ENGINE POWER

Dakar Sebastian Loeb: «Όλα τελείωσαν, νιώθαμε τον θάνατο να έρχεται»

Rally Dakar Sebastian Loeb:  Η καταδίωξη του Loeb's στον Sainz για το Dakar του 2024 τελειώνει με ραγίσματα και καταστροφή στο Stage 11
Dakar Sebastian Loeb: «Όλα τελείωσαν, νιώθαμε τον θάνατο να έρχεται»

Dakar Sebastian Loeb:  Ένα χτύπημα με «ένα μεγάλο βράχο» άφησε τον Loeb παράλυτο και τον έκανε να χάσει όλες τις πιθανότητες νίκης. Νόμιζαν ότι «τέλειωσε», αλλά φιλοδοξούν να ανέβουν στο βάθρο.

Dakar Sebastian Loeb: «Ήταν ένα δύσκολο στάδιο για εμάς», είναι το πρώτο πράγμα που είπε ο Loeb στο τέλος της ειδικής, αλλά αυτός ο ορισμός δεν αποκτά το πλήρες νόημά του μέχρι να συνειδητοποιήσετε τις αναποδιές που πέρασε ο Seb. Ο Γάλλος, που αντιμετώπιζε την προτελευταία εξέδρα μόλις 13 λεπτά από το προβάδισμα, σταμάτησε στο 132 km και όχι ακριβώς λόγω ενός ακόμη τρυπήματος. Το Hunter είχε χτυπήσει «ένα μεγάλο βράχο» και οι συνέπειες ήταν το σπάσιμο του δεξιού μπροστινού πιρουνιού μετά από μια απότομη προσγείωση όπου νόμιζαν ότι «το Ντακάρ είχε τελειώσει τελείως».

Dakar-Sebastien-Loeb-2024-Dakar-Rally-Stage-11-rali-ntakar

 

Dakar Sebastian Loeb: Η πεποίθηση ήταν τέτοια που, μετά από μια πρώτη στιγμή που προσπάθησαν να λύσουν το πρόβλημα, ζήτησαν από τη διοργάνωση να αποχωρήσει από τον αγώναΣτην αρχή, αυτή η βλάβη «ήταν σαν να πεθαίναμε σιγά σιγά, αλλά μετά ήμασταν τυχεροί γιατί ο Yungang Zi, από το YunXiang με τον Hunter, είχε τα ανταλλακτικά που χρειαζόμασταν», λέει ο Loeb, ο οποίος μετά από μια ώρα και τέταρτη άνεργη τελικά βρήκε η λύση στα προβλήματά του: «Πήραμε τα κομμάτια, τα επισκευάσαμε και ξεκινήσαμε ξανά». Το έκαναν με τον Sainz να είναι ήδη εντελώς εξαιρετικός στη γενική κατάταξη, αλλά αφού πέρασαν «μια ώρα σκεπτόμενοι ότι τελείωσε», ό,τι τους ήρθε μετά ήταν ένα είδος δώρου που μπορεί να σωθεί με το βάθρο.

Κατά την άφιξη στη γραμμή τερματισμού, το ζεύγος BRX εμφανίστηκε τρίτο στο σύνολο, με διαφορά έξι λεπτών από τους πλησιέστερους διώκτες τους. Η απώλεια χρόνου τους καταδίκασε μπροστά στους Touareg, αλλά έχουν ακόμα την ευκαιρία να τα πάνε καλά σε μια τελευταία ειδική, όπου δεν θα έπρεπε να ξαναζήσουν όλα τα προβλήματα αυτού του ενδέκατου ετάπ που ήταν «πολύ σκληρό με τα ελαστικά». Ο Κυνηγός υπέστη τρυπήματα σε όλη τη διάρκεια της έκδοσης και σε αυτές τις συνθήκες δεν επρόκειτο να βρουν εξαίρεση: «Αν και πηγαίναμε αργά, είχαμε τρυπήματα ( πάθησε πέντε στη διαδρομή) Βγήκαμε πάλι έξω και από εκεί ήταν τρυπήματα, τρυπήματα, τρυπήματα… αλλά ευτυχώς φτάσαμε στον τερματισμό με ένα μόνο αυτοκίνητο, κι ας ήταν σε θλιβερή κατάσταση». Γιατί το πρωτότυπο επέστρεψε σε καλή κατάσταση, αλλά όχι με κατεστραμμένους τροχούς που δεν είχαν ανταλλακτικά όπως ο Loeb, ούτε είχε συνεργάτη.

Ράλι Ντακάρ 2024: Η καταδίωξη του Loeb’s Dakar τελειώνει με ραγίσματα στο Stage 11

Dakar-Sebastien-Loeb-2024-Dakar-Rally-Stage-11-rali-ntakar

Rally Dakar Sebastian LoebΤο κυνήγι του Sébastien Loeb για την πρώτη του νίκη στο Ράλι Ντακάρ θα πρέπει να συνεχιστεί για έναν ακόμη χρόνο. Παρά το γεγονός ότι κυνήγησε και τελικά πλησίασε τον ηγέτη Carlos Sainz , η καταστροφή χτύπησε την προτελευταία μέρα όταν το Prodrive Hunter έσπασε το μπροστινό του τρίγωνο και υπέστη πέντε τρύπημα ελαστικών, οδηγώντας τον σε ένα ασήμαντο τριάντα έκτο στο Ultimate και πάνω από μία ώρα πίσω. Ο Σάιντζ στο σύνολο.

Η αποτυχία του A-arm συνέβη 132 χιλιόμετρα μέσα στο Στάδιο #11, αφήνοντάς τον αποκλεισμένο για μια ώρα έως ότου ο άλλος σύμμαχος του Prodrive Zi Yungang σταμάτησε για να παράσχει βοήθεια. Ο Loeb αντιμετώπισε περισσότερα προβλήματα, όπως σκασμένα ελαστικά – τα οποία διαπέρασαν μεγάλο μέρος του γηπέδου καθώς το στάδιο λάμβανε χώρα σε βραχώδες έδαφος – και τερμάτισε με θλιβερό 1:28:15 πίσω από τον νικητή Guerlain Chicherit . Για να προσθέσει προσβολή στον τραυματισμό, ο Loeb έλαβε επίσης ποινή ενός λεπτού επειδή δεν είχε δεμένες σωστά τις ζώνες ασφαλείας του λίγο μετά την επιστροφή του στον αγώνα.

Ο Loeb βρίσκεται τώρα τρίτος στη γενική, υστερώντας από τον Sainz με 1:36:02, αφού τον ξεπέρασε ο Guillaume de Mévius . Ο De Mévius τερμάτισε δεύτερος στη σκηνή από τον συμπαίκτη του Chicherit και έχει δέκα λεπτά διαφορά με τον Loeb. Φυσικά, είναι επίσης πολύ πίσω για να πιάσει τον Sainz, ο οποίος απλά πρέπει να ολοκληρώσει το τελικό στάδιο την Παρασκευή για να εξασφαλίσει το πέμπτο του Ράλι Ντακάρ.

«Απομένουν ακόμη 170 χιλιόμετρα. Ξέρω πολύ καλά ότι ειδικά σε αυτό το ράλι, πρέπει να περάσεις τον τερματισμό και αυτό θα προσπαθήσουμε», είπε ο Sainz. «Συγκεντρώνομαι αύριο και κοιτάξτε καλά το μονοθέσιο γιατί το στάδιο ήταν εξαιρετικά, πολύ σκληρό και να δούμε αν μπορούμε να τελειώσουμε αύριο».

Dakar-Sebastien-Loeb-2024-Dakar-Rally-Stage-11-rali-ntakar

Rally Dakar Sebastian LoebΕνώ το σύνολο των τεσσάρων τροχών έχει ολοκληρωθεί, η μάχη έχει γίνει πιο σφιχτή στο βασίλειο των δύο τροχών, καθώς ο Ross Branch κυριάρχησε την ημέρα για να σημειώσει τη δεύτερη νίκη του στο στάδιο. Ο αντίπαλος Ricky Brabec τέθηκε δεύτερος, αλλά μόλις τριάντα δύο δευτερόλεπτα πίσω από τον Branch, ελαχιστοποιώντας τον αντίκτυπο της σκηνής στο σύνολο σε μόλις μισό λεπτό.

Ο Brabec ακολουθεί τώρα τον Brabec στις 10:22, που σημαίνει ότι θα χρειαστεί να σετάρει έναν ή και τους δύο ουρλιαχτούς χρόνου στο Stage #12, ενώ ο Brabec έχει μια ημέρα άδειας. Ο συμπαίκτης της Brabec στη Honda, Adrien Van Beveren , είναι ο μόνος άλλος αναβάτης με λίγη ελπίδα καθώς κάθεται 14:31 πίσω.

«Διασκέδασα πολύ από την αρχή μέχρι το τέλος», σχολίασε ο Branch. «Απόλαυσα πραγματικά τον εαυτό μου εκεί έξω. Η μοτοσυκλέτα πήγαινε καταπληκτικά και δεν έκανα λάθη σήμερα, κάτι που είναι πολύ σημαντικό για να παραμείνω ήρεμος στον αγώνα. Ο αρχηγός της κούρσας έχει ένα σημαντικό προβάδισμα από εμένα, αλλά είμαι πραγματικά χαρούμενος με το πού βρίσκομαι αυτή τη στιγμή και ανυπομονώ για την τελευταία μέρα αύριο».

Η μεγαλύτερη συνολική εξέλιξη της μοτοσυκλέτας έρχεται στο Rally2, όπου ο Romain Dumontier έχασε το προβάδισμα από τον Harith Noah αφού τερμάτισε δέκα λεπτά πίσω του την Πέμπτη. Ο Νόα, ο μόνος εναπομείνας εργοστασιακός αναβάτης της Sherco μετά τον Ρούι Γκονσάλβες αποσύρθηκε με τραυματισμό στον ώμο από σύγκρουση αμέσως μετά την εκκίνηση, τερμάτισε δεύτερος για να ξεπεράσει τον αμυνόμενο νικητή και έχει ένα πλεονέκτημα έξι λεπτών. Ο Dumontier ήταν πέμπτος, έπεσε στην αρχή της σκηνής και παρέμεινε κάπως εκτός ρυθμού αφού έσπασε τον άξονα του ψαλιδιού του την προηγούμενη μέρα.

Ο στόχος του Alexandre Giroud για τρία χτυπήματα στο Quad είναι παρόμοιος με αυτόν του Branch, καθώς κράτησε τον Manuel Andújar για τη νίκη της σκηνής, αλλά μόνο για τριάντα επτά δευτερόλεπτα, κάτι που μόλις και μετά βίας έκανε ένα βαθούλωμα στο γενικό σύνολο. Ο Andújar προηγείται τώρα με 8:14.

Ο Jérôme de Sadeleer νίκησε τον Gerard Farrés για τη νίκη σταδίου SSV για μόλις δύο δευτερόλεπτα, αλλά έχει την ευκαιρία να κερδίσει τον Xavier de Soultrait για την απόλυτη νίκη αύριο. Ο De Soultrait ολοκλήρωσε την ημέρα στην τέταρτη θέση, αλλά αυτός και ο συμπαίκτης του Sébastien Loeb Racing, Florent Vayssade, αντιμετωπίζουν ποινές επειδή δεν επέτρεψαν στη Sara Price να τους προσπεράσει παρά το γεγονός ότι έδειξε ότι ήταν πιο γρήγορη. Ωστόσο, το περιθώριο μεταξύ de Soultrait και de Sadeleer είναι 2:49.

Η Cristina Gutiérrez θα χρειαστεί ένα επιτυχημένο πέρασμα Hail Mary την Παρασκευή ως το μοναδικό μονοθέσιο Challenger μέσα σε μισή ώρα από τον ηγέτη Mitch Guthrie . Εν τω μεταξύ, ο Aleš Loprais κέρδισε τη σκηνή στο Truck, αλλά είναι ουσιαστικά εκτός αντιπαράθεσης με τον Martin Macík Jr. για δύο ώρες μπροστά. Είναι ενδιαφέρον ότι ο Macík και ο Noah οδηγούν και οι δύο τις τάξεις τους με ίδιους χρόνους πέντε ωρών, τριάντα ένα λεπτών και σαράντα πέντε δευτερολέπτων.

Η Dania Akeel αποσύρθηκε από τη σκηνή με σπασμένο κιβώτιο ταχυτήτων αφού οδήγησε τον Challenger να ξεκινήσει τη μέρα. Ομοίως, ο Ultimate of Mathieu Serradori οδήγησε την τάξη του προτού αυτός και ο συνοδηγός Loïc Minaudier σταματήσουν για να βοηθήσουν τον Oran O’Kelly να πλοηγηθεί σε βραχώδες έδαφος, μόνο που ο Century τους έχασε το μπροστινό του τρίγωνο που έσπασε τον δεξιό μπροστινό τροχό. Ο συμπαίκτης του Brian Baragwanath τους ρυμούλκησε μέχρι το τέλος.

Dakar-Sebastien-Loeb-2024-Dakar-Rally-Stage-11-rali-ntakar

Rally Dakar 2024:Stage #11 winners
Class Number Competitor Team Time
Ultimate (T1) 211 Guerlain Chicherit Overdrive Racing 4:43:00
Stock (T2) 501 Ronald Basso* Team Land Cruiser Toyota Auto Body 7:21:02
Challenger (T3) 312 Nicolás Cavigliasso Wevers Sport 5:19:13
SSV (T4) 420 Jérôme de Sadeleer* MMP Compétition 5:21:36
Truck (T5) 602 Aleš Loprais* InstaForex Loprais Praga Team 5:18:50
RallyGP 46 Ross Branch Hero MotoSports 4:51:57
Rally2 21 Bradley Cox BAS World KTM Racing Team 5:00:02
Malle Moto 34 Emanuel Gyenes* Autonet Motorcycle Team 5:38:40
Quad 172 Alexandre Giroud Drag’on Raly Team 6:13:57
Classic 702 Lorenzo Traglio* Tecnosport 9 points
Mission 1000 1030 Jordi Juvanteny* KH7-Ecovergy Team 20 points
* – Not competing in World Rally-Raid Championship

Rally Dakar 2024:Leaders after Stage #11
Class Number Competitor Team Time
Ultimate (T1) 204 Carlos Sainz Team Audi Sport 46:23:47
Stock (T2) 500 Akira Miura* Team Land Cruiser Toyota Auto Body 76:06:52
Challenger (T3) 303 Mitch Guthrie Red Bull Off-Road Junior Team 51:38:06
SSV (T4) 411 Xavier de Soultrait* Sébastien Loeb Racing 54:35:11
Truck (T5) 601 Martin Macík Jr.* MM Technology 52:31:45
RallyGP 9 Ricky Brabec Monster Energy Honda Rally Team 49:37:57
Rally2 20 Harith Noah* Sherco TVS Rally Factory Team 52:31:45
Malle Moto 96 Tobias Ebster Kini Rally Racing Team 56:18:46
Quad 174 Manuel Andújar 7240 Team 62:11:24
Classic 768 Carlos Santaolalla* Factory Tub 805 points
Mission 1000 1030 Jordi Juvanteny* KH7-Ecovergy Team 145 points

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

 

 

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Engine Power: Ο Post Malone παραγγέλνει ένα ζευγάρι προσαρμοσμένα φορτηγά Ford με τρελά διαφορετικά στυλ

Ο Post Malone παραγγέλνει ένα ζευγάρι προσαρμοσμένα φορτηγά Ford με τρελά διαφορετικά στυλ

Ο Post Malone ένας από τους μεγαλύτερους καλλιτέχνες γιόρτασε το νέο του άλμπουμ παραγγέλνοντας ένα custom Ford

Engine Power
Engine Power: Ο Gasly θέλει να εκμεταλλευτεί τους νέους κανονισμούς για να αγωνιστεί για τον τίτλο το 2026

Ο Gasly θέλει να εκμεταλλευτεί τους νέους κανονισμούς για να αγωνιστεί για τον τίτλο το 2026

Ο Pierre Gasly δεν κρύβει το γεγονός ότι η σεζόν του 2025 είναι απλώς μια μετάβαση για την Alpine, η οποία ελπίζει να επιστρέψει στο μπροστινό μέρος της ομάδας το 2026. Ο Norman οδηγός αποκαλύπτει ήδη μια πιθανότητα να αγωνιστεί για τον τίτλο.

Engine Power
Engine Power: Ο Verstappen και η Red Bull αναλαμβάνουν δράση: συνάντηση πραγματοποιήθηκε μετά την Κίνα

Ο Verstappen και η Red Bull αναλαμβάνουν δράση: συνάντηση πραγματοποιήθηκε μετά την Κίνα

Το δύσκολο ξεκίνημα της σεζόν ώθησε τη Red Bull να πραγματοποιήσει μια συνάντηση για να καθησυχάσει τον Max Verstappen σχετικά με τις δυνατότητες της ομάδας φέτος.

Engine Power
Engine Power: Αυτή η Mustang του ’65 στην Καλιφόρνια δεν είναι το μόνο που φαινόταν

Αυτή η Mustang του ’65 στην Καλιφόρνια δεν είναι το μόνο που φαινόταν

Η Ford Mustang έχει αντέξει εδώ και πολύ καιρό ως, ίσως, το πιο εμβληματικό μυϊκό αυτοκίνητο όλων των εποχών

Engine Power
Engine Power: Έρευνα: Τα κορυφαία ηλεκτρικά σκούτερ & μηχανάκια

Έρευνα: Τα κορυφαία ηλεκτρικά σκούτερ & μηχανάκια

Μια ερεύνα για τα κορυφαία ηλεκτρικά σκούτερ & μηχανάκια που συνδυάζουν επιδόσεις, αυτονομία, άνεση και ποιότητα κατασκευής .

Engine Power
Engine Power: Ο Vettel θέλει να «δώσει φωνή» στις γυναίκες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Ο Vettel θέλει να «δώσει φωνή» στις γυναίκες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό

Με τους τέσσερις τίτλους του παγκοσμίου πρωταθλήματος και τις 16 σεζόν στη Formula 1, ο Sebastian Vettel είναι μια εμβληματική φιγούρα στη F1. Ο Γερμανός, γνωστός για το πάθος του στην πίστα, χρησιμοποιεί τώρα τη φήμη του για να προωθήσει, μεταξύ άλλων, τη διαφορετικότητα στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Engine Power
Engine Power: Επίσημο: Yuki Tsunoda στη Red Bull στο Ιαπωνικό Grand Prix

Επίσημο: Yuki Tsunoda στη Red Bull στο Ιαπωνικό Grand Prix

Όπως ήταν αναμενόμενο, ο Yuki Tsunoda θα ξεκινήσει για τη Red Bull στο Ιαπωνικό Grand Prix στη θέση του Liam Lawson. Πληροφορίες επιβεβαίωσε η αυστριακή ομάδα το πρωί της Πέμπτης.

Engine Power
Engine Power: Ο Sergio Perez φέρεται να είναι κοντά στην επιστροφή στη F1 με την Cadillac

Ο Sergio Perez φέρεται να είναι κοντά στην επιστροφή στη F1 με την Cadillac

Μετά την αποχώρησή του από τη Red Bull, ο Sergio Perez φέρεται να είναι κοντά στην επιστροφή του στη Formula 1 το 2026. Ο Μεξικανός φέρεται να βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις με την Cadillac.

Engine Power
Engine Power: Ο Sebastian Vettel σταυρώνει τα δάχτυλά του για να γίνει ο Χάμιλτον πρωταθλητής της Ferrari

Ο Sebastian Vettel σταυρώνει τα δάχτυλά του για να γίνει ο Χάμιλτον πρωταθλητής της Ferrari

Ο πρώην αντίπαλος του Lewis Hamilton στη Formula 1, Sebastian Vettel, ελπίζει ότι ο Βρετανός θα τα καταφέρει εκεί που απέτυχε: την κατάκτηση του τίτλου με τη Ferrari.

Engine Power
Engine Power: Θα ήταν 73 ετών, μια αναδρομή στις τρεις νίκες του Didier Pironi στη Formula 1

Θα ήταν 73 ετών, μια αναδρομή στις τρεις νίκες του Didier Pironi στη Formula 1

Ο τρεις φορές νικητής της Formula 1, Didier Pironi, παραλίγο να γίνει ο πρώτος Γάλλος παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1 πριν υποστεί ένα σοβαρό ατύχημα και στη συνέχεια πεθάνει πρόωρα. Μια αναδρομή στις τρεις επιτυχίες του ανθρώπου που σήμερα θα ήταν 73 ετών.

Engine Power
Engine Power: Ο Zhou στοχεύει να επιστρέψει στη F1 το 2026… με την Cadillac στο στόχαστρο του

Ο Zhou στοχεύει να επιστρέψει στη F1 το 2026… με την Cadillac στο στόχαστρο του

Ο Guanyu Zhou, που αναγκάστηκε να μείνει εκτός το 2025 ως ρεζέρβα στη Ferrari, εξακολουθεί να ελπίζει να επιστρέψει στο grid το 2026. Η σωτηρία του θα μπορούσε να έρθει από την Cadillac.

Engine Power
Engine Power: Mετά τη νίκη του στο Safari Elfyn Evans: “Πολύ νωρίς στη χρονιά για να βγάλουμε συμπεράσματα”

Mετά τη νίκη του στο Safari Elfyn Evans: “Πολύ νωρίς στη χρονιά για να βγάλουμε συμπεράσματα”

Ο πρώτος νικητής του Safari Rally Κένυα και ξεκάθαρος ηγέτης του πρωταθλήματος, ο Elfyn Evans δεν θέλει να παρασυρθεί μετά το εξαιρετικό του ξεκίνημα στη σεζόν.

Engine Power
Engine Power: Αποχωρήσεις: το κλειδί για την επιτυχία της McLaren αυτή τη σεζόν;

Αποχωρήσεις: το κλειδί για την επιτυχία της McLaren αυτή τη σεζόν;

Αν οι εκκινήσεις ήταν αδυναμία για τη McLaren πέρυσι, η βρετανική ομάδα φαίνεται να το έχει διορθώσει το 2025 με καλύτερες εκτοξεύσεις.

Engine Power
Formula 1: Ο Χάμιλτον είναι εδώ και δείχνει ικανός να ανεβάσει τη Ferrari ξανά ψηλά!

Ο Χάμιλτον είναι εδώ και δείχνει ικανός να ανεβάσει τη Ferrari ξανά ψηλά!

Στο δεύτερο μόλις αγώνα της σεζόν ο Λούις Χάμιλτον μοιάζει να μπορεί να οδηγήσει τη Ferrari στην κορυφή.

Formula 1
Engine Power: Ο Agostini βλέπει τον Marquez ως απειλή για το ρεκόρ του

Ο Agostini βλέπει τον Marquez ως απειλή για το ρεκόρ του

Ο πιο επιτυχημένος αναβάτης του Grand Prix παραδέχεται ότι αισθάνεται την απειλή του Marc Marquez να κρέμεται πάνω από το ρεκόρ νίκης του στο MotoGP.

Engine Power
Engine Power: Ο Adrien Fourmaux μιλά για τη νέα του απόσυρση: «Δεν είναι το ράλι μας»

Ο Adrien Fourmaux μιλά για τη νέα του απόσυρση: «Δεν είναι το ράλι μας»

Μετά την Πέμπτη, ο Adrien Fourmaux αναγκάστηκε να αποσυρθεί ξανά στην Κένυα, αυτή τη φορά λόγω αναστολής.

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό πλέγμα για το κινεζικό Grand Prix Sprint 2025

Το αρχικό πλέγμα για το κινεζικό Grand Prix Sprint 2025

Δείτε το προσωρινό πλέγμα εκκίνησης για τον Αγώνα Σπριντ Κινεζικού Grand Prix 2025, με την πρώτη pole position του Lewis Hamilton με τη Ferrari.

Engine Power
Engine Power: Η Katie Price μπήκε στο μονοθέσιο της F1 σε ασταθή φωτογράφιση και εργάστηκε ως grid girl του Έντι Τζόρνταν

Η Katie Price μπήκε στο μονοθέσιο της F1 σε ασταθή φωτογράφιση και εργάστηκε ως grid girl του Έντι Τζόρνταν

Η Katie Price ήταν κάποτε μέλος του Eddie Jordan Racing και παρέσυρε ένα από τα μονοθέσια της F1 της ομάδας σε μια πολύ αγωνιστική φωτογράφιση κοριτσιών με πρώην μοντέλα

Engine Power