Jean-Claude Andruet, εδώ είναι ένα όνομα που συνδέεται για πάντα με την αρχή του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι. Με το παρατσούκλι “La Panique”, ο ντόπιος του Montreuil ήταν στην πραγματικότητα ένας από τους Mousquetaires που εκπαιδεύτηκαν από την Alpine κατά την εναρκτήρια σεζόν του Παγκοσμίου Κυπέλλου, το 1973. Κέρδισε συγκεκριμένα ένα θρυλικό Ράλι Μόντε Κάρλο εκείνη τη χρονιά, με τη θρυλική Berlinette A110.
Συνδεδεμένος με τον Michèle Espinosi-Petit, με το ψευδώνυμο «Biche», ο Jean-Claude Andruet κάνει χατ-τρικ των Άλπεων, μπροστά από τους Ove Andersson-Jean Todt και Jean-Pierre Nicolas-Michel Vial. Αυτή η 42η έκδοση του Μόντε Κάρλο σημαδεύτηκε από μια πικρή μονομαχία τη νύχτα του Τορίνι. Στη συνέχεια, στο προβάδισμα, ο Jean-Claude Andruet τρύπησε ένα ελαστικό. Ο Γάλλος επέλεξε να συνεχίσει το ταξίδι του όσο καλύτερα μπορούσε, για 18 χλμ., χωρίς να αντικαταστήσει τον τροχό του. Έχασε τη θέση του από τον Άντερσον, ο οποίος είχε προβάδισμα ενός λεπτού πριν από τα τρία τελευταία στάδια.
Με τίμημα μια συνεχή επίθεση, το Alpine του να γλιστρά ασταμάτητα, ο Jean-Claude Andruet φέρνει πίσω τους συμπαίκτες του από τη μπλε φυλή την τελευταία στιγμή! Το “Biche” ήταν εντελώς συγκλονισμένο. «Δεν έχω δει ποτέ αυτοκίνητο να πηγαίνει τόσο γρήγορα», δήλωσε ο πρώτος νικητής συνοδηγός σε αυτό το επίπεδο. Πετούσαμε κυριολεκτικά. Ήταν απίστευτο, ο Ζαν-Κλοντ απελευθερώθηκε.
Το μικρότερο λάθος θα μας είχε ωθήσει στη σκηνή. Δεν έκανε τίποτα. Αυτό είναι το είδος της ιδιοφυΐας που έχει το μυστικό ο Andruet. » Αν και έφυγε αμέσως για τη Lancia, ο Andruet έπαιξε τον ρόλο του στην απόκτηση του τίτλου του Brands από την Alpine στο τέλος της χρονιάς.
Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power