Μηχανοκίνητος αθλητισμός: Ο Δημήτρης Νικολόπουλος χωρίς την ομάδα – οικογένεια του δεν πάει πουθενά! Τα πάντα και όσα έχει πετύχει οφείλονται σε αυτούς…
Συνέντευξη: Δημήτρη τι σε οδήγησε να ασχοληθείς με το μηχανοκίνητο αθλητισμό και συγκεκριμένα με τους αγώνες ταχύτητας;
Αυτό που έκανε να ασχοληθώ με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό ήταν η αγάπη μου για τις μηχανές καθώς έχω μεγαλώσει μέσα σε συνεργεία και ήταν από μικρό παιδί η καψούρα μου.
Με την ταχύτητα ασχολήθηκα γιατί είναι βασιλιάς των δίτροχων αθλημάτων καθώς είναι περίπλοκο άθλημα και χρειάζεται να είσαι αθλητής για να ανταπεξέλθεις. Η ομάδα μου είναι γεννημένοι για τα δύσκολα, το έχει δείξει η ιστορία γι΄ αυτό και ο Δημήτρης Νικολόπουλος ως οδηγός πρέπει απλά να ξεπεράσω τον πήχη που μου βάζουν. Με λίγα λόγια είναι κάτι πολύ δύσκολο και τα δύσκολα μας αρέσουν!!!
Εκτός του Ελλαδικού χώρου έχεις ασχοληθεί και με αγώνες του εξωτερικού; Ποια ήταν η πιο έντονη στιγμή που έζησες ;
Στην μικρή πορεία μου έχω αγωνιστεί μόνο εντός της Ελλάδας αλλά ένας βαλκανικός θεσμός με αντιπάλους από όλα τα Βαλκάνια με πολύ συναγωνισμό και υψηλό επίπεδο, με εκανε να πάρω μια γεύση και να ΄έχω την εμπειρία της συμμετοχής σε αγώνες με διεθνή αντίκτυπο. Το 2023 εύχομαι και έχουμε στόχο, να αγωνιστούμε και σε πίστες του εξωτερικού. Από τις πιο έντονες στιγμές της χρονιάς που πέρασε ήταν στον τελευταίο αγώνα του 2022 στις Σέρρες που έχασα την πρώτη θέση για 0.110 κλάσματα του δευτερολέπτου.
Πως είναι οι σχέσεις των οδηγών συναθλητών σου; Υπάρχουν φιλίες, δημιουργούνται αληθινές φιλίες στον χώρο για τον Δημήτρη Νικολόπουλο;
Σαφώς και υπάρχουν φιλίες και μάλιστα δυνατές… Η πιο δυνατή φιλία που έχω και ουσιαστική είναι αυτή με τον Δημήτρη Παπαγγέλου! Περνάμε πολύ χρόνο μαζί στην πίστα αλλά άπειρες ώρες στην προπόνηση που κάνουμε για να προετοιμαστούμε για τους αγώνες. Όλοι οι συναθλητές είναι τρομερά παιδιά υπάρχει ένα πολύ καλό κλίμα και σαν νέος στον χώρο με έχουν καλωσορίσει θερμά και τους ευχαριστώ.
Πως βλέπεις τον χώρο της μοτοσυκλέτας στην Ελλάδα; Τι θα ήθελες να άλλαζε; Ποια θα ήταν η δική σου πρόταση βελτίωσης;
Ο χώρος στο μηχανοκίνητο προσπαθεί κάθε χρόνο να βελτιωθεί γίνονται κινήσεις οι οποίες είναι πρωτόγνωρες όπως να ανακοινωθεί το πρόγραμμα πριν την λήξη του 2022 από την ΑΜΟΤΟΕ. Η πρόταση βελτίωσης που πρέπει να γίνει είναι η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ. Πρέπει και εμείς να βοηθήσουμε τον μηχανοκίνητο αθλητισμό να ανέβει, έχοντας κάποιες συμμετοχές στους αγώνες οι οποίοι το 2023 έχουν γίνει πιο προσεγγίσιμοι για τον καθένα μας.
Ποιοι είναι οι αφανείς ήρωες που κρύβονται πίσω από τον Δημήτρη Νικολόπουλο;
Πίσω από μια προσπάθεια υπάρχουν πολλοί παράγοντες καθώς το άθλημα είναι ομαδικό και σε καμία περίπτωση κάποιος να το θεωρεί ατομικό.
Σίγουρα χαρακτηρίζονται ήρωες που με αντέχουν και θα ξεκινήσω με τον Νίκο Περιστερά που είναι επίσημος αντιπρόσωπος αγωνιστικού τμήματος της Dunlop που με βοηθάει με στηρίζει συνέχεια και με γεμίζει γνώσεις για ότι αφορά τα ελαστικά καθώς και πως πρέπει να ανταπεξέλθω στα ελαστικά εγώ ο ίδιος εντός πίστας καθώς ήταν αγωνιζόμενος επι χρόνια με αρκετούς τίτλους και διακρίσεις
Ο Νίκος Μουράτης που μας βοηθάει πολύ με το να έχουμε μια πλήρως αγωνιστική μοτοσυκλέτα με τα προϊόντα του που τηρούν FIM προδιαγραφές
Ο Γιάννης Μανωλακάκης που μας παρέχει όλη την αγωνιστική ένδυση που είναι από τα πιο σημαντικά για την ασφάλεια μας και είναι και ενεργό μέλος στους αγώνες με την παρουσία του και μας εμψυχώνει
Ο Βαγγέλης Καρακατσάνης για τους πιο παλιούς ΝΤΟΥΛΗΣ που έχει υποστεί τα χειρότερα από εμένα καθώς ήταν εκείνος που με ξεκίνησε με έμαθε να αφήνω τον συμπλέκτη ειναι φίλος αδερφός και οικογένεια.
Ο Γιάννης Μπούστας οποίος έχει συμβουλευτικό ρόλο στην ομάδα βοηθάει με τις γνώσεις του και έχει αναλάβει τις προπονήσεις μου μαζί με την ομάδα του εντός και εκτός πίστας.
Και τελευταίος και καλύτερος ο ΠΑΤΕΡΑΣ μου που είναι ο μηχανικός μου ο ψυχολόγος μου ο μάστορας μου και ο σύμβουλος μου.
Πες μας μια οδηγική συμβουλή που θα βοηθούσε ένα καθημερινό αναβάτη να κάνει πιο ασφαλή την οδήγηση το;
Μια οδηγική συμβουλή είναι κάτι πολύ απλό που θα βοηθούσε όλους τους αναβάτες… Είναι η επιλογή μιας μοτοσυκλέτας στα μέτρα τους ή ακόμη καλύτερα να προσαρμόσουν την μοτοσυκλέτα, στα μέτρα τους. Ότι σημαίνει αυτό, τις αναρτήσεις τους, το τιμόνι τους, τους μασπιέδες και ότι έχει να κάνει με την στήριξη τους πάνω σε αυτή.
Τι θα έλεγες σε ένα νέο παιδί που του αρέσει η μοτοσυκλέτα αλλά δεν έχει ασχοληθεί με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό;
Θα έλεγα να ξεκινήσει άμεσα! Μην το σκέφτεται καθόλου, είναι μεγάλη και πολύ σημαντική η γνώση, να οδηγάει μια μοτοσυκλέτα σωστά και με ασφάλεια. Και σήμερα υπάρχουν γνωστές πάνω σε αυτό, που μπορεί να τον καθοδηγήσουν και εκπαιδεύσουν.
Ποιοι είναι οι στόχοι σου για το 2023 του Δημήτρη Νικολόπουλου και της ομάδας του;
Πάντα κρατάμε μικρό καλάθι στόχος το 2023 είναι να μείνουμε ανέπαφοι και βελτιωθούμε οδηγικά να κάνουμε καλύτερους χρόνος και να το διασκεδάσουμε.
Ποιος οδηγός για σένα είναι το πρότυπο σου, αυτός που θα ονειρευόσουν να γίνεις;
Έχω πολλούς οδηγούς σαν πρότυπα δεν θα ήθελα να τους μοιάσω, προσπαθώ να χτίσω κάτι δικό μου, με την δίκη τους βάση σίγουρα θα ήθελα την τεχνική του Μπουστα να είχα την επιθετικότητα του Καρακατσάνη και την φορά του Περιστερά αλλά δεν γίνεται προσπαθώ να χτίσω κάτι δικό μου όπως είπα με τις βάσεις τους.
Η επιτυχία ενός οδηγού κρίνεται μόνο από τις οδηγικές ικανότητες ή υπάρχουν και άλλοι παράγοντες για να διακριθεί ένας οδηγός;
Η Επιτυχία ενός οδηγού κρίνεται με το συνολικό αποτέλεσμα και την διαχρονικότητα του. Φυσικά και οι οδηγικές ικανότητες είναι σημαντικές, όπως το ήθος του αναβάτη, το μηχανάκι που οδηγάει σε σχέση με τον συναγωνισμό και τους οικονομικούς πόρους που διαθέτει. Υπάρχει πολύ ταλέντο στην Ελλάδα που δεν διαθέτει την οδηγική παιδεία, είτε οικονομικούς πόρους για να φανεί. Η επιτυχία, είναι συνδυασμός πολλών πραγμάτων που χρειάζεται ο κάθε οδηγός, για να την ζήσει.
Πως βλέπεις τον Δημήτρη Νικολόπουλο ως οδηγό τα τελευταία 2 έτη; Ποιες είναι οι διαφορές του; Τι ακόμη περιμένεις από αυτόν;
Εγώ πάντα είμαι αυστηρός κριτής με τον εαυτό μου, σίγουρα από την αρχή μέχρι τώρα έχω βελτιωθεί, αλλά χρειάζομαι πολύ, πολύ, πάρα πολύ δουλειά και υπομονή έχω ανεβεί μόνο το πρώτο σκαλί σε έναν ουρανοξύστη χωρίς ταβάνι.
Κλείνοντας πιο μήνυμα θες να περάσεις για το σοβαρό ζήτημα των τροχαίων ατυχημάτων;
Τα τροχαία στην Ελλάδα είναι σε έξαρση, καθημερινά συμβαίνουν τα βλέπουμε γύρω μας. ΜΟΝΟ ΤΟ ΚΡΑΝΟΣ ΣΩΖΕΙ ΖΩΕΣ ΕΠΩΝΥΜΑ ΚΡΑΝΟΙ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ. Αν ήμουν γονιός θα ήθελα το παιδί μου να μπει σε μια πίστα, να μάθει να φοράει κράνος και ρούχα ένδυσης, ώστε να του γίνει συνήθεια αυτό μεγαλώνοντας. Είμαι τυχερός που είναι διπλά μου ο Γιάννης Μανωλακάκης και φροντίζει να κοιτάζω πρώτα από όλα την ασφάλεια μου. Ακόμα και οι μπαμπάδες πρέπει να μπουν σε μια πίστα, να δείξουν στα παιδιά τους το παράδειγμα να γίνουν τα πρότυπα για αυτούς. Είμαστε τυχεροί που υπάρχουν άνθρωποι σαν τον Γιάννη Μπούστα που μπορεί να το παρέχει αυτό, σε όλες τις ηλικίες και μεγάλη γνώση διότι το μυαλό οδηγάει και μετά τα χέρια.
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:
Η βραδιά των πρωταθλητών ΑΜΟΤΟΕ
WRC και η ιστορία έγραψε στην Ελλάδα, Μοσχούς, Siroco, Jigger, Βωβός, Κύρκος…
Όλα παγώνουν στον μηχανοκίνητο αθλητισμό