ENGINE POWER

Corvette Racing: η ομαδική εργασία είναι ο λόγος της επιτυχίας του WEC το 2023

Στο πρόσφατο 6 Hours of Monza – τον ​​πέμπτο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA – η Corvette Racing συγκέντρωσε αρκετούς πόντους για να εξασφαλίσει τον φετινό τίτλο LMGTE Am.

Συντάκτης: Μιχάλης Κοντιζάς Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά

Corvette Racing: η ομαδική εργασία είναι ο λόγος της επιτυχίας του WEC το 2023

Στο πρόσφατο 6 Hours of Monza – τον ​​πέμπτο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA – η Corvette Racing συγκέντρωσε αρκετούς πόντους για να εξασφαλίσει τον φετινό τίτλο LMGTE Am.

Αυτό το κατόρθωμα έγινε ακόμη πιο εντυπωσιακό καθώς η τριάδα των Ben Keating, Nicolas Varrone και Nicky Catsburg πήρε το στέμμα του GTE Am με δύο γύρους του πρωταθλήματος, Fuji και Bahrain, να απομένουν ακόμη.

Ο Keating έσπευσε να εξηγήσει κατά τη διάρκεια του συνεδρίου μετά τον αγώνα ότι ήταν μια ομαδική προσπάθεια και το FIAWEC.com άκουσε τον Marc Maurini, διευθυντή προγράμματος Corvette Racing και διευθυντή ομάδας WEC, ο οποίος απηχούσε τα σχόλια του Keating.

«Κατά τη διάρκεια του αγώνα της Monza, ο Kyle (Millay, αρχιμηχανικός), ο Ben (Johnson, τεχνικός διευθυντής) και άλλοι από την ομάδα μηχανικών στον Καναδά μπόρεσαν να συνδεθούν εξ αποστάσεως με την τηλεμετρία, τον χρονισμό και τη βαθμολογία, τα εργαλεία μηχανικής και στρατηγικής μας και την ενδοεπικοινωνία της ομάδας μας», εξήγησε ο Maurini.

«Πριν από την πράσινη σημαία στον Καναδά, η ομάδα IMSA παρείχε πληροφορίες για τη στρατηγική μέσω επικοινωνίας σε πραγματικό χρόνο με τους μηχανικούς στο pit wall στη Monza… Δεν είναι ασυνήθιστο να βλέπεις συγκεκριμένα άτομα στο IMSA για ένα γεγονός και στον επόμενο αγώνα WEC. Οποιαδήποτε μαθήματα ή διαδικαστικές ενημερώσεις από κάθε σειρά κοινοποιούνται σε όλο το πρόγραμμα μέσω μεμονωμένων λειτουργιών και μηχανικών συναντήσεων σε επίπεδο προγράμματος.»

Ο οδηγός της ομάδας Catsburg τόνισε επίσης πώς η ομαδική συντροφικότητα βοήθησε το Νο. 33 Corvette Racing να κερδίσει τρεις νίκες στο WEC αυτή τη σεζόν και να τερματίσει μια δεύτερη θέση. Με πλεονέκτημα 78 πόντων και μόνο 67 το πολύ διαθέσιμους ακόμα αυτή τη σεζόν, είναι αδύνατο για κανέναν από τους ανταγωνιστές τους να τους πιάσει.

«Είναι πολύ ωραίο που παρόλο που ήμασταν χώρια, είμαστε πάντα εκεί και υποστηρίζουμε ο ένας τον άλλον. Δείχνει πόσο μικρό γκρουπ είναι αυτό και πόσο δεμένοι είμαστε ως ομάδα», εξήγησε ο Κάτσμπουργκ. «Ήμασταν όλοι πολύ χαρούμενοι που κέρδισαν τον αγώνα. Παρακολουθούσαμε στη ζωντανή ροή και τους ζητωκραυγάζαμε μέσω του συστήματος ενδοεπικοινωνίας. Ήταν ένας πολύ ωραίος τρόπος για να τελειώσει το Σαββατοκύριακο».

Παρά την κυριαρχία της Corvette Racing στην κορυφή της βαθμολογίας, η μάχη για τη δεύτερη και την τρίτη θέση συνεχίζει να μαίνεται με μόνο δύο βαθμούς που χωρίζουν το εξ ολοκλήρου γυναικείο πλήρωμα της Iron Dames και το Νο. 25 ORT by TF.

Το FIA WEC θα κάνει τώρα ένα σύντομο καλοκαιρινό διάλειμμα πριν ξαναρχίσει η σεζόν με το 6 Hours of Fuji στην Ιαπωνία στις αρχές Σεπτεμβρίου.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:
Μεγάλη πρόταση βόμβα από το εξωτερικό για το Motor Festival
Πρωταθλητής στο Παν. Πρωτάθλημα Ράλλυ ο Αλέξανδρος Τσουλόφτας και ΟΥΛΛΑ ΕΝΑΑΑΑ
Η Suzuki χάρισε στον Εσπαργκαρό την MotoGP Suzuki GSX-RR
WRC Safari Rally: Ο Ogier πήρε την νίκη σε τεντωμένο σκοινι
Mpratakos Drag Factory 40 χρόνια ιστορίας
Η Εθνική Ομάδα Junior Motocross κέρδισε εμπειρίες στην ρουμανία
Shakira για πες αλεύρι η ρακέτα σε περιμένει
Exit mobile version