσει.
«Έχω την αίσθηση ότι δεν θα είναι σαν την Τουρκία», είπε. “Η Τουρκία ήταν μια πολύ ιδιαίτερη περίπτωση. Αλλά αν ξαφνικά υπάρξει σιγουριά και όλα αυτά, αυτό θα μπορούσε να ρίξει ερωτηματικά στις επιλογές σας για το υπόλοιπο Σαββατοκύριακο.”
Οδηγός πίστας GP της Κίνας: Ανανεώστε τη μνήμη σας από έναν γύρο της Σαγκάης πέντε χρόνια μετά την τελευταία επίσκεψη
Πίστα Σαγκάης F1 China GP: Το κινέζικο GP επιστρέφει στο ημερολόγιο της Formula 1 για πρώτη φορά από το 2019 και αν είστε νέος λάτρης του αθλήματος που δεν έχετε δει ξανά αγώνα γύρω από τη διεθνή πίστα της Σαγκάης ή θέλετε μια υπενθύμιση για το πώς φαίνεται ένας γύρος, σε έχουμε καλυμμένο.
Η πίστα που σχεδίασε ο Hermann Tilke ήταν το σκηνικό μερικών εκπληκτικών οδηγών (μην κοιτάξετε περισσότερο από τον Daniel Ricciardo το 2018 για αυτό) και ραγιάς (ο Lewis Hamilton βρέθηκε στην παγίδα του pit-lane το 2007 ενώ ήταν στα πρόθυρα μιας πιθανής τίτλος στη σεζόν του rookie), και τώρα, θα είναι η σκηνή του πρώτου Κινέζου οδηγού Formula 1 πλήρους απασχόλησης που θα οδηγεί στον αγώνα του στο Zhou Guanyu.
Πίστα Σαγκάης F1 China GP: Οδηγός πίστας GP Κίνας -Πώς μοιάζει ένας γύρος διεθνούς πίστας στη Σαγκάη;
Τόσο καιρό έχει περάσει από τότε που η Formula 1 αγωνίστηκε στη Σαγκάη, ο επίσημος ιστότοπος της F1 έχει τον Kimi Raikkonen να σχολιάζει έναν εικονικό ενσωματωμένο γύρο της πίστας με αληθινό στυλ Kimi.
Αυτή είναι μια μοναδική πίστα, ωστόσο, το σχήμα της διάταξης βασίζεται στο κινεζικό σύμβολο «Shang», που σημαίνει «ανοδικά» ή «ανόδου», και οι 16 στροφές του αποτελούν μια ξεχωριστή πρόκληση ως αποτέλεσμα.
Είναι ένα λάστιχο που ο Alex Albon περιέγραψε ότι είχε «χίλιες γραμμές» που θα μπορούσαν να κάνουν οι οδηγοί πριν από τον πρώτο του αγώνα εκεί, οπότε ας ρίξουμε μια ματιά σε έναν γύρο γύρω από τη διεθνή πίστα της Σαγκάης.
Στροφές 1 και 2: Μια μεγάλη ευθεία εκκίνησης/τερματισμού και ζώνη DRS τελειώνει με ένα μακρύ δεξιόχειρο που βλέπει τους οδηγούς να στρίβουν και να επιβραδύνουν συνεχώς, κατεβαίνοντας προσεκτικά ώστε να μην είναι πολύ αργή πριν από την κορυφή κατηφόρας της στροφής 2, η οποία στρίβει αποτελεσματικά πίσω στον εαυτό του μετά την είσοδο στην στροφή 1.
Καμία άλλη γωνιά δεν είναι όπως αυτή στο ημερολόγιο, και οι πολύ γενναίοι έχουν τολμήσει να δοκιμάσουν μια κίνηση γύρω από το εξωτερικό εδώ πριν, η οποία στη συνέχεια γίνεται η εσωτερική στη στροφή 3.
Πίστα Σαγκάης F1 China GP: Chinese Grand Prix. Από Παρασκευή19 Απριλίου έως Κυριακή 21 Απριλίου
Στροφές 3 και 4: Ακόμα κατηφορίζοντας, χρησιμοποιείται μια γρήγορη έκρηξη γκαζιού πριν στρίψει αριστερά, με στόχο να ξαναπάρουν τη δύναμη όσο πιο γρήγορα μπορούν. Η στροφή 4 είναι ουσιαστικά η συνέχεια της εξόδου του 3, οι οδηγοί εξακολουθούν να στρίβουν αριστερά, αλλά μένουν επίπεδη καθώς τα αυτοκίνητά τους παρασύρονται προς το κράσπεδο στα δεξιά.
Στροφή 5: Σχεδόν μια στροφή, μια απλή δεξιά στροφή που βλέπει τους οδηγούς να τελειώνουν τον Τομέα 1 φέρνοντας τα αυτοκίνητά τους πίσω στην αριστερή πλευρά.
Στροφή 6: Μια μεγάλη ζώνη φρεναρίσματος για αυτήν τη δεξιόχειρη φουρκέτα. Ο Ricciardo πέρασε από τον Valtteri Bottas εδώ για να πάρει το προβάδισμα για τη διάσημη νίκη του το 2018, αλλά το λάθος και μια συντριβή είναι σχεδόν βέβαιο.
Στροφή 7: Κατευθύνεστε προς την ανηφόρα στη συνέχεια και οι δυνάμεις G είναι τεράστιες εδώ σε αυτόν τον επόμενο αριστερόχειρα, ισόπαλοι στις κατατακτήριες, αλλά δεν υπάρχει ανάπαυλα καθώς η στροφή 8 είναι αμέσως επόμενη.
Στροφή 8: Ακόμα μια πολύ γρήγορη στροφή αλλά κάτω από μια ή δύο ταχύτητες, καθώς τα ελαστικά είναι πιθανό να φωνάζουν για βοήθεια καθώς το αυτοκίνητο στρίβει αυτή τη στιγμή, αλλά το κλειδί για να το πετύχετε αυτό είναι να παραμείνετε σωστά για την επόμενη ζώνη πέδησης.
Στροφές 9 και 10: Δύσκολα στα φρένα και κατεβείτε στην τρίτη θέση για το πρώτο αριστερό, αλλά επανέλθετε γρήγορα και κρατήστε το γκάζι καρφωμένο στο 10 καθώς οι οδηγοί κατευθύνονται σε μια κοντή πλάτη ευθεία και τα ελαστικά ξεκουράζονται τελικά για λίγο.
Στροφή 11: Δύσκολα τα φρένα ξανά από περίπου 180 μίλια/ώρα στην τρίτη ταχύτητα, για ένα σφιχτό αριστερόστροφο που στήνει πιθανώς τις πιο σημαντικές στροφές στην πίστα.
Στροφές 12 και 13: Το μακρύ, πλάγιο δεξί χέρι της στροφής 12 βγαίνει ίσια, αλλά το να ανεβείτε νωρίς το γκάζι είναι ζωτικής σημασίας καθώς, όπως οι στροφές 1 και 2, η στροφή 12 συνεχίζεται στη 13 με μία στροφή του τροχού, αλλά Οι οδηγοί κρατούν το πόδι τους στο πάτωμα με μια τεράστια πλάτη 1,2 χιλιομέτρων αμέσως μετά από αυτό.
Η καλύτερη ευκαιρία προσπέρασης στην πίστα είναι στο τέλος της, οπότε οποιαδήποτε χαμένη ορμή εδώ μπορεί να κοστίσει ακριβά στους οδηγούς.
Στροφή 14: Η μεγαλύτερη ζώνη πέδησης στην πίστα είναι επίσης η καλύτερη ευκαιρία για προσπέρασμα, με τη δεξιά φουρκέτα να βλέπει τους οδηγούς να στρίβουν μέχρι τέρμα στον εαυτό τους. Τόσο προσπεράσεις όσο και ατυχήματα έχουν συμβεί εδώ στο παρελθόν, επομένως υπάρχει πάντα ο κίνδυνος να πέσει από τα 210 mph σε περίπου 50 mph.
Στροφή 15: Η πίστα ανοίγει στην έξοδο της στροφής 14, μόλις καταγράφεται ως γωνία, αλλά οι οδηγοί συνεχίζουν να στρίβουν ελαφρώς δεξιά στην έξοδο πριν από τον τελικό αριστερόχειρα.
Στροφή 16: Τα όρια της πίστας παίζουν στην τελευταία στροφή, η οποία είναι, όπως το περιέγραψε εύγλωττα ο Ράικονεν στον εικονικό του γύρο πριν από αρκετά χρόνια, «απροσδόκητα γρήγορο», με τους οδηγούς να ρίχνουν μόνο μια ή δύο ταχύτητα καθώς πετάνε τα αυτοκίνητά τους αριστερά και κατευθείαν πίσω ξανά στο ρεύμα, αλλά τρέξτε φαρδιά και η αγκαλιά σας θα διαγραφεί. Ρίσκο και ανταμοιβή σε όλη τη διάρκεια για να τελειώσει ο γύρος.
Η επιστροφή της Σαγκάης στο ημερολόγιο θα δει επίσης το πρώτο Σαββατοκύριακο F1 Sprint της σεζόν, με τη συντομευμένη μορφή να παίρνει άλλη τροπή στην καμπάνια του 2024.
Γεγονότα και στατιστικά στοιχεία ενόψει του Σαββατοκύριακου του κινεζικού Grand Prix στη διεθνή πίστα της Σαγκάης.
Πίστα Σαγκάης F1 China GP: Η διεθνής πίστα της Σαγκάης σχεδιάστηκε ως η πίστα αγώνων για τη νέα χιλιετία. Και η σύγχρονη πίστα, με την εκπληκτική αρχιτεκτονική της, έχει πετύχει τον στόχο της να γίνει η πύλη της Κίνας στον κόσμο των αγώνων Formula 1 από τότε που έκανε το ντεμπούτο της στο ημερολόγιο το 2004.
Οι αρχιτέκτονες σιρκουί Hermann Tilke και Peter Wahl σχετικά με τη δημιουργία τους: «Η αγωνιστική πίστα μήκους 5,4 χιλιομέτρων έχει σχήμα σαν τον κινεζικό χαρακτήρα «shang», που σημαίνει «ψηλά» ή «πάνω».
Άλλα σύμβολα που αντιπροσωπεύονται στην αρχιτεκτονική προέρχονται από την κινεζική ιστορία, όπως τα ομαδικά κτίρια διατεταγμένα σαν περίπτερα σε μια λίμνη για να μοιάζουν με τον αρχαίο Yuyan-Garden στη Σαγκάη. Εδώ, η φύση και η τεχνολογία χρησιμοποιούνται προσεκτικά για τη δημιουργία αρμονίας μεταξύ των στοιχείων».
Η πορεία δεν είναι μόνο αξιοσημείωτη για την αλλαγή της επιτάχυνσης και της επιβράδυνσης σε διαφορετικές στροφές με στροφές, με υψηλές απαιτήσεις τόσο από τον οδηγό όσο και από το αυτοκίνητο, αλλά και για τις ευθείες υψηλής ταχύτητας. Αυτά προσφέρουν κρίσιμες ευκαιρίες προσπεράσματος και δίνουν μια έντονη και συναρπαστική εμπειρία μηχανοκίνητου αθλητισμού στους θεατές. Η κύρια κερκίδα με 29.000 θέσεις προσφέρει εκπληκτική θέα σχεδόν στο 80 τοις εκατό της πίστας. (Πηγή f1.com)
Πίστα Σαγκάης F1 China GP: Παρακολούθηση γεγονότων
- Απόσταση γύρου: 5.451χλμ. Συνολική απόσταση: 305.066 km (56 γύροι)
- 2019 pole: Lewis Hamilton (Βρετανία) Mercedes — Ένα λεπτό 31.678 δευτερόλεπτα.
- Νικητής 2019: Χάμιλτον
- Ρεκόρ γύρου αγώνα: Michael Schumacher (Γερμανία) Ferrari 1:32.238 (2004) 1:32:06.350
- Ώρα έναρξης: 0610 GMT (1410 τοπική)
Τα Βασικά
- Η πιο σκληρή γωνία Turn One, δεξιόχειρας 270 μοιρών. Τα αυτοκίνητα στρίβουν με 300 χλμ./ώρα/186 μίλια/ώρα και σβήνουν την ταχύτητα καθώς οι οδηγοί αυξάνουν τη γωνία του τιμονιού προς την τελική κορυφή. Οι οδηγοί φρενάρουν επίσης από εδώ. καθώς το αεροδυναμικό φορτίο βγαίνει από το αυτοκίνητο, πρέπει να προσέχουν να μην μπλοκάρουν τον μη φορτωμένο εσωτερικό μπροστινό τροχό
- Μοναδική δυσκολία Εξισορρόπηση της ταχύτητας σε ευθεία γραμμή με σταθερότητα στο φρενάρισμα και πρόσφυση στις στροφές. Το 1,17km/0,727-mile πίσω ευθεία είναι το μεγαλύτερο της σεζόν και για να είσαι ανταγωνιστικός στον αγώνα, είναι ζωτικής σημασίας η υψηλή κορυφαία ταχύτητα. Αλλά βγάλτε υπερβολική κάθετη δύναμη και το αυτοκίνητο θα γλιστρήσει στις στροφές και θα φθαρεί τα ελαστικά του
- Η μεγαλύτερη πρόκληση Η διατήρηση των ελαστικών στο σωστό εύρος θερμοκρασίας θα είναι ιδιαίτερα δύσκολη φέτος. Η Pirelli φέρνει μια εκλεκτική γκάμα ενώσεων ελαστικών: το Ultrasoft θα λειτουργεί ως κατάλληλο ελαστικό, αλλά δεν θα υπάρχει καουτσούκ Supersoft και τα μονοθέσια θα αναγκαστούν να πηδήξουν σε μια πολύ πιο σκληρή σύνθεση στα pit-stops
Πίστα Σαγκάης F1 China GP: Μηχανικός Lowdown
- Φρενάρισμα Υπάρχουν οκτώ γεγονότα πέδησης γύρω από τον γύρο, ο οποίος είναι σχετικά υψηλός, συμπεριλαμβανομένης μιας από τις πιο αυστηρές ζώνες πέδησης της σεζόν, στη στροφή 14, όπου οι διαμήκεις δυνάμεις κορυφώνονται στα 7 g. Αλλά οι μεγάλες ευθείες επιτρέπουν στα φρένα να κρυώσουν και αυτό τον κάνει έναν σχετικά εύκολο αγώνα όσον αφορά τη φθορά των φρένων
- Ισχύς Τα αυτοκίνητα καταναλώνουν 1,7 κιλά καυσίμου ανά γύρο, που είναι κατά μέσο όρο για την εποχή. Αλλά τέτοια είναι η αύξηση στο τέρμα του γκαζιού φέτος, λόγω της αυξημένης αεροδυναμικής κάθετης δύναμης που παράγουν τα αυτοκίνητα, κάθε αγώνας είναι οριακός στα καύσιμα χωρίς περίοδο Safety Car
- Aero Οι μεγάλες ευθείες ενθαρρύνουν τις ομάδες να απογειωθούν από το downforce. Αυτό κάνει τις δύο στροφές 270 μοιρών πολύ σκληρές, επειδή ένα ακριβές μπροστινό μέρος είναι ζωτικής σημασίας για έναν καλό χρόνο γύρου
Νίκες Αγώνων
- Ο Χάμιλτον έχει 62 νίκες από 210 αγώνες και είναι δεύτερος στη λίστα όλων των εποχών πίσω από τον επτά φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Μίκαελ Σουμάχερ (91). Ο Vettel έχει 49.
- Η Ferrari έχει κερδίσει 231 αγώνες από το 1950, η McLaren 182, η Williams 114, η Mercedes 76 και η Red Bull 55. Οι πρώην πρωταθλητές McLaren και Williams δεν έχουν κερδίσει από το 2012.
- Ο Vettel έχει κερδίσει τους δύο πρώτους αγώνες της σεζόν. Ο τελευταίος οδηγός της Ferrari που το έκανε αυτό ήταν ο Σουμάχερ το 2004.
Πίστα Σαγκάης F1 China GP: Pole-Position
- Ο Χάμιλτον έχει ρεκόρ 73 poles καριέρας. Ο Vettel έχει 51.
- Ο Max Verstappen, στα 20 του, μπορεί να γίνει ο νεότερος ποτέ pole sitter αυτή τη σεζόν. Ο νεότερος σήμερα είναι ο Vettel, που το έκανε στα 21 του.
Πίστα Σαγκάης F1 China GP- Formula 1 Γκραν Πρι Κίνας
- Ο αγώνας έκανε το ντεμπούτο του στο ημερολόγιο το 2004 και εννέα από τα 14 κινεζικά Grand Prix έχουν κερδίσει από την pole.
- Ο Χάμιλτον είναι ο πιο επιτυχημένος με πέντε νίκες (2008, 2011, 2014, 2015, 2017) και είναι ο μόνος οδηγός που έχει κερδίσει δύο συνεχόμενες χρονιές.
- Ο Fernando Alonso έχει κερδίσει δύο φορές στην Κίνα (2005, 2013), ο Vettel και ο συμπαίκτης του Kimi Raikkonen από μία φορά.
- Η Mercedes έχει κερδίσει πέντε φορές, η Ferrari τέσσερις.
- Η πίστα είδε την πρώτη νίκη της Red Bull στη F1 το 2009.
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα: