MotoGP Χόρχε Μάρτιν: Ο Ισπανός αναβάτης του MotoGP Jorge Martín (Ducati) βλέπει τον εαυτό του στην επίσημη ομάδα της ιταλικής φίρμας “το 2025“, αν και αν δεν του δοθεί η ευκαιρία θα πρέπει να “ψάξει για άλλες επιλογές”, όπως έκανε ο Marc Márquez για το επόμενο. σεζόν , ο οποίος «Δεν είναι τρομακτικό», αλλά κινητοποιεί τον δευτεραθλητή στον κόσμο, γνωρίζοντας ότι θα καθιερωθεί «ως ένας από τους καλύτερους οδηγούς που υπάρχουν» εάν καταφέρει να τερματίσει μπροστά από τον Cervera .
«Είμαι ικανοποιημένος, πολύ χαρούμενος. Έχει περάσει ένας χρόνος για να πλαισιωθεί. Προφανώς, δεν ήταν το αποτέλεσμα που θα ήθελα, έχοντας το τόσο κοντά, αλλά είμαι πολύ περήφανος για τη χρονιά που είχαμε, δίνω στον εαυτό μου υψηλό βαθμό, γιατί το να τερματίσω δεύτερος σήμερα στο MotoGP δεν είναι καθόλου εύκολο.” είπε αυτός από το Σαν Σεμπαστιάν ντε λος Ρέγιες σε συνέντευξή του στο Europa Press.
Τώρα με προοπτική, εβδομάδες μετά τον τελευταίο αγώνα στη Βαλένθια στον οποίο έφτασε με την ευκαιρία για τον τίτλο, ο ‘Martinator‘ αναγνώρισε ότι το να τερματίσει δεύτερος “μάλλον πονάει περισσότερο επειδή το έχεις τόσο κοντά”. «Έχοντας στόχο το «top 3» ή το «top 4», το να τερματίσετε δεύτερος είναι εντός του στόχου. Του χρόνου ο στόχος δεν θα είναι αυτός, θα είναι η νίκη», είπε.
«Είναι αλήθεια ότι όταν μπόρεσα να είμαι ηγέτης, όταν είχα πολύ καλές ευκαιρίες, ότι απέτυχα, τότε σε επηρεάζει περισσότερο, αλλά είμαι ευχαριστημένος με αυτό που έχω πετύχει. Στην αρχή της χρονιάς χάσαμε πολλούς πόντους και αφήσαμε τον «Pecco» να δημιουργήσει αυτή τη βάση πόντων που στη συνέχεια έπρεπε να διαχειριστεί. Αντίθετα, έπρεπε να πάω στην επίθεση. Το να ξεκινήσουμε καλά θα είναι σημαντικό το 2024», αναλύει ο Μαρτίν ως λάθη που πρέπει να βελτιωθούν.
Ένα από τα βασικά επεισόδια κατά της υποψηφιότητάς του για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ήταν το ελαττωματικό πίσω ελαστικό, σύμφωνα με τον ίδιο τον οδηγό, στο Γκραν Πρι του Κατάρ, τον προτελευταίο αγώνα του καλεντάρι. Ωστόσο, ο Μαρτίν επέμεινε ότι δεν βλέπει «συνωμοσία».
- 22th Motor Festival The Real Game 23-25 Μαρτίου 2024 στο εκθεσιακό κέντρο MEC Παιανίας
- O Superman Φάνης Λαμπρόπουλος θα παρουσιάσει τους εκθέτες του 22ου Motor Festival
- Motor Festival: Το μεγαλύτερο πάρκο αδρεναλίνης ζωντανεύει στις 23-25 Μαρτίου στο MEC Παιανίας
« Ο MÁRQUEZ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟΣ, ΑΝ ΤΟΝ ΚΕΡΔΙΣΩ, ΘΑ ΓΙΝΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ»
«Δεν έχω επιτεθεί ποτέ στη Michelin με αυτή την έννοια, στη Βαλένθια είχαμε κάποιες συναντήσεις και μου είπαν ότι είχα κάτι, δεν ήμουν 100%. Αλλά hey, στο τέλος πρέπει να καλύψουν την πλάτη τους και ούτε εγώ μπορώ να πω πολλά», είπε αφού ο επικεφαλής της Michelin Motorsport, Piero Taramasso , διαβεβαίωσε ότι η αρχική ανάλυση του ελαστικού δεν έδειξε κατασκευαστικά λάθη.
Ο άνδρας από τη Μαδρίτη υπενθύμισε ότι “καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους” το πλέγμα “παραπονιόταν ότι τα ελαστικά ήταν ελαττωματικά”, οπότε ζήτησε να “βελτιωθεί” σε αυτήν την πτυχή, επειδή “υπάρχουν εκατομμύρια σε έργα κάθε μάρκας”. «Δεν έχει σημασία τι ξοδεύετε, αν έχετε ένα ελαστικό που δεν λειτουργεί, το έργο δεν λειτουργεί. Πρέπει να βελτιώσουν τον ποιοτικό έλεγχο», επέπληξε.
MotoGP Χόρχε Μάρτιν: Ο αναβάτης της Prima Pramac Racing τερμάτισε δεύτερος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα με 428 πόντους, 51 πίσω από τον Francesco Bagnaia (Ducati), παλεύοντας μέχρι το τέλος με σύμμαχο το σχήμα σπριντ. «Δεν περίμενα ότι θα ήταν τόσο θετικό για μένα. Ναι, όλοι με έβαλαν ως φαβορί από την αρχή και ήδη πίστευαν ότι θα κερδίσω πολλά. Αλλά δεν ήξερα πώς θα μπορούσε να πάει, αν και με εξέπληξε προς το καλύτερο», παραδέχτηκε για κάποιους «σύντομους» αγώνες στους οποίους πέτυχε εννέα νίκες.
Αν και ήταν στο Misano, μια πίστα όπου κέρδισε και τους δύο αγώνες, όταν ένιωσε «αυτό το κλικ» για να δει τον εαυτό του ως πρωταθλητή. «Έχει πάρει μορφή, αλλά ήξερα ότι είχε δυνατότητες. Είμαι ένας από τους καλύτερους και είχα μια ευκαιρία. Στην Ιταλία είπα “εντάξει, ναι, μπορώ να παλέψω για αυτό το Παγκόσμιο Κύπελλο”. Έβλεπα τον εαυτό μου πολύ ανώτερο από τους υπόλοιπους όσον αφορά την ταχύτητα και τον έβλεπα ως υποψήφιο για τον τίτλο », αποκάλυψε.
«Ήμουν κοντά στο να γίνω θρύλος, αν και νομίζω ότι άφησα το όνομά μου εκεί. Με αναγνωρίζουν ως έναν άνθρωπο που δίνει τα πάντα, που δεν αφήνει ποτέ τίποτα πίσω. Αυτός ο χαρακτήρας ελκύει τους ανθρώπους. «Ελπίζω να κερδίσω το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP πριν αποσυρθώ για να μείνω στην ιστορία», είπε για τη σεζόν του.
- Η νέα εφαρμογή ταξί που τα σπάει… Taxi.gr με τρία κλικ, έχεις ταξί!
- Γιατί η υδροβολή πλοίων αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο στη συντήρηση; Ποιοι οι κίνδυνοι στο περιβάλλον;
- Motor Festival : Έκθεση αυτοκινήτου και Test Drive στο MEC Παιανίας
- Motor Festival: Έκθεση μοτοσυκλέτας και Test Ride στο MEC Παιανίας
«ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΛΟΚΟ ΝΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ELITE»
MotoGP Χόρχε Μάρτιν: Ωστόσο, για αυτόν από το San Sebastián de los Reyes, «το ημερολόγιο είναι λίγο περίπλοκο», με 22 Grand Prix. «Είναι ένα άθλημα που απαιτεί πολλή σωματική προσπάθεια, αλλά και ψυχική προσπάθεια. Ειδικά το να ταξιδεύεις τόσο μακριά από το σπίτι και να περνάς πολλές μέρες μακριά είναι δύσκολο, δεν μπορώ να το ελέγξω. Αλλά αν έπρεπε να βελτιώσω κάτι για το μέλλον, θα ήταν αυτό», απαίτησε. «Πάντα ειπώθηκε ότι το ελίτ αθλητισμό, σε οποιοδήποτε άθλημα, σε οποιοδήποτε τομέα, δεν είναι υγιές, γιατί στο τέλος υποφέρεις τραυματισμούς, υποφέρεις πολύ σε μυϊκό επίπεδο, σε ψυχικό επίπεδο. Υπήρξαν στιγμές που έχω περάσει άσχημα, δεν κοιμήθηκα, στο τέλος λες ‘σου παίρνει την υγεία’. Αλλά πρέπει να προσπαθήσουμε να μάθουμε από τις εμπειρίες και να βελτιωθούμε για το μέλλον», πρόσθεσε σχετικά με την επαγγελματική εξουθένωση στον αθλητισμό ελίτ.
Παρόλο που ο Μαρτίν έχει συνηθίσει να αντιμετωπίζει καταστάσεις «μεγάλης πραγματικής πίεσης από τότε που ήταν μικρός». «Είτε κέρδισα σε αυτό το μέρος ή επέστρεψα σπίτι μου», θυμάται. «Μου έχει δώσει μεγάλη εμπειρία για καταστάσεις όπως η φετινή. Ήξερα πώς να κερδίζω, για παράδειγμα, στην Ταϊλάνδη, σε δύσκολες καταστάσεις, με μεγάλη πίεση, αλλά δεν έχω περάσει καλά, δεν έχω απολαύσει το άθλημα, αυτό είναι ένα σημείο που πρέπει να αλλάξει για το μέλλον». ομολόγησε.
«Δεν έχουν μείνει πολλά από εκείνο το αγόρι που ξεκίνησε με μοτοσικλέτες. Όταν μεγαλώσεις, και ακόμη περισσότερο στον επαγγελματικό αθλητισμό, από το να είσαι χόμπι, από την απόλαυση, τη διασκέδαση, τους φίλους και το γέλιο, το να είσαι η δουλειά και η εμμονή σου. Δεν θα σας έλεγα ότι δεν μου αρέσει να οδηγώ μοτοσυκλέτα, αλλά για μένα είναι απίστευτη θυσία, να έχω πολλή πειθαρχία, να προπονούμαι κάθε μέρα και μετά να μπορώ να απολαμβάνω τα αποτελέσματα. Αλλά είναι δύσκολο να το απολαύσεις», πρόσθεσε.
Και η πορεία του Μαρτίν είναι ένα ξεκάθαρο παράδειγμα βελτίωσης και προόδου. Φοβούμενος να αφήσει τα πάντα για οικονομικούς λόγους, το 2014 κέρδισε τον τίτλο του Red Bull MotoGP Rookies Cup στην τρίτη του χρονιά , πριν μεταβεί στο Moto3. Επίσης την τρίτη φορά κέρδισε τον τίτλο στην κατηγορία, σφυρηλατώντας πάντα σιγά σιγά έναν χαρακτήρα νικητή, γιατί δεν είναι τα πάντα ταλέντο.
«Είναι πολύ δύσκολο να κερδίσεις αν δεν έχεις αυτό το ταλέντο. Στο MotoGP είμαστε οι καλύτεροι στον κόσμο, αυτό είναι πολύ ξεκάθαρο, αλλά αν δεν βάλεις καθημερινή δουλειά, ώρες και ώρες, φυσική προπόνηση, και μετά ώρες πίσω από τον υπολογιστή κοιτάς όλα τα δεδομένα, προσπαθώντας να βελτιωθείς , μόνο με ταλέντο θα έκανες 15. Άρα «Το σημαντικό είναι η καθημερινή και συνεχής δουλειά για να γίνεις ένας από τους καλύτερους», είπε για το πώς χτίζεται ένας παγκόσμιος πρωταθλητής.
MotoGP Χόρχε Μάρτιν: Μετά την καλή του σεζόν το 2023, ο Μαδριλένος δήλωσε ότι, παρόλο που «σε καμία στιγμή μέσα στη χρονιά» δεν σκέφτηκε την πιθανότητα να πάει στην επίσημη ομάδα το 2024, η επιλογή άρχισε να «κινείται» στο τέλος του σεζόν, “αλλά για το “X δεν μπορούσε να κλείσει.” «Μαζί μου σε μια δορυφορική ομάδα και με τον Μάρκες, βλέπουν απειλές για το 2024. Ομοίως, είμαι χαρούμενος που θα συνεχίσω στο Pramac, είναι το καλύτερο μέρος για να παλέψεις για ένα Παγκόσμιο Κύπελλο», είπε.
Ωστόσο, ο Μαρτίν είναι ξεκάθαρο ότι το 2025 θα είναι επίσημος πιλότος. «Ο κύριος στόχος μου είναι να πάω στη Ducati, αλλά αν δεν είναι δυνατό, θα πρέπει να ψάξω για άλλες επιλογές, υπάρχουν πολλά εργοστάσια που κάνουν σπουδαία βήματα, θα δούμε ποια είναι η καλύτερη επιλογή», αποκάλυψε χωρίς δισταγμό. .
Τέλος, ο Μαδριλένος δεν έδειξε «φόβο» για την υπογραφή του Marc Márquez για την Gresini , μια άλλη δορυφορική ομάδα της Ducati. «Μου δίνει κίνητρο. Το να μπορώ να συγκρίνω τον εαυτό μου με τον Marc, έναν από τους καλύτερους στην ιστορία, θα είναι ωραίο, ωραίο. Αν καταφέρω να τον κερδίσω με την ίδια μοτοσυκλέτα, θα καθιερωθώ ως ένας από τους καλύτερους αναβάτες που υπάρχουν. «Νομίζω ότι μπορώ να το κάνω», είπε. «Τον βλέπω να αγωνίζεται για το Παγκόσμιο Κύπελλο. Ο αγώνας θα είναι παρόμοιος με τον φετινό, με πρωταγωνιστή ξανά τον πόλεμο της Ducati. “Ο Marc και το “Pecco” είναι βέβαιο ότι θα κερδίσουν και θα δούμε αν άλλα εργοστάσια βελτιωθούν, όπως η Honda ή η Yamaha , αλλά αν όχι, θα επαναληφθεί αυτή η ιστορία, αλλά με την ενθάρρυνση του Marc”, κατέληξε.
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα: