ENGINE POWER

Daniel Ricciardo φέρνει χαμόγελα στο Grand prix της Αμερικής

Daniel Ricciardo το μεγαλύτερο χαμόγελο στη Formula 1 και πάλι στο Grid στο Grand Prix της Αμερικής στο Circuit of the Americas.
Daniel Ricciardo φέρνει χαμόγελα στο Grand prix της Αμερικής

Ο χαμογελαστός Daniel Ricciardo θέλει τώρα να προσφέρει αποτελέσματα αντάξια της επιστροφής του για το AlphaTauri αυτή τη σεζόν και αυτή την πολυπόθητη θέση το 2024, ξεκινώντας με την επιστροφή του για το Grand Prix των Ηνωμένων Πολιτειών , στο Circuit of the Americas ( COTA ).

Ο Daniel Ricciardo έχασε τους τελευταίους πέντε αγώνες με σπασμένο αριστερό χέρι, έχοντας ήδη ένα σωσίβιο καριέρας αυτή τη σεζόν. Αλλά επιστρέφει αυτή την εβδομάδα στο Γκραν Πρι των ΗΠΑ, όπου ο 34χρονος Αυστραλός έχει ιστορικό να διασκεδάζει αναιδώς.

“Γεια σας παιδιά! Για πολύ καιρό δεν έχω δει», είπε ο Ricciardo στην ομάδα των συναδέλφων του οδηγών όταν μπήκε στη συνέντευξη Τύπου της Πέμπτης.

«Είμαι πολύ χαρούμενος που επέστρεψα. Το χέρι αισθάνεται καλά», είπε ο Daniel Ricciardo, προσθέτοντας ότι το σπάσιμο των οστών που χρειάστηκε χειρουργική επέμβαση ήταν χειρότερο από ό,τι αρχικά αναμενόταν.

Ο Daniel Ricciardo  έχει μετατρέψει συχνά το Circuit of the Americas έξω από την πρωτεύουσα του Τέξας σε μια προσωπική παιδική χαρά. Είναι γνωστό ότι μπαίνει στη μάντρα ιππεύοντας ένα άλογο, μιμείται δυτική προφορά σε συνεντεύξεις και φοράει μια φανέλα μπάσκετ του Πανεπιστημίου του Τέξας Longhorns στην παρέλαση οδηγών πριν από τον αγώνα.

Τελικά, θα πρέπει να υπάρχει μια σοβαρή πλευρά στον αγώνα, η οποία δεν ήταν τόσο καλή για τον Daniel Ricciardo τα τελευταία χρόνια. Κατά καιρούς ήταν επώδυνο, τόσο συναισθηματικά όσο και σωματικά.

daniel-ricciardo-alpha-tauri-on-gp-american-grand-prix-amerikis

Daniel Ricciardo: Πρώτα και κύρια, βλέπω τον εαυτό μου ως οδηγό αγώνων αυτοκινήτων, όχι ως διασκεδαστή

«Θέλω να πάω σε αγώνες…» επέμεινε ο Ricciardo. «Βεβαιωθείτε ότι με βλέπουν ως οδηγό αγώνων που είναι ακόμα πεινασμένος και αποφασισμένος και όχι μόνο εδώ για μια καλή στιγμή».

Τα καλύτερα αγωνιστικά χρόνια του Ricciardo ήταν με τη Red Bull, όπου κέρδισε επτά από τις οκτώ νίκες της καριέρας του και δύο φορές τερμάτισε στο βάθρο στο Austin το 2014 και το 2016. Στη συνέχεια ήρθε μια δίχρονη θητεία χωρίς νίκη με τη Renault πριν από άλλη μια μετακόμιση στη McLaren.

Η οδήγηση με τη McLaren έφερε την πρώτη νίκη της ομάδας σε μια δεκαετία. Αλλά ήταν κατά τα άλλα απογοητευτικό, καθώς τον έβγαζε συνήθως ο συμπαίκτης του Λάντο Νόρις.

Το χαμόγελο έσβηνε και μετά εξαφανίστηκε όταν ο Ricciardo και η McLaren χώρισαν με εξαγορά του τελευταίου έτους του συμβολαίου του.

Η Red Bull επανέφερε τον Ricciardo ως εφεδρικό οδηγό για το 2023. Αυτό τον έφερε ξανά στα paddock, αλλά ταυτόχρονα αύξησε την απογοήτευσή του που παρακολουθούσε άλλους να αγωνίζονται. Μετά ήρθε το διάλειμμα που θα μπορούσε ακόμα να αναβιώσει την καριέρα του.

Ο AlphaTauri έκοψε τον πρωτάρη Nyck De Vries μετά από 10 αγώνες και έδωσε τη θέση στον Ricciardo. Τερμάτισε 13ος στην Ουγγαρία και 16ος στο Βέλγιο και μετά έσπασε το χέρι του στο Γκραν Πρι της Ολλανδίας.

Έμεινε για άλλη μια φορά κολλημένος να παρακολουθεί ενώ ο Νεοζηλανδός Liam Lawson οδήγησε στη θέση του πέντε αγώνες και ήταν αρκετά καλός για να κερδίσει μια ρεζέρβα με την AlphaTauri για την επόμενη σεζόν.

Daniel Ricciardo : Θα έρθει η ώρα του Lawson

«Είναι νέος. Δεν είναι σαν να είναι στο τέλος της καριέρας του», είπε ο Daniel Ricciardo για τον Lawson. «Συνέχισε να βοηθάς, σκύψτε το κεφάλι. Αν συνεχίσει αυτή την πορεία, θα έρθει η ώρα του».

Ο Ricciardo πήγε ξανά στο αυτοκίνητό του την Πέμπτη το πρωί και έδειξε γρήγορα το οδοντωτό χαμόγελό του. Είπε ότι είναι σε φόρμα και έτοιμος για την ανώμαλη βόλτα γύρω από την πίστα του Ώστιν.

«Σε νίκησε», είπε ο Ricciardo. «Αλλά νομίζω ότι μου αρέσει αυτό».

daniel-ricciardo-alpha-tauri-on-gp-american-grand-prix-amerikis

Η FIA, η οποία διέπει την αγωνιστική πλευρά της F1, αύξησε την Πέμπτη τα πιθανά πρόστιμα που μπορούν να επιβάλουν οι αγωνοδίκες στους οδηγούς από το πολύ 250.000 ευρώ (264.000 $) σε 1 εκατομμύριο ευρώ (1,06 εκατομμύρια δολάρια).

Αυτό εξέπληξε μερικούς οδηγούς που αναρωτήθηκαν τι είδους παράβαση θα μπορούσε να επισύρει ένα τόσο τεράστιο πρόστιμο.

«Ίσως διασχίζοντας την πίστα;» Ο πρωταθλητής σεζόν της Red Bull, Max Verstappen. Πείραζε τον οδηγό της Mercedes, Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος επιβλήθηκε πρόστιμο 50.000 ευρώ (53.000 δολάρια) επειδή πέρασε με τα πόδια από την πίστα μετά από μια σύγκρουση με τον συμπαίκτη Τζορτζ Ράσελ στο Γκραν Πρι του Κατάρ πριν από δύο εβδομάδες.

Η ανακοίνωση της FIA δεν ανέφερε τι είδους περιστατικό θα μπορούσε να επισύρει τέτοιο πρόστιμο. Ωστόσο, σημείωσε ότι το ανώτατο όριο των 250.000 ευρώ δεν είχε αυξηθεί εδώ και 12 χρόνια και είπε ότι «δεν αντικατοπτρίζει τις τρέχουσες ανάγκες του μηχανοκίνητου αθλητισμού».

Ένα εκατομμύριο δολάρια είναι ένα τεράστιο ποσό λένε οι αντίπαλοι του Daniel Ricciardo

«(Ένα εκατομμύριο) είναι ένα τεράστιο ποσό. Δεν ξέρω τι το αξίζει. Κάποιοι οδηγοί βγάζουν λιγότερα από αυτό!». είπε ο Charles Leclerc της Ferrari.

«Ο Charles θα μπορούσε να δώσει το ρολόι του», προσφέρθηκε εθελοντικά ο Kevin Magnussen της Haas F1.

Ο Χάμιλτον έδωσε έναν πιο σοβαρό τόνο: «Αν πρόκειται να τους επιβληθεί πρόστιμο ενός εκατομμυρίου, ας είμαστε βέβαιοι ότι το 100% αυτό πηγαίνει σε μια σωστή αιτία. Υπάρχουν πολλά χρήματα σε αυτόν τον κλάδο… τόσες πολλές αιτίες σε όλο τον κόσμο», είπε ο Hamilton. «Μόνο έτσι θα πάρουν αυτά τα χρήματα από εμένα».

daniel-ricciardo-alpha-tauri-on-gp-american-grand-prix-amerikis

Πολλοί από τους οδηγούς παραπονέθηκαν μετά το Κατάρ για μια εξαντλητική οδήγηση στην καύσωνα της ερήμου. Ο Logan Sargeant της Williams έπρεπε να αποσυρθεί πρόωρα. Ο Λανς Στρολ της Aston Martin είπε ότι ένιωθε ζάλη. Ο Esteban Ocon της Alpine παραδέχτηκε μετά τον αγώνα που πέταξε με το κράνος του.

Όλα αυτά ώθησαν τη FIA να ανακοινώσει ότι θα εξετάσει τρόπους για να βοηθήσει τους οδηγούς σε ακραίες συνθήκες. Και τι παίρνουν αυτή την εβδομάδα; Μια άλλη έκρηξη καύσωνα του Τέξας με θερμοκρασίες που αναμένονται πάνω από 90 βαθμούς Φαρενάιτ (32 Κελσίου).

Κανένας από τους οδηγούς δεν φαινόταν να ανησυχεί ότι η ζέστη του Τέξας θα είναι τόσο άθλια, συμπεριέλαβε ο Sargeant: «Δεν νομίζω ότι είναι δυνατό. Δεν νομίζω ότι έχω νιώσει ποτέ κάτι όπως ένιωσα στο Κατάρ».

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Daniel Ricciardo φέρνει χαμόγελα στο Grand prix της Αμερικής», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για περισσότερα σχετικά άρθρα επιλέξτε παρακάτω.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Μιχάλης Κοντιζάς

Ένας άνθρωπος που δεν γνώριζε τίποτα από τον κόσμο της μηχανοκίνησης αλλά κατάφερε να τον ενώσει στη μεγαλύτερη γιορτή της μηχανοκίνησης στην Ελλάδα στο Motor Festival και να δημιουργήσει την μοναδική τηλεοπτική εκπομπή το Engine Power που προβάλει καθημερινά αθλητές, καθημερινούς ήρωες και πρωταγωνιστές πανελλαδικά. Ένας άνθρωπος που συνεχίζει να νιώθει τίποτα, να νιώθει μηδέν, μπροστά στο μεγαλείο του χώρου και την αστείρευτη αγάπη του κόσμου για την μηχανοκίνηση. Σας παρουσιάζουμε τον Mr Zero... Μιχαήλ Κοντιζά!