Νέοι κανόνες MotoGP 2027: Η Επιτροπή Grand Prix του MotoGP επιβεβαίωσε τους νέους κανόνες για το 2027 τη Δευτέρα. Αυτό συνοδεύεται από μείωση κυβισμού από 1.000 σε 850 cc . Αυτό συμφώνησε το πρωτάθλημα σε συνεργασία με τους κατασκευαστές, παράλληλα με μια σειρά από άλλα σημαντικά σημεία.
Η πρόταση για μείωση του μεγέθους των κινητήρων για πρώτη φορά από το 2007 οφείλεται στην ανάγκη μείωσης των ταχυτήτων των μοτοσυκλετών για τη βελτίωση της ασφάλειας σε πολλές από τις τρέχουσες πίστες της αγωνιστικής σειράς.
Το MotoGP έχει χρησιμοποιήσει κινητήρες 1000cc από το 2012, έχοντας μεταβεί στους πολύ κακοποιημένους κανονισμούς των 800cc το 2007 . Πριν από αυτό, μεταξύ της έναρξης της νέας τετράχρονης εποχής του MotoGP το 2002 και το 2006, ο κυβισμός ήταν 990cc – αντικαθιστώντας την εποχή των δίχρονων κινητήρων των 500cc.
Μια άλλη σημαντική αλλαγή στους κανόνες για το 2027 είναι η μείωση της αεροδυναμικής. Η αεροδυναμική εξέλιξη έχει γίνει βασικό πεδίο μάχης στο MotoGP τα τελευταία χρόνια, αν και αυτή η ώθηση είχε γενικά αρνητική επίδραση στο αγωνιστικό θέαμα.
Αυτό ελέγχεται με τη μείωση των επιτρεπόμενων μεγεθών για το μπροστινό μέρος του αεροσκάφους. Τυχόν εξαρτήματα που προστίθενται στο πίσω μέρος της μοτοσικλέτας πρέπει να αναγνωρίζονται ως μέρος του συνολικού αεροσκάφους. Μία ενημέρωση αεροσκαφών ανά σεζόν επιτρέπεται επίσης στους νέους κανονισμούς.
Όλες οι συσκευές ύψους βόλτας, συμπεριλαμβανομένων των συσκευών εκτόξευσης οπών, θα απαγορευθούν. Η συσκευή ύψους οδήγησης για τον μπροστινό τροχό είχε ήδη απαγορευτεί το 2024.
Το σύστημα παραχώρησης MotoGP παραμένει σε ισχύ
Νέοι κανόνες MotoGP 2027: Μικρές αλλαγές περιλαμβάνουν τη μείωση του αριθμού των κινητήρων από επτά σε έξι σε 20 αγώνες και από εννέα σε επτά σε 21 σε 22 αγώνες. Το ελάχιστο βάρος των μοτοσυκλετών πέφτει από τα 157 στα 153 κιλά, η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ από 22 σε 20 λίτρα στο Grand Prix και από 12 στα 11 λίτρα στο σπριντ.
Το σύστημα παραχώρησης που εισήχθη εκ νέου για το 2024 θα συνεχιστεί το 2027, με όλους τους κατασκευαστές να εισέρχονται στο 2026 ξεκινώντας τον νέο ρυθμιστικό κύκλο ως επωνυμία της Κατηγορίας Β.
Αυτό σημαίνει ότι η εξέλιξη του κινητήρα έχει παγώσει, μπορούν να χρησιμοποιηθούν τρεις χαρακτήρες μπαλαντέρ ανά σεζόν, δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν δοκιμές με κανονικούς οδηγούς κατά τη διάρκεια της σεζόν και συνολικά 190 ελαστικά είναι διαθέσιμα για δοκιμή.
Κάθε νέος κατασκευαστής που θα εισέλθει το 2027 θα ξεκινήσει από την Κατηγορία D και θα έχει δωρεάν ανάπτυξη και δοκιμή κινητήρα με δρομείς, καθώς και έξι χαρακτήρες μπαλαντέρ και 260 ελαστικά δοκιμών.
Η κατάταξη ενός κατασκευαστή θα επανεκτιμηθεί στη μέση της σεζόν.
Ένα προαναγγελθέν στοιχείο των κανόνων του 2027 θα είναι η χρήση 100% βιώσιμων καυσίμων. Τα πρώτα βήματα προς αυτή την κατεύθυνση έχουν ήδη γίνει αυτή τη σεζόν MotoGP με την εισαγωγή καυσίμων που αποτελούνται κατά 40 τοις εκατό από μη ορυκτά υλικά.
Νέοι κανόνες MotoGP 2027: Πιθανή νέα BMW για το 2027
Η τελευταία σημαντική τεχνική αναθεώρηση των κανονισμών MotoGP πραγματοποιήθηκε το 2016 με την εισαγωγή των τυπικών ηλεκτρονικών, που είχε ως στόχο να μειώσει το χάσμα μεταξύ των κυρίαρχων Ιάπωνων κατασκευαστών και του υπόλοιπου χώρου.
Αυτό βοήθησε τελικά στην αύξηση της παρουσίας των κατασκευαστών στο MotoGP. Η Suzuki και η Aprilia επέστρεψαν στη σειρά το 2015 και η KTM εντάχθηκε το 2017.
Από το 2016, και οι τρεις κατασκευαστές έχουν κερδίσει αγώνες, ενώ η Ducati – η οποία επίσης επωφελήθηκε από την αλλαγή του κανόνα μετά από χρόνια μόχθου – έχει αναδειχθεί ως η κυρίαρχη δύναμη στο MotoGP, παρέχοντας τον παγκόσμιο πρωταθλητή 2022/23.
Νέοι κανόνες MotoGP 2027: Τις τελευταίες εβδομάδες, η BMW δεν έχει αποκλείσει το ενδεχόμενο να μπει στο MotoGP τα επόμενα χρόνια, με την αλλαγή του κανόνα του 2027 να θεωρείται πύλη. Ωστόσο, η μάρκα δεν έχει ακόμη δεσμευτεί και έχει τονίσει ότι δεν συμμετείχε στις συζητήσεις για τους κανόνες.
Δες πρώτος όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power