ENGINE POWER

Daniel Ricciardo φέρνει χαμόγελα στο Grand prix της Αμερικής

Daniel Ricciardo το μεγαλύτερο χαμόγελο στη Formula 1 και πάλι στο Grid στο Grand Prix της Αμερικής στο Circuit of the Americas.
Daniel Ricciardo φέρνει χαμόγελα στο Grand prix της Αμερικής

Ο χαμογελαστός Daniel Ricciardo θέλει τώρα να προσφέρει αποτελέσματα αντάξια της επιστροφής του για το AlphaTauri αυτή τη σεζόν και αυτή την πολυπόθητη θέση το 2024, ξεκινώντας με την επιστροφή του για το Grand Prix των Ηνωμένων Πολιτειών , στο Circuit of the Americas ( COTA ).

Ο Daniel Ricciardo έχασε τους τελευταίους πέντε αγώνες με σπασμένο αριστερό χέρι, έχοντας ήδη ένα σωσίβιο καριέρας αυτή τη σεζόν. Αλλά επιστρέφει αυτή την εβδομάδα στο Γκραν Πρι των ΗΠΑ, όπου ο 34χρονος Αυστραλός έχει ιστορικό να διασκεδάζει αναιδώς.

“Γεια σας παιδιά! Για πολύ καιρό δεν έχω δει», είπε ο Ricciardo στην ομάδα των συναδέλφων του οδηγών όταν μπήκε στη συνέντευξη Τύπου της Πέμπτης.

«Είμαι πολύ χαρούμενος που επέστρεψα. Το χέρι αισθάνεται καλά», είπε ο Daniel Ricciardo, προσθέτοντας ότι το σπάσιμο των οστών που χρειάστηκε χειρουργική επέμβαση ήταν χειρότερο από ό,τι αρχικά αναμενόταν.

Ο Daniel Ricciardo  έχει μετατρέψει συχνά το Circuit of the Americas έξω από την πρωτεύουσα του Τέξας σε μια προσωπική παιδική χαρά. Είναι γνωστό ότι μπαίνει στη μάντρα ιππεύοντας ένα άλογο, μιμείται δυτική προφορά σε συνεντεύξεις και φοράει μια φανέλα μπάσκετ του Πανεπιστημίου του Τέξας Longhorns στην παρέλαση οδηγών πριν από τον αγώνα.

Τελικά, θα πρέπει να υπάρχει μια σοβαρή πλευρά στον αγώνα, η οποία δεν ήταν τόσο καλή για τον Daniel Ricciardo τα τελευταία χρόνια. Κατά καιρούς ήταν επώδυνο, τόσο συναισθηματικά όσο και σωματικά.

daniel-ricciardo-alpha-tauri-on-gp-american-grand-prix-amerikis

Daniel Ricciardo: Πρώτα και κύρια, βλέπω τον εαυτό μου ως οδηγό αγώνων αυτοκινήτων, όχι ως διασκεδαστή

«Θέλω να πάω σε αγώνες…» επέμεινε ο Ricciardo. «Βεβαιωθείτε ότι με βλέπουν ως οδηγό αγώνων που είναι ακόμα πεινασμένος και αποφασισμένος και όχι μόνο εδώ για μια καλή στιγμή».

Τα καλύτερα αγωνιστικά χρόνια του Ricciardo ήταν με τη Red Bull, όπου κέρδισε επτά από τις οκτώ νίκες της καριέρας του και δύο φορές τερμάτισε στο βάθρο στο Austin το 2014 και το 2016. Στη συνέχεια ήρθε μια δίχρονη θητεία χωρίς νίκη με τη Renault πριν από άλλη μια μετακόμιση στη McLaren.

Η οδήγηση με τη McLaren έφερε την πρώτη νίκη της ομάδας σε μια δεκαετία. Αλλά ήταν κατά τα άλλα απογοητευτικό, καθώς τον έβγαζε συνήθως ο συμπαίκτης του Λάντο Νόρις.

Το χαμόγελο έσβηνε και μετά εξαφανίστηκε όταν ο Ricciardo και η McLaren χώρισαν με εξαγορά του τελευταίου έτους του συμβολαίου του.

Η Red Bull επανέφερε τον Ricciardo ως εφεδρικό οδηγό για το 2023. Αυτό τον έφερε ξανά στα paddock, αλλά ταυτόχρονα αύξησε την απογοήτευσή του που παρακολουθούσε άλλους να αγωνίζονται. Μετά ήρθε το διάλειμμα που θα μπορούσε ακόμα να αναβιώσει την καριέρα του.

Ο AlphaTauri έκοψε τον πρωτάρη Nyck De Vries μετά από 10 αγώνες και έδωσε τη θέση στον Ricciardo. Τερμάτισε 13ος στην Ουγγαρία και 16ος στο Βέλγιο και μετά έσπασε το χέρι του στο Γκραν Πρι της Ολλανδίας.

Έμεινε για άλλη μια φορά κολλημένος να παρακολουθεί ενώ ο Νεοζηλανδός Liam Lawson οδήγησε στη θέση του πέντε αγώνες και ήταν αρκετά καλός για να κερδίσει μια ρεζέρβα με την AlphaTauri για την επόμενη σεζόν.

Daniel Ricciardo : Θα έρθει η ώρα του Lawson

«Είναι νέος. Δεν είναι σαν να είναι στο τέλος της καριέρας του», είπε ο Daniel Ricciardo για τον Lawson. «Συνέχισε να βοηθάς, σκύψτε το κεφάλι. Αν συνεχίσει αυτή την πορεία, θα έρθει η ώρα του».

Ο Ricciardo πήγε ξανά στο αυτοκίνητό του την Πέμπτη το πρωί και έδειξε γρήγορα το οδοντωτό χαμόγελό του. Είπε ότι είναι σε φόρμα και έτοιμος για την ανώμαλη βόλτα γύρω από την πίστα του Ώστιν.

«Σε νίκησε», είπε ο Ricciardo. «Αλλά νομίζω ότι μου αρέσει αυτό».

daniel-ricciardo-alpha-tauri-on-gp-american-grand-prix-amerikis

Η FIA, η οποία διέπει την αγωνιστική πλευρά της F1, αύξησε την Πέμπτη τα πιθανά πρόστιμα που μπορούν να επιβάλουν οι αγωνοδίκες στους οδηγούς από το πολύ 250.000 ευρώ (264.000 $) σε 1 εκατομμύριο ευρώ (1,06 εκατομμύρια δολάρια).

Αυτό εξέπληξε μερικούς οδηγούς που αναρωτήθηκαν τι είδους παράβαση θα μπορούσε να επισύρει ένα τόσο τεράστιο πρόστιμο.

«Ίσως διασχίζοντας την πίστα;» Ο πρωταθλητής σεζόν της Red Bull, Max Verstappen. Πείραζε τον οδηγό της Mercedes, Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος επιβλήθηκε πρόστιμο 50.000 ευρώ (53.000 δολάρια) επειδή πέρασε με τα πόδια από την πίστα μετά από μια σύγκρουση με τον συμπαίκτη Τζορτζ Ράσελ στο Γκραν Πρι του Κατάρ πριν από δύο εβδομάδες.

Η ανακοίνωση της FIA δεν ανέφερε τι είδους περιστατικό θα μπορούσε να επισύρει τέτοιο πρόστιμο. Ωστόσο, σημείωσε ότι το ανώτατο όριο των 250.000 ευρώ δεν είχε αυξηθεί εδώ και 12 χρόνια και είπε ότι «δεν αντικατοπτρίζει τις τρέχουσες ανάγκες του μηχανοκίνητου αθλητισμού».

Ένα εκατομμύριο δολάρια είναι ένα τεράστιο ποσό λένε οι αντίπαλοι του Daniel Ricciardo

«(Ένα εκατομμύριο) είναι ένα τεράστιο ποσό. Δεν ξέρω τι το αξίζει. Κάποιοι οδηγοί βγάζουν λιγότερα από αυτό!». είπε ο Charles Leclerc της Ferrari.

«Ο Charles θα μπορούσε να δώσει το ρολόι του», προσφέρθηκε εθελοντικά ο Kevin Magnussen της Haas F1.

Ο Χάμιλτον έδωσε έναν πιο σοβαρό τόνο: «Αν πρόκειται να τους επιβληθεί πρόστιμο ενός εκατομμυρίου, ας είμαστε βέβαιοι ότι το 100% αυτό πηγαίνει σε μια σωστή αιτία. Υπάρχουν πολλά χρήματα σε αυτόν τον κλάδο… τόσες πολλές αιτίες σε όλο τον κόσμο», είπε ο Hamilton. «Μόνο έτσι θα πάρουν αυτά τα χρήματα από εμένα».

daniel-ricciardo-alpha-tauri-on-gp-american-grand-prix-amerikis

Πολλοί από τους οδηγούς παραπονέθηκαν μετά το Κατάρ για μια εξαντλητική οδήγηση στην καύσωνα της ερήμου. Ο Logan Sargeant της Williams έπρεπε να αποσυρθεί πρόωρα. Ο Λανς Στρολ της Aston Martin είπε ότι ένιωθε ζάλη. Ο Esteban Ocon της Alpine παραδέχτηκε μετά τον αγώνα που πέταξε με το κράνος του.

Όλα αυτά ώθησαν τη FIA να ανακοινώσει ότι θα εξετάσει τρόπους για να βοηθήσει τους οδηγούς σε ακραίες συνθήκες. Και τι παίρνουν αυτή την εβδομάδα; Μια άλλη έκρηξη καύσωνα του Τέξας με θερμοκρασίες που αναμένονται πάνω από 90 βαθμούς Φαρενάιτ (32 Κελσίου).

Κανένας από τους οδηγούς δεν φαινόταν να ανησυχεί ότι η ζέστη του Τέξας θα είναι τόσο άθλια, συμπεριέλαβε ο Sargeant: «Δεν νομίζω ότι είναι δυνατό. Δεν νομίζω ότι έχω νιώσει ποτέ κάτι όπως ένιωσα στο Κατάρ».

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Engine Power: Οι διάσημοι που έσπευσαν να φωτογραφηθούν με το αγωνιστικό μονοθέσιο της McLaren

Οι διάσημοι που έσπευσαν να φωτογραφηθούν με το αγωνιστικό μονοθέσιο της McLaren

Κοσμοσυρροή για το MCL39 που βρέθηκε σε OPAP Arena και Σύνταγμα

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό grid για το MotoGP GP της Αργεντινής

Το αρχικό grid για το MotoGP GP της Αργεντινής

Ανακαλύψτε το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αργεντινής, τον δεύτερο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP 2025.

Engine Power
Engine Power: Η νέα Mercedes CLA 2026 είναι εδώ με εξαιρετική γκάμα και κάτι που η Mercedes-Benz δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ στο παρελθόν

Η νέα Mercedes CLA 2026 είναι εδώ με εξαιρετική γκάμα και κάτι που η Mercedes-Benz δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ στο παρελθόν

Αυτή είναι η νέα Mercedes CLA, είναι ηλεκτρικό, αλλά υπάρχει και υβριδικό. Σύντομα αναμένεται και μοντέλο AMG

Engine Power
Engine Power: Η Ducati μπλοκάρει το αίτημα της ανταγωνίστριας Aprilia για δοκιμή εντός της σεζόν του Jorge Martin

Η Ducati μπλοκάρει το αίτημα της ανταγωνίστριας Aprilia για δοκιμή εντός της σεζόν του Jorge Martin

Στον μάνατζερ της Ducati αρέσει η ιδέα να αφήσει έναν τραυματισμένο αναβάτη να δοκιμάσει τη φυσική του κατάσταση στην κανονική του μοτοσυκλέτα - αλλά όχι φέτος, ούτε στον Martin.

Engine Power
Engine Power: Επιστρέφει το αξεπέραστο 25th Motor Festival στο MEC Παιανίας – East Meets Wonder

Επιστρέφει το αξεπέραστο 25th Motor Festival στο MEC Παιανίας – East Meets Wonder

Είσαι έτοιμος να ζήσεις ένα υπερθέαμα που θα σε αφήσει άφωνο; Το 25ο Motor Festival έρχεται με αδρεναλίνη στο κόκκινο, shows που σπάνε τα όρια και special guests που θα κάνουν τη διαφορά!

Engine Power
Engine Power: Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc

Ferrari πίσω στη Μελβούρνη: «Παλέψαμε» παραδέχεται ο Charles Leclerc

Μόλις 7οι και 8οι στα προκριματικά για το Grand Prix της Αυστραλίας, οι Ferrari απείχαν αρκετά από ό,τι αναμενόταν από αυτές στις κατατακτήριες. Για τον Charles Leclerc, αυτό δεν είναι πραγματικά έκπληξη.

Engine Power
Engine Power: Το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025

Το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025

Ανακαλύψτε το αρχικό πλέγμα για το Grand Prix της Αυστραλίας 2025, τον πρώτο γύρο της σεζόν της Formula 1.

Engine Power
Engine Power: Στη McLaren, ο Norris και ο Piastri είναι «ελεύθεροι να παλέψουν» για τη νίκη

Στη McLaren, ο Norris και ο Piastri είναι «ελεύθεροι να παλέψουν» για τη νίκη

Και οι δύο οδηγοί της McLaren, Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, που και οι δύο ξεκίνησαν στην πρώτη σειρά στο GP της Αυστραλίας, έχουν λάβει άδεια να πολεμήσουν για τη νίκη στην πίστα. Αρκεί να μένεις καθαρός...

Engine Power
Engine Power: Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Θυσία το 2025 προς όφελος του 2026; Το δίλημμα της Aston Martin

Η βρετανική ομάδα αντιμετωπίζει μια δύσκολη επιλογή: να προσπαθήσει να αναπτύξει το μονοθέσιό της το 2025 ή να θυσιάσει τη χρονιά για να επικεντρωθεί στο 2026, τον κύριο στόχο του Lawrence Stroll. Με την άφιξη του Adrian Newey, η Aston Martin είναι οπλισμένη μέχρι τα δόντια για να ολοκληρώσει με επιτυχία τη ρυθμιστική μετάβαση.

Engine Power
Engine Power: Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Ο Liam Lawson σε μπελάδες στην Αυστραλία: “Πολλή δουλειά να κάνεις”

Το πρώτο Σαββατοκύριακο του Liam Lawson στη Red Bull δεν είναι καλό μετά από μια δύσκολη Παρασκευή στη Μελβούρνη.

Engine Power
Engine Power: MotoGP Αργεντινής – Δοκιμές: Marquez imperial, οι Γάλλοι στο Q2

MotoGP Αργεντινής – Δοκιμές: Marquez imperial, οι Γάλλοι στο Q2

Ο Marc Marquez είχε μια τέλεια Παρασκευή στο Termas de Río Hondo, ολοκληρώνοντας την προπόνηση MotoGP GP Αργεντινής στην κορυφή.

Engine Power
Engine Power: Η Ferrari καθησύχασε με το μονοθέσιό της πριν από την Αυστραλία: “Το SF-25 ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας”

Η Ferrari καθησύχασε με το μονοθέσιό της πριν από την Αυστραλία: “Το SF-25 ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας”

Αν και η Ferrari πήρε το ρίσκο να σχεδιάσει ένα «99%» νέο μονοθέσιο το 2025, το SF-25 είχε καλή απόδοση κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών. Αρκετά για να ξεκινήσει η σεζόν με λίγη περισσότερη ηρεμία.

Engine Power
Engine Power: Θα σπάσει ο Oscar Piastri την κατάρα των Αυστραλών οδηγών;

Θα σπάσει ο Oscar Piastri την κατάρα των Αυστραλών οδηγών;

Ένας Αυστραλός δεν έχει ανέβει ποτέ στο βάθρο στην εθνική του διοργάνωση. Τζόουνς, Γουέμπερ, Ρικιάρντο: όλοι απέτυχαν στις 38 εκδόσεις του GP της Αυστραλίας που διεξάγονται από το 1985. Θα είναι ο Πιάστρι ο ήρωας που θα καταφέρει να σπάσει αυτή την κατάρα την Κυριακή;

Engine Power
Engine Power: Ο Wheatley θα ξεκινήσει στη Sauber νωρίτερα από το αναμενόμενο

Ο Wheatley θα ξεκινήσει στη Sauber νωρίτερα από το αναμενόμενο

Κυκλοφόρησε από τη Red Bull νωρίτερα από το αναμενόμενο, ο Jonathan Wheatley θα αναλάβει το νέο του ρόλο ως Team Principal στη Sauber την 1η Απριλίου, πριν από το Ιαπωνικό Grand Prix.

Engine Power
Engine Power: Ο Hadjar μαθαίνει γρήγορα, ο Mekies έχει αυτοπεποίθηση: Η Racing Bulls μπαίνει στο 2025 με αισιοδοξία

Ο Hadjar μαθαίνει γρήγορα, ο Mekies έχει αυτοπεποίθηση: Η Racing Bulls μπαίνει στο 2025 με αισιοδοξία

Αυτό το Σαββατοκύριακο, η σεζόν F1 του 2025 ξεκινά στη Μελβούρνη. Στο Racing Bulls, όλα τα φώτα είναι πράσινα με έναν καθησυχαστικό Laurent Mekies και έναν Isack Hadjar έτοιμο για μάχη.

Engine Power
Engine Power: Η Alpine φτάνει στο πρώτο GP που μεταμορφώθηκε σε σύγκριση με το 2024

Η Alpine φτάνει στο πρώτο GP που μεταμορφώθηκε σε σύγκριση με το 2024

Στο πίσω μέρος του πακέτου στο πρώτο Grand Prix της σεζόν 2024, η Alpine έκανε μια εντυπωσιακή στροφή 180° στους δώδεκα μήνες που ακολούθησαν. Αρκετά για να προσεγγίσουμε τον πρώτο γύρο του 2025, στην Αυστραλία, με αισιοδοξία και όρεξη να παλέψουμε για βαθμούς.

Engine Power
Engine Power: Ποιοι θα είναι οι αναπληρωματικοί οδηγοί για τη σεζόν 2025 F1;

Ποιοι θα είναι οι αναπληρωματικοί οδηγοί για τη σεζόν 2025 F1;

Κάθε σεζόν, οι οδηγοί παραμένουν στη σκιά των κανονικών οδηγών, έτοιμοι να πάρουν το τιμόνι σε περίπτωση απρόβλεπτων περιστάσεων: το 2025, ποιοι θα είναι οι έφεδροι οδηγοί για τις δέκα ομάδες του grid;

Engine Power
Engine Power: Ο Γκάμπριελ Μπορτολέτο εξηγεί τη μεγάλη σημασία του Φερνάντο Αλόνσο στην καριέρα του

Ο Γκάμπριελ Μπορτολέτο εξηγεί τη μεγάλη σημασία του Φερνάντο Αλόνσο στην καριέρα του

Ο διπλός παγκόσμιος πρωταθλητής διαχειρίζεται τα συμφέροντα του Gabriel Bortoleto, τον οποίο βοήθησε να βρει μια θέση στη Formula 3 το 2023. Παρών στη Formula 1 μόλις δύο χρόνια αργότερα, ο Βραζιλιάνος θα βρει τον μάνατζέρ του στο grid.

Engine Power