ENGINE POWER

Χόρχε Μαρτίν: «Βλέπω τον εαυτό μου ως επίσημο οδηγό το 2025»

Ο Ισπανός αναβάτης MotoGP Χόρχε Μάρτιν βλέπει τον εαυτό του στην επίσημη ομάδα της Ducati «το 2025», αν και αν δεν του δοθεί η ευκαιρία θα πρέπει να «ψάξει για άλλες επιλογές».
Χόρχε Μαρτίν: «Βλέπω τον εαυτό μου ως επίσημο οδηγό το 2025»

  MotoGP Χόρχε Μάρτιν:  Ο Ισπανός αναβάτης του MotoGP Jorge Martín (Ducati) βλέπει τον εαυτό του στην επίσημη ομάδα της ιταλικής φίρμας “το 2025“, αν και αν δεν του δοθεί η ευκαιρία θα πρέπει να “ψάξει για άλλες επιλογές”, όπως έκανε ο Marc Márquez για το επόμενο. σεζόν , ο οποίος «Δεν είναι τρομακτικό», αλλά κινητοποιεί τον δευτεραθλητή στον κόσμο, γνωρίζοντας ότι θα καθιερωθεί «ως ένας από τους καλύτερους οδηγούς που υπάρχουν» εάν καταφέρει να τερματίσει μπροστά από τον Cervera .

«Είμαι ικανοποιημένος, πολύ χαρούμενος. Έχει περάσει ένας χρόνος για να πλαισιωθεί. Προφανώς, δεν ήταν το αποτέλεσμα που θα ήθελα, έχοντας το τόσο κοντά, αλλά είμαι πολύ περήφανος για τη χρονιά που είχαμε, δίνω στον εαυτό μου υψηλό βαθμό, γιατί το να τερματίσω δεύτερος σήμερα στο MotoGP δεν είναι καθόλου εύκολο.” είπε αυτός από το Σαν Σεμπαστιάν ντε λος Ρέγιες σε συνέντευξή του στο Europa Press.

Τώρα με προοπτική, εβδομάδες μετά τον τελευταίο αγώνα στη Βαλένθια στον οποίο έφτασε με την ευκαιρία για τον τίτλο, ο Martinator αναγνώρισε ότι το να τερματίσει δεύτερος “μάλλον πονάει περισσότερο επειδή το έχεις τόσο κοντά”. «Έχοντας στόχο το «top 3» ή το «top 4», το να τερματίσετε δεύτερος είναι εντός του στόχου. Του χρόνου ο στόχος δεν θα είναι αυτός, θα είναι η νίκη», είπε.

«Είναι αλήθεια ότι όταν μπόρεσα να είμαι ηγέτης, όταν είχα πολύ καλές ευκαιρίες, ότι απέτυχα, τότε σε επηρεάζει περισσότερο, αλλά είμαι ευχαριστημένος με αυτό που έχω πετύχει. Στην αρχή της χρονιάς χάσαμε πολλούς πόντους και αφήσαμε τον «Pecco» να δημιουργήσει αυτή τη βάση πόντων που στη συνέχεια έπρεπε να διαχειριστεί. Αντίθετα, έπρεπε να πάω στην επίθεση. Το να ξεκινήσουμε καλά θα είναι σημαντικό το 2024», αναλύει ο Μαρτίν ως λάθη που πρέπει να βελτιωθούν.

Ένα από τα βασικά επεισόδια κατά της υποψηφιότητάς του για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ήταν το ελαττωματικό πίσω ελαστικό, σύμφωνα με τον ίδιο τον οδηγό, στο Γκραν Πρι του Κατάρ, τον προτελευταίο αγώνα του καλεντάρι. Ωστόσο, ο Μαρτίν επέμεινε ότι δεν βλέπει «συνωμοσία».

chorche-martin-jorge-martin-ducati-episimo-odigo-to-2025

« Ο MÁRQUEZ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟΣ, ΑΝ ΤΟΝ ΚΕΡΔΙΣΩ, ΘΑ ΓΙΝΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ»

«Δεν έχω επιτεθεί ποτέ στη Michelin με αυτή την έννοια, στη Βαλένθια είχαμε κάποιες συναντήσεις και μου είπαν ότι είχα κάτι, δεν ήμουν 100%. Αλλά hey, στο τέλος πρέπει να καλύψουν την πλάτη τους και ούτε εγώ μπορώ να πω πολλά», είπε αφού ο επικεφαλής της Michelin Motorsport, Piero Taramasso , διαβεβαίωσε ότι η αρχική ανάλυση του ελαστικού δεν έδειξε κατασκευαστικά λάθη.

Ο άνδρας από τη Μαδρίτη υπενθύμισε ότι “καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους” το πλέγμα “παραπονιόταν ότι τα ελαστικά ήταν ελαττωματικά”, οπότε ζήτησε να “βελτιωθεί” σε αυτήν την πτυχή, επειδή “υπάρχουν εκατομμύρια σε έργα κάθε μάρκας”. «Δεν έχει σημασία τι ξοδεύετε, αν έχετε ένα ελαστικό που δεν λειτουργεί, το έργο δεν λειτουργεί. Πρέπει να βελτιώσουν τον ποιοτικό έλεγχο», επέπληξε.

MotoGP Χόρχε Μάρτιν:  Ο αναβάτης της Prima Pramac Racing τερμάτισε δεύτερος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα με 428 πόντους, 51 πίσω από τον Francesco Bagnaia (Ducati), παλεύοντας μέχρι το τέλος με σύμμαχο το σχήμα σπριντ. «Δεν περίμενα ότι θα ήταν τόσο θετικό για μένα. Ναι, όλοι με έβαλαν ως φαβορί από την αρχή και ήδη πίστευαν ότι θα κερδίσω πολλά. Αλλά δεν ήξερα πώς θα μπορούσε να πάει, αν και με εξέπληξε προς το καλύτερο», παραδέχτηκε για κάποιους «σύντομους» αγώνες στους οποίους πέτυχε εννέα νίκες.

Αν και ήταν στο Misano, μια πίστα όπου κέρδισε και τους δύο αγώνες, όταν ένιωσε «αυτό το κλικ» για να δει τον εαυτό του ως πρωταθλητή. «Έχει πάρει μορφή, αλλά ήξερα ότι είχε δυνατότητες. Είμαι ένας από τους καλύτερους και είχα μια ευκαιρία. Στην Ιταλία είπα “εντάξει, ναι, μπορώ να παλέψω για αυτό το Παγκόσμιο Κύπελλο”. Έβλεπα τον εαυτό μου πολύ ανώτερο από τους υπόλοιπους όσον αφορά την ταχύτητα και τον έβλεπα ως υποψήφιο για τον τίτλο », αποκάλυψε.

«Ήμουν κοντά στο να γίνω θρύλος, αν και νομίζω ότι άφησα το όνομά μου εκεί. Με αναγνωρίζουν ως έναν άνθρωπο που δίνει τα πάντα, που δεν αφήνει ποτέ τίποτα πίσω. Αυτός ο χαρακτήρας ελκύει τους ανθρώπους. «Ελπίζω να κερδίσω το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP πριν αποσυρθώ για να μείνω στην ιστορία», είπε για τη σεζόν του.

chorche-martin-jorge-martin-ducati-episimo-odigo-to-2025

«ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΛΟΚΟ ΝΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΣΗ  ELITE»

MotoGP Χόρχε Μάρτιν: Ωστόσο, για αυτόν από το San Sebastián de los Reyes, «το ημερολόγιο είναι λίγο περίπλοκο», με 22 Grand Prix. «Είναι ένα άθλημα που απαιτεί πολλή σωματική προσπάθεια, αλλά και ψυχική προσπάθεια. Ειδικά το να ταξιδεύεις τόσο μακριά από το σπίτι και να περνάς πολλές μέρες μακριά είναι δύσκολο, δεν μπορώ να το ελέγξω. Αλλά αν έπρεπε να βελτιώσω κάτι για το μέλλον, θα ήταν αυτό», απαίτησε. «Πάντα ειπώθηκε ότι το ελίτ αθλητισμό, σε οποιοδήποτε άθλημα, σε οποιοδήποτε τομέα, δεν είναι υγιές, γιατί στο τέλος υποφέρεις τραυματισμούς, υποφέρεις πολύ σε μυϊκό επίπεδο, σε ψυχικό επίπεδο. Υπήρξαν στιγμές που έχω περάσει άσχημα, δεν κοιμήθηκα, στο τέλος λες ‘σου παίρνει την υγεία’. Αλλά πρέπει να προσπαθήσουμε να μάθουμε από τις εμπειρίες και να βελτιωθούμε για το μέλλον», πρόσθεσε σχετικά με την επαγγελματική εξουθένωση στον αθλητισμό ελίτ.

Παρόλο που ο Μαρτίν έχει συνηθίσει να αντιμετωπίζει καταστάσεις «μεγάλης πραγματικής πίεσης από τότε που ήταν μικρός». «Είτε κέρδισα σε αυτό το μέρος ή επέστρεψα σπίτι μου», θυμάται. «Μου έχει δώσει μεγάλη εμπειρία για καταστάσεις όπως η φετινή. Ήξερα πώς να κερδίζω, για παράδειγμα, στην Ταϊλάνδη, σε δύσκολες καταστάσεις, με μεγάλη πίεση, αλλά δεν έχω περάσει καλά, δεν έχω απολαύσει το άθλημα, αυτό είναι ένα σημείο που πρέπει να αλλάξει για το μέλλον». ομολόγησε.

«Δεν έχουν μείνει πολλά από εκείνο το αγόρι που ξεκίνησε με μοτοσικλέτες. Όταν μεγαλώσεις, και ακόμη περισσότερο στον επαγγελματικό αθλητισμό, από το να είσαι χόμπι, από την απόλαυση, τη διασκέδαση, τους φίλους και το γέλιο, το να είσαι η δουλειά και η εμμονή σου. Δεν θα σας έλεγα ότι δεν μου αρέσει να οδηγώ μοτοσυκλέτα, αλλά για μένα είναι απίστευτη θυσία, να έχω πολλή πειθαρχία, να προπονούμαι κάθε μέρα και μετά να μπορώ να απολαμβάνω τα αποτελέσματα. Αλλά είναι δύσκολο να το απολαύσεις», πρόσθεσε.

Και η πορεία του Μαρτίν είναι ένα ξεκάθαρο παράδειγμα βελτίωσης και προόδου. Φοβούμενος να αφήσει τα πάντα για οικονομικούς λόγους, το 2014 κέρδισε τον τίτλο του Red Bull MotoGP Rookies Cup στην τρίτη του χρονιά , πριν μεταβεί στο Moto3. Επίσης την τρίτη φορά κέρδισε τον τίτλο στην κατηγορία, σφυρηλατώντας πάντα σιγά σιγά έναν χαρακτήρα νικητή, γιατί δεν είναι τα πάντα ταλέντο.

chorche-martin-jorge-martin-ducati-episimo-odigo-to-2025

«Είναι πολύ δύσκολο να κερδίσεις αν δεν έχεις αυτό το ταλέντο. Στο MotoGP είμαστε οι καλύτεροι στον κόσμο, αυτό είναι πολύ ξεκάθαρο, αλλά αν δεν βάλεις καθημερινή δουλειά, ώρες και ώρες, φυσική προπόνηση, και μετά ώρες πίσω από τον υπολογιστή κοιτάς όλα τα δεδομένα, προσπαθώντας να βελτιωθείς , μόνο με ταλέντο θα έκανες 15. Άρα «Το σημαντικό είναι η καθημερινή και συνεχής δουλειά για να γίνεις ένας από τους καλύτερους», είπε για το πώς χτίζεται ένας παγκόσμιος πρωταθλητής.

MotoGP Χόρχε Μάρτιν:  Μετά την καλή του σεζόν το 2023, ο Μαδριλένος δήλωσε ότι, παρόλο που «σε καμία στιγμή μέσα στη χρονιά» δεν σκέφτηκε την πιθανότητα να πάει στην επίσημη ομάδα το 2024, η επιλογή άρχισε να «κινείται» στο τέλος του σεζόν, “αλλά για το “X δεν μπορούσε να κλείσει.” «Μαζί μου σε μια δορυφορική ομάδα και με τον Μάρκες, βλέπουν απειλές για το 2024. Ομοίως, είμαι χαρούμενος που θα συνεχίσω στο Pramac, είναι το καλύτερο μέρος για να παλέψεις για ένα Παγκόσμιο Κύπελλο», είπε.

Ωστόσο, ο Μαρτίν είναι ξεκάθαρο ότι το 2025 θα είναι επίσημος πιλότος. «Ο κύριος στόχος μου είναι να πάω στη Ducati, αλλά αν δεν είναι δυνατό, θα πρέπει να ψάξω για άλλες επιλογές, υπάρχουν πολλά εργοστάσια που κάνουν σπουδαία βήματα, θα δούμε ποια είναι η καλύτερη επιλογή», ​​αποκάλυψε χωρίς δισταγμό. .

Τέλος, ο Μαδριλένος δεν έδειξε «φόβο» για την υπογραφή του Marc Márquez για την Gresini , μια άλλη δορυφορική ομάδα της Ducati. «Μου δίνει κίνητρο. Το να μπορώ να συγκρίνω τον εαυτό μου με τον Marc, έναν από τους καλύτερους στην ιστορία, θα είναι ωραίο, ωραίο. Αν καταφέρω να τον κερδίσω με την ίδια μοτοσυκλέτα, θα καθιερωθώ ως ένας από τους καλύτερους αναβάτες που υπάρχουν. «Νομίζω ότι μπορώ να το κάνω», είπε. «Τον βλέπω να αγωνίζεται για το Παγκόσμιο Κύπελλο. Ο αγώνας θα είναι παρόμοιος με τον φετινό, με πρωταγωνιστή ξανά τον πόλεμο της Ducati. “Ο Marc και το “Pecco” είναι βέβαιο ότι θα κερδίσουν και θα δούμε αν άλλα εργοστάσια βελτιωθούν, όπως η Honda ή η Yamaha , αλλά αν όχι, θα επαναληφθεί αυτή η ιστορία, αλλά με την ενθάρρυνση του Marc”, κατέληξε.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Engine Power: Η Μασκότ του Sonic στο 25th Motor Festival: Ένας Ηρωας της Ταχύτητας και της Περιπέτειας

Η Μασκότ του Sonic στο 25th Motor Festival: Ένας Ηρωας της Ταχύτητας και της Περιπέτειας

Η συναρπαστική εμπειρία του Motor Festival αποκτά νέα διάσταση με την παρουσία ενός από τους πιο εμβληματικούς χαρακτήρες του κόσμου!

Engine Power
Engine Power: Ο Post Malone παραγγέλνει ένα ζευγάρι προσαρμοσμένα φορτηγά Ford με τρελά διαφορετικά στυλ

Ο Post Malone παραγγέλνει ένα ζευγάρι προσαρμοσμένα φορτηγά Ford με τρελά διαφορετικά στυλ

Ο Post Malone ένας από τους μεγαλύτερους καλλιτέχνες γιόρτασε το νέο του άλμπουμ παραγγέλνοντας ένα custom Ford

Engine Power
Engine Power: Ο Gasly θέλει να εκμεταλλευτεί τους νέους κανονισμούς για να αγωνιστεί για τον τίτλο το 2026

Ο Gasly θέλει να εκμεταλλευτεί τους νέους κανονισμούς για να αγωνιστεί για τον τίτλο το 2026

Ο Pierre Gasly δεν κρύβει το γεγονός ότι η σεζόν του 2025 είναι απλώς μια μετάβαση για την Alpine, η οποία ελπίζει να επιστρέψει στο μπροστινό μέρος της ομάδας το 2026. Ο Norman οδηγός αποκαλύπτει ήδη μια πιθανότητα να αγωνιστεί για τον τίτλο.

Engine Power
Engine Power: Ο Verstappen και η Red Bull αναλαμβάνουν δράση: συνάντηση πραγματοποιήθηκε μετά την Κίνα

Ο Verstappen και η Red Bull αναλαμβάνουν δράση: συνάντηση πραγματοποιήθηκε μετά την Κίνα

Το δύσκολο ξεκίνημα της σεζόν ώθησε τη Red Bull να πραγματοποιήσει μια συνάντηση για να καθησυχάσει τον Max Verstappen σχετικά με τις δυνατότητες της ομάδας φέτος.

Engine Power
Engine Power: Αυτή η Mustang του ’65 στην Καλιφόρνια δεν είναι το μόνο που φαινόταν

Αυτή η Mustang του ’65 στην Καλιφόρνια δεν είναι το μόνο που φαινόταν

Η Ford Mustang έχει αντέξει εδώ και πολύ καιρό ως, ίσως, το πιο εμβληματικό μυϊκό αυτοκίνητο όλων των εποχών

Engine Power
Engine Power: Έρευνα: Τα κορυφαία ηλεκτρικά σκούτερ & μηχανάκια

Έρευνα: Τα κορυφαία ηλεκτρικά σκούτερ & μηχανάκια

Μια ερεύνα για τα κορυφαία ηλεκτρικά σκούτερ & μηχανάκια που συνδυάζουν επιδόσεις, αυτονομία, άνεση και ποιότητα κατασκευής .

Engine Power
Engine Power: Ο Vettel θέλει να «δώσει φωνή» στις γυναίκες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Ο Vettel θέλει να «δώσει φωνή» στις γυναίκες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Με τους τέσσερις τίτλους του παγκοσμίου πρωταθλήματος και τις 16 σεζόν στη Formula 1, ο Sebastian Vettel είναι μια εμβληματική φιγούρα στη F1. Ο Γερμανός, γνωστός για το πάθος του στην πίστα, χρησιμοποιεί τώρα τη φήμη του για να προωθήσει, μεταξύ άλλων, τη διαφορετικότητα στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Engine Power
Engine Power: Επίσημο: Yuki Tsunoda στη Red Bull στο Ιαπωνικό Grand Prix

Επίσημο: Yuki Tsunoda στη Red Bull στο Ιαπωνικό Grand Prix

Όπως ήταν αναμενόμενο, ο Yuki Tsunoda θα ξεκινήσει για τη Red Bull στο Ιαπωνικό Grand Prix στη θέση του Liam Lawson. Πληροφορίες επιβεβαίωσε η αυστριακή ομάδα το πρωί της Πέμπτης.

Engine Power
Engine Power: Ο Sergio Perez φέρεται να είναι κοντά στην επιστροφή στη F1 με την Cadillac

Ο Sergio Perez φέρεται να είναι κοντά στην επιστροφή στη F1 με την Cadillac

Μετά την αποχώρησή του από τη Red Bull, ο Sergio Perez φέρεται να είναι κοντά στην επιστροφή του στη Formula 1 το 2026. Ο Μεξικανός φέρεται να βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις με την Cadillac.

Engine Power
Engine Power: Ο Sebastian Vettel σταυρώνει τα δάχτυλά του για να γίνει ο Χάμιλτον πρωταθλητής της Ferrari

Ο Sebastian Vettel σταυρώνει τα δάχτυλά του για να γίνει ο Χάμιλτον πρωταθλητής της Ferrari

Ο πρώην αντίπαλος του Lewis Hamilton στη Formula 1, Sebastian Vettel, ελπίζει ότι ο Βρετανός θα τα καταφέρει εκεί που απέτυχε: την κατάκτηση του τίτλου με τη Ferrari.

Engine Power
Engine Power: Θα ήταν 73 ετών, μια αναδρομή στις τρεις νίκες του Didier Pironi στη Formula 1

Θα ήταν 73 ετών, μια αναδρομή στις τρεις νίκες του Didier Pironi στη Formula 1

Ο τρεις φορές νικητής της Formula 1, Didier Pironi, παραλίγο να γίνει ο πρώτος Γάλλος παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1 πριν υποστεί ένα σοβαρό ατύχημα και στη συνέχεια πεθάνει πρόωρα. Μια αναδρομή στις τρεις επιτυχίες του ανθρώπου που σήμερα θα ήταν 73 ετών.

Engine Power
Engine Power: Ο Zhou στοχεύει να επιστρέψει στη F1 το 2026… με την Cadillac στο στόχαστρο του

Ο Zhou στοχεύει να επιστρέψει στη F1 το 2026… με την Cadillac στο στόχαστρο του

Ο Guanyu Zhou, που αναγκάστηκε να μείνει εκτός το 2025 ως ρεζέρβα στη Ferrari, εξακολουθεί να ελπίζει να επιστρέψει στο grid το 2026. Η σωτηρία του θα μπορούσε να έρθει από την Cadillac.

Engine Power
Engine Power: Mετά τη νίκη του στο Safari Elfyn Evans: “Πολύ νωρίς στη χρονιά για να βγάλουμε συμπεράσματα”

Mετά τη νίκη του στο Safari Elfyn Evans: “Πολύ νωρίς στη χρονιά για να βγάλουμε συμπεράσματα”

Ο πρώτος νικητής του Safari Rally Κένυα και ξεκάθαρος ηγέτης του πρωταθλήματος, ο Elfyn Evans δεν θέλει να παρασυρθεί μετά το εξαιρετικό του ξεκίνημα στη σεζόν.

Engine Power
Engine Power: Αποχωρήσεις: το κλειδί για την επιτυχία της McLaren αυτή τη σεζόν;

Αποχωρήσεις: το κλειδί για την επιτυχία της McLaren αυτή τη σεζόν;

Αν οι εκκινήσεις ήταν αδυναμία για τη McLaren πέρυσι, η βρετανική ομάδα φαίνεται να το έχει διορθώσει το 2025 με καλύτερες εκτοξεύσεις.

Engine Power
Formula 1: Ο Χάμιλτον είναι εδώ και δείχνει ικανός να ανεβάσει τη Ferrari ξανά ψηλά!

Ο Χάμιλτον είναι εδώ και δείχνει ικανός να ανεβάσει τη Ferrari ξανά ψηλά!

Στο δεύτερο μόλις αγώνα της σεζόν ο Λούις Χάμιλτον μοιάζει να μπορεί να οδηγήσει τη Ferrari στην κορυφή.

Formula 1
Engine Power: Ο Agostini βλέπει τον Marquez ως απειλή για το ρεκόρ του

Ο Agostini βλέπει τον Marquez ως απειλή για το ρεκόρ του

Ο πιο επιτυχημένος αναβάτης του Grand Prix παραδέχεται ότι αισθάνεται την απειλή του Marc Marquez να κρέμεται πάνω από το ρεκόρ νίκης του στο MotoGP.

Engine Power
Engine Power: Ο Adrien Fourmaux μιλά για τη νέα του απόσυρση: «Δεν είναι το ράλι μας»

Ο Adrien Fourmaux μιλά για τη νέα του απόσυρση: «Δεν είναι το ράλι μας»

Μετά την Πέμπτη, ο Adrien Fourmaux αναγκάστηκε να αποσυρθεί ξανά στην Κένυα, αυτή τη φορά λόγω αναστολής.

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό πλέγμα για το κινεζικό Grand Prix Sprint 2025

Το αρχικό πλέγμα για το κινεζικό Grand Prix Sprint 2025

Δείτε το προσωρινό πλέγμα εκκίνησης για τον Αγώνα Σπριντ Κινεζικού Grand Prix 2025, με την πρώτη pole position του Lewis Hamilton με τη Ferrari.

Engine Power